En dat heb ik dus weer gemist.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanmiddag was er een documentaire over de totstandkoming van Dark Side Of The Moon.
Ik heb 'm getaped. Ik dacht misschien ons verdorven engeltje ook.
[surimode] ik zie geen paarse brieven mán...[/surimode]quote:
Je voelsprietenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:03 schreef luciano het volgende:
uhhhhhhhhh , nee ? ik was 4 dagen weg , dus ik ben blijkbaar mijn feeling kwijt , sighhhhhh
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En het komt niet in je op dat dat met opzet was?
ooooh het is trapt!!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou inderdaad, het overtrefd mijn stautste verwachtingen dat iemand daar in trapd.
![]()
ik vind didop toch vrij rustigquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:05 schreef Bocaj het volgende:
Dido is wel vrij druk... Zou zij ook adhd hebben?
Ik sta daar ook nog wel is van te kijken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou inderdaad, het overtrefd mijn stautste verwachtingen dat iemand daar in trapd.
![]()
Yep, de inhoud van je posts heeft ongeveer hetzelfde niveau als je spelling.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:03 schreef Ferdii het volgende:
[..]
zoekt mieren neuk smiley
je snapt het zow toch ook?
ow, nou dan ben ik nog rustigere mensen gewend...quote:
doegquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik ben weer weg. welterusten allemaal en bis morgen
We hebben een akelig gevoel van zelfde timing scanquote:
Ik had er inmiddels al 10 ofzo, maar de laatste was de mooiste.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
We hebben een akelig gevoel van zelfde timing scan
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik ben weer weg. welterusten allemaal en bis morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |