abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 1 november 2005 @ 12:09:29 #126
18653 crew  D.
pi_31862969
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:00 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Er zijn idd topics volgeluld die níks met BB te maken hebben, dat gaat dus echt te ver. Constant ontopic hoeft echt niet, maar het loopt regelmatig de spuigaten uit. Ga ik ook beter op letten, net zoals APK nu 's nachts al doet.
Niet om tegendraads te zijn (het kijkt vaak dat ik dat altijd probeer te zijn) maar ik heb
van andere moderators begrepen dat een SC juist niet on-topic hoeft te zijn, juist omdat alle ander topics in dit sub-forum dat al zijn. Dit werd mij verteld n.a.v. mijn vraag waarom het in de PTA-SC nooit over auto's ging.
pi_31863005
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:06 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Dat mag, maar niet een half of heel topic vol. Dan kun je beter even wat anders gaan doen, lijkt me.
dat is moeilijk als je verslaafd bent

Maar het is wel goed dat er iets gebeurt, soms heb ik ook zo iets van laten we het over BB hebben.
pi_31863062
Alarm Alarm Chantal zit op de fiets Alarm Alarm

Dit gaat vanavond om 21:00 al slapen die zal wel moe zijn
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:14:10 #129
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31863089
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:13 schreef regenworm het volgende:
en het roddelen is onmiddellijk weer begonnen ook Dat zij nooit ziek van zichzelf wordt zeg....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_31863145
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:14 schreef teamlead het volgende:

[..]

en het roddelen is onmiddellijk weer begonnen ook Dat zij nooit ziek van zichzelf wordt zeg....
Als iemand kan praten op een fiets betekent dat ze te langzaam fiets.
Het tempo moet omhoog laat de troll maar buitenadem raken.
pi_31863201
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:07 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Met die testen op woensdag en vrijdag als stok achter de deur.
Ja, daar zit wat in op dat idee ben ik nog niet gekomen
pi_31863221
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:09 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Niet om tegendraads te zijn (het kijkt vaak dat ik dat altijd probeer te zijn) maar ik heb
van andere moderators begrepen dat een SC juist niet on-topic hoeft te zijn, juist omdat alle ander topics in dit sub-forum dat al zijn. Dit werd mij verteld n.a.v. mijn vraag waarom het in de PTA-SC nooit over auto's ging.
Ow? Dat moeten ze in PTA zelf weten, ik vind dat je dan net zo goed een chatbox kan openen. Hier zijn de regels anders.
Lees dit nog maar even: Waar moet ik zijn voor SC/streams etc.?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31863258
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:04 schreef teamlead het volgende:

Rob zondert zich de laatste dagen trouwens steeds vaker van de groep af... Heb ik iets gemist
Hij baalt dat Menno zich met deze opdracht weer lekker kan profileren.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31863391
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:40 schreef teamlead het volgende:
zeg... leuk dat we op bevel van APK nu on-fucking-topic blijven.... maar daardoor wordt het wel een stukje saaier hier ....
Dit is een SLOWCHAT topic hoor...dat APK en vrienden eerst een eigen sc topic had waar de meeste mensen niet welkom waren (stond in d eopeningspost) wil nog niet zeggen dat hij hier maar moet komen roepen dat wij hier on topic moeten blijven. Dat zijn we al niet vanaf deel 1 of zo en ik zie ook niet in waarom dat wel moet als hij de enige is die het roept.

Flikker toch op
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31863478
Ik ben het uiteraard met Cartwoman eens dat een heel topic NIET over BB ook niet kan Maar je hoeft het niet alleen over BB te hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:28:50 #136
65846 Bocaj
47th President.
pi_31863503
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit is een SLOWCHAT topic hoor...dat APK en vrienden eerst een eigen sc topic had waar de meeste mensen niet welkom waren (stond in d eopeningspost) wil nog niet zeggen dat hij hier maar moet komen roepen dat wij hier on topic moeten blijven. Dat zijn we al niet vanaf deel 1 of zo en ik zie ook niet in waarom dat wel moet als hij de enige is die het roept.

Flikker toch op

Jullie moderators moeten eens met een 1 bek praten
pi_31863522
Psies, Isa.
  Moderator dinsdag 1 november 2005 @ 12:30:08 #138
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31863541
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 02:21 schreef APK het volgende:
Oeh, wat een lekkere avatar heb jij : Puber & Tienertalk
Wat eet jij vanavond: Culinesse à gogo
Ik heb een FIAT Multipla: Planes, Trains & Automobiles
Niemand houdt van mij : Relaties & Psychologie
'Poedie, poedie, poedie' en ander gezeik over baby's: Ouder(s)
Goedemiddag allemaal!!!

Ik krijg van mijn eigen avatar altijd zó'n zin in vakantie! Ik denk dat ik maar eens lekker Thais ga eten vanavond. Niks in huis dus wel eerst nog even langs de supermarkt met m'n Renault Megane coupé.
Hopelijk heeft m'n wijf ook zin in Thais, want anders krijgen we weer ruzie. Ze is toch al zo humeurig sinds ze zwanger is.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:30:12 #139
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31863542
quote:

[..]

Flikker toch op
en zo subtiel verwoord
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_31863577
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben het uiteraard met Cartwoman eens dat een heel topic NIET over BB ook niet kan Maar je hoeft het niet alleen over BB te hebben.
Gewoon ingrijpen als er langdurig offtopic discussies plaats vinden.
Het is aan jullie om in te grijpen en te zeggen nu is het genoeg. en niet APK
pi_31863593
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:30 schreef Gert het volgende:

[..]

Goedemiddag allemaal!!!

Ik krijg van mijn eigen avatar altijd zó'n zin in vakantie! Ik denk dat ik maar eens lekker Thais ga eten vanavond. Niks in huis dus wel eerst nog even langs de supermarkt met m'n Renault Megane coupé.
Hopelijk heeft m'n wijf ook zin in Thais, want anders krijgen we weer ruzie. Ze is toch al zo humeurig sinds ze zwanger is.

Gert!!
Babe In Totale Control of Herself
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:32:40 #142
242 Pinball
Electric Monk
pi_31863611
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:00 schreef CartWOman het volgende:
Er zijn idd topics volgeluld die níks met BB te maken hebben, dat gaat dus echt te ver. Constant ontopic hoeft echt niet, maar het loopt regelmatig de spuigaten uit. Ga ik ook beter op letten, net zoals APK nu 's nachts al doet.

Mooi. Het mag inderdaad wel wat minder met die compleet nutteloze borrelpraat hier af en toe.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  Moderator dinsdag 1 november 2005 @ 12:33:26 #143
18653 crew  D.
pi_31863637
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:18 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ow? Dat moeten ze in PTA zelf weten, ik vind dat je dan net zo goed een chatbox kan openen. Hier zijn de regels anders.
Lees dit nog maar even: Waar moet ik zijn voor SC/streams etc.?
Verwarrend hoor, met 2 maten meten binnen 1 forum

Anyway, ik kom hier toch voor de BB chat
pi_31863646
Gert...
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:33:47 #145
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_31863647
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:31 schreef Sassefras het volgende:

[..]

Gert!!
idd
pi_31863653
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:31 schreef regenworm het volgende:
Gewoon ingrijpen als er langdurig offtopic discussies plaats vinden.
Het is aan jullie om in te grijpen en te zeggen nu is het genoeg.
...maar meestal is er niet alleen offtopicgeklets. Meestal gaat het hier of om big brother of om dingen gerelateerd aan big brother (lieske heeft last van knie, iemand vertelt dat hij/zij ook wekenlang pijn heeft gehad door knieprobleem). En soms meldt iemand dat hij zin heeft in Thais eten. Moet toch kunnen?
pi_31863675
ON Topic.

Menno en joost zijn aan het boksen met een zitzak.
Chantal zit nog op de fiets
Ingrid is aan het roeien
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:35:19 #148
242 Pinball
Electric Monk
pi_31863695
quote:

Flikker toch op
Waar is jouw positieve houding naartoe?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_31863701
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:33 schreef D.Rose het volgende:

Verwarrend hoor, met 2 maten meten binnen 1 forum
Je weet best dat ieder subforum z'n eigen regels heeft.
  Moderator dinsdag 1 november 2005 @ 12:37:08 #150
18653 crew  D.
pi_31863750
Ik heb ook wel zin in Thais btw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')