Goed adviesquote:Op zondag 6 november 2005 22:39 schreef DrMarten het volgende:
Echt waar, wat een idioot is die Paul. Die anderen staan daar dus voor Jan met de korte lul te schuren en te schilderen, want de volgende dag doet ie het gewoon opnieuw. Ze moeten hem die schuurmachine eens op z'n kloten zetten, misschien dat er dan wat tempo in komt.

De badkamer is anders behoorlijk groen.quote:Op zondag 6 november 2005 23:22 schreef rubbereend het volgende:
dat appartement van M&R begint trouwens net zo'n ijspaleis te worden als dat gebeuren bij Lieke en michon vorig jaar, alles wit, brrrrrrrrrrrrrr

ja die badkamer is dan ook weer baggerquote:Op zondag 6 november 2005 23:35 schreef Toeps het volgende:
[..]
De badkamer is anders behoorlijk groen.
Enne, het lijkt me wel het handigst om te verkopen. Wie wil er nu modder op de muren?

Vasco en Kim moeten idd net een of ander zweverig persoon tegenkomen die die modder op de muren mooi vindt, maar ik denk dat daar heel wat gaat veranderen als dat appartement wordt verkocht.quote:Op zondag 6 november 2005 23:35 schreef Toeps het volgende:
[..]
De badkamer is anders behoorlijk groen.
Enne, het lijkt me wel het handigst om te verkopen. Wie wil er nu modder op de muren?

Dat waren P&M idd, en volgens mij hangt die wasbak ook nog eens zo dicht op het bad dat je half in het bad moet staan wil je er fatsoenlijk voor kunnen staanquote:Op maandag 7 november 2005 00:01 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij zijn de kleuren op de muren niet echt bepalend. Een muur heb je relatief snel over geverfd.
Ik zou zelf wel afknappen op een onhandige keuken of badkamer.
Hadden P&M niet zo'n raar rond wasbakje in de waskamer zonder ruimte voor je tandenborstel enzo? Of was dat een ander stel?

Ja!!! Bizarre constructie!! Totaal niet nagedacht over bruikbaarheid!quote:Op maandag 7 november 2005 00:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat waren P&M idd, en volgens mij hangt die wasbak ook nog eens zo dicht op het bad dat je half in het bad moet staan wil je er fatsoenlijk voor kunnen staan

Volgens mij kun jer omheen lopen en is dat aanhangsel als tafel bedoeld. Totaal niet praktisch, staat compleet in de weg en je hebt geen ruimte om gasten te ontvangen ofzo. Maar ja, als je zo contactgestoord bent als P&M zul je over dat laatste vast niet nadenken.quote:Op maandag 7 november 2005 00:11 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja!!! Bizarre constructie!! Totaal niet nagedacht over bruikbaarheid!
En die keuken, kun je daar nu ook nog normaal om heen lopen of moet je er onderdoor kruipen??
Dat ding is echt bizar groot!

Dat moet het zijn!quote:Op maandag 7 november 2005 00:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgens mij kun jer omheen lopen en is dat aanhangsel als tafel bedoeld. Totaal niet praktisch, staat compleet in de weg en je hebt geen ruimte om gasten te ontvangen ofzo. Maar ja, als je zo contactgestoord bent als P&M zul je over dat laatste vast niet nadenken.

Indurdaad, zit sinds eergister in Philadelphiaquote:Op zondag 6 november 2005 20:08 schreef rashudo het volgende:
[..]
Geen beschikking over nederlandse tv? Zit je in het buitenland ofzo?

Hehe ja je mist wel wat, maar je ziet in elk geval de hoogtepuntenquote:Op maandag 7 november 2005 00:49 schreef MissMenita het volgende:
[..]
Indurdaad, zit sinds eergister in Philadelphia![]()
Klein nadeel is dat ik dus de laatste paar afleveringen van Het Blok mis, maar ja,
zie nu dat de Notendop-constructie van Het Blok.nl ook wel afdoende is!
![]()
'verkoopbaar'
![]()

Inderdaad. Wat een eikel zeg!quote:Op maandag 7 november 2005 09:43 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
dat toontje van Paul tegen Maschja: Nu heb ik in 30 seconden al 5 dingen verzonnen die je kunt gaan doen... AAAAARGH als dat mijn vent was zat die schuurmachine allang bij hem op een zeer oncomfortabele plek!![]()

Je moet ook een beetje nadenken over de doelgroep. Mensen die 250K+ over hebben voor een appartement in Amsterdam. En dan denk ik dat Merel & Rogier meer kans maken. Ik vind hun appartement gewoon veruit het beste.quote:Op maandag 7 november 2005 10:23 schreef wendy-tje het volgende:
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe de laatste projecten worden afgerond.
Maar om een huis verkoopbaar te maken moet het er volgens mij toch echt wel aantrekkelijk uit zien, ga een beetje uit van de gemiddelde smaak. Extreme dingen maken een appartement niet bepaald verkoopbaar, zie onze groningers van vorig jaar.
Ik denk dat Kim en Vasco zich daar nogal op verkeken hebben....

En als ze dan frustraties hebben reageren ze die tenminste niet op elkaar af, maar op Paulquote:Op maandag 7 november 2005 12:39 schreef Koningin het volgende:
Nicoline begint echt een zeur te worden, ook gister met die kwast.....
Ik denk ook wel dat Merel en Rogier de beste kans maken, ik vind alleen de groene badkamer niet zo mooi. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Het lijkt wel of zij de enigste zijn die er nog een beetje plezier in hebben.

Zit je daar op te wachten dan?quote:Op maandag 7 november 2005 13:16 schreef amaranta het volgende:
Zijn Wina en Jochem al op bezoek geweest?

VRESELIJKE vent die Paulquote:Op maandag 7 november 2005 09:43 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
dat toontje van Paul tegen Maschja: Nu heb ik in 30 seconden al 5 dingen verzonnen die je kunt gaan doen... AAAAARGH als dat mijn vent was zat die schuurmachine allang bij hem op een zeer oncomfortabele plek!![]()

ik vind 't verschrikkelijk stel, vooral zij is een enorme jankerd, maar ze weten wel wat ze doen.quote:Op maandag 7 november 2005 15:39 schreef cora4034 het volgende:
Kim en Vasco willen zo nodig iets aparts maken en dat is niet altijd even mooi.

Het is een uitzendkracht; hij mag dat.quote:Op maandag 7 november 2005 21:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Inderdaad ik heb echt zin om Paul een keer voor zijn bek te rammen.
Hoe durft hij zo'n toon aan te slaan?
Het is dan wel tegen Marshja (hoe schrijf je die naam?) ook een rotmens, maar zo gedraag je je niet als een beetje normaal manspersoon.

Over deze twee kan ik maar niet over uit. Na P&M beginnen ze me danig te irriteren. Handenwrijvend P&M van grootheidswaanzin betichten terwijl ze ook best wel wat fouten hebben gemaakt en een boel (nergens op gebaseerde) babbels hebben. En dat voor bouwingenieurs of wat ze dan ook gestudeerd hebben...maar aan de andere kant moet ik dan weer om ze lachen als ze aan het eind van de aflevering hun scheetgrapjes maken. denk dat ik n haat/liefde verhouding met ze heb.quote:Op maandag 7 november 2005 15:39 schreef cora4034 het volgende:
Merel en Rogier doen het inderdaad leuk. Ze groeien erin, worden naarmate de tijd vorderd eigenlijk steeds sympathieker en hebben een redelijk neutraal en netjes afgewerkt appartement.

In het begin liepen zij en Rogier inderdaad met hun neus in de lucht.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:04 schreef JooB het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik vind Merel zowaar sympatiek worden! Aan het begin dacht ik alleen maar 'wat een domme bitch is dat!' nu vind ik haar af en toe zelfs mensenlijk...![]()

Ik heb exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:04 schreef JooB het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik vind Merel zowaar sympatiek worden! Aan het begin dacht ik alleen maar 'wat een domme bitch is dat!' nu vind ik haar af en toe zelfs mensenlijk...![]()

Lijkt me niet, Wina is inmiddels hoogwanger.quote:Op maandag 7 november 2005 13:16 schreef amaranta het volgende:
Zijn Wina en Jochem al op bezoek geweest?

Ja, hoe ze kots-gebaren naar de camera maakte toen Paul weer zeer interessant met meerdere mensen stond te praten. Of dat droge: "Paul, ga je ook nog eens wat doen?"quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Merel roeleert

Ze mag nu eindelijk een kwast vasthouden van Paul. En ze vindt het nog leuk ook.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:16 schreef Nuna het volgende:
Valt me wel op dat Mascha in deze aflevering meer heeft gedaan, dan alle vorige afleveringen bij elkaar.

Ik betwijfel of dat alleen aan Paul ligt hoor. Zelf wilde ze ook niet heel erg graag klussen aan het begin.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze mag nu eindelijk een kwast vasthouden van Paul. En ze vindt het nog leuk ook.

Dan vraag ik me toch echt af waarom ze zich heeft opgeven danquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat alleen aan Paul ligt hoor. Zelf wilde ze ook niet heel erg graag klussen aan het begin.

Zo zal het ook wel gegaan zijn met opgeven. Hij heeft Mascha verteld; "ik heb me opgegeven voor Het Blok. Wat? Je wil niet?! Dat vind ik nou zo'n slappe houding!"quote:Op woensdag 9 november 2005 19:19 schreef Ole het volgende:
En Paul blijft maar in de ik-vorm praten. Nooit zegt ie "wij gaan er voor" Of "wij blijven knokken"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |