baakquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:41 schreef Ferdii het volgende:
je vergeet zeikerds, die kunnen richting klaagbak
Ah, straks ligt roel weer tegen dido aan sorry sorryquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:18 schreef Bocaj het volgende:
Roel en Dido hebben ruzie om nix....... Roel tegen Dido: Nee, jij bent lekker gezellig....
Menno slaapt verder op de bank lekker sportief die mennpquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:20 schreef Bocaj het volgende:
Menno uit bed, Menno uit bed, Menno, Menno, Menno uit bed![]()
Ik ben nu zelf ook wel heeeeeeeeeel wakker![]()
![]()
vind ik minder erg dan dat gekloot van roel met dido wordt daar ziek van.quote:
Heeft Lieske nog niet gehuild?quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:24 schreef regenworm het volgende:
Ik mis iets deze morgen, het kan nog komen
ik dacht dat het leeg wasquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:28 schreef regenworm het volgende:
Chantal slaat op haar hoofd, nu maar hopen dat er geen zaagsel uitkomt.
Dan kan rob weer gaan stofzuigen
Inrit IS een bimbo.quote:
Dan gaan ik die 2 eens huren....quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:59 schreef frizti het volgende:
Lieske vindt Saw een goede film, maar heeft het einde nog steeds niet gezien !!
Dan mis je dus duidelijk de clou van de film.
Ik vond Saw ook erg goed, en heb inmiddels Saw 2 ook gezien en die vindt ik ook goed.
Daar werd tenminste nog geroddeld en groepen tegen elkaar opgezet!quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:27 schreef Marrije het volgende:
Ik vind dat gesport zwaar saai, maar met die bonensorteer-opdracht heb ik mij prima vermaakt.
AANKLEDEN!quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:56 schreef Mike1964 het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ingmenno.jpg]afbeelding][/URL]
Is dit een foto van gisterenquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:04 schreef AnTjUh het volgende:
krijg nah wat Roel is ook al sportief an t zijn
[afbeelding]
Nieuwe taktiek van BB. Geen opdracht geven, dan kunnen die losers 'm ook niet verziekenquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:21 schreef teamlead het volgende:
En verdomd.. ze zijn alweer aan het sporten.. Nog niemand gesproken over opgeven
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nieuwe taktiek van BB. Geen opdracht geven, dan kunnen die losers em ook niet verzieken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |