Roel heeft het een uur geleden nog bekeken!quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Plus dat vorige week de tuinmannen zijn langs geweest en iedereen in de slaapkamer moest wachten.
Misschien dat Hummie zelf het geld toen heeft weggehaald
Je vergeet te zeggen waar zwangere vrouwen zich kunnen meldenquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:21 schreef APK het volgende:
Oeh, wat een lekkere avatar heb jij: Puber & Tienertalk
Wat eet jij vanavond: Culinesse à gogo
Ik heb een FIAT Multipla: Planes, Trains & Automobiles
Niemand houdt van mij: Relaties & Psychologie
Etc.![]()
Big Brother: Big Brother 5
Aangepast.quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je vergeet te zeggen waar zwangere vrouwen zich kunnen melden
ik bedoelde, dat was een extra reden om vanavond de pot te controlerenquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:28 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Roel heeft het een uur geleden nog bekeken!Zie Streamverlagen met dank aan APK en het Roels' Geld topic.
En hij heeft het wederom goed gedaan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:34 schreef avonne het volgende:
[..]
ik bedoelde, dat was een extra reden om vanavond de pot te controleren
quote:
Jij mag het volgende SC topic openen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn..... film en muziek gezeik
FB kan er ook wel in.... dat je daar kan zeiken over offtopic gezeik
Wat nou Chantal?!?!?!?!quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
En hij heeft het wederom goed gedaan.![]()
Ik snap niet waarom mensen zo'n hekel aan hem hebben, hij speelt het spel leuk en niet op een storende manier zoals bv Rob, Menno, Chantal en Ingrid doen.
Ik doe dan geen OP hoorquote:
ya right,quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat nou Chantal?!?!?!?!
Chantal is de enige eerlijke dame in het hele gezelschap. Ik heb me net opgegeven om met haar te daten. Want zij is gewoon een moordwijffie.
Ik snap dat gezeur over haar niet van iedereen. Het is een hele gevoelige dame. En wat Menno haar heeft geflikt met de Homo, is ronduit laag.....
Ik hoop dat ik haar mag steunen in het huis tegen al die negatievelingen, die er hier op FOK! zitten en anderen die haar zo afkraken.....
Die heeft wel het lekkerste kontje van iedereen....quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ya right,
het huis in komen en er dan met dido vandoor gaan zker
Hij speelt het spel inderdaad goed, en is ook erg realistisch over het verloop van het spel. Hij gaat ook van het standpunt uit dat je je niet moet laten meeslepen door emoties of door groepsgedrag. Hij ontkomt daar natuurlijk niet aan, maar het is in ieder geval een stuk relaxter dan diegenen die zich zo druk maken over "hoe kom ik over" en "voor-de-groep-gedrag". Hij is daardoor beter in staat de grote lijn in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
En hij heeft het wederom goed gedaan.![]()
Ik snap niet waarom mensen zo'n hekel aan hem hebben, hij speelt het spel leuk en niet op een storende manier zoals bv Rob, Menno, Chantal en Ingrid doen.
en drie benen in een sporttasquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ya right,
het huis in komen en er dan met dido vandoor gaan zker
Het Orwell concept werkt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:42 schreef Lamon het volgende:
Ik heb op zich ook niet zo'n hekel aan Roel, maar hij is zo voorspelbaar. Na die rookopdracht is hij een beetje een mislukte belofte.
Je moet niet zo over je heen laten lopenquote:
Dat vind ik persoonlijk meer een inschattingsfout van jou.quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:48 schreef avonne het volgende:
Maar het is zo ergerlijk dat hij totaal onmogelijk kan inleven in "mensen in het algemeen" : religie, homosexualiteit, en dergelijke. Dat kan je van elke doorsnee persoon verwachten, maar niet van iemand die daar op zijn minst theoretisch kennis van heeft.
Ik ga slapen, truste lieverd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:59 schreef PC eend het volgende:
Je moet niet zo over je heen laten lopen
Ken je de mannenregels soms niet![]()
En bovendien de meest relaxte gast in het huis.quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:00 schreef APK het volgende:
Dat vind ik persoonlijk meer een inschattingsfout van jou.
Die jongen is volgens mij totaal relaxed t.o.v. homo's etc. Hoe kan hij -in zijn scene- een hekel hebben aan homo's?
Hij is nog relatief jong en slaat af en toe stoere praatjes uit.
in zijn scenequote:Op dinsdag 1 november 2005 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Die jongen is volgens mij totaal relaxed t.o.v. homo's etc. Hoe kan hij -in zijn scene- een hekel hebben aan homo's?
Ik kan het wel fout inschatten, tis maar een gok, maar ik vind dat hij direct in de stress schiet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
De mate van bewustzijn richting anderen en de politieke correctheid moeten idd op de 1 of andere manier verdwijnen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Het Orwell concept werkt.
M.a.w. BB is de baas momenteel, hetgeen niet goed voor het programma is omdat ik denk dat iemand zoals Roel -die uiteraard ook in het huis zit om te winnen- medestanders nodig heeft.
Niemand durft iets te ondernemen en als ze uit de bocht vliegen worden ze door de andere bewoners even op hun plaats gezet. ;{
Vooral Rob is iemand die continu corrigerend optreed. Als hij was vertrokken afgelopen donderdag had dat voor veel veranderingen binnen de groep kunnen zorgen. Bepalen van nieuwe leider/verzorger o.a. Echt jammer dat hij niet weg is. Menno gaat ook niet echt de strijd aan met Rob.quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Niemand durft iets te ondernemen en als ze uit de bocht vliegen worden ze door de andere bewoners even op hun plaats gezet. ;{
Okay ik zie je punt heus wel, het is meer het moment waaropquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga slapen, truste lieverd. [afbeelding]
Maar het is GVD wel nodig, ik word schijtziek van dat gekeuvel hier
Als iedereen de moeite nam om de belangrijke dingen in het streamverslagentopic te posten zou ik geen probleem hebben, maar deze topicreeks gaat helemaal nergens meer over.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat BB nu alleen doet is de groep als geheel nemen en daar iets vervelends over zeggen, terwijl je voor goede tv die mensen niet bij elkaar maar uit elkaar wilt hebben, lijkt mij juist.
Ik vind ook dat ze veel van andere BB's weten en als het even kan ook van alle Robinsons..quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:11 schreef Bluezz het volgende:
Zijn ze niet teveel bezig met de vorige BB's.
Het komt zo vaak voor dat ze het daarover hebben.
Dan ga je al het huis in met een bepaald beeld en kan je nooit jezelf zijn. Trouwens je kán jezelf niet zijn, duhhh
Copy/paste je het wel even in de streamverslagen voor APK!quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:11 schreef PC eend het volgende:
Stream 1: 498 K bits/sec.......
Stream 2: 498 K bits/sec.......
Stream 3: 498 K bits/sec.......
Stream 4: 498 K bits/sec.......
quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ga er ook maar weer eens vandoor![]()
Dat proberen ze wel bv met die bonen opdracht, maar het wil niet erg lukken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
De mate van bewustzijn richting anderen en de politieke correctheid moeten idd op de 1 of andere manier verdwijnen.
De enige manier die ik nu nog zie, is BB die onderlinge confrontaties moet gaan afdwingen.
Met die bonen hebben ze ook Menno gebruikt als boodschapper van het het slechte nieuws, dat had (helaas voor Menno) wel wat effectquote:Wat BB nu alleen doet is de groep als geheel nemen en daar iets vervelends over zeggen, terwijl je voor goede tv die mensen niet bij elkaar maar uit elkaar wilt hebben, lijkt mij juist.
Misschien is BB dit nu aan het doen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:06 schreef Lamon het volgende:
Wat BB nu alleen doet is de groep als geheel nemen en daar iets vervelends over zeggen, terwijl je voor goede tv die mensen niet bij elkaar maar uit elkaar wilt hebben, lijkt mij juist.
Geef je dan op voor Robinson en wees een vent, eens kijken of je ook je thuisfront gaat missenquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Robinson heb ik helemaal al nooit gezien.
Edit: Ik zal wel mezelf zijn, gewoon LekkerSimpel
quote:"Mocht Big Brother van mening zijn dat er niet genoeg wordt getraind, dan kan hij besluiten op elk willekeurig tijdstip de Bewoners op te roepen extra te gaan oefenen, ook ’s nachts"
Daar moet ik je wel gelijk in geven, het begint wel op een theekransje te lijken af en toequote:Op dinsdag 1 november 2005 03:05 schreef APK het volgende:
Ik ga slapen, truste lieverd. [afbeelding]
Maar het is GVD wel nodig, ik word schijtziek van dat gekeuvel hier
Als iedereen de moeite nam om de belangrijke dingen in het streamverslagentopic te posten zou ik geen probleem hebben, maar deze topicreeks gaat helemaal nergens meer over.![]()
Dat ga ik ook maar eens doen. Sowieso vind ik de streams de laatste paar dagen wat saai met dat gesport.quote:Op dinsdag 1 november 2005 06:53 schreef luciano het volgende:
ben gelijk weer weg , ff badderen , en met mijn " eendje spelen " , daarna werken![]()
Stream ze.......
baakquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:41 schreef Ferdii het volgende:
je vergeet zeikerds, die kunnen richting klaagbak
Ah, straks ligt roel weer tegen dido aan sorry sorryquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:18 schreef Bocaj het volgende:
Roel en Dido hebben ruzie om nix....... Roel tegen Dido: Nee, jij bent lekker gezellig....
Menno slaapt verder op de bank lekker sportief die mennpquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:20 schreef Bocaj het volgende:
Menno uit bed, Menno uit bed, Menno, Menno, Menno uit bed![]()
Ik ben nu zelf ook wel heeeeeeeeeel wakker![]()
![]()
vind ik minder erg dan dat gekloot van roel met dido wordt daar ziek van.quote:
Heeft Lieske nog niet gehuild?quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:24 schreef regenworm het volgende:
Ik mis iets deze morgen, het kan nog komen
ik dacht dat het leeg wasquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:28 schreef regenworm het volgende:
Chantal slaat op haar hoofd, nu maar hopen dat er geen zaagsel uitkomt.
Dan kan rob weer gaan stofzuigen
Inrit IS een bimbo.quote:
Dan gaan ik die 2 eens huren....quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:59 schreef frizti het volgende:
Lieske vindt Saw een goede film, maar heeft het einde nog steeds niet gezien !!
Dan mis je dus duidelijk de clou van de film.
Ik vond Saw ook erg goed, en heb inmiddels Saw 2 ook gezien en die vindt ik ook goed.
Daar werd tenminste nog geroddeld en groepen tegen elkaar opgezet!quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:27 schreef Marrije het volgende:
Ik vind dat gesport zwaar saai, maar met die bonensorteer-opdracht heb ik mij prima vermaakt.
AANKLEDEN!quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:56 schreef Mike1964 het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ingmenno.jpg]afbeelding][/URL]
Is dit een foto van gisterenquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:04 schreef AnTjUh het volgende:
krijg nah wat Roel is ook al sportief an t zijn
[afbeelding]
Nieuwe taktiek van BB. Geen opdracht geven, dan kunnen die losers 'm ook niet verziekenquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:21 schreef teamlead het volgende:
En verdomd.. ze zijn alweer aan het sporten.. Nog niemand gesproken over opgeven
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nieuwe taktiek van BB. Geen opdracht geven, dan kunnen die losers em ook niet verzieken
ssstt....anders worden ze weer boos....quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:40 schreef teamlead het volgende:
zeg... leuk dat we op bevel van APK nu on-fucking-topic blijven.... maar daardoor wordt het wel een stukje saaier hier ....
APK kan van mij het gloeiende heen-en-weer krijgen met zijn gezanikquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:41 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ssstt....anders worden ze weer boos....![]()
Jij slaapt naast een beeldscherm met de streams of zo?quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:21 schreef teamlead het volgende:mogguh.. ik hoorde een irritante haan, dus ben ik ook maar eens opgestaan..
Bijna..quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jij slaapt naast een beeldscherm met de streams of zo?
Ze moet gewoon meedoen doen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:43 schreef cuall het volgende:
Ik begreep net van Lieske dat ze gisteren weer naar de DBK moest komen. Het werd mij niet duidelijk of Lieske nu wel of niet mee mag doen met de opdracht vrijdag?
Lieske was verbaasd en ook wel wat verontwaardigd dat zij steeds ter verantwoording werd geroepen.
Weet iemand wat er gisteren tegen haar is gezegd in de DBK?
Ik denk eigenlijk dat alleen Rob een stem aan Menno geeft... omdat de rest (onder aanvoering van Queen Dido) bedacht heeft dat dit het moment is om tactisch te gaan stemmen.. dus iedereen denkt dat iemand anders wel op Menno gaat stemmen....quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:44 schreef schatje het volgende:
Ik denk niet dat Dido Menno nomineert, maar Chantal. Vanwege dat niet gunnen van een pakje sigaretten. Ingrid zal denk ik op haar beurt Dido nomineren.
Ik denk dat Menno, Rob, Chantal en Dido op de bank komen te zitten.
Chantal gaat er natuurlijk niet uit omdat de programmamakers nog iets anders voor haar in petto hebben.
Het zal dan gaan tussen Rob en Menno.
Hij weet het wat lomp te brengen allemaal en wat dat betreft kan hij van mij ook de .... ehhh...een lichte verkoudheid krijgen (quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
APK kan van mij het gloeiende heen-en-weer krijgen met zijn gezanik
Het is een SC-topic.... en daar hoort nu eenmaal SC in... En anders moet ie maar blauw worden
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze moet gewoon meedoen doen.
Verder mag ze niet te hard meer trainen van BB blblblb BB is gek
Beetje vreemd van Hummi cs. Aan de ene kant kondigen ze een "ultieme test" aan waarvoor iedereen hard moet trainen, maar zodra iemand dan geblesseerd is, moet die persoon toch meedoen alleen minder hard trainen.. Dat is toch een teken dat die test van vrijdag geen reet gaat voorstellenquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze moet gewoon meedoen doen.
Verder mag ze niet te hard meer trainen van BB blblblb BB is gek
quote:
Het heeft niks met sporten te maken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Beetje vreemd van Hummi cs. Aan de ene kant kondigen ze een "ultieme test" aan waarvoor iedereen hard moet trainen, maar zodra iemand dan geblesseerd is, moet die persoon toch meedoen alleen minder hard trainen.. Dat is toch een teken dat die test van vrijdag geen reet gaat voorstellen![]()
Dat budget krijgen ze gewoon kado dit keer...
Er zijn idd topics volgeluld die níks met BB te maken hebben, dat gaat dus echt te ver. Constant ontopic hoeft echt niet, maar het loopt regelmatig de spuigaten uit. Ga ik ook beter op letten, net zoals APK nu 's nachts al doet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hij weet het wat lomp te brengen allemaal en wat dat betreft kan hij van mij ook de .... ehhh...een lichte verkoudheid krijgen () maar ergens heeft ie ook wel gelijk. als ik mijn eigen berichten bekijk schrijf ik zelden on-topic. Kan ik dus beter een gewone chatbox opzoeken en zal ik ook doen.
Vragen/opmerkingen over de Streamverslagenquote:Voor de rest zal ik ook een poging doen om eens wat in de streamverslagen te zetten, wist niet dat iedereen dat kon. Ben wat dat betreft een newbie...
quote:Shit, alweer een off-topic bericht....
Het probleem is dat er soms geen reet gebeurt in het huis.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Er zijn idd topics volgeluld die níks met BB te maken hebben, dat gaat dus echt te ver. Constant ontopic hoeft echt niet, maar het loopt regelmatig de spuigaten uit. Ga ik ook beter op letten, net zoals APK nu 's nachts al doet.![]()
[..]
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Er zijn idd topics volgeluld die níks met BB te maken hebben, dat gaat dus echt te ver. Constant ontopic hoeft echt niet, maar het loopt regelmatig de spuigaten uit.
Dat mag, maar niet een half of heel topic vol. Dan kun je beter even wat anders gaan doen, lijkt me.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het probleem is dat er soms geen reet gebeurt in het huis.
Dan kan je wachten met tikken tot er iets gebeurt of je houdt je vingers warm door off topic onderwerpen.
Met die testen op woensdag en vrijdag als stok achter de deur.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:02 schreef D.Rose het volgende:
De weekopdracht is: werk aan je conditie
Iedereen heeft hier gehoor aan geven, dus de opdracht is geslaagd
Niet om tegendraads te zijn (het kijkt vaak dat ik dat altijd probeer te zijn) maar ik hebquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Er zijn idd topics volgeluld die níks met BB te maken hebben, dat gaat dus echt te ver. Constant ontopic hoeft echt niet, maar het loopt regelmatig de spuigaten uit. Ga ik ook beter op letten, net zoals APK nu 's nachts al doet.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat mag, maar niet een half of heel topic vol. Dan kun je beter even wat anders gaan doen, lijkt me.
en het roddelen is onmiddellijk weer begonnen ookquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:13 schreef regenworm het volgende:
Alarm Alarm Chantal zit op de fiets Alarm Alarm
Alarm Alarm Chantal zit op de fiets Alarm Alarm
Als iemand kan praten op een fiets betekent dat ze te langzaam fiets.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
en het roddelen is onmiddellijk weer begonnen ookDat zij nooit ziek van zichzelf wordt zeg....
Ja, daar zit wat in op dat idee ben ik nog niet gekomenquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Met die testen op woensdag en vrijdag als stok achter de deur.![]()
Ow?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Niet om tegendraads te zijn (het kijkt vaak dat ik dat altijd probeer te zijn) maar ik heb
van andere moderators begrepen dat een SC juist niet on-topic hoeft te zijn, juist omdat alle ander topics in dit sub-forum dat al zijn. Dit werd mij verteld n.a.v. mijn vraag waarom het in de PTA-SC nooit over auto's ging.
Hij baalt dat Menno zich met deze opdracht weer lekker kan profileren.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:04 schreef teamlead het volgende:
Rob zondert zich de laatste dagen trouwens steeds vaker van de groep af... Heb ik iets gemist
Dit is een SLOWCHAT topic hoor...dat APK en vrienden eerst een eigen sc topic had waar de meeste mensen niet welkom waren (stond in d eopeningspost) wil nog niet zeggen dat hij hier maar moet komen roepen dat wij hier on topic moeten blijven. Dat zijn we al niet vanaf deel 1 of zo en ik zie ook niet in waarom dat wel moet als hij de enige is die het roept.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:40 schreef teamlead het volgende:
zeg... leuk dat we op bevel van APK nu on-fucking-topic blijven.... maar daardoor wordt het wel een stukje saaier hier ....
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is een SLOWCHAT topic hoor...dat APK en vrienden eerst een eigen sc topic had waar de meeste mensen niet welkom waren (stond in d eopeningspost) wil nog niet zeggen dat hij hier maar moet komen roepen dat wij hier on topic moeten blijven. Dat zijn we al niet vanaf deel 1 of zo en ik zie ook niet in waarom dat wel moet als hij de enige is die het roept.
Flikker toch op
Goedemiddag allemaal!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:21 schreef APK het volgende:
Oeh, wat een lekkere avatar heb jij: Puber & Tienertalk
Wat eet jij vanavond: Culinesse à gogo
Ik heb een FIAT Multipla: Planes, Trains & Automobiles
Niemand houdt van mij: Relaties & Psychologie
'Poedie, poedie, poedie' en ander gezeik over baby's: Ouder(s)
[..]
Dit is een SLOWCHAT topic hoor...dat APK en vrienden eerst een eigen sc topic had waar de meeste mensen niet welkom waren (stond in d eopeningspost) wil nog niet zeggen dat hij hier maar moet komen roepen dat wij hier on topic moeten blijven. Dat zijn we al niet vanaf deel 1 of zo en ik zie ook niet in waarom dat wel moet als hij de enige is die het roept.
Flikker toch op
Gewoon ingrijpen als er langdurig offtopic discussies plaats vinden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben het uiteraard met Cartwoman eens dat een heel topic NIET over BB ook niet kanMaar je hoeft het niet alleen over BB te hebben.
Gert!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Goedemiddag allemaal!!!
Ik krijg van mijn eigen avatar altijd zó'n zin in vakantie! Ik denk dat ik maar eens lekker Thais ga eten vanavond. Niks in huis dus wel eerst nog even langs de supermarkt met m'n Renault Megane coupé.![]()
Hopelijk heeft m'n wijf ook zin in Thais, want anders krijgen we weer ruzie. Ze is toch al zo humeurig sinds ze zwanger is.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:00 schreef CartWOman het volgende:
Verwarrend hoor, met 2 maten meten binnen 1 forumquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ow?Dat moeten ze in PTA zelf weten, ik vind dat je dan net zo goed een chatbox kan openen. Hier zijn de regels anders.
Lees dit nog maar even: Waar moet ik zijn voor SC/streams etc.?
...maar meestal is er niet alleen offtopicgeklets. Meestal gaat het hier of om big brother of om dingen gerelateerd aan big brother (lieske heeft last van knie, iemand vertelt dat hij/zij ook wekenlang pijn heeft gehad door knieprobleem). En soms meldt iemand dat hij zin heeft in Thais eten. Moet toch kunnen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:31 schreef regenworm het volgende:
Gewoon ingrijpen als er langdurig offtopic discussies plaats vinden.
Het is aan jullie om in te grijpenen te zeggen nu is het genoeg.
![]()
Waar is jouw positieve houding naartoe?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:24 schreef Isabeau het volgende:
Flikker toch op
Je weet best dat ieder subforum z'n eigen regels heeft.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:33 schreef D.Rose het volgende:
Verwarrend hoor, met 2 maten meten binnen 1 forum
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:34 schreef regenworm het volgende:
ON Topic.
Menno en joost zijn aan het boksen met een zitzak.
Chantal zit nog op de fiets
Ingrid is aan het roeien
Natuurlijk moet dat kunnen maar niet 100 berichten achter elkaar.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...maar meestal is er niet alleen offtopicgeklets. Meestal gaat het hier of om big brother of om dingen gerelateerd aan big brother (lieske heeft last van knie, iemand vertelt dat hij/zij ook wekenlang pijn heeft gehad door knieprobleem). En soms meldt iemand dat hij zin heeft in Thais eten. Moet toch kunnen?
ik weet het wel, maar vind het daardoor niet minder verwarrendquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je weet best dat ieder subforum z'n eigen regels heeft.![]()
Ik zou alleen positief zijn over alle BBbewonersquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:35 schreef Pinball het volgende:
Waar is jouw positieve houding naartoe?![]()
Ze lullen nu over de nominaties...quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:40 schreef regenworm het volgende:
Joost en menno hebben elkaar wel gevonden bij deze opdracht.
Ze zijn veel met zijn tweeen bezig
Ze mogen geen stemafspraken met elkaar maken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:41 schreef Isabeau het volgende:
Mogen ze nou wel of niet over de nominaties praten? Ze bespreken alle bewoners en hoe zij denken dat die persoon zal nomineren. Menno zegt gewoon dat hij Rob nomineert! En Joost nomineert Roel (dat zéggen ze gewoon)
...zover ik me kan herinneren was Nathalie in het bubbelbad geen stemafspraken aan het maken toen ze zei dat ze Ralph zou nomineren. Omdat dat niet mocht werd het uitgezonden aan de bewoners!quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:43 schreef regenworm het volgende:
Ze mogen geen stemafspraken met elkaar maken.
Flikker toch op
was dat niet omdat ze na het nomineren in de dbk anderen vertelde dat ze Ralf genomineerd had, nog voor de uitslag van de nominaties bekend wasquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...zover ik me kan herinneren was Nathalie in het bubbelbad geen stemafspraken aan het maken toen ze zei dat ze Ralph zou nomineren. Omdat dat niet mocht werd het uitgezonden aan de bewoners!
Ben even opzoek geweest naar de regelmenten maar ik kan niks vinden op de talpa site.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
was dat niet omdat ze na het nomineren in de dbk anderen vertelde dat ze Ralf genomineerd had, nog voor de uitslag van de nominaties bekend was
Is voor hem iig geen reden om haar te nomineren...quote:
hij heeft een hogere lat om iemand te nomineren.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Is voor hem iig geen reden om haar te nomineren...
Je kan ook zeggen het acteren bij Joost is weer begonnen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik begin weer een oude joost terug te zien
quote:
Het wordt tijd datquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:51 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding] zit op de fiets naast de roeiende Dido.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat [afbeelding] eens gaat douchen met Dido...
Hopelijk zenden ze in het huis uit dat Joost tegen Menno zegt: ik zou ook op Rob stemmen als ik jou wasquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...zover ik me kan herinneren was Nathalie in het bubbelbad geen stemafspraken aan het maken toen ze zei dat ze Ralph zou nomineren. Omdat dat niet mocht werd het uitgezonden aan de bewoners!
Inderdaad lijkt me leukquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hopelijk zenden ze in het huis uit dat Joost tegen Menno zegt: ik zou ook op Rob stemmen als ik jou was
dan wordt het dus een bank van Joost, Rob en Menno,..quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad lijkt me leuk
En die gene gelijk op de bank plaatsen.
Als het tussen Joost, Menno en Rob gaat denk ik dat Rob eruit vliegt hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:01 schreef teamlead het volgende:
dan wordt het dus een bank van Joost, Rob en Menno,..
blijft Rob verdomme wéér
Tussenstand Talpa Pollquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan wordt het dus een bank van Joost, Rob en Menno,..
blijft Rob verdomme wéér
Is Ingrid eigenlijk zo laag genoteerd omdat ze nooit in de gevarenzone zit bij de medebewoners? Ik kan me herinneren dat dit de vorige keer ook al zo wasquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Tussenstand Talpa Poll
1. dido 22%
2. Menno 20%
3. Lieske 13%
Roel 13%
6. joost 12%
7. Rob 10%
8. Nath 6%
9. Chantal 4%
10 ingrid 3%
ingrid is echt zo een figuur die de finale haalt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:07 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Is Ingrid eigenlijk zo laag genoteerd omdat ze nooit in de gevarenzone zit bij de medebewoners? Ik kan me herinneren dat dit de vorige keer ook al zo was
nee, omdat er gewoon helemaal niets leuks is aan haarquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:07 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Is Ingrid eigenlijk zo laag genoteerd omdat ze nooit in de gevarenzone zit bij de medebewoners? Ik kan me herinneren dat dit de vorige keer ook al zo was
Regel 7 van het regelement.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:41 schreef Isabeau het volgende:
Mogen ze nou wel of niet over de nominaties praten? Ze bespreken alle bewoners en hoe zij denken dat die persoon zal nomineren. Menno zegt gewoon dat hij Rob nomineert! En Joost nomineert Roel (dat zéggen ze gewoon)
/heel erg offtopicquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wees hier blij dat Rob er nog in zit !
Hahahaha... ja, het is maar wat je wil lezen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
/heel erg offtopic
Ik kijk naar dat plaatje dan de "tekst" eronder "niet likken"
Dacht "huh"keek nog eens en zie "niet klikken"
![]()
/heel erg offtopic
een Willem: te onopvallend om te nomineren (alhoewel Willem vooral ook nuttig was)quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
ingrid is echt zo een figuur die de finale haalt.
Maar in de finale als eerste naar huis gaat.
heb je voormij de url waar het regelement staat kon het niet vinden op de talpa site.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Regel 7 van het regelement.
7: Het is verboden nominaties te bediscussiëren, of andermans nominaties te beïnvloeden![]()
Ze doen niets anders dan elkaar beinvloeden.
http://www.mediawatchers.nl/quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
heb je voormij de url waar het regelement staat kon het niet vinden op de talpa site.![]()
![]()
Hoe schatten ze haar populariteit in? Wat zeggen ze?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:03 schreef Foreverblue het volgende:
Menno en Joost roddelen over de populariteit van Ingrid:
[afbeelding]
Joost denkt dat Ingrid helemaal niet zo populair is als ze op de bank komt. Hoogstens zullen mensen op haar stemmen omdat ze grote tieten heeft en blond isquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Hoe schatten ze haar populariteit in? Wat zeggen ze?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:23 schreef riri het volgende:
Heb het hele gesprek tussen Menno en Joost over het nomineren opgenomen
eens kijken of ik er mooi bestandje van kan maken zodat iedereen het terug kan horen
![]()
thanksquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Joost denkt dat Ingrid helemaal niet zo populair is als ze op de bank komt. Hoogstens zullen mensen op haar stemmen omdat ze grote tieten heeft en blond is
Als het lukt, zou je het dan ook in de Streamverslagen willen plaatsen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:23 schreef riri het volgende:
Heb het hele gesprek tussen Menno en Joost over het nomineren opgenomen
eens kijken of ik er mooi bestandje van kan maken zodat iedereen het terug kan horen
![]()
grote tieten en blond lieskequote:Op dinsdag 1 november 2005 13:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Joost denkt dat Ingrid helemaal niet zo populair is als ze op de bank komt. Hoogstens zullen mensen op haar stemmen omdat ze grote tieten heeft en blond is
Het ging dan over Ingridquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
lieske heeft geen grote tieten, ze heeft nog kleine meisjes tietjes, hoor....
Rustig aan, geen haast.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:28 schreef riri het volgende:
Ja CartWoman zal ik zeker doen....maar even geduld dus
Komt voor elkaar
Wil niet flauw doen maar ze heeft wel de grootste echte tieten van alle vrouwen in het BB huis.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
lieske heeft geen grote tieten, ze heeft nog kleine meisjes tietjes, hoor....
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:31 schreef regenworm het volgende:
Joost en Menno naast elkaar aan het sporten.
Zullen het toch homo's zijn.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:38 schreef Taurus het volgende:
Vind ik misschien battle toch 'n leuker concept.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat vond ik dus echt helemaal niks.
Maar helaas zitten er geen personen met uitgesproken meningen in. Geen spraakmakende typetjes. Allemaal beetje doorsnee, gezapige, verwende figuurtjes.Teveel van hetzelfde. Groep is misschien te jong, niks gewend etc.
Erg slechte casting is het grootste probleem als je het mij vraagt.
Alle BB zijn saai van tijd tot tijd het is moeilijk om 24/7 actie in het huis te hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:38 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't echt 'n saaie BB, klopt dat 'n beetje of waren de vorige edities saaier?Ik kan me namelijk nog herinneren dat ik bij die ene BBtheBattle met Margriet en Mustafa e.d. er zelfs geld voor over had (beltegoed) om even 'n uurtje naar de streams te kijken... dan moet er toch wat te zien zijn daar. Hier gebeurt gewoon niks
![]()
Vind ik misschien battle toch 'n leuker concept.
Toch denk ik wel degelijk dat ze allemaal net wat te keurig opgevoed zijn, afkomstig uit een middenklas gezin of hoger. Ik mis een licht ontvlambare proleet van het type Ed(bb3) of Frank, die niet gehinderd werden door al te veel hersens maar niet met zich lieten fucken. Dat is goed voor de groepsdynamiek.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:51 schreef Taurus het volgende:
[..]Je praat nu net als Rob en Chantal. Je hoeft echt niet arm te zijn of veel meegemaakt te hebben om 'n spraakmakend figuur te zijn hoor.. Het zijn inderdaad allemaal 'n beetje doorsnee figuren en, nog veel belangrijker, ze liggen elkaar gewoon te goed.
Het is 'n veel te 'gezellige' groep geworden..![]()
Ja das wel waar. Nouja ze zijn gewoon inderdaad hetzelfde. Dido, Menno, Joost, Ingrid, Lieske, Nathalie, Roel, 1 pot nat. Ze kunnen allemaal elkaars rol vervullen. En Rikkert en Ralph trouwens precies zo. Linda is misschien nog enigszins iets afwijkend.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch denk ik wel degelijk dat ze allemaal net wat te keurig opgevoed zijn, afkomstig uit een middenklas gezin of hoger. Ik mis een licht ontvlambare proleet van het type Ed(bb3) of Frank, die niet gehinderd werden door al te veel hersens maar niet met zich lieten fucken. Dat is goed voor de groepsdynamiek.
de vrolijkheid van de afgelopen weken is helemaal verdwenen.quote:
..He?quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:01 schreef farceman het volgende:
Waar is iedereen?
Liggen Roel en Dido samen in bad...?!![]()
Yeah right.. Dat was natuurlijk gewoon toeval. Oke, dan wil ik nu wel 's de slaapkamers zien regie. Doe 's, doe 's?quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:07 schreef regenworm het volgende:
Blijft wel de wisselwerking tussen de regie en fok.
Er wordt heel vaak met dit forum meegelezen.
![]()
![]()
![]()
Die TT was overigens een ironische reactie op het feit dat we in het voorafgaande topic per ongeluk -en tot mijn grote verbazing- inhoudelijk aan het slowchatten waren.quote:
Het is niet altijd zo maar het gebeurt zeker.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
Yeah right.. Dat was natuurlijk gewoon toeval. Oke, dan wil ik nu wel 's de slaapkamers zien regie. Doe 's, doe 's?![]()
Ik geloof 't lekker nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is niet altijd zo maar het gebeurt zeker.
Alle opmerkingen van Flugel werden door BB overgenomen tijdens de sanctie ronde.
En als je iets roept van waar is die dan zie je de camera draaien en opzoek gaan.
Het is niet altijd zo maar het gebeurt wel eens
Zou Naat het BB-huis overleven zonder Dildo?quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:25 schreef Bocaj het volgende:
Tjeeees wat een geneuzel tussen Dido & Naat.... (Vlekken, walnoten, Notenhout, 2e wereldoorlog)
jammer zat zij wel off topic mogen pratenquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:25 schreef Bocaj het volgende:
Tjeeees wat een geneuzel tussen Dido & Naat.... (Vlekken, walnoten, Notenhout, 2e wereldoorlog)
Denk het wel maar niet zo makkelijk als nu.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:26 schreef Giggio het volgende:
[..]
Zou Naat het BB-huis overleven zonder Dildo?
er zijn twee toestellen vrij dus er kan gesport worden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:30 schreef Bocaj het volgende:
De bewoners vervelen zich stierlijk!
En wij streamjunks kijken er ook nog naar!
Erg grappig, om Dildo te zeggen ipv Dido.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:26 schreef Giggio het volgende:
[..]
Zou Naat het BB-huis overleven zonder Dildo?
Tot je dadelijk op de stream de speakers hoort:quote:
De meeste intereseren t helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
er zijn twee toestellen vrij dus er kan gesport worden.
Zit de Tanja fanclubdag echt op slot !!! ???quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Erg grappig, om Dildo te zeggen ipv Dido.
Hopelijk gun je anderen ook wat lol de volgende keer, in plaats van te zeuren om een slotje.![]()
Ja , op mijn verzoek... vond dit een beetje te....quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:44 schreef luciano het volgende:
Zit de Tanja fanclubdag op slot !!! ???![]()
Was net zo'n leuke .....![]()
Soms snap ik dingen echt niet op FOK hoor ........![]()
so what????quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
giggio is de homo!
en degene die graag wil sporten mag niet Lieskequote:Op dinsdag 1 november 2005 14:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
De meeste intereseren t helemaal niet.
En ze zijn gewoon te LUI
Ja dat vind ik sneu hoor Lieske mag nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
en degene die graag wil sporten mag niet Lieske
ik dreig niet ik stel alleen maar voor... en doe niets op slot...quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:08 schreef luciano het volgende:
Sinds wanneer " bepaalt "het gewone klootjesvolk , onder " dreiging " van het openen van een ander topic of iets wordt gesloten . !! ??
het moet niet gekker worden hier hoor !
Ja, het lijkt BB wel.quote:
Heyquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:09 schreef BlaBlub het volgende:
Hallo
Net de streams aangegooid. Schommelt jullie geluid ook zo? Ene keer hard, dan weer zacht, ik wordt er gek van
Het is erg sneu voor haar daarom om loopt ze er niet zo vrolijk bij.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja dat vind ik sneu hoor Lieske mag niet
De andere doen niks en willen niks,
En worden niet eens achter hun vodden aangezeten
Ik vind het maar zielig, om in zo'n creatief topic te gaan zeuren over een slotje (en hier vervolgens wel stoer Dildo te gaan roepen).quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:47 schreef Giggio het volgende:
[..]
Ja , op mijn verzoek... vond dit een beetje te....
of ik ging een "Maak Rob hier nog een stukje kleiner.. sjop sjop hak hier af" Topic openen
tja...
Hoop t ook ja,Kan t alleen helaas niet zien.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, het lijkt BB wel.![]()
Morgen hopelijk wat actie met de test.
Ja die dip duurt volgens mij maar paar dagen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is erg sneu voor haar daarom om loopt ze er niet zo vrolijk bij.
Gaat wel weer over de volgende week
bibberr... kom maar op....quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het maar zielig, om in zo'n creatief topic te gaan zeuren over een slotje (en hier vervolgens wel stoer Dildo te gaan roepen).
En dan nog een beetje dreigen ook: "een slotje aub want ánders open ik.." Al een reden op zich om dat topic open te laten en jou op elke fout af te rekenen voortaan.
Ze moet van BB meedoenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja die dip duurt volgens mij maar paar dagen.
Zodra ze wat meer mee mag doen met de week opdracht.
Hopelijk mag ze woensdag gewoon meedoen met de test.
Alweer zo stoer!quote:
ik ook niet...quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Alweer zo stoer!![]()
Maar ja, ik ben geen mod.
typies Didoquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:17 schreef lovebear het volgende:
Dido heeft voor de Mc donalds gewerkt.
Ze vond t nix omdat ze de eerste dag met een bord om moest lopen en folders uitdelen.
De 2de dag moest ze dat ook en dat weigerde ze.
ze zeiden tegen haar dan moet je de wc schoonmaken.
Dido zei dat doe ik echt niet,En is toe ontslagen
Hmm, dan ligt het dus aan mijn computer/internetquote:
Welke repressailles had je in gedachten?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:17 schreef Gert het volgende:
Alweer zo stoer!![]()
Maar ja, ik ben geen mod.
trainen moet ze rustig aan doen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Boedoel dat ze ook wat meer mag trainen,
En er niet gezeikt word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |