heb je voormij de url waar het regelement staat kon het niet vinden op de talpa site.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Regel 7 van het regelement.
7: Het is verboden nominaties te bediscussiëren, of andermans nominaties te beïnvloeden![]()
Ze doen niets anders dan elkaar beinvloeden.
http://www.mediawatchers.nl/quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
heb je voormij de url waar het regelement staat kon het niet vinden op de talpa site.![]()
![]()
Hoe schatten ze haar populariteit in? Wat zeggen ze?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:03 schreef Foreverblue het volgende:
Menno en Joost roddelen over de populariteit van Ingrid:
[afbeelding]
Joost denkt dat Ingrid helemaal niet zo populair is als ze op de bank komt. Hoogstens zullen mensen op haar stemmen omdat ze grote tieten heeft en blond isquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Hoe schatten ze haar populariteit in? Wat zeggen ze?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:23 schreef riri het volgende:
Heb het hele gesprek tussen Menno en Joost over het nomineren opgenomen
eens kijken of ik er mooi bestandje van kan maken zodat iedereen het terug kan horen
![]()
thanksquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Joost denkt dat Ingrid helemaal niet zo populair is als ze op de bank komt. Hoogstens zullen mensen op haar stemmen omdat ze grote tieten heeft en blond is
Als het lukt, zou je het dan ook in de Streamverslagen willen plaatsen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:23 schreef riri het volgende:
Heb het hele gesprek tussen Menno en Joost over het nomineren opgenomen
eens kijken of ik er mooi bestandje van kan maken zodat iedereen het terug kan horen
![]()
grote tieten en blond lieskequote:Op dinsdag 1 november 2005 13:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Joost denkt dat Ingrid helemaal niet zo populair is als ze op de bank komt. Hoogstens zullen mensen op haar stemmen omdat ze grote tieten heeft en blond is
Het ging dan over Ingridquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
lieske heeft geen grote tieten, ze heeft nog kleine meisjes tietjes, hoor....
Rustig aan, geen haast.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:28 schreef riri het volgende:
Ja CartWoman zal ik zeker doen....maar even geduld dus
Komt voor elkaar
Wil niet flauw doen maar ze heeft wel de grootste echte tieten van alle vrouwen in het BB huis.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
lieske heeft geen grote tieten, ze heeft nog kleine meisjes tietjes, hoor....
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:31 schreef regenworm het volgende:
Joost en Menno naast elkaar aan het sporten.
Zullen het toch homo's zijn.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:38 schreef Taurus het volgende:
Vind ik misschien battle toch 'n leuker concept.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat vond ik dus echt helemaal niks.
Maar helaas zitten er geen personen met uitgesproken meningen in. Geen spraakmakende typetjes. Allemaal beetje doorsnee, gezapige, verwende figuurtjes.Teveel van hetzelfde. Groep is misschien te jong, niks gewend etc.
Erg slechte casting is het grootste probleem als je het mij vraagt.
Alle BB zijn saai van tijd tot tijd het is moeilijk om 24/7 actie in het huis te hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:38 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't echt 'n saaie BB, klopt dat 'n beetje of waren de vorige edities saaier?Ik kan me namelijk nog herinneren dat ik bij die ene BBtheBattle met Margriet en Mustafa e.d. er zelfs geld voor over had (beltegoed) om even 'n uurtje naar de streams te kijken... dan moet er toch wat te zien zijn daar. Hier gebeurt gewoon niks
![]()
Vind ik misschien battle toch 'n leuker concept.
Toch denk ik wel degelijk dat ze allemaal net wat te keurig opgevoed zijn, afkomstig uit een middenklas gezin of hoger. Ik mis een licht ontvlambare proleet van het type Ed(bb3) of Frank, die niet gehinderd werden door al te veel hersens maar niet met zich lieten fucken. Dat is goed voor de groepsdynamiek.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:51 schreef Taurus het volgende:
[..]Je praat nu net als Rob en Chantal. Je hoeft echt niet arm te zijn of veel meegemaakt te hebben om 'n spraakmakend figuur te zijn hoor.. Het zijn inderdaad allemaal 'n beetje doorsnee figuren en, nog veel belangrijker, ze liggen elkaar gewoon te goed.
Het is 'n veel te 'gezellige' groep geworden..![]()
Ja das wel waar. Nouja ze zijn gewoon inderdaad hetzelfde. Dido, Menno, Joost, Ingrid, Lieske, Nathalie, Roel, 1 pot nat. Ze kunnen allemaal elkaars rol vervullen. En Rikkert en Ralph trouwens precies zo. Linda is misschien nog enigszins iets afwijkend.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch denk ik wel degelijk dat ze allemaal net wat te keurig opgevoed zijn, afkomstig uit een middenklas gezin of hoger. Ik mis een licht ontvlambare proleet van het type Ed(bb3) of Frank, die niet gehinderd werden door al te veel hersens maar niet met zich lieten fucken. Dat is goed voor de groepsdynamiek.
de vrolijkheid van de afgelopen weken is helemaal verdwenen.quote:
..He?quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:01 schreef farceman het volgende:
Waar is iedereen?
Liggen Roel en Dido samen in bad...?!![]()
Yeah right.. Dat was natuurlijk gewoon toeval. Oke, dan wil ik nu wel 's de slaapkamers zien regie. Doe 's, doe 's?quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:07 schreef regenworm het volgende:
Blijft wel de wisselwerking tussen de regie en fok.
Er wordt heel vaak met dit forum meegelezen.
![]()
![]()
![]()
Die TT was overigens een ironische reactie op het feit dat we in het voorafgaande topic per ongeluk -en tot mijn grote verbazing- inhoudelijk aan het slowchatten waren.quote:
Het is niet altijd zo maar het gebeurt zeker.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
Yeah right.. Dat was natuurlijk gewoon toeval. Oke, dan wil ik nu wel 's de slaapkamers zien regie. Doe 's, doe 's?![]()
Ik geloof 't lekker nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is niet altijd zo maar het gebeurt zeker.
Alle opmerkingen van Flugel werden door BB overgenomen tijdens de sanctie ronde.
En als je iets roept van waar is die dan zie je de camera draaien en opzoek gaan.
Het is niet altijd zo maar het gebeurt wel eens
Zou Naat het BB-huis overleven zonder Dildo?quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:25 schreef Bocaj het volgende:
Tjeeees wat een geneuzel tussen Dido & Naat.... (Vlekken, walnoten, Notenhout, 2e wereldoorlog)
jammer zat zij wel off topic mogen pratenquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:25 schreef Bocaj het volgende:
Tjeeees wat een geneuzel tussen Dido & Naat.... (Vlekken, walnoten, Notenhout, 2e wereldoorlog)
Denk het wel maar niet zo makkelijk als nu.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:26 schreef Giggio het volgende:
[..]
Zou Naat het BB-huis overleven zonder Dildo?
er zijn twee toestellen vrij dus er kan gesport worden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:30 schreef Bocaj het volgende:
De bewoners vervelen zich stierlijk!
En wij streamjunks kijken er ook nog naar!
Erg grappig, om Dildo te zeggen ipv Dido.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:26 schreef Giggio het volgende:
[..]
Zou Naat het BB-huis overleven zonder Dildo?
Tot je dadelijk op de stream de speakers hoort:quote:
De meeste intereseren t helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
er zijn twee toestellen vrij dus er kan gesport worden.
Zit de Tanja fanclubdag echt op slot !!! ???quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Erg grappig, om Dildo te zeggen ipv Dido.
Hopelijk gun je anderen ook wat lol de volgende keer, in plaats van te zeuren om een slotje.![]()
Ja , op mijn verzoek... vond dit een beetje te....quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:44 schreef luciano het volgende:
Zit de Tanja fanclubdag op slot !!! ???![]()
Was net zo'n leuke .....![]()
Soms snap ik dingen echt niet op FOK hoor ........![]()
so what????quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
giggio is de homo!
en degene die graag wil sporten mag niet Lieskequote:Op dinsdag 1 november 2005 14:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
De meeste intereseren t helemaal niet.
En ze zijn gewoon te LUI
Ja dat vind ik sneu hoor Lieske mag nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
en degene die graag wil sporten mag niet Lieske
ik dreig niet ik stel alleen maar voor... en doe niets op slot...quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:08 schreef luciano het volgende:
Sinds wanneer " bepaalt "het gewone klootjesvolk , onder " dreiging " van het openen van een ander topic of iets wordt gesloten . !! ??
het moet niet gekker worden hier hoor !
Ja, het lijkt BB wel.quote:
Heyquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:09 schreef BlaBlub het volgende:
Hallo
Net de streams aangegooid. Schommelt jullie geluid ook zo? Ene keer hard, dan weer zacht, ik wordt er gek van
Het is erg sneu voor haar daarom om loopt ze er niet zo vrolijk bij.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja dat vind ik sneu hoor Lieske mag niet
De andere doen niks en willen niks,
En worden niet eens achter hun vodden aangezeten
Ik vind het maar zielig, om in zo'n creatief topic te gaan zeuren over een slotje (en hier vervolgens wel stoer Dildo te gaan roepen).quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:47 schreef Giggio het volgende:
[..]
Ja , op mijn verzoek... vond dit een beetje te....
of ik ging een "Maak Rob hier nog een stukje kleiner.. sjop sjop hak hier af" Topic openen
tja...
Hoop t ook ja,Kan t alleen helaas niet zien.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, het lijkt BB wel.![]()
Morgen hopelijk wat actie met de test.
Ja die dip duurt volgens mij maar paar dagen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is erg sneu voor haar daarom om loopt ze er niet zo vrolijk bij.
Gaat wel weer over de volgende week
bibberr... kom maar op....quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het maar zielig, om in zo'n creatief topic te gaan zeuren over een slotje (en hier vervolgens wel stoer Dildo te gaan roepen).
En dan nog een beetje dreigen ook: "een slotje aub want ánders open ik.." Al een reden op zich om dat topic open te laten en jou op elke fout af te rekenen voortaan.
Ze moet van BB meedoenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja die dip duurt volgens mij maar paar dagen.
Zodra ze wat meer mee mag doen met de week opdracht.
Hopelijk mag ze woensdag gewoon meedoen met de test.
Alweer zo stoer!quote:
ik ook niet...quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Alweer zo stoer!![]()
Maar ja, ik ben geen mod.
typies Didoquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:17 schreef lovebear het volgende:
Dido heeft voor de Mc donalds gewerkt.
Ze vond t nix omdat ze de eerste dag met een bord om moest lopen en folders uitdelen.
De 2de dag moest ze dat ook en dat weigerde ze.
ze zeiden tegen haar dan moet je de wc schoonmaken.
Dido zei dat doe ik echt niet,En is toe ontslagen
Hmm, dan ligt het dus aan mijn computer/internetquote:
Welke repressailles had je in gedachten?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:17 schreef Gert het volgende:
Alweer zo stoer!![]()
Maar ja, ik ben geen mod.
trainen moet ze rustig aan doen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Boedoel dat ze ook wat meer mag trainen,
En er niet gezeikt word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |