Hadden we t dus goed voorspeld.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:53 schreef regenworm het volgende:
fiets is stuk
Roel belt BB
en hij zit nu in de DBK
Straks toch maar ff Woestijnruiters kijken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:38 schreef Gert het volgende:
In Woestijnruiters, om 22:10 op NL3, houden Jeroen Pauw en Paul Witteman onder andere een "pittig en persoonlijk gesprek met hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek".
tja dat was te verwachtenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:53 schreef regenworm het volgende:
fiets is stuk
Roel belt BB
en hij zit nu in de DBK
Om dit soort opmerkingen ben ik een grote fan van lieksequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo zeg, daar heeft Lieske Roel flink te pakken!![]()
Ha, zeker zo'n ding van Telsell.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hadden we t dus goed voorspeld.
Fiets gaat niet lang mee.![]()
gewoon door het fietsenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:56 schreef Ferdii het volgende:
[..]
tja dat was te verwachten
hoe ging die verrot?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ha, zeker zo'n ding van Telsell.
Ga effe uurtje muziekdocu kijken, tot later![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb je toevallig Pink Floyd vanmiddag opgenomen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
nee van de kijkshopquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Roel irriteert zich aan het geluid van de apparaten, dat stoort hem bij het luierenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:53 schreef regenworm het volgende:
fiets is stuk
Roel belt BB
en hij zit nu in de DBK
och god... is ze zich alweer aan het indekken voor het onvermijdelijke opgeven?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal: weet je wat het is, je kan een blessure oplopen voor het leven, en dat heb ik er gewoon niet voor over
Op de een of andere manier doe je me hier aan Rob denken.quote:
Waar waar????quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je toevallig Pink Floyd vanmiddag opgenomen?![]()
Kind hou op!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de een of andere manier doe je me hier aan Rob denken.
[afbeelding]
En het komt niet in je op dat dat met opzet was?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:59 schreef luciano het volgende:
Ik kon het NIET laten gert , solly , maar het is toch echD heefT , met een t hoor
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En het komt niet in je op dat dat met opzet was?
zoekt mieren neuk smileyquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Soms zijn de taalfouten hier té erg om zomaar voorbij te laten gaan.![]()
het is onthield!!!
En het is "zo", niet "zow".
Vanmiddag was er een documentaire over de totstandkoming van Dark Side Of The Moon.quote:
Gaap je nou tegen moi???? Ga even iemand anders in het gezicht gapen zeg !quote:
En dat heb ik dus weer gemist.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanmiddag was er een documentaire over de totstandkoming van Dark Side Of The Moon.
Ik heb 'm getaped. Ik dacht misschien ons verdorven engeltje ook.
[surimode] ik zie geen paarse brieven mán...[/surimode]quote:
Je voelsprietenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:03 schreef luciano het volgende:
uhhhhhhhhh , nee ? ik was 4 dagen weg , dus ik ben blijkbaar mijn feeling kwijt , sighhhhhh
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En het komt niet in je op dat dat met opzet was?
ooooh het is trapt!!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou inderdaad, het overtrefd mijn stautste verwachtingen dat iemand daar in trapd.
![]()
ik vind didop toch vrij rustigquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:05 schreef Bocaj het volgende:
Dido is wel vrij druk... Zou zij ook adhd hebben?
Ik sta daar ook nog wel is van te kijken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou inderdaad, het overtrefd mijn stautste verwachtingen dat iemand daar in trapd.
![]()
Yep, de inhoud van je posts heeft ongeveer hetzelfde niveau als je spelling.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:03 schreef Ferdii het volgende:
[..]
zoekt mieren neuk smiley
je snapt het zow toch ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |