Roel heeft het een uur geleden nog bekeken!quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Plus dat vorige week de tuinmannen zijn langs geweest en iedereen in de slaapkamer moest wachten.
Misschien dat Hummie zelf het geld toen heeft weggehaald
Je vergeet te zeggen waar zwangere vrouwen zich kunnen meldenquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:21 schreef APK het volgende:
Oeh, wat een lekkere avatar heb jij: Puber & Tienertalk
Wat eet jij vanavond: Culinesse à gogo
Ik heb een FIAT Multipla: Planes, Trains & Automobiles
Niemand houdt van mij: Relaties & Psychologie
Etc.![]()
Big Brother: Big Brother 5
Aangepast.quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je vergeet te zeggen waar zwangere vrouwen zich kunnen melden
ik bedoelde, dat was een extra reden om vanavond de pot te controlerenquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:28 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Roel heeft het een uur geleden nog bekeken!Zie Streamverlagen met dank aan APK en het Roels' Geld topic.
En hij heeft het wederom goed gedaan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:34 schreef avonne het volgende:
[..]
ik bedoelde, dat was een extra reden om vanavond de pot te controleren
quote:
Jij mag het volgende SC topic openen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn..... film en muziek gezeik
FB kan er ook wel in.... dat je daar kan zeiken over offtopic gezeik
Wat nou Chantal?!?!?!?!quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
En hij heeft het wederom goed gedaan.![]()
Ik snap niet waarom mensen zo'n hekel aan hem hebben, hij speelt het spel leuk en niet op een storende manier zoals bv Rob, Menno, Chantal en Ingrid doen.
Ik doe dan geen OP hoorquote:
ya right,quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat nou Chantal?!?!?!?!
Chantal is de enige eerlijke dame in het hele gezelschap. Ik heb me net opgegeven om met haar te daten. Want zij is gewoon een moordwijffie.
Ik snap dat gezeur over haar niet van iedereen. Het is een hele gevoelige dame. En wat Menno haar heeft geflikt met de Homo, is ronduit laag.....
Ik hoop dat ik haar mag steunen in het huis tegen al die negatievelingen, die er hier op FOK! zitten en anderen die haar zo afkraken.....
Die heeft wel het lekkerste kontje van iedereen....quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ya right,
het huis in komen en er dan met dido vandoor gaan zker
Hij speelt het spel inderdaad goed, en is ook erg realistisch over het verloop van het spel. Hij gaat ook van het standpunt uit dat je je niet moet laten meeslepen door emoties of door groepsgedrag. Hij ontkomt daar natuurlijk niet aan, maar het is in ieder geval een stuk relaxter dan diegenen die zich zo druk maken over "hoe kom ik over" en "voor-de-groep-gedrag". Hij is daardoor beter in staat de grote lijn in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
En hij heeft het wederom goed gedaan.![]()
Ik snap niet waarom mensen zo'n hekel aan hem hebben, hij speelt het spel leuk en niet op een storende manier zoals bv Rob, Menno, Chantal en Ingrid doen.
en drie benen in een sporttasquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ya right,
het huis in komen en er dan met dido vandoor gaan zker
Het Orwell concept werkt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:42 schreef Lamon het volgende:
Ik heb op zich ook niet zo'n hekel aan Roel, maar hij is zo voorspelbaar. Na die rookopdracht is hij een beetje een mislukte belofte.
Je moet niet zo over je heen laten lopenquote:
Dat vind ik persoonlijk meer een inschattingsfout van jou.quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:48 schreef avonne het volgende:
Maar het is zo ergerlijk dat hij totaal onmogelijk kan inleven in "mensen in het algemeen" : religie, homosexualiteit, en dergelijke. Dat kan je van elke doorsnee persoon verwachten, maar niet van iemand die daar op zijn minst theoretisch kennis van heeft.
Ik ga slapen, truste lieverd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:59 schreef PC eend het volgende:
Je moet niet zo over je heen laten lopen
Ken je de mannenregels soms niet![]()
En bovendien de meest relaxte gast in het huis.quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:00 schreef APK het volgende:
Dat vind ik persoonlijk meer een inschattingsfout van jou.
Die jongen is volgens mij totaal relaxed t.o.v. homo's etc. Hoe kan hij -in zijn scene- een hekel hebben aan homo's?
Hij is nog relatief jong en slaat af en toe stoere praatjes uit.
in zijn scenequote:Op dinsdag 1 november 2005 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Die jongen is volgens mij totaal relaxed t.o.v. homo's etc. Hoe kan hij -in zijn scene- een hekel hebben aan homo's?
Ik kan het wel fout inschatten, tis maar een gok, maar ik vind dat hij direct in de stress schiet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
De mate van bewustzijn richting anderen en de politieke correctheid moeten idd op de 1 of andere manier verdwijnen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Het Orwell concept werkt.
M.a.w. BB is de baas momenteel, hetgeen niet goed voor het programma is omdat ik denk dat iemand zoals Roel -die uiteraard ook in het huis zit om te winnen- medestanders nodig heeft.
Niemand durft iets te ondernemen en als ze uit de bocht vliegen worden ze door de andere bewoners even op hun plaats gezet. ;{
Vooral Rob is iemand die continu corrigerend optreed. Als hij was vertrokken afgelopen donderdag had dat voor veel veranderingen binnen de groep kunnen zorgen. Bepalen van nieuwe leider/verzorger o.a. Echt jammer dat hij niet weg is. Menno gaat ook niet echt de strijd aan met Rob.quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Niemand durft iets te ondernemen en als ze uit de bocht vliegen worden ze door de andere bewoners even op hun plaats gezet. ;{
Okay ik zie je punt heus wel, het is meer het moment waaropquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga slapen, truste lieverd. [afbeelding]
Maar het is GVD wel nodig, ik word schijtziek van dat gekeuvel hier
Als iedereen de moeite nam om de belangrijke dingen in het streamverslagentopic te posten zou ik geen probleem hebben, maar deze topicreeks gaat helemaal nergens meer over.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat BB nu alleen doet is de groep als geheel nemen en daar iets vervelends over zeggen, terwijl je voor goede tv die mensen niet bij elkaar maar uit elkaar wilt hebben, lijkt mij juist.
Ik vind ook dat ze veel van andere BB's weten en als het even kan ook van alle Robinsons..quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:11 schreef Bluezz het volgende:
Zijn ze niet teveel bezig met de vorige BB's.
Het komt zo vaak voor dat ze het daarover hebben.
Dan ga je al het huis in met een bepaald beeld en kan je nooit jezelf zijn. Trouwens je kán jezelf niet zijn, duhhh
Copy/paste je het wel even in de streamverslagen voor APK!quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:11 schreef PC eend het volgende:
Stream 1: 498 K bits/sec.......
Stream 2: 498 K bits/sec.......
Stream 3: 498 K bits/sec.......
Stream 4: 498 K bits/sec.......
quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ga er ook maar weer eens vandoor![]()
Dat proberen ze wel bv met die bonen opdracht, maar het wil niet erg lukken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
De mate van bewustzijn richting anderen en de politieke correctheid moeten idd op de 1 of andere manier verdwijnen.
De enige manier die ik nu nog zie, is BB die onderlinge confrontaties moet gaan afdwingen.
Met die bonen hebben ze ook Menno gebruikt als boodschapper van het het slechte nieuws, dat had (helaas voor Menno) wel wat effectquote:Wat BB nu alleen doet is de groep als geheel nemen en daar iets vervelends over zeggen, terwijl je voor goede tv die mensen niet bij elkaar maar uit elkaar wilt hebben, lijkt mij juist.
Misschien is BB dit nu aan het doen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:06 schreef Lamon het volgende:
Wat BB nu alleen doet is de groep als geheel nemen en daar iets vervelends over zeggen, terwijl je voor goede tv die mensen niet bij elkaar maar uit elkaar wilt hebben, lijkt mij juist.
Geef je dan op voor Robinson en wees een vent, eens kijken of je ook je thuisfront gaat missenquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Robinson heb ik helemaal al nooit gezien.
Edit: Ik zal wel mezelf zijn, gewoon LekkerSimpel
quote:"Mocht Big Brother van mening zijn dat er niet genoeg wordt getraind, dan kan hij besluiten op elk willekeurig tijdstip de Bewoners op te roepen extra te gaan oefenen, ook ’s nachts"
Daar moet ik je wel gelijk in geven, het begint wel op een theekransje te lijken af en toequote:Op dinsdag 1 november 2005 03:05 schreef APK het volgende:
Ik ga slapen, truste lieverd. [afbeelding]
Maar het is GVD wel nodig, ik word schijtziek van dat gekeuvel hier
Als iedereen de moeite nam om de belangrijke dingen in het streamverslagentopic te posten zou ik geen probleem hebben, maar deze topicreeks gaat helemaal nergens meer over.![]()
Dat ga ik ook maar eens doen. Sowieso vind ik de streams de laatste paar dagen wat saai met dat gesport.quote:Op dinsdag 1 november 2005 06:53 schreef luciano het volgende:
ben gelijk weer weg , ff badderen , en met mijn " eendje spelen " , daarna werken![]()
Stream ze.......
baakquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:41 schreef Ferdii het volgende:
je vergeet zeikerds, die kunnen richting klaagbak
Ah, straks ligt roel weer tegen dido aan sorry sorryquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:18 schreef Bocaj het volgende:
Roel en Dido hebben ruzie om nix....... Roel tegen Dido: Nee, jij bent lekker gezellig....
Menno slaapt verder op de bank lekker sportief die mennpquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:20 schreef Bocaj het volgende:
Menno uit bed, Menno uit bed, Menno, Menno, Menno uit bed![]()
Ik ben nu zelf ook wel heeeeeeeeeel wakker![]()
![]()
vind ik minder erg dan dat gekloot van roel met dido wordt daar ziek van.quote:
Heeft Lieske nog niet gehuild?quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:24 schreef regenworm het volgende:
Ik mis iets deze morgen, het kan nog komen
ik dacht dat het leeg wasquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:28 schreef regenworm het volgende:
Chantal slaat op haar hoofd, nu maar hopen dat er geen zaagsel uitkomt.
Dan kan rob weer gaan stofzuigen
Inrit IS een bimbo.quote:
Dan gaan ik die 2 eens huren....quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:59 schreef frizti het volgende:
Lieske vindt Saw een goede film, maar heeft het einde nog steeds niet gezien !!
Dan mis je dus duidelijk de clou van de film.
Ik vond Saw ook erg goed, en heb inmiddels Saw 2 ook gezien en die vindt ik ook goed.
Daar werd tenminste nog geroddeld en groepen tegen elkaar opgezet!quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:27 schreef Marrije het volgende:
Ik vind dat gesport zwaar saai, maar met die bonensorteer-opdracht heb ik mij prima vermaakt.
AANKLEDEN!quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:56 schreef Mike1964 het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ingmenno.jpg]afbeelding][/URL]
Is dit een foto van gisterenquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:04 schreef AnTjUh het volgende:
krijg nah wat Roel is ook al sportief an t zijn
[afbeelding]
Nieuwe taktiek van BB. Geen opdracht geven, dan kunnen die losers 'm ook niet verziekenquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:21 schreef teamlead het volgende:
En verdomd.. ze zijn alweer aan het sporten.. Nog niemand gesproken over opgeven
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nieuwe taktiek van BB. Geen opdracht geven, dan kunnen die losers em ook niet verzieken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |