Niet om tegendraads te zijn (het kijkt vaak dat ik dat altijd probeer te zijn) maar ik hebquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Er zijn idd topics volgeluld die níks met BB te maken hebben, dat gaat dus echt te ver. Constant ontopic hoeft echt niet, maar het loopt regelmatig de spuigaten uit. Ga ik ook beter op letten, net zoals APK nu 's nachts al doet.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat mag, maar niet een half of heel topic vol. Dan kun je beter even wat anders gaan doen, lijkt me.
en het roddelen is onmiddellijk weer begonnen ookquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:13 schreef regenworm het volgende:
Alarm Alarm Chantal zit op de fiets Alarm Alarm
Alarm Alarm Chantal zit op de fiets Alarm Alarm
Als iemand kan praten op een fiets betekent dat ze te langzaam fiets.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
en het roddelen is onmiddellijk weer begonnen ookDat zij nooit ziek van zichzelf wordt zeg....
Ja, daar zit wat in op dat idee ben ik nog niet gekomenquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Met die testen op woensdag en vrijdag als stok achter de deur.![]()
Ow?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Niet om tegendraads te zijn (het kijkt vaak dat ik dat altijd probeer te zijn) maar ik heb
van andere moderators begrepen dat een SC juist niet on-topic hoeft te zijn, juist omdat alle ander topics in dit sub-forum dat al zijn. Dit werd mij verteld n.a.v. mijn vraag waarom het in de PTA-SC nooit over auto's ging.
Hij baalt dat Menno zich met deze opdracht weer lekker kan profileren.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:04 schreef teamlead het volgende:
Rob zondert zich de laatste dagen trouwens steeds vaker van de groep af... Heb ik iets gemist
Dit is een SLOWCHAT topic hoor...dat APK en vrienden eerst een eigen sc topic had waar de meeste mensen niet welkom waren (stond in d eopeningspost) wil nog niet zeggen dat hij hier maar moet komen roepen dat wij hier on topic moeten blijven. Dat zijn we al niet vanaf deel 1 of zo en ik zie ook niet in waarom dat wel moet als hij de enige is die het roept.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:40 schreef teamlead het volgende:
zeg... leuk dat we op bevel van APK nu on-fucking-topic blijven.... maar daardoor wordt het wel een stukje saaier hier ....
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is een SLOWCHAT topic hoor...dat APK en vrienden eerst een eigen sc topic had waar de meeste mensen niet welkom waren (stond in d eopeningspost) wil nog niet zeggen dat hij hier maar moet komen roepen dat wij hier on topic moeten blijven. Dat zijn we al niet vanaf deel 1 of zo en ik zie ook niet in waarom dat wel moet als hij de enige is die het roept.
Flikker toch op
Goedemiddag allemaal!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:21 schreef APK het volgende:
Oeh, wat een lekkere avatar heb jij: Puber & Tienertalk
Wat eet jij vanavond: Culinesse à gogo
Ik heb een FIAT Multipla: Planes, Trains & Automobiles
Niemand houdt van mij: Relaties & Psychologie
'Poedie, poedie, poedie' en ander gezeik over baby's: Ouder(s)
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is een SLOWCHAT topic hoor...dat APK en vrienden eerst een eigen sc topic had waar de meeste mensen niet welkom waren (stond in d eopeningspost) wil nog niet zeggen dat hij hier maar moet komen roepen dat wij hier on topic moeten blijven. Dat zijn we al niet vanaf deel 1 of zo en ik zie ook niet in waarom dat wel moet als hij de enige is die het roept.
Flikker toch op
Gewoon ingrijpen als er langdurig offtopic discussies plaats vinden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben het uiteraard met Cartwoman eens dat een heel topic NIET over BB ook niet kanMaar je hoeft het niet alleen over BB te hebben.
Gert!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Goedemiddag allemaal!!!
Ik krijg van mijn eigen avatar altijd zó'n zin in vakantie! Ik denk dat ik maar eens lekker Thais ga eten vanavond. Niks in huis dus wel eerst nog even langs de supermarkt met m'n Renault Megane coupé.![]()
Hopelijk heeft m'n wijf ook zin in Thais, want anders krijgen we weer ruzie. Ze is toch al zo humeurig sinds ze zwanger is.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:00 schreef CartWOman het volgende:
Er zijn idd topics volgeluld die níks met BB te maken hebben, dat gaat dus echt te ver. Constant ontopic hoeft echt niet, maar het loopt regelmatig de spuigaten uit. Ga ik ook beter op letten, net zoals APK nu 's nachts al doet.![]()
Verwarrend hoor, met 2 maten meten binnen 1 forumquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ow?Dat moeten ze in PTA zelf weten, ik vind dat je dan net zo goed een chatbox kan openen. Hier zijn de regels anders.
Lees dit nog maar even: Waar moet ik zijn voor SC/streams etc.?
...maar meestal is er niet alleen offtopicgeklets. Meestal gaat het hier of om big brother of om dingen gerelateerd aan big brother (lieske heeft last van knie, iemand vertelt dat hij/zij ook wekenlang pijn heeft gehad door knieprobleem). En soms meldt iemand dat hij zin heeft in Thais eten. Moet toch kunnen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:31 schreef regenworm het volgende:
Gewoon ingrijpen als er langdurig offtopic discussies plaats vinden.
Het is aan jullie om in te grijpenen te zeggen nu is het genoeg.
![]()
Waar is jouw positieve houding naartoe?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:24 schreef Isabeau het volgende:
Flikker toch op
Je weet best dat ieder subforum z'n eigen regels heeft.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:33 schreef D.Rose het volgende:
Verwarrend hoor, met 2 maten meten binnen 1 forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |