Dat werd al veel eerder gezegt,quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn nu ook anderen de klos. Roel bijvoorbeeld. Hij is te lief de laatste tijd en huppelt te veel achter Dido aan.
* meldtquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:58 schreef Arcee het volgende:
Mensen die altijd alle titels van films vergeten.
Het werd nu nog even dunnetjes over gedaanquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat werd al veel eerder gezegt,
Dat hij als een jong verliefd hondje achter dr aan liep.
dat zou ook kunnen maar het wordt wel tijd voor actie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoef geen geldboete te zijn.
Als je ze per man aanpakt die een regel overtreed,
bijv Joost week langer randsoen heeft dat meer impact.
Joost is dan ook het huppelkutje van BB.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:59 schreef Falco het volgende:
Joost kon pas huppelen op zijn zestiende, aaaah!
Ja ze vallen wel erg vaak in herhaling hequote:Op zondag 30 oktober 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het werd nu nog even dunnetjes over gedaan
Waarschijnlijk omdat ze het anti_tanja gevoel niet nog verder willen laten escaleren , want ik weet zeker dat als er een foto van tanja moet worden opgehangen , er diverse bewoners zijn die graag de spijker door de ogen hersenpan van haar heen willen raggen ....... zodat hij stevig aan de muur hangt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Lieske vraagt zich af waarom ze nog geen foto van Tanja hebben. Chantal en Ingrid weten het ook niet. Ik weet het zelf ook niet, maar dat het om een vrijwillige exit ging, zou een reden kunnen zijn
Ja ik ookquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:58 schreef Arcee het volgende:
Mensen die altijd alle titels van films vergeten.
Dat is dat lawaaiapparaat.quote:
Hoe kom je daaraan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:06 schreef Muerte het volgende:
Nog een plaatje van achter het raam.
[afbeelding]
Volgens mij wel, Rob zei nog de goeie tijd van vandaagquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:06 schreef Falco het volgende:
Hebben ze trouwens al door dat vandaag de wintertijd is ingegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |