Gert!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Goedemiddag allemaal!!!
Ik krijg van mijn eigen avatar altijd zó'n zin in vakantie! Ik denk dat ik maar eens lekker Thais ga eten vanavond. Niks in huis dus wel eerst nog even langs de supermarkt met m'n Renault Megane coupé.![]()
Hopelijk heeft m'n wijf ook zin in Thais, want anders krijgen we weer ruzie. Ze is toch al zo humeurig sinds ze zwanger is.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:00 schreef CartWOman het volgende:
Er zijn idd topics volgeluld die níks met BB te maken hebben, dat gaat dus echt te ver. Constant ontopic hoeft echt niet, maar het loopt regelmatig de spuigaten uit. Ga ik ook beter op letten, net zoals APK nu 's nachts al doet.![]()
Verwarrend hoor, met 2 maten meten binnen 1 forumquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ow?Dat moeten ze in PTA zelf weten, ik vind dat je dan net zo goed een chatbox kan openen. Hier zijn de regels anders.
Lees dit nog maar even: Waar moet ik zijn voor SC/streams etc.?
...maar meestal is er niet alleen offtopicgeklets. Meestal gaat het hier of om big brother of om dingen gerelateerd aan big brother (lieske heeft last van knie, iemand vertelt dat hij/zij ook wekenlang pijn heeft gehad door knieprobleem). En soms meldt iemand dat hij zin heeft in Thais eten. Moet toch kunnen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:31 schreef regenworm het volgende:
Gewoon ingrijpen als er langdurig offtopic discussies plaats vinden.
Het is aan jullie om in te grijpenen te zeggen nu is het genoeg.
![]()
Waar is jouw positieve houding naartoe?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:24 schreef Isabeau het volgende:
Dit is een SLOWCHAT topic hoor...dat APK en vrienden eerst een eigen sc topic had waar de meeste mensen niet welkom waren (stond in d eopeningspost) wil nog niet zeggen dat hij hier maar moet komen roepen dat wij hier on topic moeten blijven. Dat zijn we al niet vanaf deel 1 of zo en ik zie ook niet in waarom dat wel moet als hij de enige is die het roept.
Flikker toch op
Je weet best dat ieder subforum z'n eigen regels heeft.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:33 schreef D.Rose het volgende:
Verwarrend hoor, met 2 maten meten binnen 1 forum
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:34 schreef regenworm het volgende:
ON Topic.
Menno en joost zijn aan het boksen met een zitzak.
Chantal zit nog op de fiets
Ingrid is aan het roeien
Natuurlijk moet dat kunnen maar niet 100 berichten achter elkaar.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...maar meestal is er niet alleen offtopicgeklets. Meestal gaat het hier of om big brother of om dingen gerelateerd aan big brother (lieske heeft last van knie, iemand vertelt dat hij/zij ook wekenlang pijn heeft gehad door knieprobleem). En soms meldt iemand dat hij zin heeft in Thais eten. Moet toch kunnen?
ik weet het wel, maar vind het daardoor niet minder verwarrendquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je weet best dat ieder subforum z'n eigen regels heeft.![]()
Ik zou alleen positief zijn over alle BBbewonersquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:35 schreef Pinball het volgende:
Waar is jouw positieve houding naartoe?![]()
Ze lullen nu over de nominaties...quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:40 schreef regenworm het volgende:
Joost en menno hebben elkaar wel gevonden bij deze opdracht.
Ze zijn veel met zijn tweeen bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |