Nou, als je ik weet niet hoeveel professionele klussers rond hebt lopen, waarvan je beweert dat je ze makkelijk kunt betalen terwijl de andere stellen dat niet kunnen (die dat nog aangeven bij P&M ook) en je vervolgens diep in de rode cijfers blijkt te zitten en je dan nog niet door hebt dat je iets verkeerd hebt gedaan getuigt niet van een hoge mate van intelligentie.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:53 schreef wendy-tje het volgende:
Ik weet niet of ze zozeer dom zijn, als wel egoistisch en egocentrisch...
Ik zou zeggen dat ze zelf heus wel door hebben dat ze iets fout hebben gedaan (zo dom dat je dat niet inziet is niemand) maar ze voor de aanval kiezen als verdediging tegen inmenging van buitenaf. En dit werkt nog ook: ze zijn onder curatele gesteld en moeten doen wat de anderen zeggen, maar door hun "het is niet eerlijk en onze fout is het niet" tactiek hebben ze wel bereikt dat de rest mee gaat klussen in hun huis, terwijl dat eigenlijk niet de bedoeling was.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nou, als je ik weet niet hoeveel professionele klussers rond hebt lopen, waarvan je beweert dat je ze makkelijk kunt betalen terwijl de andere stellen dat niet kunnen (die dat nog aangeven bij P&M ook) en je vervolgens diep in de rode cijfers blijkt te zitten en je dan nog niet door hebt dat je iets verkeerd hebt gedaan getuigt niet van een hoge mate van intelligentie.
Daar komt bij dat ze egoistisch en egocentrisch zijn
Ik vind hetquote:Op woensdag 2 november 2005 00:30 schreef Miwe het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat ze zelf heus wel door hebben dat ze iets fout hebben gedaan (zo dom dat je dat niet inziet is niemand) maar ze voor de aanval kiezen als verdediging tegen inmenging van buitenaf. En dit werkt nog ook: ze zijn onder curatele gesteld en moeten doen wat de anderen zeggen, maar door hun "het is niet eerlijk en onze fout is het niet" tactiek hebben ze wel bereikt dat de rest mee gaat klussen in hun huis, terwijl dat eigenlijk niet de bedoeling was.
Wat dat betreft hebben ze wel weer het maximale uit de situatie gehaald.
Hun hele instelling is gewoon zo.. dat klopt. Het enige toevallige is dat die anderen er in trappen.quote:Op woensdag 2 november 2005 04:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik vind hetbedacht.
Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat P&M de slimheid hebben om dit zo te bedenken... Puur toeval![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:49 schreef rashudo het volgende:
Stel je voor, je doet mee aan het blok. Je werkt keihard, blablabla, maar dan uiteindelijk is het werk voorbij. De afleveringen komen op tv. Je raakt nieuwsgierig wat andere mensen van je vinden, en je zoekt op google. Vervolgens kom je op het fok forum. Daar lees je dat mensen denken dat je een acteur bent, omdat ze je zo ongelooflijk dom vinden.
Bye bye zelfrespect haha
Wat is de URL van die site?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:22 schreef Gumtree het volgende:
op de website van S e& N staat zelfs een link naar het forum dus ze lezen zeker mee.
http://www.sandernicoline.nl/nieuws.htmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |