Misschien is BB dit nu aan het doen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:06 schreef Lamon het volgende:
Wat BB nu alleen doet is de groep als geheel nemen en daar iets vervelends over zeggen, terwijl je voor goede tv die mensen niet bij elkaar maar uit elkaar wilt hebben, lijkt mij juist.
Geef je dan op voor Robinson en wees een vent, eens kijken of je ook je thuisfront gaat missenquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Robinson heb ik helemaal al nooit gezien.
Edit: Ik zal wel mezelf zijn, gewoon LekkerSimpel
quote:"Mocht Big Brother van mening zijn dat er niet genoeg wordt getraind, dan kan hij besluiten op elk willekeurig tijdstip de Bewoners op te roepen extra te gaan oefenen, ook ’s nachts"
Daar moet ik je wel gelijk in geven, het begint wel op een theekransje te lijken af en toequote:Op dinsdag 1 november 2005 03:05 schreef APK het volgende:
Ik ga slapen, truste lieverd. [afbeelding]
Maar het is GVD wel nodig, ik word schijtziek van dat gekeuvel hier
Als iedereen de moeite nam om de belangrijke dingen in het streamverslagentopic te posten zou ik geen probleem hebben, maar deze topicreeks gaat helemaal nergens meer over.![]()
Dat ga ik ook maar eens doen. Sowieso vind ik de streams de laatste paar dagen wat saai met dat gesport.quote:Op dinsdag 1 november 2005 06:53 schreef luciano het volgende:
ben gelijk weer weg , ff badderen , en met mijn " eendje spelen " , daarna werken![]()
Stream ze.......
baakquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:41 schreef Ferdii het volgende:
je vergeet zeikerds, die kunnen richting klaagbak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |