abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 november 2005 @ 23:14:57 #201
83951 rashudo
project 2501
pi_32041253
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:39 schreef DrMarten het volgende:
Echt waar, wat een idioot is die Paul. Die anderen staan daar dus voor Jan met de korte lul te schuren en te schilderen, want de volgende dag doet ie het gewoon opnieuw. Ze moeten hem die schuurmachine eens op z'n kloten zetten, misschien dat er dan wat tempo in komt.
Goed advies Daar had je aan het begin mee moeten komen.. misschien dat het geholpen had.
Their eyes opaque.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 november 2005 @ 23:22:26 #202
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32041499
dat appartement van M&R begint trouwens net zo'n ijspaleis te worden als dat gebeuren bij Lieke en michon vorig jaar, alles wit, brrrrrrrrrrrrrr
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32041957
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:22 schreef rubbereend het volgende:
dat appartement van M&R begint trouwens net zo'n ijspaleis te worden als dat gebeuren bij Lieke en michon vorig jaar, alles wit, brrrrrrrrrrrrrr
De badkamer is anders behoorlijk groen.

Enne, het lijkt me wel het handigst om te verkopen. Wie wil er nu modder op de muren?
  zondag 6 november 2005 @ 23:46:46 #204
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_32042359
quote:
Ze moeten hem die schuurmachine eens op z'n kloten zetten,
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 november 2005 @ 23:51:19 #205
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32042521
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:35 schreef Toeps het volgende:

[..]

Enne, het lijkt me wel het handigst om te verkopen. Wie wil er nu modder op de muren?
ja die badkamer is dan ook weer bagger
best te verkopen.... misschien ja... maar oooo zooooooo lelijk.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32042641
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:35 schreef Toeps het volgende:

[..]

Vasco en Kim moeten idd net een of ander zweverig persoon tegenkomen die die modder op de muren mooi vindt, maar ik denk dat daar heel wat gaat veranderen als dat appartement wordt verkocht.
A mind with a heart of it's own
pi_32042900
Volgens mij zijn de kleuren op de muren niet echt bepalend. Een muur heb je relatief snel over geverfd.
Ik zou zelf wel afknappen op een onhandige keuken of badkamer.
Hadden P&M niet zo'n raar rond wasbakje in de waskamer zonder ruimte voor je tandenborstel enzo? Of was dat een ander stel?
pi_32043055
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:01 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij zijn de kleuren op de muren niet echt bepalend. Een muur heb je relatief snel over geverfd.
Ik zou zelf wel afknappen op een onhandige keuken of badkamer.
Hadden P&M niet zo'n raar rond wasbakje in de waskamer zonder ruimte voor je tandenborstel enzo? Of was dat een ander stel?
Dat waren P&M idd, en volgens mij hangt die wasbak ook nog eens zo dicht op het bad dat je half in het bad moet staan wil je er fatsoenlijk voor kunnen staan
pi_32043276
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:05 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dat waren P&M idd, en volgens mij hangt die wasbak ook nog eens zo dicht op het bad dat je half in het bad moet staan wil je er fatsoenlijk voor kunnen staan
Ja!!! Bizarre constructie!! Totaal niet nagedacht over bruikbaarheid!
En die keuken, kun je daar nu ook nog normaal om heen lopen of moet je er onderdoor kruipen??
Dat ding is echt bizar groot!
pi_32043389
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:11 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ja!!! Bizarre constructie!! Totaal niet nagedacht over bruikbaarheid!
En die keuken, kun je daar nu ook nog normaal om heen lopen of moet je er onderdoor kruipen??
Dat ding is echt bizar groot!
Volgens mij kun jer omheen lopen en is dat aanhangsel als tafel bedoeld. Totaal niet praktisch, staat compleet in de weg en je hebt geen ruimte om gasten te ontvangen ofzo. Maar ja, als je zo contactgestoord bent als P&M zul je over dat laatste vast niet nadenken.
pi_32043650
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:14 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Volgens mij kun jer omheen lopen en is dat aanhangsel als tafel bedoeld. Totaal niet praktisch, staat compleet in de weg en je hebt geen ruimte om gasten te ontvangen ofzo. Maar ja, als je zo contactgestoord bent als P&M zul je over dat laatste vast niet nadenken.
Dat moet het zijn!
Het ding is in ieder geval monsterlijk groot voor zo'n kleine ruimte!
pi_32044430
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:08 schreef rashudo het volgende:

[..]

Geen beschikking over nederlandse tv? Zit je in het buitenland ofzo?
Indurdaad, zit sinds eergister in Philadelphia
Klein nadeel is dat ik dus de laatste paar afleveringen van Het Blok mis, maar ja,
zie nu dat de Notendop-constructie van Het Blok.nl ook wel afdoende is!

'verkoopbaar'
  maandag 7 november 2005 @ 09:06:44 #213
83951 rashudo
project 2501
pi_32048397
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:49 schreef MissMenita het volgende:

[..]

Indurdaad, zit sinds eergister in Philadelphia
Klein nadeel is dat ik dus de laatste paar afleveringen van Het Blok mis, maar ja,
zie nu dat de Notendop-constructie van Het Blok.nl ook wel afdoende is!

'verkoopbaar'
Hehe ja je mist wel wat, maar je ziet in elk geval de hoogtepunten
Their eyes opaque.
pi_32048648
Ik zou echt helemaal flippen met zo'n stel als P & M.
En maar koffie drinken en alles maar door anderen laten doen omdat ie geen zin heeft....

Volgende week gaan ze overdag slapen.......
pi_32048982
dat toontje van Paul tegen Maschja: Nu heb ik in 30 seconden al 5 dingen verzonnen die je kunt gaan doen... AAAAARGH als dat mijn vent was zat die schuurmachine allang bij hem op een zeer oncomfortabele plek!
pi_32049007
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:43 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
dat toontje van Paul tegen Maschja: Nu heb ik in 30 seconden al 5 dingen verzonnen die je kunt gaan doen... AAAAARGH als dat mijn vent was zat die schuurmachine allang bij hem op een zeer oncomfortabele plek!
Inderdaad. Wat een eikel zeg!
"Wat nou ik kan niets doen".
pi_32049100
Wij denken sinds gisteren dat Paul een acteur is, werkeloos weliswaar.
Want niemand is echt zoooo dom, tjeetje zeg.
Gaat ie gewoon het schuurwerk van rogier nog een keertje doen.
pfft wat een sukkel.
Zoals Nicoline zei: "zelf heb je geen tijd om uitgebreid te gaan schuren, ga je dat bij hen wel staan doen".
Genomineerd voor de loden leeuw
pi_32049290
Wat betreft verkoopbare ruimte denk ik toch dat kim en vasco het verste komen.
Die investeren in het materiaal en minder in de aankleding.
Zou liever een degelijke houten vloer hebben als een paar stomme kussen op de bank, snap je.
Of een badkamer waar je je kop stoot als je in bad omhoog komt.
Of zo'n pooiergeval als bank.
Of een keukenkast waar je je harses aan stoot.
pi_32049647
leuke aflevering gisteren!!!!

paul en marschja zijn echt totally freaked en gestoord! die hebben echt ergens de boot gemist of zijn door de de plank misgeslagen of whatever...

sander en nicoline worden vervelend en suf. die stem ook van haar. en dan bedoel ik niet het accent, meer gewoon haar lijzige manier van praten.

merel en rogier worden echt steeds leuker... dat flauwe scheet-verhaaltje ook aan het einde. erg grappig.

kim en vasco moeten gewoon hun vliegend tapijtje pakken en in tibet gaan zweven... denk wel dat zij grote kans maken om te winnen. samen met merel en rogier.

gokje op de eindstand:
1) merel en rogier
2) kim en vasco [of 1 en 2 andersom]
3) sander en nicoline
4) paul en marschja
pi_32049696
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe de laatste projecten worden afgerond.
Maar om een huis verkoopbaar te maken moet het er volgens mij toch echt wel aantrekkelijk uit zien, ga een beetje uit van de gemiddelde smaak. Extreme dingen maken een appartement niet bepaald verkoopbaar, zie onze groningers van vorig jaar.

Ik denk dat Kim en Vasco zich daar nogal op verkeken hebben....
  maandag 7 november 2005 @ 11:11:02 #221
83951 rashudo
project 2501
pi_32050810
quote:
Op maandag 7 november 2005 10:23 schreef wendy-tje het volgende:
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe de laatste projecten worden afgerond.
Maar om een huis verkoopbaar te maken moet het er volgens mij toch echt wel aantrekkelijk uit zien, ga een beetje uit van de gemiddelde smaak. Extreme dingen maken een appartement niet bepaald verkoopbaar, zie onze groningers van vorig jaar.

Ik denk dat Kim en Vasco zich daar nogal op verkeken hebben....
Je moet ook een beetje nadenken over de doelgroep. Mensen die 250K+ over hebben voor een appartement in Amsterdam. En dan denk ik dat Merel & Rogier meer kans maken. Ik vind hun appartement gewoon veruit het beste.
Their eyes opaque.
pi_32051339
Merel en Rogier maken zeker kans, maar ik zou Sander en Nicoline ook nog niet afschrijven. Ligt er helemaal aan hoe dat met die badkamer afloopt natuurlijk.
pi_32053439
Nicoline begint echt een zeur te worden, ook gister met die kwast.....

Ik denk ook wel dat Merel en Rogier de beste kans maken, ik vind alleen de groene badkamer niet zo mooi. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Het lijkt wel of zij de enigste zijn die er nog een beetje plezier in hebben.
pi_32053952
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:39 schreef Koningin het volgende:
Nicoline begint echt een zeur te worden, ook gister met die kwast.....

Ik denk ook wel dat Merel en Rogier de beste kans maken, ik vind alleen de groene badkamer niet zo mooi. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Het lijkt wel of zij de enigste zijn die er nog een beetje plezier in hebben.
En als ze dan frustraties hebben reageren ze die tenminste niet op elkaar af, maar op Paul
  maandag 7 november 2005 @ 13:16:16 #225
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_32054514
Zijn Wina en Jochem al op bezoek geweest?
pi_32055263
Nicoline zit niet goed in haar vel, dan is alles niet meer te doen.

Trouwens leuk dat ze gaan slapen ,die paul en maschja.

En de toilet van vasco en kim lijkt me erg mooi worden.
pi_32057908
Het is maar goed dat P&M die bank verkocht hebben. Hoe had je daar gasten op willen ontvangen?
pi_32058802
Merel en Rogier doen het inderdaad leuk. Ze groeien erin, worden naarmate de tijd vorderd eigenlijk steeds sympathieker en hebben een redelijk neutraal en netjes afgewerkt appartement.
Kim en Vasco willen zo nodig iets aparts maken en dat is niet altijd even mooi.

Nicoline en Sander zijn aardig in aan het zakken. Hun relatieproblemen nemen een beetje de overhand, toch mag ik Sander wel en hoop ik dat het goed komt met ze.

Over Marscha en Paul is alles al gezegt
Dat is eens wat anders...
pi_32063264
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:16 schreef amaranta het volgende:
Zit je daar op te wachten dan? echt niet
  maandag 7 november 2005 @ 20:04:34 #230
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_32066653
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:43 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
VRESELIJKE vent die Paul
opgezegd@fok.nl
pi_32069022
Inderdaad ik heb echt zin om Paul een keer voor zijn bek te rammen.
Hoe durft hij zo'n toon aan te slaan?
Het is dan wel tegen Marshja (hoe schrijf je die naam?) ook een rotmens, maar zo gedraag je je niet als een beetje normaal manspersoon.
Billie Holiday is Lady Day!
  maandag 7 november 2005 @ 22:37:11 #232
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_32071652
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:39 schreef cora4034 het volgende:
Kim en Vasco willen zo nodig iets aparts maken en dat is niet altijd even mooi.
ik vind 't verschrikkelijk stel, vooral zij is een enorme jankerd, maar ze weten wel wat ze doen.
over smaak valt idd niet te twisten, maar ik vind het er mooi uitzien...
daarnaast heeft het nog kwaliteit ook... als ze af krijgen, geef ik ze een goede kans
pi_32071995
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Inderdaad ik heb echt zin om Paul een keer voor zijn bek te rammen.
Hoe durft hij zo'n toon aan te slaan?
Het is dan wel tegen Marshja (hoe schrijf je die naam?) ook een rotmens, maar zo gedraag je je niet als een beetje normaal manspersoon.
Het is een uitzendkracht; hij mag dat.
pi_32072625
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:39 schreef cora4034 het volgende:
Merel en Rogier doen het inderdaad leuk. Ze groeien erin, worden naarmate de tijd vorderd eigenlijk steeds sympathieker en hebben een redelijk neutraal en netjes afgewerkt appartement.
Over deze twee kan ik maar niet over uit. Na P&M beginnen ze me danig te irriteren. Handenwrijvend P&M van grootheidswaanzin betichten terwijl ze ook best wel wat fouten hebben gemaakt en een boel (nergens op gebaseerde) babbels hebben. En dat voor bouwingenieurs of wat ze dan ook gestudeerd hebben...maar aan de andere kant moet ik dan weer om ze lachen als ze aan het eind van de aflevering hun scheetgrapjes maken. denk dat ik n haat/liefde verhouding met ze heb.
vind vasco en kim dodelijk saai en teveel zen, en nicoline en sander wel sympathiek maar af en toe zeveren ze nogal wat...
pi_32073786
Ik vind Kim en Wasco eigenlijk wel sympahtiek, vriendelijk. Jammer van dat bijgeloof. 'Zalig zijn de zachtmoedigen, want zij zullen de aarde erven.'
Sander vind ik helemaal niet sympathiek, een beetje een zak eigenlijk. Rogier en vooral Merel kan ik ook niet echt waarderen, en zullen zo gauw ze de kans hebben ook wel weer een grote bek krijgen, zoals in het begin toen Merel zat te zeiken over hoe veel verantwoordelijkheid ze in haar baan wel niet heeft. Maar nu zijn ze redelijk te doen. I
k hou trouwens niet van scheet grappen.
Mascha en Paul zijn buiten competitie. Ik wens ze allebei het beste .
Helpt waar hij kan!
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:04:37 #236
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_32085774
Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik vind Merel zowaar sympatiek worden! Aan het begin dacht ik alleen maar 'wat een domme bitch is dat!' nu vind ik haar af en toe zelfs mensenlijk...
Nou doe je het weer!
pi_32085995
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:04 schreef JooB het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik vind Merel zowaar sympatiek worden! Aan het begin dacht ik alleen maar 'wat een domme bitch is dat!' nu vind ik haar af en toe zelfs mensenlijk...
In het begin liepen zij en Rogier inderdaad met hun neus in de lucht.
Nu beginnen ze sympathiek te worden.
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:17:25 #238
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_32086126
hm Merel blijft toch dat kind dat zo stond te krijsen toen ze een spelletje verloor.....
maar hun appartement ziet er heel aardig uit [op de badkamer na, maar de keuken maakt veel goed]
pi_32093483
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:04 schreef JooB het volgende:
Ik heb exact hetzelfde.
Dat is eens wat anders...
  dinsdag 8 november 2005 @ 22:10:23 #240
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_32100805
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:16 schreef amaranta het volgende:
Lijkt me niet, Wina is inmiddels hoogwanger.
Positive thinking, my way of thinking!
pi_32101015
Valt me wel op dat Mascha in deze aflevering meer heeft gedaan, dan alle vorige afleveringen bij elkaar.
pi_32101467
Merel roeleert
Billie Holiday is Lady Day!
pi_32101716
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Merel roeleert
Ja, hoe ze kots-gebaren naar de camera maakte toen Paul weer zeer interessant met meerdere mensen stond te praten. Of dat droge: "Paul, ga je ook nog eens wat doen?"
pi_32102986
Ja, die houding van Merel jegens Paul is wel stoer.
pi_32103408
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:16 schreef Nuna het volgende:
Valt me wel op dat Mascha in deze aflevering meer heeft gedaan, dan alle vorige afleveringen bij elkaar.
Ze mag nu eindelijk een kwast vasthouden van Paul. En ze vindt het nog leuk ook.
pi_32103755
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ze mag nu eindelijk een kwast vasthouden van Paul. En ze vindt het nog leuk ook.
Ik betwijfel of dat alleen aan Paul ligt hoor. Zelf wilde ze ook niet heel erg graag klussen aan het begin.
pi_32103840
Dat kan ik me goed voorstellen als je zo'n neuroot achter je hebt staan die precies in de gaten houdt of je wel alles doet zoals hij het wil.
pi_32118827
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:31 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik betwijfel of dat alleen aan Paul ligt hoor. Zelf wilde ze ook niet heel erg graag klussen aan het begin.
Dan vraag ik me toch echt af waarom ze zich heeft opgeven dan Dus. Dit bevestigt alleen haar domheid.

Kan natuurlijk ook dat Mascha gedwongen werd van Paul om mee te doen Zij doet alles wat hij zegt. Net zo'n slaafje.
  Moderator / Miss SHO woensdag 9 november 2005 @ 19:19:44 #249
22592 crew  Ole
pi_32125074
En Paul blijft maar in de ik-vorm praten. Nooit zegt ie "wij gaan er voor" Of "wij blijven knokken"
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_32125504
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:19 schreef Ole het volgende:
En Paul blijft maar in de ik-vorm praten. Nooit zegt ie "wij gaan er voor" Of "wij blijven knokken"
Zo zal het ook wel gegaan zijn met opgeven. Hij heeft Mascha verteld; "ik heb me opgegeven voor Het Blok. Wat? Je wil niet?! Dat vind ik nou zo'n slappe houding!"

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2005 19:33:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')