kan ze zelf wel wegstuccen inmiddelsquote:Op woensdag 9 november 2005 22:06 schreef Ole het volgende:
Djie... Maschja heeft een beetje last van pukkels...

misschien kan paul dr dan eerst even schurenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kan ze zelf wel wegstuccen inmiddels

quote:Op donderdag 10 november 2005 11:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien kan paul dr dan eerst even schuren

quote:Op woensdag 9 november 2005 19:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Zo zal het ook wel gegaan zijn met opgeven. Hij heeft Mascha verteld; "ik heb me opgegeven voor Het Blok. Wat? Je wil niet?! Dat vind ik nou zo'n slappe houding!"

beetje zwakjes van de redactiequote:Op zondag 13 november 2005 20:40 schreef MissX het volgende:
krijgen ze gewoon weer extra geld, pffff

Jah, inderdaad. Dat was vorige keer toch ook niet zo.quote:Op zondag 13 november 2005 20:40 schreef MissX het volgende:
krijgen ze gewoon weer extra geld, pffff

nee, alleen met de opleveringen enz kon je geld winnen.quote:Op zondag 13 november 2005 20:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, inderdaad. Dat was vorige keer toch ook niet zo.

En zo hoort het.quote:Op zondag 13 november 2005 20:52 schreef MissX het volgende:
[..]
nee, alleen met de opleveringen enz kon je geld winnen.

Sluikreclame.quote:Op zondag 13 november 2005 21:15 schreef cora4034 het volgende:
Van die "onopvallende" "subtiele" sluipreclame![]()

Jah, ik ook.quote:Op zondag 13 november 2005 21:18 schreef MissX het volgende:
je gaat ook echt dat 0900 nr bellen voor een pizzeria
ik vind het ook beetje saaie aflevering. Zowiezo vind ik het veel minder leuk als vorig jaar.

Er staan al meerdere foto's op het net.. Kom je ook via site van het blok op..quote:

FOK!Reporterquote:Op zondag 13 november 2005 21:54 schreef Smots het volgende:
Whehehe, ik heb me opgegeven voor de kijkdag.

Alsjeblieft niet, zeg!quote:

idd Elmer en Nanet hebben vorig de laatste week praktisch zonder geld alles moeten maken en nu vliegt het geld je om de orenquote:Op zondag 13 november 2005 20:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, inderdaad. Dat was vorige keer toch ook niet zo.

quote:

en daarna een vies gezicht trokquote:Op maandag 14 november 2005 01:03 schreef k_man het volgende:
Merel was leuk toen ze Rogier een kusje op z'n oog gaf.

Psies!quote:Op maandag 14 november 2005 01:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daarna een vies gezicht trok

Misschien moet jij het topic eens lezen. Of op de linkjes een paar postst hierboven klikken.quote:Op maandag 14 november 2005 01:09 schreef TheVotary het volgende:
Hoelang loopt het programma eigenlijk achter met de realiteit. Weet iemand dat? En zijn er al foto's uitgelekt van het resultaat, want ik neem aan dat allles al af is.

Whahaa: geniaal!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |