Leuke foto voor "Gelukkig hebben we de foto's nog" op de blogquote:
Dat zouden we eigenlijk moeten testen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Normaal wel, maar deze lag er zoooo dik bovenop dat ik dacht dat het niet nodig zou zijn. Sorry
Ongeveer 98% wilde Rob eruit hebben geloof ik.
ja hoor de emmer rook frisquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:24 schreef luciano het volgende:
[..]
Is deze emmer al schoongemaakt na het kotsen erin een tijdje geleden ... !! ??![]()
![]()
![]()
Gezien de reacties komen we al een heel eind.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat zouden we eigenlijk moeten testen.
Ik wilde hem er juist niet uit. Nu zouden 49 mensen hier moeten zeggen dat ze het daar niet mee eens zijn.
quote:
lekker zitten schijtenquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:25 schreef Falco het volgende:
Joost heeft lopen ruften?
Ach komt ze hooguit nog wat stukjes tegen.. goed tegen de honger johquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:24 schreef luciano het volgende:
[..]
Is deze emmer al schoongemaakt na het kotsen erin een tijdje geleden ... !! ??![]()
![]()
![]()
Soms wel ja. Dan heeft ze zo'n hele harde uithaal.quote:
Ja, soms moet je zelf ook een beetje denken hoor. Niet alleen maar op alles verduidelijkende smileys wachtenquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hij bedoeld t sacastisch.
Maar zet er de verkeerde smily achter![]()
Idereen een btje beet nemen
Nou bij deze nog een x.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wilde hem er juist niet uit. Nu zouden 49 mensen hier moeten zeggen dat ze het daar niet mee eens zijn.
Dit keer wel ja.. vandaar ook dequote:
Lamon, Rob vertelde dat-ie nooit titels van films onthoudt die hij kijkt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:24 schreef Lamon het volgende:
Ik heb dezelfde motivatie. Psycho-Rob rules!quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:26 schreef ruby het volgende:
Ik wilde Rob er ook niet uit hebben. En dat was niet omdat ik hem zo geweldig vond. Ik wil irritante figuren er namelijk inhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |