quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:24 schreef scanman01 het volgende:
Er stond ook een D/T fout in het bericht waar Gert op reageerde. Vandaar die reactie denk ik.
Zonder enige reden is het natuurlijk niet toegestaan om spellingsfouten te maken en het daarna op een geintje te gooien
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:24 schreef Ferdii het volgende:
ik vind barend & witteman zelf de meest kansloze figuren op de TV, overal kritiet op geven maar zelf geef fuck uitvoeren
mor·bi·de (bn.)quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:27 schreef scanman01 het volgende:
De verhalen in de slaapkamer van Ingrid worden wat morbide zo langzamerhand.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
mor·bi·de (bn.)
1 ziekelijk en luguber
WTFquote:Big Brother heeft zijn bezorgdheid over Lieske uitgesproken. Al de hele week traint Lieske op een te hoge frequentie op de fitnessapparaten. De dansschool mentaliteit van studente Lieske kan haar parten spelen en zo zou ze het voor de hele groep kunnen verpesten.
Wanneer Lieske te horen krijgt dat ze het rustiger aan moet doen, omdat ze anders de Weekopdracht voor de rest kan verpesten barst ze in tranen uit
Het blijft vreemd dat talpa geen duidelijkheid geeft over de nominatiesquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
Hummie zei inderdaad "tot eind december", maar het klonk -gek genoeg- alsof ze het zelf ook niet helemaal zeker wist.
Mij staat bij dat de finale op 15 december is.
Mij staat ook bij dat er door iemand gezegd is dat het ook langer zou kunnen gaan duren als het een succes zou worden. Dus ik heb goede hoop dat de kinderen leuke kerstdagen ook kunnen vergetenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
Hummie zei inderdaad "tot eind december", maar het klonk -gek genoeg- alsof ze het zelf ook niet helemaal zeker wist.
Mij staat bij dat de finale op 15 december is.
Ja hoor, Barend en Witteman.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:24 schreef Ferdii het volgende:
ik vind barend & witteman zelf de meest kansloze figuren op de TV, overal kritiet op geven maar zelf geef fuck uitvoeren
O kewl! Ik wil wel bijdragen in de kilometerkosten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:31 schreef Gert het volgende:
Is die figuur al op weg naar Aalsmeer die Joost zijn hersens in wilde slaan als hij nog één keer "pik" zei?
Niet opgenomen, wel gezien, deze is al regelmatig op TV geweest, is wel een van de beste muziekdocumentaires die ik ooit gezien heb.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je toevallig Pink Floyd vanmiddag opgenomen?![]()
Als ze zich echt weer blesseert, kan ze vrijdag niet meedoen en dan is de opdracht mislukt. Zo brachten ze het.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:32 schreef teamlead het volgende:ben er weer even..
Ik zit net bij te lezen op de talpa site.,.. en wat zie ik:
[..]
WTFrustiger aandoen omdat anders de opdracht voor anderen verpest wordt? Wat is dit nu weer voor onzin
chantal en roel zullen deze opdracht gaan verpesten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:32 schreef teamlead het volgende:ben er weer even..
Ik zit net bij te lezen op de talpa site.,.. en wat zie ik:
[..]
WTFrustiger aandoen omdat anders de opdracht voor anderen verpest wordt? Wat is dit nu weer voor onzin
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mij staat ook bij dat er door iemand gezegd is dat het ook langer zou kunnen gaan duren als het een succes zou worden. Dus ik heb goede hoop dat de kinderen leuke kerstdagen ook kunnen vergeten
Rob speelt psycopaatje en rand chantal aanquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:34 schreef Muerte het volgende:
Wat gebeurt er hier? Ik had even het geluid uit staan, vandaar dat ik het even gemist heb.
[afbeelding]
Ok. Bedankt!quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Rob speelt psycopaatje en rand chantal aan
Het is dat het Dido is, maar anders zou ik zeggen "LEKKERRRR"quote:
niet altijd want leuke douche beelden hebben we nog niet gehadquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:38 schreef Bocaj het volgende:
Je kunt zien dat de regie van vrouwen houdt
Ik zie Ingrid niet.quote:
Dat mogen ze niet. Inzoomen op borsten en kontjes mag blijkbaar welquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
niet altijd want leuke douche beelden hebben we nog niet gehad
gewoon dequote:Op zondag 30 oktober 2005 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is dat het Dido is, maar anders zou ik zeggen "LEKKERRRR"
Ingrid zal voortaan een boete krijgen als ze haar zender niet goed opdoet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:41 schreef Rica het volgende:
Ik zie Ingrid niet.
Nathalie heeft wel ook een badjas aan. Joost had vorige week al een 'laatste waarschuwing' gekregen maar ze trekken zich toch niks van BB aan. Terecht ook, heeft toch geen consequenties.
Monty Python - Ho Ho Fucking Hoquote:
Oh ja, ben in de war met hongarije.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat mogen ze niet. Inzoomen op borsten en kontjes mag blijkbaar wel
Hoe kan Joost dan alweer tijden in zijn badjas zitten?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
Dus concrete directe consequenties helpen wel
Mooie foto.quote:
Is dit achter geblindeerd glas genomen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:45 schreef Muerte het volgende:
Wat een baan, cameraman bij BB, ik zou het niet kunnen.
[afbeelding]
Ik zou uit pure ergernis over de bewoners zo'n camera door de ruit gooien en ze helemaal de huid volschelden denk ikquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:45 schreef Muerte het volgende:
Wat een baan, cameraman bij BB, ik zou het niet kunnen.
[afbeelding]
Omdat er geen boete van 250 euro op staatquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:47 schreef Rica het volgende:
Hoe kan Joost dan alweer tijden in zijn badjas zitten?
Lijkt mij ook geweldig jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:47 schreef Falco het volgende:
De leukste baan lijkt mij in de regiekamer om een beetje die beelden te bekijken en de juiste camera's uit te zoeken.
Ja, dacht het wel, gezien de stand van de camera.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is dit achter geblindeerd glas genomen?
I heard there is no Christmas,quote:
Moeten ze zeggen dat ie anders op rantsoen moet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat er geen boete van 250 euro op staat
snap het ook niet wordt tijd voor een geld sanctie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:47 schreef Rica het volgende:
[..]
Hoe kan Joost dan alweer tijden in zijn badjas zitten?
Die methode gaf Mennoo door nadat hij in de dbk was geweest maar sjankwal, ingrid, lieske en co hadden het te druk om menno af te zeiken en vervolgens op de klotemethode door te gaan ...quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:51 schreef pullup het volgende:
Sherlock Chantal heeft "ontdekt" dat de andere groep met de bonenopdracht de methode van Big Brother te horen heeft gekregen.![]()
Manieren om van de zwarte/blauwe/etc. caps af te komen:quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:50 schreef Ferdii het volgende:
[..]
die screenshot had ik ook gemaakt, alleen ik had zwart beeld
Ik offer me wel weer op en luister naar vooral Chantal en een beetje Ingrid en Lieske.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:52 schreef Falco het volgende:
Alleraardigste anekdotes. Vooral die van Dido is wel geinig.
Hoef geen geldboete te zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
snap het ook niet wordt tijd voor een geld sanctie.
Blijkbaar is dat de enige manier om ze aan de regels te laten houden.
Dat is inderdaad een opoffering. Want op de andere streams gaat het nu al tijden niét over "het spelletje". Je wordt toch gestoord van dat gezeik van dat roddelvarken over wie wat in het huis doet en zegt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik offer me wel weer op en luister naar vooral Chantal en een beetje Ingrid en Lieske.
Speltechnisch gezien zal die stream wel interessanter zijn, maar al die speltheorieën van Chantal ben ik meer dan zat. En al helemaal haar gebitch op Mennoquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik offer me wel weer op en luister naar vooral Chantal en een beetje Ingrid en Lieske.
Er zijn nu ook anderen de klos. Roel bijvoorbeeld. Hij is te lief de laatste tijd en huppelt te veel achter Dido aan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Speltechnisch gezien zal die stream wel interessanter zijn, maar al die speltheorieën van Chantal ben ik meer dan zat. En al helemaal haar gebitch op Menno.
Dat werd al veel eerder gezegt,quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn nu ook anderen de klos. Roel bijvoorbeeld. Hij is te lief de laatste tijd en huppelt te veel achter Dido aan.
* meldtquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:58 schreef Arcee het volgende:
Mensen die altijd alle titels van films vergeten.
Het werd nu nog even dunnetjes over gedaanquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat werd al veel eerder gezegt,
Dat hij als een jong verliefd hondje achter dr aan liep.
dat zou ook kunnen maar het wordt wel tijd voor actie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoef geen geldboete te zijn.
Als je ze per man aanpakt die een regel overtreed,
bijv Joost week langer randsoen heeft dat meer impact.
Joost is dan ook het huppelkutje van BB.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:59 schreef Falco het volgende:
Joost kon pas huppelen op zijn zestiende, aaaah!
Ja ze vallen wel erg vaak in herhaling hequote:Op zondag 30 oktober 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het werd nu nog even dunnetjes over gedaan
Waarschijnlijk omdat ze het anti_tanja gevoel niet nog verder willen laten escaleren , want ik weet zeker dat als er een foto van tanja moet worden opgehangen , er diverse bewoners zijn die graag de spijker door de ogen hersenpan van haar heen willen raggen ....... zodat hij stevig aan de muur hangt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Lieske vraagt zich af waarom ze nog geen foto van Tanja hebben. Chantal en Ingrid weten het ook niet. Ik weet het zelf ook niet, maar dat het om een vrijwillige exit ging, zou een reden kunnen zijn
Ja ik ookquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:58 schreef Arcee het volgende:
Mensen die altijd alle titels van films vergeten.
Dat is dat lawaaiapparaat.quote:
Hoe kom je daaraan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:06 schreef Muerte het volgende:
Nog een plaatje van achter het raam.
[afbeelding]
Volgens mij wel, Rob zei nog de goeie tijd van vandaagquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:06 schreef Falco het volgende:
Hebben ze trouwens al door dat vandaag de wintertijd is ingegaan
Grapje zeker?quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
Ben ik weer![]()
Vreemd, ik bleek te zijn uitgelogd![]()
Nog wat spannends gebeurd?
Gelukkig maar!quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Volgens mij wel, Rob zei nog de goeie tijd van vandaag
Van een screenshot gesneden, ik maak altijd een schermafdruk van alle 4 streams tegelijk en crop het gedeelte wat ik wil houden.quote:
Cookies gereset om 50x op Menno te stemmen op de talpa poll?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
Ben ik weer![]()
Vreemd, ik bleek te zijn uitgelogd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |