zie ik dat goed????quote:
Nee hoor, het ging dit keer over Roel....quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:18 schreef regenworm het volgende:
in de slaapkamer wordt weer geroddeld over menno
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, het ging dit keer over Roel....
ging toch over roelquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:18 schreef regenworm het volgende:
in de slaapkamer wordt weer geroddeld over menno
maar daarvoor ging het over Menno.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, het ging dit keer over Roel....
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
Hummie wordt nu in de hoek gedreven van de kwaliteitsjournaliste, die met BB eigenlijk dingen doet die ze niet wil
Witteman: bent u niet iemand die Lada`s verkoopt, en zelf in een Rolls Royce rijdt
Er stond ook een D/T fout in het bericht waar Gert op reageerde. Vandaar die reactie denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:22 schreef luciano het volgende:
lol @ gert , vanaf nu vindt hij dus dat hij elke spellingsfout kan maken onder het mom van : " dat iemand daar nog intrapt " ........ interessante strategie
Hmmz, verlengingquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
Witteman: hoeveel dagen BB krijgen we nog
Hummie: tot eind van december, dacht ik zo
Tot eind december???quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:24 schreef Peter6000 het volgende:![]()
![]()
![]()
Witteman: hoeveel dagen BB krijgen we nog
Hummie: tot eind van december, dacht ik zo
B&W is dan ook gestoptquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:24 schreef Ferdii het volgende:
ik vind barend & witteman zelf de meest kansloze figuren op de TV, overal kritiet op geven maar zelf geef fuck uitvoeren
Eingenlijk zou ze alleen interviews op de radio moeten mogen doen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:22 schreef Djoj het volgende:
Mummie vd Tonnekreek op 3...*kijken op eigen risico*![]()
Men, wat is dat mens lelijk....![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tot eind december???
Dat kan natuurlijk ook nog. Misschien stopt het niet al op de 15e. Daarom gaan de exits nog niet wekelijks misschien.
Dat is een N te veelquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Zou zomaar kunnnen.
Ik dacht zelf dat Hummie een kleine black-out had, maar you never known
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:24 schreef scanman01 het volgende:
Er stond ook een D/T fout in het bericht waar Gert op reageerde. Vandaar die reactie denk ik.
Zonder enige reden is het natuurlijk niet toegestaan om spellingsfouten te maken en het daarna op een geintje te gooien
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:24 schreef Ferdii het volgende:
ik vind barend & witteman zelf de meest kansloze figuren op de TV, overal kritiet op geven maar zelf geef fuck uitvoeren
mor·bi·de (bn.)quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:27 schreef scanman01 het volgende:
De verhalen in de slaapkamer van Ingrid worden wat morbide zo langzamerhand.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
mor·bi·de (bn.)
1 ziekelijk en luguber
WTFquote:Big Brother heeft zijn bezorgdheid over Lieske uitgesproken. Al de hele week traint Lieske op een te hoge frequentie op de fitnessapparaten. De dansschool mentaliteit van studente Lieske kan haar parten spelen en zo zou ze het voor de hele groep kunnen verpesten.
Wanneer Lieske te horen krijgt dat ze het rustiger aan moet doen, omdat ze anders de Weekopdracht voor de rest kan verpesten barst ze in tranen uit
Het blijft vreemd dat talpa geen duidelijkheid geeft over de nominatiesquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
Hummie zei inderdaad "tot eind december", maar het klonk -gek genoeg- alsof ze het zelf ook niet helemaal zeker wist.
Mij staat bij dat de finale op 15 december is.
Mij staat ook bij dat er door iemand gezegd is dat het ook langer zou kunnen gaan duren als het een succes zou worden. Dus ik heb goede hoop dat de kinderen leuke kerstdagen ook kunnen vergetenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
Hummie zei inderdaad "tot eind december", maar het klonk -gek genoeg- alsof ze het zelf ook niet helemaal zeker wist.
Mij staat bij dat de finale op 15 december is.
Ja hoor, Barend en Witteman.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:24 schreef Ferdii het volgende:
O kewl! Ik wil wel bijdragen in de kilometerkosten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:31 schreef Gert het volgende:
Is die figuur al op weg naar Aalsmeer die Joost zijn hersens in wilde slaan als hij nog één keer "pik" zei?
Niet opgenomen, wel gezien, deze is al regelmatig op TV geweest, is wel een van de beste muziekdocumentaires die ik ooit gezien heb.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je toevallig Pink Floyd vanmiddag opgenomen?![]()
Als ze zich echt weer blesseert, kan ze vrijdag niet meedoen en dan is de opdracht mislukt. Zo brachten ze het.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:32 schreef teamlead het volgende:ben er weer even..
Ik zit net bij te lezen op de talpa site.,.. en wat zie ik:
[..]
WTFrustiger aandoen omdat anders de opdracht voor anderen verpest wordt? Wat is dit nu weer voor onzin
chantal en roel zullen deze opdracht gaan verpesten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:32 schreef teamlead het volgende:ben er weer even..
Ik zit net bij te lezen op de talpa site.,.. en wat zie ik:
[..]
WTFrustiger aandoen omdat anders de opdracht voor anderen verpest wordt? Wat is dit nu weer voor onzin
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mij staat ook bij dat er door iemand gezegd is dat het ook langer zou kunnen gaan duren als het een succes zou worden. Dus ik heb goede hoop dat de kinderen leuke kerstdagen ook kunnen vergeten
Rob speelt psycopaatje en rand chantal aanquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:34 schreef Muerte het volgende:
Wat gebeurt er hier? Ik had even het geluid uit staan, vandaar dat ik het even gemist heb.
[afbeelding]
Ok. Bedankt!quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Rob speelt psycopaatje en rand chantal aan
Het is dat het Dido is, maar anders zou ik zeggen "LEKKERRRR"quote:
niet altijd want leuke douche beelden hebben we nog niet gehadquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:38 schreef Bocaj het volgende:
Je kunt zien dat de regie van vrouwen houdt
Ik zie Ingrid niet.quote:
Dat mogen ze niet. Inzoomen op borsten en kontjes mag blijkbaar welquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
niet altijd want leuke douche beelden hebben we nog niet gehad
gewoon dequote:Op zondag 30 oktober 2005 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is dat het Dido is, maar anders zou ik zeggen "LEKKERRRR"
Ingrid zal voortaan een boete krijgen als ze haar zender niet goed opdoet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:41 schreef Rica het volgende:
Ik zie Ingrid niet.
Nathalie heeft wel ook een badjas aan. Joost had vorige week al een 'laatste waarschuwing' gekregen maar ze trekken zich toch niks van BB aan. Terecht ook, heeft toch geen consequenties.
Monty Python - Ho Ho Fucking Hoquote:
Oh ja, ben in de war met hongarije.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat mogen ze niet. Inzoomen op borsten en kontjes mag blijkbaar wel
Hoe kan Joost dan alweer tijden in zijn badjas zitten?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
Dus concrete directe consequenties helpen wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |