Andersom.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:29 schreef ruby het volgende:
Misschien neemt Roel Chantal ff vanavond. Hij wil vast wel.
roel en chantal zijn er lui en dan kunnen ze niet hebben dat er fanatieke mensen rond lopen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zitten lekker af te geven op het fanatieke sporten van Lieske, Ingrid en vooral Menno.
Omdat Menno een keer dronken heeft gehuild van heimwee? Dat vind ik niet kinderachtig. Ook omdat hij -in tegenstelling tot sommige anderen- normaal geen gedrag vertoont wat eigenlijk beter op een lagere school past.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Ach ja.. Als jij daar zo zwaar aan tilt dan is Menno ook 10 jaar denk ik. En al die anderen die al hebben gejankt om niks. Gelukkig kan ik daar zelf nog net even iets genuanceerder over denken.
Precies. Ze hebben wel gezien dat ze veel minder doen dan een aantal anderen en proberen dat nu goed te praten, door dat van die anderen belachelijk te maken. Dat is wel erg simpel. Zeg gewoon dat het je niet uitmaakt wat anderen doen, maar dat je het zelf niet nodig vindt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus ze moeten niet zo zeiken over Menno?
Nah oké geen battle misschien Annie maar zeker proeven. Ik weet niet meer wat maar ik kan mij herinneren dat Bart nogal kon doorgaan lichamelijk dan. En dan doel ik niet op dat nachtje met Sabine!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
In BB1 waren helemaal geen battles
Nee hoor, ik zeik Lieske al af voor mijn dagelijkse ego boost. Maar lees die 'discussie' vooral even terug om te zien hoe dat daar kwam.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:27 schreef scanman01 het volgende:
Waarom ga je nou op de persoonlijke toer dan? Is dat om je eigen ego een boost te geven ofzo
Wie nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:33 schreef Wickedangel het volgende:
Joost heeft nog steeds zin in Dido.
Chantal lult alles wat krom is recht.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Ze hebben wel gezien dat ze veel minder doen dan een aantal anderen en proberen dat nu goed te praten, door dat van die anderen belachelijk te maken. Dat is wel erg simpel. Zeg gewoon dat het je niet uitmaakt wat anderen doen, maar dat je het zelf niet nodig vindt.
Mooi, dan kan ze voor de ploeg in b.v. Togoquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:35 schreef ruby het volgende:
De dokter zei dat Chantal een sterk lichaam had.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:35 schreef ruby het volgende:
De dokter zei dat Chantal een sterk lichaam had.
Geeft niet hoor, maar ik hoef de discussie echt niet terug te lezen. Ik vond alleen die opmerking nergens goed voor die je net maakte. En die ging niet over Lieskequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeik Lieske al af voor mijn dagelijkse ego boost. Maar lees die 'discussie' vooral even terug om te zien hoe dat daar kwam.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ze voor de ploeg in b.v. Togo![]()
flugeltje breng die server niet op het ideequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:37 schreef flugeltje het volgende:
Ik voel downtime aankomen....
Helaas om 22.10 Koefnoen op Ned2quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:38 schreef Gert het volgende:
In Woestijnruiters, om 22:10 op NL3, houden Jeroen Pauw en Paul Witteman onder andere een "pittig en persoonlijk gesprek met hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek".
Weekopdrachten BB1quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah oké geen battle misschien Annie maar zeker proeven. Ik weet niet meer wat maar ik kan mij herinneren dat Bart nogal kon doorgaan lichamelijk dan. En dan doel ik niet op dat nachtje met Sabine!!![]()
Wat kan jou dat nou verrotten, of Roel zich niet loopt uit te sloven op die apparaten?quote:
Memoriesquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weekopdrachten BB1
6 Leer allemaal korfgooien en koorddansen
Ik mag van scanman niet persoonlijk worden, dus zal ik het nog even uitleggen:quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:16 schreef regenworm het volgende:
Lijkt mij wel BB is op dit moment de werkgever van Lieske.
Dus zijn ze verantwoordelijk voor lieske haar gezondheid.
Lees eens terug allesquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weekopdrachten BB1
1 2500 ballonnen de lucht in met een handgeschreven kaartje eraan
2 De Ronde van Nederland fietsen op een hometrainer: 1200 kilometer
3 Allemaal een tafelkleed onder een gedekte tafel vandaan trekken
4 Vindt het antwoord op een raadsel in de tijd dat 'kunstjes' worden uitgevoerd
5 Leer elk 90 postcodes uit het hoofd
6 Leer allemaal korfgooien en koorddansen
7 Borduur het Big Brother logo
8 Fietsen op een éénwieler, lassowerpen en springen op een pogo-stick
9 Sla allen een hole-in-one op een midgetgolf baan
10 Pak 1000 Sinterklaas cadeau's in met gedicht
11 Houdt de vuurkorf vijf dagen brandend
12 Maak de Big Brother puzzel van 3000 stukjes
13 Bouw een kerstboom, een kerstman en een sneeuwpop van Lego en Duplo
14 Maak een sneeuwpop die kan smelten in de zon
Annie
Die staat me nog het meest bij, Bart kon ze allemaal oplepelen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weekopdrachten BB1
5 Leer elk 90 postcodes uit het hoofd
Bent het helemaal met je eens laat die pinda maar een echt flink zweten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:38 schreef TheVulture het volgende:
BB heeft tegen Lieske gezegd dat ze haar excuses aan Menno moest aanbieden omdat hij haar ook tegen zichzelf in bescherming nam
En als ik BB was dan zou ik Roel zeker vannacht uit bed halen. Mijnheer zit nu te verkondigen dat hij overal last van heeft en dus het maar beter rustig aan kan doen. Hij heeft gvd twee keer een half uur gesport of zo
Luie flikker en klager
Het was gewoon een bikkelquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die staat me nog het meest bij, Bart kon ze allemaal oplepelen.
Omdat je daar wel gelijk in hebt heb ik zelf wèl even teruggespoeld.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Geeft niet hoor, maar ik hoef de discussie echt niet terug te lezen. Ik vond alleen die opmerking nergens goed voor die je net maakte. En die ging niet over Lieske![]()
Hij zeikt niet alleen over anderen die dat wel doen, hij zit voor zichzelf ook allemaal excuses te zoeken om te verantwoorden dat ie niet veel doet. Als ie gewoon zou toegeven dat ie lui is aangelegd dan is het een vent maar ga niet allerlei dingen erbij halen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat kan jou dat nou verrotten, of Roel zich niet loopt uit te sloven op die apparaten?
Ben het ermee eens dat hij niet moet zeiken over anderen die dat wél doen, maar ik snap de mensen hier niet die lopen te miepen dat-ie "zo weinig doet." So fucking whát?
"Er was eens een kneus die zin had in een kakmadam..."quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:43 schreef Ferdii het volgende:
joost gaat weer kansloze sprookjes vertellen
dat weet ik ook nog jahquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die staat me nog het meest bij, Bart kon ze allemaal oplepelen.
Owkej.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
wees gerust chantal.
Hou niet van persoonlijke aanvallen in dit forum
Soms zijn de taalfouten hier té erg om zomaar voorbij te laten gaan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:45 schreef Ferdii het volgende:
bart had zow soort tekeningetje gemaakt van nederland. en veel postcodes met nummers dicht bij elkaar liggend liggen in een bepaald deel van nederland. en zow onthoude hij ze allemaal
hahahaquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:48 schreef regenworm het volgende:
Roel wordt weer goed te kijk gezet door lieske.
Ze zegt gewoon tegen roel dat hij geen conditie heeft.
En dat onkend onze harder trainer roel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |