Gaan ze mss eindelijk eens doorwerkenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:57 schreef HuubTuub het volgende:
Paul is vanaf nu echt uitzendkracht!
foutquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:12 schreef HuubTuub het volgende:
curatele
Ik werd gebeld onder de 'clifhanger', wat gaat er gebeuren met Sander en Nicolien?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:38 schreef Setambre het volgende:
Aaaaaahhh nee beter krijgen ze geen ruzie!!!!
Sander en Nicoline. Ik heb echt medelijden voor, dat stel als ze ruzie krijgen
Ze zaten ergens buiten in Amsterdam en Nicolien was erg boos, liep daarna jankend weg en ze zei "Ik heb geen zin om dat allemaal voor de tv te vertellen." Vervolgens rent een bezorgde Sander haar achterna.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik werd gebeld onder de 'clifhanger', wat gaat er gebeuren met Sander en Nicolien?
Dat was echt een prachtig moment.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:19 schreef DrMarten het volgende:
DIe PAul is echt briljant. Voor de vloer was iets van 36 uur ingepland en hij beweert dat dat wel in 6 uur kan. Zelf is ie erin geslaagd om in een hele avond welgeteld 3 planken neer te leggen
Het zal ongetwijfeld wel een keer verkocht worden, maar na vorig jaar kun je je ernstig afvragen of er winst op gemaakt gaat worden. Het zou me niet eens verbazen als ze het met verlies verkopen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:36 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik ben benieuwd of dat appartement van Paul en Marsja eigenlijk wel verkocht wordt.
Het heeft een verschrikkelijke indeling en als je ziet hoe er in geklust is..........
Ik neem haast aan dat ze er op een of andere manier wel rekening mee hebben gehouden dit jaar. Een debacle net als vorig jaar lijkt me niet heel goed voor het programma namelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:05 schreef wendy-tje het volgende:
Natuurlijk wordt er geen winst op gemaakt. Heeft geen van de kandidaten vorig jaar gekeken ofzo?
Schijnbaar niet............quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:05 schreef wendy-tje het volgende:
Natuurlijk wordt er geen winst op gemaakt. Heeft geen van de kandidaten vorig jaar gekeken ofzo?
Ze doen inderdaad hun best met die makelaars. Maar vorig jaar zijn er ook gruwelijk veel mensen wezen kijken. Nu hebben de deelnemers minder budget, niet meer kluskwaliteiten, maar wel een betere locatie dus ik ben benieuwdquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik neem haast aan dat ze er op een of andere manier wel rekening mee hebben gehouden dit jaar. Een debacle net als vorig jaar lijkt me niet heel goed voor het programma namelijk.
Amsterdam-Centrum. Zal wel niet heel erg veel uitmaken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:19 schreef Ole het volgende:
De plek is nu wel veel en veel beter dan vorig jaar. Brouwersgracht is veel mooier dan de Czaar Peterstraat..
Newbie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:58 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Heerlijk programma, eerste keer dat ik het heb gezien!
Paul en Mascha wat hebben die allebei een kutkop zeg
Verder zijn Merel en .... mijn favorieten, wat een heerlijke types en ook een mooie keuken
Volgende week weer
Jah.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat betreft lid zijn van fok ben jij hier de newbie, maar dat terzijde.
Oh Sander en Merel dan?
Neeh.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
kun je ff die duim omhoog doen?
en dan nog snapt Paul niet dat hij er steeds niet uitkomt met zn eigen plannig. Prachtig ook hoe hij zegt dat er alleen maar een vloer in hoeft en wat schilderen en vervolgens komt er een lijst tevoorschijn die echt bizar lang isquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:19 schreef DrMarten het volgende:
DIe PAul is echt briljant. Voor de vloer was iets van 36 uur ingepland en hij beweert dat dat wel in 6 uur kan. Zelf is ie erin geslaagd om in een hele avond welgeteld 3 planken neer te leggen
Tis idd een paard.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:02 schreef NoSigar het volgende:
Ik vond die keuken van Merel en R. nou niet zo bijzonder. Gewoon een keuken, meer ook niet.
wat me wel opvalt is dat die Merel een uitdrukking heeft op zowel verbazing, angst, verwarring, verveling, moeheid en concentratie uit te drukken: ze gaat mat haar nek naar voren hellen, en trekt haar onderkaak naar achteren terwijl ze haar mond geopend heeft.
Okee.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:06 schreef FoXje het volgende:
Paul is een acteur. Maschja ook. Dit is helemaal bedacht om zo de andere stellen onder druk te zetten. Zonder dit gedoe was het namelijk een gewoon verbouwingsprogramma, nu wordt het allemaal wat interessanter.
Het ligt er zooo bovenop. Alle andere deelnemers hebben beroepen die na te trekken zijn. Paul is 'uitzendkracht', en Mascha 'secretaresse'. Maar je weet niet waar! Sander werkt op een zorgboerderij, is na te trekken, het bedrijf waar Nicolien werkt staat ook op hun website vermeld. De reacties van Paul en Mascja zijn ook zwaar overtrokken. Ze zijn OF zwaar gestoord OF slechte acteurs. Je ziet hoe het de andere bewoners onder druk zet. En dat is nou net de bedoeling.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:49 schreef Fiorenza het volgende:
Ik zat echt geschokt naar de hysterische Mascha te kijken gisteravond.. Ik dacht die stort zich daar terplekke uit het raam ofzo..
Hysterisch worden was de enige manier om aandacht te krijgen van Paul, en die kreeg ze. Puur toneelspel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:49 schreef Fiorenza het volgende:
Dat Paul zo naar de camera loopt te brullen, en als Mascha dan wat schreeuwt moet ze stil zijn?
Ik had die Paul al lang een schop voor zn reet verkocht, wat een eikel is dat zeg. Mascha moet wel enorm dom zijn. (nou twijfelde ik daar niet echt aan, maar dit is echt)
Ik zat echt geschokt naar de hysterische Mascha te kijken gisteravond.. Ik dacht die stort zich daar terplekke uit het raam ofzo..
Ze helpen zichzelf er idd mee door wel mee te werken, maar ze móeten niks...quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:58 schreef DrMarten het volgende:
Volgens de regels hoeven ze idd niet mee te klussen volgens mij, maar willen ze nog geld zien van de winst, dan zal het appartement wel af moeten en dan zullen ze toch echt mee moeten helpen.
Sja... maar ze kan ook echt NIKS... zelfs het 'inpakken' van de keuken zag er niet uit !quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:15 schreef babette21 het volgende:
Die Marscha trouwens ook gisteren, toen ze d'r keuken in plastic ging verpakken terwijl iedereen braaf aan het stucen [?] was... Ze probeert er echt op elk vlak onderuit te komen, maar eh:
"iedereen moet meewerken aan de trap"
ik voel een volgende consequentie aankomen![]()
ze kan koffie zetten [zolang ze die pot niet kapot maakt]quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:26 schreef Fiorenza het volgende:
Sja... maar ze kan ook echt NIKS... zelfs het 'inpakken' van de keuken zag er niet uit !
Nee, maar van een secretaresse mag toch wel enig organisatorisch talent worden verwacht, maar dat heeft z ook nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:02 schreef amaranta het volgende:
Het zou vet zijn, als dat appartement van PenM verkocht met een winst van 150.000 euro, bijwijzevanspreken, en dat ze dan gewoon maar 1/4 daarvan krijgen. Wat zullen ze dan balen..
Owja, en een secretaresse hoeft in principe niet te kunnen rekenen. Zij draagt geen zorg voor de financiën, dat doet een administratief medewerker (in principe)...
chaos is ook een manier van organiseren, geen efficiente maar wel een vormquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, maar van een secretaresse mag toch wel enig organisatorisch talent worden verwacht, maar dat heeft z ook niet
Het is niet te hopen dat er een vette winst op dat appartement zit, ik gun ze geen cent.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:02 schreef amaranta het volgende:
Het zou vet zijn, als dat appartement van PenM verkocht met een winst van 150.000 euro, bijwijzevanspreken, en dat ze dan gewoon maar 1/4 daarvan krijgen. Wat zullen ze dan balen..
Toen was paul wel lief voor d'r.. Maar daarvoor zei ie dat ze niks mocht zeggen hehe.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef babette21 het volgende:
Was wel grappig dat die motion camera aanging op het moment dat Paul die cameraman eruit flikkerde
Ik denk dat ze het allemaal niet aandurven om hem op zijn nummer te zetten. Hij is toch wel onvoorspelbaar, je hoorde een aantal mensen al zeggen dat ze bang zijn dat hij agressief wordt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:56 schreef tbl1966 het volgende:
Verder schijnt hij niet te beseffen dat ze onder curatele staan en dat ze dus moeten luisteren naar de anderen, ze hebben in principe geen r**t te vertellen. Maar nee, de anderen trappen er nog in ook.
Viel me nog mee dat ie geen verschrikkelijke ruzie kreeg met die cameraman, die houden er normaal gesproken niet van als mensen aan hun apparatuur komenquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef babette21 het volgende:
Was wel grappig dat die motion camera aanging op het moment dat Paul die cameraman eruit flikkerde
Het is idd ook mogelijk dat ze allebei knettergek zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:37 schreef rashudo het volgende:
[..]
Toen was paul wel lief voor d'r.. Maar daarvoor zei ie dat ze niks mocht zeggen hehe.
Voor degenen die denken dat ze acteurs zijn. Ten eerste is het moeilijk om zoiets te verbergen, tenzij ze uit het buitenland komen. Maar dan kunnen ze geen accentloos nederlands praten. Er zijn echt niet zoveel acteurs in Nederland.
Ten tweede krijgen dit soort reality shows de idioten voor het uitkiezen. Waarom zou je gaan betalen voor een gek stel, als je er al 4000 in de brievenbus hebt liggen die niks kosten. Dit is geen mijn vieze vette vervelende verloofde show hehe. Ik denk dat ze bewust voor 1 wat minder psychologisch stabiel stel hebben gekozen.
Het is wel mogelijk dat ze acteurs zijn, maar ik vind het zeer onwaarschijnlijk.
Dan heeft Net5 echt aan type casting gedaanquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:57 schreef citygirl het volgende:
Paul is echt uitzendkracht. Namelijk op de Bloemen veiling in Aalsmeer waar mijn man werkt. Of hij er nog werkt wist hij niet te vertellen.
Ja je mag het schilderij boven de bank niet zien. Maar op 1 van de foto's zie je het wel, en het is de foto die je ook ziet bij de beginpagina van hun websit.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:19 schreef Gumtree het volgende:
Merel en rogier hebben een hele nette website met al wat voorproefjes, alleen jammer dat de details weggestipt zijn. www.merelrogier.nl
Die website is behoorlijk kut. Links die niet werken, verspringend formaat bij sommige pagina's. Hmm.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:19 schreef Gumtree het volgende:
zoals ik al eerder zei blijf ik erbij dat Paul en Marschja acteurs zijn. Het is gewoon onderdeel van het spel.
Wat me verder opviel is dat er maar 2 stelletjes een website hebben gemaakt, vorig jaar was dat wel ietsje anders.
Merel en rogier hebben een hele nette website met al wat voorproefjes, alleen jammer dat de details weggestipt zijn. www.merelrogier.nl
19 november is trouwens de kijkdag. De makelaar die Merel en Rogier trouwens gekozen hebben is een ontzettende blaaskaak, ik heb hem wel eens aan de foon gehad.
Op de tv was hij ook al te zien.quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:20 schreef bibi het volgende:
[..]
Ja je mag het schilderij boven de bank niet zien. Maar op 1 van de foto's zie je het wel, en het is de foto die je ook ziet bij de beginpagina van hun websit.
hier doet ie het prima, goeie PR hoor!quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:25 schreef skiczukie het volgende:
Die website is behoorlijk kut. Links die niet werken, verspringend formaat bij sommige pagina's.
Datzelfde denk ik wel eens bij de Big Brother bewoners...quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:49 schreef rashudo het volgende:
Stel je voor, je doet mee aan het blok. Je werkt keihard, blablabla, maar dan uiteindelijk is het werk voorbij. De afleveringen komen op tv. Je raakt nieuwsgierig wat andere mensen van je vinden, en je zoekt op google. Vervolgens kom je op het fok forum. Daar lees je dat mensen denken dat je een acteur bent, omdat ze je zo ongelooflijk dom vinden.
Bye bye zelfrespect haha
het gaat over Paul hoor, keihard werken gaat in dat geval dus niet opquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:49 schreef rashudo het volgende:
Stel je voor, je doet mee aan het blok. Je werkt keihard, blablabla, maar dan uiteindelijk is het werk voorbij. De afleveringen komen op tv. Je raakt nieuwsgierig wat andere mensen van je vinden, en je zoekt op google. Vervolgens kom je op het fok forum. Daar lees je dat mensen denken dat je een acteur bent, omdat ze je zo ongelooflijk dom vinden.
Bye bye zelfrespect haha
Nou, als je ik weet niet hoeveel professionele klussers rond hebt lopen, waarvan je beweert dat je ze makkelijk kunt betalen terwijl de andere stellen dat niet kunnen (die dat nog aangeven bij P&M ook) en je vervolgens diep in de rode cijfers blijkt te zitten en je dan nog niet door hebt dat je iets verkeerd hebt gedaan getuigt niet van een hoge mate van intelligentie.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:53 schreef wendy-tje het volgende:
Ik weet niet of ze zozeer dom zijn, als wel egoistisch en egocentrisch...
Ik zou zeggen dat ze zelf heus wel door hebben dat ze iets fout hebben gedaan (zo dom dat je dat niet inziet is niemand) maar ze voor de aanval kiezen als verdediging tegen inmenging van buitenaf. En dit werkt nog ook: ze zijn onder curatele gesteld en moeten doen wat de anderen zeggen, maar door hun "het is niet eerlijk en onze fout is het niet" tactiek hebben ze wel bereikt dat de rest mee gaat klussen in hun huis, terwijl dat eigenlijk niet de bedoeling was.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nou, als je ik weet niet hoeveel professionele klussers rond hebt lopen, waarvan je beweert dat je ze makkelijk kunt betalen terwijl de andere stellen dat niet kunnen (die dat nog aangeven bij P&M ook) en je vervolgens diep in de rode cijfers blijkt te zitten en je dan nog niet door hebt dat je iets verkeerd hebt gedaan getuigt niet van een hoge mate van intelligentie.
Daar komt bij dat ze egoistisch en egocentrisch zijn
Ik vind hetquote:Op woensdag 2 november 2005 00:30 schreef Miwe het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat ze zelf heus wel door hebben dat ze iets fout hebben gedaan (zo dom dat je dat niet inziet is niemand) maar ze voor de aanval kiezen als verdediging tegen inmenging van buitenaf. En dit werkt nog ook: ze zijn onder curatele gesteld en moeten doen wat de anderen zeggen, maar door hun "het is niet eerlijk en onze fout is het niet" tactiek hebben ze wel bereikt dat de rest mee gaat klussen in hun huis, terwijl dat eigenlijk niet de bedoeling was.
Wat dat betreft hebben ze wel weer het maximale uit de situatie gehaald.
Hun hele instelling is gewoon zo.. dat klopt. Het enige toevallige is dat die anderen er in trappen.quote:Op woensdag 2 november 2005 04:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik vind hetbedacht.
Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat P&M de slimheid hebben om dit zo te bedenken... Puur toeval![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:49 schreef rashudo het volgende:
Bye bye zelfrespect haha
Wat is de URL van die site?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:22 schreef Gumtree het volgende:
op de website van S e& N staat zelfs een link naar het forum dus ze lezen zeker mee.
http://www.sandernicoline.nl/nieuws.htmquote:
Merel en 'Gier.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:04 schreef rashudo het volgende:
De 2 vogels, de meeuw en de gier.
Je moet niks natuurlijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 06:24 schreef Aagje75 het volgende:
Yep, maar de veiling van vorig jaar was ook kijkersbedrog.
Net als de uitzending waarin Michon en Lieke aan elkaar geknipt en geplakt werden.
Alle appartementen staan erop, maar hoe nou het trappenhuis geworden is?
o. bye the way: ik ben dus een newbie hier, waar moet ik mijn voorstelgedoetje neerzetten?
Heb hem al! Hier is het Newbie voorsteltopic.quote:Op zondag 6 november 2005 07:58 schreef Aagje75 het volgende:
ja, ik dus ook niet!
Geen beschikking over nederlandse tv? Zit je in het buitenland ofzo?quote:Op zondag 6 november 2005 20:04 schreef MissMenita het volgende:
Aaaaaahhhhhh jammer..... dan me maar verzadigen met hetblok.nl ...
Tsja waar de ruzie nou eigenlijk over gaat is me niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 6 november 2005 20:45 schreef rashudo het volgende:
Sterallures? S&N
Ja inderdaad, onder stress is het kleinste woordje al teveel.. en daarna is geen enkel woord meer goedquote:Op zondag 6 november 2005 20:48 schreef Toeps het volgende:
Sander en Nicoline hadden gewoon een kleine miscommunicatie zo leek het, maar door al die stress van het blok werd het ze even te veel. Tenminste, dat zou ik hebben. Als ik onder grote stress sta, kan ik net zo praten met mijn vriendje.
hetzelfde als toen ze te horen kregen dat ze onder curatele kwamen toen zei dat er alleen maar een vloer en wat schilderwerk gedaan moest wordenquote:
Ze hebben nog steeds niet door dat 5 keer schilderen gewoon niet kanquote:Op zondag 6 november 2005 21:22 schreef rubbereend het volgende:
en hoe vaak schuren ze die balken? Ze zijn bezig al geschilderde balken te schuren. Al die witte balken vind ik trouwens helemaal niet mooi, de balken in de houtkleur vind ik veel mooier bij dat witte plafond
Hoeveel geld waren ze nu eigenlijk kwijt?quote:Op zondag 6 november 2005 21:07 schreef hardsilence het volgende:
Die Rogier..echt megadom!
Portomonnee in de auto, met pinpas van het blok INCL pincode, GEJAT.
En die van Sufjan Stevens.quote:Op zondag 6 november 2005 20:49 schreef Toeps het volgende:
Enne, veel Robbie Williams muziekjes er in!Ze hebben duidelijk de nieuwe CD bij de montage.
1000 euro. Ik vind het zielig.quote:Op zondag 6 november 2005 22:35 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoeveel geld waren ze nu eigenlijk kwijt?
Heb dat net even gemist
Volgens mij hoorde ik ze zeggen dat er 1000EUR was gepint.quote:Op zondag 6 november 2005 22:35 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoeveel geld waren ze nu eigenlijk kwijt?
Heb dat net even gemist
Goed adviesquote:Op zondag 6 november 2005 22:39 schreef DrMarten het volgende:
Echt waar, wat een idioot is die Paul. Die anderen staan daar dus voor Jan met de korte lul te schuren en te schilderen, want de volgende dag doet ie het gewoon opnieuw. Ze moeten hem die schuurmachine eens op z'n kloten zetten, misschien dat er dan wat tempo in komt.
De badkamer is anders behoorlijk groen.quote:Op zondag 6 november 2005 23:22 schreef rubbereend het volgende:
dat appartement van M&R begint trouwens net zo'n ijspaleis te worden als dat gebeuren bij Lieke en michon vorig jaar, alles wit, brrrrrrrrrrrrrr
ja die badkamer is dan ook weer baggerquote:Op zondag 6 november 2005 23:35 schreef Toeps het volgende:
[..]
De badkamer is anders behoorlijk groen.
Enne, het lijkt me wel het handigst om te verkopen. Wie wil er nu modder op de muren?
Vasco en Kim moeten idd net een of ander zweverig persoon tegenkomen die die modder op de muren mooi vindt, maar ik denk dat daar heel wat gaat veranderen als dat appartement wordt verkocht.quote:Op zondag 6 november 2005 23:35 schreef Toeps het volgende:
[..]
De badkamer is anders behoorlijk groen.
Enne, het lijkt me wel het handigst om te verkopen. Wie wil er nu modder op de muren?
Dat waren P&M idd, en volgens mij hangt die wasbak ook nog eens zo dicht op het bad dat je half in het bad moet staan wil je er fatsoenlijk voor kunnen staanquote:Op maandag 7 november 2005 00:01 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij zijn de kleuren op de muren niet echt bepalend. Een muur heb je relatief snel over geverfd.
Ik zou zelf wel afknappen op een onhandige keuken of badkamer.
Hadden P&M niet zo'n raar rond wasbakje in de waskamer zonder ruimte voor je tandenborstel enzo? Of was dat een ander stel?
Ja!!! Bizarre constructie!! Totaal niet nagedacht over bruikbaarheid!quote:Op maandag 7 november 2005 00:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat waren P&M idd, en volgens mij hangt die wasbak ook nog eens zo dicht op het bad dat je half in het bad moet staan wil je er fatsoenlijk voor kunnen staan
Volgens mij kun jer omheen lopen en is dat aanhangsel als tafel bedoeld. Totaal niet praktisch, staat compleet in de weg en je hebt geen ruimte om gasten te ontvangen ofzo. Maar ja, als je zo contactgestoord bent als P&M zul je over dat laatste vast niet nadenken.quote:Op maandag 7 november 2005 00:11 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja!!! Bizarre constructie!! Totaal niet nagedacht over bruikbaarheid!
En die keuken, kun je daar nu ook nog normaal om heen lopen of moet je er onderdoor kruipen??
Dat ding is echt bizar groot!
Dat moet het zijn!quote:Op maandag 7 november 2005 00:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgens mij kun jer omheen lopen en is dat aanhangsel als tafel bedoeld. Totaal niet praktisch, staat compleet in de weg en je hebt geen ruimte om gasten te ontvangen ofzo. Maar ja, als je zo contactgestoord bent als P&M zul je over dat laatste vast niet nadenken.
Indurdaad, zit sinds eergister in Philadelphiaquote:Op zondag 6 november 2005 20:08 schreef rashudo het volgende:
[..]
Geen beschikking over nederlandse tv? Zit je in het buitenland ofzo?
Hehe ja je mist wel wat, maar je ziet in elk geval de hoogtepuntenquote:Op maandag 7 november 2005 00:49 schreef MissMenita het volgende:
[..]
Indurdaad, zit sinds eergister in Philadelphia![]()
Klein nadeel is dat ik dus de laatste paar afleveringen van Het Blok mis, maar ja,
zie nu dat de Notendop-constructie van Het Blok.nl ook wel afdoende is!
![]()
'verkoopbaar'
![]()
Inderdaad. Wat een eikel zeg!quote:Op maandag 7 november 2005 09:43 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
dat toontje van Paul tegen Maschja: Nu heb ik in 30 seconden al 5 dingen verzonnen die je kunt gaan doen... AAAAARGH als dat mijn vent was zat die schuurmachine allang bij hem op een zeer oncomfortabele plek!![]()
Je moet ook een beetje nadenken over de doelgroep. Mensen die 250K+ over hebben voor een appartement in Amsterdam. En dan denk ik dat Merel & Rogier meer kans maken. Ik vind hun appartement gewoon veruit het beste.quote:Op maandag 7 november 2005 10:23 schreef wendy-tje het volgende:
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe de laatste projecten worden afgerond.
Maar om een huis verkoopbaar te maken moet het er volgens mij toch echt wel aantrekkelijk uit zien, ga een beetje uit van de gemiddelde smaak. Extreme dingen maken een appartement niet bepaald verkoopbaar, zie onze groningers van vorig jaar.
Ik denk dat Kim en Vasco zich daar nogal op verkeken hebben....
En als ze dan frustraties hebben reageren ze die tenminste niet op elkaar af, maar op Paulquote:Op maandag 7 november 2005 12:39 schreef Koningin het volgende:
Nicoline begint echt een zeur te worden, ook gister met die kwast.....
Ik denk ook wel dat Merel en Rogier de beste kans maken, ik vind alleen de groene badkamer niet zo mooi. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Het lijkt wel of zij de enigste zijn die er nog een beetje plezier in hebben.
Zit je daar op te wachten dan?quote:Op maandag 7 november 2005 13:16 schreef amaranta het volgende:
Zijn Wina en Jochem al op bezoek geweest?
VRESELIJKE vent die Paulquote:Op maandag 7 november 2005 09:43 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
dat toontje van Paul tegen Maschja: Nu heb ik in 30 seconden al 5 dingen verzonnen die je kunt gaan doen... AAAAARGH als dat mijn vent was zat die schuurmachine allang bij hem op een zeer oncomfortabele plek!![]()
ik vind 't verschrikkelijk stel, vooral zij is een enorme jankerd, maar ze weten wel wat ze doen.quote:Op maandag 7 november 2005 15:39 schreef cora4034 het volgende:
Kim en Vasco willen zo nodig iets aparts maken en dat is niet altijd even mooi.
Het is een uitzendkracht; hij mag dat.quote:Op maandag 7 november 2005 21:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Inderdaad ik heb echt zin om Paul een keer voor zijn bek te rammen.
Hoe durft hij zo'n toon aan te slaan?
Het is dan wel tegen Marshja (hoe schrijf je die naam?) ook een rotmens, maar zo gedraag je je niet als een beetje normaal manspersoon.
Over deze twee kan ik maar niet over uit. Na P&M beginnen ze me danig te irriteren. Handenwrijvend P&M van grootheidswaanzin betichten terwijl ze ook best wel wat fouten hebben gemaakt en een boel (nergens op gebaseerde) babbels hebben. En dat voor bouwingenieurs of wat ze dan ook gestudeerd hebben...maar aan de andere kant moet ik dan weer om ze lachen als ze aan het eind van de aflevering hun scheetgrapjes maken. denk dat ik n haat/liefde verhouding met ze heb.quote:Op maandag 7 november 2005 15:39 schreef cora4034 het volgende:
Merel en Rogier doen het inderdaad leuk. Ze groeien erin, worden naarmate de tijd vorderd eigenlijk steeds sympathieker en hebben een redelijk neutraal en netjes afgewerkt appartement.
In het begin liepen zij en Rogier inderdaad met hun neus in de lucht.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:04 schreef JooB het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik vind Merel zowaar sympatiek worden! Aan het begin dacht ik alleen maar 'wat een domme bitch is dat!' nu vind ik haar af en toe zelfs mensenlijk...![]()
Ik heb exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:04 schreef JooB het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik vind Merel zowaar sympatiek worden! Aan het begin dacht ik alleen maar 'wat een domme bitch is dat!' nu vind ik haar af en toe zelfs mensenlijk...![]()
Lijkt me niet, Wina is inmiddels hoogwanger.quote:Op maandag 7 november 2005 13:16 schreef amaranta het volgende:
Zijn Wina en Jochem al op bezoek geweest?
Ja, hoe ze kots-gebaren naar de camera maakte toen Paul weer zeer interessant met meerdere mensen stond te praten. Of dat droge: "Paul, ga je ook nog eens wat doen?"quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Merel roeleert
Ze mag nu eindelijk een kwast vasthouden van Paul. En ze vindt het nog leuk ook.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:16 schreef Nuna het volgende:
Valt me wel op dat Mascha in deze aflevering meer heeft gedaan, dan alle vorige afleveringen bij elkaar.
Ik betwijfel of dat alleen aan Paul ligt hoor. Zelf wilde ze ook niet heel erg graag klussen aan het begin.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze mag nu eindelijk een kwast vasthouden van Paul. En ze vindt het nog leuk ook.
Dan vraag ik me toch echt af waarom ze zich heeft opgeven danquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat alleen aan Paul ligt hoor. Zelf wilde ze ook niet heel erg graag klussen aan het begin.
Zo zal het ook wel gegaan zijn met opgeven. Hij heeft Mascha verteld; "ik heb me opgegeven voor Het Blok. Wat? Je wil niet?! Dat vind ik nou zo'n slappe houding!"quote:Op woensdag 9 november 2005 19:19 schreef Ole het volgende:
En Paul blijft maar in de ik-vorm praten. Nooit zegt ie "wij gaan er voor" Of "wij blijven knokken"
kan ze zelf wel wegstuccen inmiddelsquote:Op woensdag 9 november 2005 22:06 schreef Ole het volgende:
Djie... Maschja heeft een beetje last van pukkels...
misschien kan paul dr dan eerst even schurenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kan ze zelf wel wegstuccen inmiddels
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien kan paul dr dan eerst even schuren
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Zo zal het ook wel gegaan zijn met opgeven. Hij heeft Mascha verteld; "ik heb me opgegeven voor Het Blok. Wat? Je wil niet?! Dat vind ik nou zo'n slappe houding!"
beetje zwakjes van de redactiequote:Op zondag 13 november 2005 20:40 schreef MissX het volgende:
krijgen ze gewoon weer extra geld, pffff
Jah, inderdaad. Dat was vorige keer toch ook niet zo.quote:Op zondag 13 november 2005 20:40 schreef MissX het volgende:
krijgen ze gewoon weer extra geld, pffff
nee, alleen met de opleveringen enz kon je geld winnen.quote:Op zondag 13 november 2005 20:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, inderdaad. Dat was vorige keer toch ook niet zo.
En zo hoort het.quote:Op zondag 13 november 2005 20:52 schreef MissX het volgende:
[..]
nee, alleen met de opleveringen enz kon je geld winnen.
Sluikreclame.quote:Op zondag 13 november 2005 21:15 schreef cora4034 het volgende:
Van die "onopvallende" "subtiele" sluipreclame![]()
Jah, ik ook.quote:Op zondag 13 november 2005 21:18 schreef MissX het volgende:
je gaat ook echt dat 0900 nr bellen voor een pizzeria
ik vind het ook beetje saaie aflevering. Zowiezo vind ik het veel minder leuk als vorig jaar.
Er staan al meerdere foto's op het net.. Kom je ook via site van het blok op..quote:
FOK!Reporterquote:Op zondag 13 november 2005 21:54 schreef Smots het volgende:
Whehehe, ik heb me opgegeven voor de kijkdag.
Alsjeblieft niet, zeg!quote:
idd Elmer en Nanet hebben vorig de laatste week praktisch zonder geld alles moeten maken en nu vliegt het geld je om de orenquote:Op zondag 13 november 2005 20:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, inderdaad. Dat was vorige keer toch ook niet zo.
quote:
en daarna een vies gezicht trokquote:Op maandag 14 november 2005 01:03 schreef k_man het volgende:
Merel was leuk toen ze Rogier een kusje op z'n oog gaf.
Psies!quote:Op maandag 14 november 2005 01:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daarna een vies gezicht trok
Misschien moet jij het topic eens lezen. Of op de linkjes een paar postst hierboven klikken.quote:Op maandag 14 november 2005 01:09 schreef TheVotary het volgende:
Hoelang loopt het programma eigenlijk achter met de realiteit. Weet iemand dat? En zijn er al foto's uitgelekt van het resultaat, want ik neem aan dat allles al af is.
Whahaa: geniaal!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |