Ik moet bekennen dat ik dat soms ook heb.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Soms wel ja. Dan heeft ze zo'n hele harde uithaal.
Rob is er voor mij al uit. De kijkers hebben hem eruit gestemt, dus hij doet niet meer mee imo.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nou bij deze nog een x.
Ik wilde Rob ERUIT!!!
Het was op RTL7, om 14:35.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Gert, waar heb jij vanmiddag de Floyd gezien? Ik heb het gemist![]()
Ja dat had ik ondertussen ook begrepen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hij bedoeld t sacastisch.
Maar zet er de verkeerde smily achter![]()
Idereen een btje beet nemen
Hij is helemaal niet psycho meer. Rob probeert nu heel menselijk te doen en maakt zelfs grapjes enzoquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde motivatie. Psycho-Rob rules!
Lol ja ik weet t.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, soms moet je zelf ook een beetje denken hoor. Niet alleen maar op alles verduidelijkende smileys wachten
Zie mijn post hierboven.quote:
Als dat het enige is wat je met Ingrid en Chantal gemeen hebt valt het nog wel mee.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik dat soms ook heb.![]()
Dat is van tijdelijke aard. Let maar op.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet psycho meer. Rob probeert nu heel menselijk te doen en maakt zelfs grapjes enzo
Deed Ingrid een GNA! A! A! A! ?quote:
Ik hoop echt dat hij vannacht heel hard wordt aangepakt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:27 schreef Rica het volgende:
Roel loopt lekker te schransen.
Vandaag een halve minuut op de hometrainer gezeten en maar pannekoeken en broodjes pindakaas eten.
Bedankt, ik schop 'm weer even omhoog.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:28 schreef teamlead het volgende:
overigens vind ik dit nog steeds een zorgwekkend topic....
OKquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was op RTL7, om 14:35.
Moet 'm nog kijken, maar het schijnt een erg goede documentaire te zijn over hoe die plaat tot stand is gekomen.
Het was wel vermakelijk. Beter dan wat er nu in het huis gaande isquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lol ja ik weet t.
Ach ja ff slap excuse einde van de avond![]()
Sorry Scan
Zo kan je t ook bekijken jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Rob is er voor mij al uit. De kijkers hebben hem eruit gestemt, dus hij doet niet meer mee imo.
Ik vind hem dan ook niet aardig. Je kan toch op zijn minst de moeite nemen om iets wat je goed vind te onthouden. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:27 schreef Arcee het volgende:
Lamon, Rob vertelde dat-ie nooit titels van films onthoudt die hij kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |