quote:
Het wordt tijd datquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:51 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding] zit op de fiets naast de roeiende Dido.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat [afbeelding] eens gaat douchen met Dido...
Hopelijk zenden ze in het huis uit dat Joost tegen Menno zegt: ik zou ook op Rob stemmen als ik jou wasquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...zover ik me kan herinneren was Nathalie in het bubbelbad geen stemafspraken aan het maken toen ze zei dat ze Ralph zou nomineren. Omdat dat niet mocht werd het uitgezonden aan de bewoners!
Inderdaad lijkt me leukquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hopelijk zenden ze in het huis uit dat Joost tegen Menno zegt: ik zou ook op Rob stemmen als ik jou was
dan wordt het dus een bank van Joost, Rob en Menno,..quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad lijkt me leuk
En die gene gelijk op de bank plaatsen.
Als het tussen Joost, Menno en Rob gaat denk ik dat Rob eruit vliegt hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:01 schreef teamlead het volgende:
dan wordt het dus een bank van Joost, Rob en Menno,..
blijft Rob verdomme wéér
Tussenstand Talpa Pollquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan wordt het dus een bank van Joost, Rob en Menno,..
blijft Rob verdomme wéér
Is Ingrid eigenlijk zo laag genoteerd omdat ze nooit in de gevarenzone zit bij de medebewoners? Ik kan me herinneren dat dit de vorige keer ook al zo wasquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Tussenstand Talpa Poll
1. dido 22%
2. Menno 20%
3. Lieske 13%
Roel 13%
6. joost 12%
7. Rob 10%
8. Nath 6%
9. Chantal 4%
10 ingrid 3%
ingrid is echt zo een figuur die de finale haalt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:07 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Is Ingrid eigenlijk zo laag genoteerd omdat ze nooit in de gevarenzone zit bij de medebewoners? Ik kan me herinneren dat dit de vorige keer ook al zo was
nee, omdat er gewoon helemaal niets leuks is aan haarquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:07 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Is Ingrid eigenlijk zo laag genoteerd omdat ze nooit in de gevarenzone zit bij de medebewoners? Ik kan me herinneren dat dit de vorige keer ook al zo was
Regel 7 van het regelement.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:41 schreef Isabeau het volgende:
Mogen ze nou wel of niet over de nominaties praten? Ze bespreken alle bewoners en hoe zij denken dat die persoon zal nomineren. Menno zegt gewoon dat hij Rob nomineert! En Joost nomineert Roel (dat zéggen ze gewoon)
/heel erg offtopicquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wees hier blij dat Rob er nog in zit !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |