ow, nou dan ben ik nog rustigere mensen gewend...quote:
doegquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik ben weer weg. welterusten allemaal en bis morgen
We hebben een akelig gevoel van zelfde timing scanquote:
Ik had er inmiddels al 10 ofzo, maar de laatste was de mooiste.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
We hebben een akelig gevoel van zelfde timing scan
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik ben weer weg. welterusten allemaal en bis morgen
die 2 screenshots zijn bijna het zelfde iddquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
We hebben een akelig gevoel van zelfde timing scan
Dat bedoel ik... je zou bijna zeggen dat ik de caps van scan jat... maar zoiets zou ik niet durvenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
die 2 screenshots zijn bijna het zelfde idd![]()
lieske heeft wel het meeste gesport van de drie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:12 schreef farceman het volgende:
Erg zeg; de vrouwen gaan steeds eerder naar bed.Nu wordt om 2200 lieske ook al naar bed gesommeerd! Kunnen ze in Bed roddelen , daar moet Hummie eens tegen optreden!
ja, dido zei meteen toenj ze em een knuffel gaf dat ie probeerde haar badjas omhoog te doenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:13 schreef farceman het volgende:
Kreeg Roel trouwens nog een knuffel van Dido? Net op dat moment liep mijn pc nl. weer eens vast...
Ja zeker!quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:13 schreef farceman het volgende:
Kreeg Roel trouwens nog een knuffel van Dido? Net op dat moment liep mijn pc nl. weer eens vast...
zie ik dat goed????quote:
Nee hoor, het ging dit keer over Roel....quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:18 schreef regenworm het volgende:
in de slaapkamer wordt weer geroddeld over menno
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, het ging dit keer over Roel....
ging toch over roelquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:18 schreef regenworm het volgende:
in de slaapkamer wordt weer geroddeld over menno
maar daarvoor ging het over Menno.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, het ging dit keer over Roel....
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
Hummie wordt nu in de hoek gedreven van de kwaliteitsjournaliste, die met BB eigenlijk dingen doet die ze niet wil
Witteman: bent u niet iemand die Lada`s verkoopt, en zelf in een Rolls Royce rijdt
Er stond ook een D/T fout in het bericht waar Gert op reageerde. Vandaar die reactie denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:22 schreef luciano het volgende:
lol @ gert , vanaf nu vindt hij dus dat hij elke spellingsfout kan maken onder het mom van : " dat iemand daar nog intrapt " ........ interessante strategie
Hmmz, verlengingquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
Witteman: hoeveel dagen BB krijgen we nog
Hummie: tot eind van december, dacht ik zo
Tot eind december???quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:24 schreef Peter6000 het volgende:![]()
![]()
![]()
Witteman: hoeveel dagen BB krijgen we nog
Hummie: tot eind van december, dacht ik zo
B&W is dan ook gestoptquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:24 schreef Ferdii het volgende:
ik vind barend & witteman zelf de meest kansloze figuren op de TV, overal kritiet op geven maar zelf geef fuck uitvoeren
Eingenlijk zou ze alleen interviews op de radio moeten mogen doen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:22 schreef Djoj het volgende:
Mummie vd Tonnekreek op 3...*kijken op eigen risico*![]()
Men, wat is dat mens lelijk....![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tot eind december???
Dat kan natuurlijk ook nog. Misschien stopt het niet al op de 15e. Daarom gaan de exits nog niet wekelijks misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |