Hadden we t dus goed voorspeld.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:53 schreef regenworm het volgende:
fiets is stuk
Roel belt BB
en hij zit nu in de DBK
Straks toch maar ff Woestijnruiters kijken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:38 schreef Gert het volgende:
In Woestijnruiters, om 22:10 op NL3, houden Jeroen Pauw en Paul Witteman onder andere een "pittig en persoonlijk gesprek met hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek".
tja dat was te verwachtenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:53 schreef regenworm het volgende:
fiets is stuk
Roel belt BB
en hij zit nu in de DBK
Om dit soort opmerkingen ben ik een grote fan van lieksequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo zeg, daar heeft Lieske Roel flink te pakken!![]()
Ha, zeker zo'n ding van Telsell.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hadden we t dus goed voorspeld.
Fiets gaat niet lang mee.![]()
gewoon door het fietsenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:56 schreef Ferdii het volgende:
[..]
tja dat was te verwachten
hoe ging die verrot?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ha, zeker zo'n ding van Telsell.
Ga effe uurtje muziekdocu kijken, tot later![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb je toevallig Pink Floyd vanmiddag opgenomen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
nee van de kijkshopquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Roel irriteert zich aan het geluid van de apparaten, dat stoort hem bij het luierenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:53 schreef regenworm het volgende:
fiets is stuk
Roel belt BB
en hij zit nu in de DBK
och god... is ze zich alweer aan het indekken voor het onvermijdelijke opgeven?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal: weet je wat het is, je kan een blessure oplopen voor het leven, en dat heb ik er gewoon niet voor over
Op de een of andere manier doe je me hier aan Rob denken.quote:
Waar waar????quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je toevallig Pink Floyd vanmiddag opgenomen?![]()
Kind hou op!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de een of andere manier doe je me hier aan Rob denken.
[afbeelding]
En het komt niet in je op dat dat met opzet was?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:59 schreef luciano het volgende:
Ik kon het NIET laten gert , solly , maar het is toch echD heefT , met een t hoor
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En het komt niet in je op dat dat met opzet was?
zoekt mieren neuk smileyquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Soms zijn de taalfouten hier té erg om zomaar voorbij te laten gaan.![]()
het is onthield!!!
En het is "zo", niet "zow".
Vanmiddag was er een documentaire over de totstandkoming van Dark Side Of The Moon.quote:
Gaap je nou tegen moi???? Ga even iemand anders in het gezicht gapen zeg !quote:
En dat heb ik dus weer gemist.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanmiddag was er een documentaire over de totstandkoming van Dark Side Of The Moon.
Ik heb 'm getaped. Ik dacht misschien ons verdorven engeltje ook.
[surimode] ik zie geen paarse brieven mán...[/surimode]quote:
Je voelsprietenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:03 schreef luciano het volgende:
uhhhhhhhhh , nee ? ik was 4 dagen weg , dus ik ben blijkbaar mijn feeling kwijt , sighhhhhh
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En het komt niet in je op dat dat met opzet was?
ooooh het is trapt!!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou inderdaad, het overtrefd mijn stautste verwachtingen dat iemand daar in trapd.
![]()
ik vind didop toch vrij rustigquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:05 schreef Bocaj het volgende:
Dido is wel vrij druk... Zou zij ook adhd hebben?
Ik sta daar ook nog wel is van te kijken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou inderdaad, het overtrefd mijn stautste verwachtingen dat iemand daar in trapd.
![]()
Yep, de inhoud van je posts heeft ongeveer hetzelfde niveau als je spelling.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:03 schreef Ferdii het volgende:
[..]
zoekt mieren neuk smiley
je snapt het zow toch ook?
ow, nou dan ben ik nog rustigere mensen gewend...quote:
doegquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik ben weer weg. welterusten allemaal en bis morgen
We hebben een akelig gevoel van zelfde timing scanquote:
Ik had er inmiddels al 10 ofzo, maar de laatste was de mooiste.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
We hebben een akelig gevoel van zelfde timing scan
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik ben weer weg. welterusten allemaal en bis morgen
die 2 screenshots zijn bijna het zelfde iddquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
We hebben een akelig gevoel van zelfde timing scan
Dat bedoel ik... je zou bijna zeggen dat ik de caps van scan jat... maar zoiets zou ik niet durvenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
die 2 screenshots zijn bijna het zelfde idd![]()
lieske heeft wel het meeste gesport van de drie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:12 schreef farceman het volgende:
Erg zeg; de vrouwen gaan steeds eerder naar bed.Nu wordt om 2200 lieske ook al naar bed gesommeerd! Kunnen ze in Bed roddelen , daar moet Hummie eens tegen optreden!
ja, dido zei meteen toenj ze em een knuffel gaf dat ie probeerde haar badjas omhoog te doenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:13 schreef farceman het volgende:
Kreeg Roel trouwens nog een knuffel van Dido? Net op dat moment liep mijn pc nl. weer eens vast...
Ja zeker!quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:13 schreef farceman het volgende:
Kreeg Roel trouwens nog een knuffel van Dido? Net op dat moment liep mijn pc nl. weer eens vast...
zie ik dat goed????quote:
Nee hoor, het ging dit keer over Roel....quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:18 schreef regenworm het volgende:
in de slaapkamer wordt weer geroddeld over menno
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, het ging dit keer over Roel....
ging toch over roelquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:18 schreef regenworm het volgende:
in de slaapkamer wordt weer geroddeld over menno
maar daarvoor ging het over Menno.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, het ging dit keer over Roel....
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
Hummie wordt nu in de hoek gedreven van de kwaliteitsjournaliste, die met BB eigenlijk dingen doet die ze niet wil
Witteman: bent u niet iemand die Lada`s verkoopt, en zelf in een Rolls Royce rijdt
Er stond ook een D/T fout in het bericht waar Gert op reageerde. Vandaar die reactie denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:22 schreef luciano het volgende:
lol @ gert , vanaf nu vindt hij dus dat hij elke spellingsfout kan maken onder het mom van : " dat iemand daar nog intrapt " ........ interessante strategie
Hmmz, verlengingquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
Witteman: hoeveel dagen BB krijgen we nog
Hummie: tot eind van december, dacht ik zo
Tot eind december???quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:24 schreef Peter6000 het volgende:![]()
![]()
![]()
Witteman: hoeveel dagen BB krijgen we nog
Hummie: tot eind van december, dacht ik zo
B&W is dan ook gestoptquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:24 schreef Ferdii het volgende:
ik vind barend & witteman zelf de meest kansloze figuren op de TV, overal kritiet op geven maar zelf geef fuck uitvoeren
Eingenlijk zou ze alleen interviews op de radio moeten mogen doen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:22 schreef Djoj het volgende:
Mummie vd Tonnekreek op 3...*kijken op eigen risico*![]()
Men, wat is dat mens lelijk....![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tot eind december???
Dat kan natuurlijk ook nog. Misschien stopt het niet al op de 15e. Daarom gaan de exits nog niet wekelijks misschien.
Dat is een N te veelquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Zou zomaar kunnnen.
Ik dacht zelf dat Hummie een kleine black-out had, maar you never known
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:24 schreef scanman01 het volgende:
Er stond ook een D/T fout in het bericht waar Gert op reageerde. Vandaar die reactie denk ik.
Zonder enige reden is het natuurlijk niet toegestaan om spellingsfouten te maken en het daarna op een geintje te gooien
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:24 schreef Ferdii het volgende:
ik vind barend & witteman zelf de meest kansloze figuren op de TV, overal kritiet op geven maar zelf geef fuck uitvoeren
mor·bi·de (bn.)quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:27 schreef scanman01 het volgende:
De verhalen in de slaapkamer van Ingrid worden wat morbide zo langzamerhand.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
mor·bi·de (bn.)
1 ziekelijk en luguber
WTFquote:Big Brother heeft zijn bezorgdheid over Lieske uitgesproken. Al de hele week traint Lieske op een te hoge frequentie op de fitnessapparaten. De dansschool mentaliteit van studente Lieske kan haar parten spelen en zo zou ze het voor de hele groep kunnen verpesten.
Wanneer Lieske te horen krijgt dat ze het rustiger aan moet doen, omdat ze anders de Weekopdracht voor de rest kan verpesten barst ze in tranen uit
Het blijft vreemd dat talpa geen duidelijkheid geeft over de nominatiesquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
Hummie zei inderdaad "tot eind december", maar het klonk -gek genoeg- alsof ze het zelf ook niet helemaal zeker wist.
Mij staat bij dat de finale op 15 december is.
Mij staat ook bij dat er door iemand gezegd is dat het ook langer zou kunnen gaan duren als het een succes zou worden. Dus ik heb goede hoop dat de kinderen leuke kerstdagen ook kunnen vergetenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
Hummie zei inderdaad "tot eind december", maar het klonk -gek genoeg- alsof ze het zelf ook niet helemaal zeker wist.
Mij staat bij dat de finale op 15 december is.
Ja hoor, Barend en Witteman.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:24 schreef Ferdii het volgende:
O kewl! Ik wil wel bijdragen in de kilometerkosten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:31 schreef Gert het volgende:
Is die figuur al op weg naar Aalsmeer die Joost zijn hersens in wilde slaan als hij nog één keer "pik" zei?
Niet opgenomen, wel gezien, deze is al regelmatig op TV geweest, is wel een van de beste muziekdocumentaires die ik ooit gezien heb.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je toevallig Pink Floyd vanmiddag opgenomen?![]()
Als ze zich echt weer blesseert, kan ze vrijdag niet meedoen en dan is de opdracht mislukt. Zo brachten ze het.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:32 schreef teamlead het volgende:ben er weer even..
Ik zit net bij te lezen op de talpa site.,.. en wat zie ik:
[..]
WTFrustiger aandoen omdat anders de opdracht voor anderen verpest wordt? Wat is dit nu weer voor onzin
chantal en roel zullen deze opdracht gaan verpesten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:32 schreef teamlead het volgende:ben er weer even..
Ik zit net bij te lezen op de talpa site.,.. en wat zie ik:
[..]
WTFrustiger aandoen omdat anders de opdracht voor anderen verpest wordt? Wat is dit nu weer voor onzin
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mij staat ook bij dat er door iemand gezegd is dat het ook langer zou kunnen gaan duren als het een succes zou worden. Dus ik heb goede hoop dat de kinderen leuke kerstdagen ook kunnen vergeten
Rob speelt psycopaatje en rand chantal aanquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:34 schreef Muerte het volgende:
Wat gebeurt er hier? Ik had even het geluid uit staan, vandaar dat ik het even gemist heb.
[afbeelding]
Ok. Bedankt!quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Rob speelt psycopaatje en rand chantal aan
Het is dat het Dido is, maar anders zou ik zeggen "LEKKERRRR"quote:
niet altijd want leuke douche beelden hebben we nog niet gehadquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:38 schreef Bocaj het volgende:
Je kunt zien dat de regie van vrouwen houdt
Ik zie Ingrid niet.quote:
Dat mogen ze niet. Inzoomen op borsten en kontjes mag blijkbaar welquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
niet altijd want leuke douche beelden hebben we nog niet gehad
gewoon dequote:Op zondag 30 oktober 2005 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is dat het Dido is, maar anders zou ik zeggen "LEKKERRRR"
Ingrid zal voortaan een boete krijgen als ze haar zender niet goed opdoet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:41 schreef Rica het volgende:
Ik zie Ingrid niet.
Nathalie heeft wel ook een badjas aan. Joost had vorige week al een 'laatste waarschuwing' gekregen maar ze trekken zich toch niks van BB aan. Terecht ook, heeft toch geen consequenties.
Monty Python - Ho Ho Fucking Hoquote:
Oh ja, ben in de war met hongarije.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat mogen ze niet. Inzoomen op borsten en kontjes mag blijkbaar wel
Hoe kan Joost dan alweer tijden in zijn badjas zitten?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
Dus concrete directe consequenties helpen wel
Mooie foto.quote:
Is dit achter geblindeerd glas genomen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:45 schreef Muerte het volgende:
Wat een baan, cameraman bij BB, ik zou het niet kunnen.
[afbeelding]
Ik zou uit pure ergernis over de bewoners zo'n camera door de ruit gooien en ze helemaal de huid volschelden denk ikquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:45 schreef Muerte het volgende:
Wat een baan, cameraman bij BB, ik zou het niet kunnen.
[afbeelding]
Omdat er geen boete van 250 euro op staatquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:47 schreef Rica het volgende:
Hoe kan Joost dan alweer tijden in zijn badjas zitten?
Lijkt mij ook geweldig jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:47 schreef Falco het volgende:
De leukste baan lijkt mij in de regiekamer om een beetje die beelden te bekijken en de juiste camera's uit te zoeken.
Ja, dacht het wel, gezien de stand van de camera.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is dit achter geblindeerd glas genomen?
I heard there is no Christmas,quote:
Moeten ze zeggen dat ie anders op rantsoen moet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat er geen boete van 250 euro op staat
snap het ook niet wordt tijd voor een geld sanctie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:47 schreef Rica het volgende:
[..]
Hoe kan Joost dan alweer tijden in zijn badjas zitten?
Die methode gaf Mennoo door nadat hij in de dbk was geweest maar sjankwal, ingrid, lieske en co hadden het te druk om menno af te zeiken en vervolgens op de klotemethode door te gaan ...quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:51 schreef pullup het volgende:
Sherlock Chantal heeft "ontdekt" dat de andere groep met de bonenopdracht de methode van Big Brother te horen heeft gekregen.![]()
Manieren om van de zwarte/blauwe/etc. caps af te komen:quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:50 schreef Ferdii het volgende:
[..]
die screenshot had ik ook gemaakt, alleen ik had zwart beeld
Ik offer me wel weer op en luister naar vooral Chantal en een beetje Ingrid en Lieske.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:52 schreef Falco het volgende:
Alleraardigste anekdotes. Vooral die van Dido is wel geinig.
Hoef geen geldboete te zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
snap het ook niet wordt tijd voor een geld sanctie.
Blijkbaar is dat de enige manier om ze aan de regels te laten houden.
Dat is inderdaad een opoffering. Want op de andere streams gaat het nu al tijden niét over "het spelletje". Je wordt toch gestoord van dat gezeik van dat roddelvarken over wie wat in het huis doet en zegt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik offer me wel weer op en luister naar vooral Chantal en een beetje Ingrid en Lieske.
Speltechnisch gezien zal die stream wel interessanter zijn, maar al die speltheorieën van Chantal ben ik meer dan zat. En al helemaal haar gebitch op Mennoquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik offer me wel weer op en luister naar vooral Chantal en een beetje Ingrid en Lieske.
Er zijn nu ook anderen de klos. Roel bijvoorbeeld. Hij is te lief de laatste tijd en huppelt te veel achter Dido aan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Speltechnisch gezien zal die stream wel interessanter zijn, maar al die speltheorieën van Chantal ben ik meer dan zat. En al helemaal haar gebitch op Menno.
Dat werd al veel eerder gezegt,quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn nu ook anderen de klos. Roel bijvoorbeeld. Hij is te lief de laatste tijd en huppelt te veel achter Dido aan.
* meldtquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:58 schreef Arcee het volgende:
Mensen die altijd alle titels van films vergeten.
Het werd nu nog even dunnetjes over gedaanquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat werd al veel eerder gezegt,
Dat hij als een jong verliefd hondje achter dr aan liep.
dat zou ook kunnen maar het wordt wel tijd voor actie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoef geen geldboete te zijn.
Als je ze per man aanpakt die een regel overtreed,
bijv Joost week langer randsoen heeft dat meer impact.
Joost is dan ook het huppelkutje van BB.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:59 schreef Falco het volgende:
Joost kon pas huppelen op zijn zestiende, aaaah!
Ja ze vallen wel erg vaak in herhaling hequote:Op zondag 30 oktober 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het werd nu nog even dunnetjes over gedaan
Waarschijnlijk omdat ze het anti_tanja gevoel niet nog verder willen laten escaleren , want ik weet zeker dat als er een foto van tanja moet worden opgehangen , er diverse bewoners zijn die graag de spijker door de ogen hersenpan van haar heen willen raggen ....... zodat hij stevig aan de muur hangt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Lieske vraagt zich af waarom ze nog geen foto van Tanja hebben. Chantal en Ingrid weten het ook niet. Ik weet het zelf ook niet, maar dat het om een vrijwillige exit ging, zou een reden kunnen zijn
Ja ik ookquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:58 schreef Arcee het volgende:
Mensen die altijd alle titels van films vergeten.
Dat is dat lawaaiapparaat.quote:
Hoe kom je daaraan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:06 schreef Muerte het volgende:
Nog een plaatje van achter het raam.
[afbeelding]
Volgens mij wel, Rob zei nog de goeie tijd van vandaagquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:06 schreef Falco het volgende:
Hebben ze trouwens al door dat vandaag de wintertijd is ingegaan
Grapje zeker?quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
Ben ik weer![]()
Vreemd, ik bleek te zijn uitgelogd![]()
Nog wat spannends gebeurd?
Gelukkig maar!quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Volgens mij wel, Rob zei nog de goeie tijd van vandaag
Van een screenshot gesneden, ik maak altijd een schermafdruk van alle 4 streams tegelijk en crop het gedeelte wat ik wil houden.quote:
Cookies gereset om 50x op Menno te stemmen op de talpa poll?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
Ben ik weer![]()
Vreemd, ik bleek te zijn uitgelogd![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ingrid zal voortaan een boete krijgen als ze haar zender niet goed opdoet.
Sindsdien heb ik geen: Ingrid zender checken, gehoord.
Dus concrete directe consequenties helpen wel
Die zal wel weer ergens in haar mond zittenquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Ingrid moet weer eens haar zender checken
Denk het wel. Hier op FOK was iedereen ervoor dat Rob zou blijvenquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Haaaai ben ik weer. Ben net wakker:D mijn god wat een feest gisteren. Ben ik de enige bij wie big brother een beetje heeft afgedaan sinds donderdag?
Zeker niet iedereen hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk het wel. Hier op FOK was iedereen ervoor dat Rob zou blijven
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:14 schreef Falco het volgende:
Ik vond Chantal gisteravond leuker
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Blijven,Nou niet echt hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
![]()
[..]
Was het cynisme niet duidelijk ?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
NIET iedereen
![]()
Goedenavond trouwens allemaal![]()
Nog wat gemist vandaag?![]()
Valt wel mee. Het spannendste wat er gebeurde was een muis die het huis was binnengedrongen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:18 schreef Giggio het volgende:
Nog iets gemist dit weekend?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
![]()
[..]
ja joh.. gisteravond complete gangbang. Nadat de dames werkelijk erotiserend bang waren van een ief klein muisjequote:Op zondag 30 oktober 2005 23:18 schreef Giggio het volgende:
Nog iets gemist dit weekend?
Zet er dan de juiste smily achter ja.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
![]()
[..]
Dat moment heb ik gelukkig gemistquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:19 schreef Falco het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het spannendste wat er gebeurde was een muis die het huis was binnengedrongen.
Normaal wel, maar deze lag er zoooo dik bovenop dat ik dacht dat het niet nodig zou zijn. Sorryquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:19 schreef BlaBlub het volgende:
[..]Totaal niet
Dan had je deze smilie
moeten gebruiken
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Normaal wel, maar deze lag er zoooo dik bovenop dat ik dacht dat het niet nodig zou zijn. Sorry
Ongeveer 98% wilde Rob eruit hebben geloof ik.
quote:
En dan nog mag hij met 51 % blijvenquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Normaal wel, maar deze lag er zoooo dik bovenop dat ik dacht dat het niet nodig zou zijn. Sorry
EDITquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De muis van Chantal zeker? GNA GNA GNAquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:19 schreef Falco het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het spannendste wat er gebeurde was een muis die het huis was binnengedrongen.
Leuke foto voor "Gelukkig hebben we de foto's nog" op de blogquote:
Dat zouden we eigenlijk moeten testen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ja hoor de emmer rook frisquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:24 schreef luciano het volgende:
[..]
Is deze emmer al schoongemaakt na het kotsen erin een tijdje geleden ... !! ??![]()
![]()
![]()
Gezien de reacties komen we al een heel eind.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat zouden we eigenlijk moeten testen.
Ik wilde hem er juist niet uit. Nu zouden 49 mensen hier moeten zeggen dat ze het daar niet mee eens zijn.
quote:
lekker zitten schijtenquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:25 schreef Falco het volgende:
Joost heeft lopen ruften?
Ach komt ze hooguit nog wat stukjes tegen.. goed tegen de honger johquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:24 schreef luciano het volgende:
[..]
Is deze emmer al schoongemaakt na het kotsen erin een tijdje geleden ... !! ??![]()
![]()
![]()
Soms wel ja. Dan heeft ze zo'n hele harde uithaal.quote:
Ja, soms moet je zelf ook een beetje denken hoor. Niet alleen maar op alles verduidelijkende smileys wachtenquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hij bedoeld t sacastisch.
Maar zet er de verkeerde smily achter![]()
Idereen een btje beet nemen
Nou bij deze nog een x.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wilde hem er juist niet uit. Nu zouden 49 mensen hier moeten zeggen dat ze het daar niet mee eens zijn.
Dit keer wel ja.. vandaar ook dequote:
Lamon, Rob vertelde dat-ie nooit titels van films onthoudt die hij kijkt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:24 schreef Lamon het volgende:
Ik heb dezelfde motivatie. Psycho-Rob rules!quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:26 schreef ruby het volgende:
Ik wilde Rob er ook niet uit hebben. En dat was niet omdat ik hem zo geweldig vond. Ik wil irritante figuren er namelijk inhouden.
Ik moet bekennen dat ik dat soms ook heb.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Soms wel ja. Dan heeft ze zo'n hele harde uithaal.
Rob is er voor mij al uit. De kijkers hebben hem eruit gestemt, dus hij doet niet meer mee imo.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nou bij deze nog een x.
Ik wilde Rob ERUIT!!!
Het was op RTL7, om 14:35.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Gert, waar heb jij vanmiddag de Floyd gezien? Ik heb het gemist![]()
Ja dat had ik ondertussen ook begrepen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hij bedoeld t sacastisch.
Maar zet er de verkeerde smily achter![]()
Idereen een btje beet nemen
Hij is helemaal niet psycho meer. Rob probeert nu heel menselijk te doen en maakt zelfs grapjes enzoquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde motivatie. Psycho-Rob rules!
Lol ja ik weet t.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, soms moet je zelf ook een beetje denken hoor. Niet alleen maar op alles verduidelijkende smileys wachten
Zie mijn post hierboven.quote:
Als dat het enige is wat je met Ingrid en Chantal gemeen hebt valt het nog wel mee.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik dat soms ook heb.![]()
Dat is van tijdelijke aard. Let maar op.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet psycho meer. Rob probeert nu heel menselijk te doen en maakt zelfs grapjes enzo
Deed Ingrid een GNA! A! A! A! ?quote:
Ik hoop echt dat hij vannacht heel hard wordt aangepakt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:27 schreef Rica het volgende:
Roel loopt lekker te schransen.
Vandaag een halve minuut op de hometrainer gezeten en maar pannekoeken en broodjes pindakaas eten.
Bedankt, ik schop 'm weer even omhoog.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:28 schreef teamlead het volgende:
overigens vind ik dit nog steeds een zorgwekkend topic....
OKquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was op RTL7, om 14:35.
Moet 'm nog kijken, maar het schijnt een erg goede documentaire te zijn over hoe die plaat tot stand is gekomen.
Het was wel vermakelijk. Beter dan wat er nu in het huis gaande isquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lol ja ik weet t.
Ach ja ff slap excuse einde van de avond![]()
Sorry Scan
Zo kan je t ook bekijken jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Rob is er voor mij al uit. De kijkers hebben hem eruit gestemt, dus hij doet niet meer mee imo.
Ik vind hem dan ook niet aardig. Je kan toch op zijn minst de moeite nemen om iets wat je goed vind te onthouden. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:27 schreef Arcee het volgende:
Lamon, Rob vertelde dat-ie nooit titels van films onthoudt die hij kijkt.
Er komt sowieso wel een nachtelijke training.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij vannacht heel hard wordt aangepakt.
Laat hem maar twee uur fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |