Zou Naat het BB-huis overleven zonder Dildo?quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:25 schreef Bocaj het volgende:
Tjeeees wat een geneuzel tussen Dido & Naat.... (Vlekken, walnoten, Notenhout, 2e wereldoorlog)
jammer zat zij wel off topic mogen pratenquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:25 schreef Bocaj het volgende:
Tjeeees wat een geneuzel tussen Dido & Naat.... (Vlekken, walnoten, Notenhout, 2e wereldoorlog)
Denk het wel maar niet zo makkelijk als nu.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:26 schreef Giggio het volgende:
[..]
Zou Naat het BB-huis overleven zonder Dildo?
er zijn twee toestellen vrij dus er kan gesport worden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:30 schreef Bocaj het volgende:
De bewoners vervelen zich stierlijk!
En wij streamjunks kijken er ook nog naar!
Erg grappig, om Dildo te zeggen ipv Dido.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:26 schreef Giggio het volgende:
[..]
Zou Naat het BB-huis overleven zonder Dildo?
Tot je dadelijk op de stream de speakers hoort:quote:
De meeste intereseren t helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
er zijn twee toestellen vrij dus er kan gesport worden.
Zit de Tanja fanclubdag echt op slot !!! ???quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Erg grappig, om Dildo te zeggen ipv Dido.
Hopelijk gun je anderen ook wat lol de volgende keer, in plaats van te zeuren om een slotje.![]()
Ja , op mijn verzoek... vond dit een beetje te....quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:44 schreef luciano het volgende:
Zit de Tanja fanclubdag op slot !!! ???![]()
Was net zo'n leuke .....![]()
Soms snap ik dingen echt niet op FOK hoor ........![]()
so what????quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
giggio is de homo!
en degene die graag wil sporten mag niet Lieskequote:Op dinsdag 1 november 2005 14:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
De meeste intereseren t helemaal niet.
En ze zijn gewoon te LUI
Ja dat vind ik sneu hoor Lieske mag nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
en degene die graag wil sporten mag niet Lieske
ik dreig niet ik stel alleen maar voor... en doe niets op slot...quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:08 schreef luciano het volgende:
Sinds wanneer " bepaalt "het gewone klootjesvolk , onder " dreiging " van het openen van een ander topic of iets wordt gesloten . !! ??
het moet niet gekker worden hier hoor !
Ja, het lijkt BB wel.quote:
Heyquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:09 schreef BlaBlub het volgende:
Hallo
Net de streams aangegooid. Schommelt jullie geluid ook zo? Ene keer hard, dan weer zacht, ik wordt er gek van
Het is erg sneu voor haar daarom om loopt ze er niet zo vrolijk bij.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja dat vind ik sneu hoor Lieske mag niet
De andere doen niks en willen niks,
En worden niet eens achter hun vodden aangezeten
Ik vind het maar zielig, om in zo'n creatief topic te gaan zeuren over een slotje (en hier vervolgens wel stoer Dildo te gaan roepen).quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:47 schreef Giggio het volgende:
[..]
Ja , op mijn verzoek... vond dit een beetje te....
of ik ging een "Maak Rob hier nog een stukje kleiner.. sjop sjop hak hier af" Topic openen
tja...
Hoop t ook ja,Kan t alleen helaas niet zien.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, het lijkt BB wel.![]()
Morgen hopelijk wat actie met de test.
Ja die dip duurt volgens mij maar paar dagen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is erg sneu voor haar daarom om loopt ze er niet zo vrolijk bij.
Gaat wel weer over de volgende week
bibberr... kom maar op....quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het maar zielig, om in zo'n creatief topic te gaan zeuren over een slotje (en hier vervolgens wel stoer Dildo te gaan roepen).
En dan nog een beetje dreigen ook: "een slotje aub want ánders open ik.." Al een reden op zich om dat topic open te laten en jou op elke fout af te rekenen voortaan.
Ze moet van BB meedoenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja die dip duurt volgens mij maar paar dagen.
Zodra ze wat meer mee mag doen met de week opdracht.
Hopelijk mag ze woensdag gewoon meedoen met de test.
Alweer zo stoer!quote:
ik ook niet...quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Alweer zo stoer!![]()
Maar ja, ik ben geen mod.
typies Didoquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:17 schreef lovebear het volgende:
Dido heeft voor de Mc donalds gewerkt.
Ze vond t nix omdat ze de eerste dag met een bord om moest lopen en folders uitdelen.
De 2de dag moest ze dat ook en dat weigerde ze.
ze zeiden tegen haar dan moet je de wc schoonmaken.
Dido zei dat doe ik echt niet,En is toe ontslagen
Hmm, dan ligt het dus aan mijn computer/internetquote:
Welke repressailles had je in gedachten?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:17 schreef Gert het volgende:
Alweer zo stoer!![]()
Maar ja, ik ben geen mod.
trainen moet ze rustig aan doen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Boedoel dat ze ook wat meer mag trainen,
En er niet gezeikt word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |