abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32055263
Nicoline zit niet goed in haar vel, dan is alles niet meer te doen.

Trouwens leuk dat ze gaan slapen ,die paul en maschja.

En de toilet van vasco en kim lijkt me erg mooi worden.
Genomineerd voor de loden leeuw
pi_32057908
Het is maar goed dat P&M die bank verkocht hebben. Hoe had je daar gasten op willen ontvangen?
pi_32058802
Merel en Rogier doen het inderdaad leuk. Ze groeien erin, worden naarmate de tijd vorderd eigenlijk steeds sympathieker en hebben een redelijk neutraal en netjes afgewerkt appartement.
Kim en Vasco willen zo nodig iets aparts maken en dat is niet altijd even mooi.

Nicoline en Sander zijn aardig in aan het zakken. Hun relatieproblemen nemen een beetje de overhand, toch mag ik Sander wel en hoop ik dat het goed komt met ze.

Over Marscha en Paul is alles al gezegt
Dat is eens wat anders...
pi_32063264
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:16 schreef amaranta het volgende:
Zijn Wina en Jochem al op bezoek geweest?
Zit je daar op te wachten dan? echt niet
Genomineerd voor de loden leeuw
  maandag 7 november 2005 @ 20:04:34 #230
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_32066653
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:43 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
dat toontje van Paul tegen Maschja: Nu heb ik in 30 seconden al 5 dingen verzonnen die je kunt gaan doen... AAAAARGH als dat mijn vent was zat die schuurmachine allang bij hem op een zeer oncomfortabele plek!
VRESELIJKE vent die Paul
opgezegd@fok.nl
pi_32069022
Inderdaad ik heb echt zin om Paul een keer voor zijn bek te rammen.
Hoe durft hij zo'n toon aan te slaan?
Het is dan wel tegen Marshja (hoe schrijf je die naam?) ook een rotmens, maar zo gedraag je je niet als een beetje normaal manspersoon.
Billie Holiday is Lady Day!
  maandag 7 november 2005 @ 22:37:11 #232
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_32071652
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:39 schreef cora4034 het volgende:
Kim en Vasco willen zo nodig iets aparts maken en dat is niet altijd even mooi.
ik vind 't verschrikkelijk stel, vooral zij is een enorme jankerd, maar ze weten wel wat ze doen.
over smaak valt idd niet te twisten, maar ik vind het er mooi uitzien...
daarnaast heeft het nog kwaliteit ook... als ze af krijgen, geef ik ze een goede kans
pi_32071995
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Inderdaad ik heb echt zin om Paul een keer voor zijn bek te rammen.
Hoe durft hij zo'n toon aan te slaan?
Het is dan wel tegen Marshja (hoe schrijf je die naam?) ook een rotmens, maar zo gedraag je je niet als een beetje normaal manspersoon.
Het is een uitzendkracht; hij mag dat.
pi_32072625
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:39 schreef cora4034 het volgende:
Merel en Rogier doen het inderdaad leuk. Ze groeien erin, worden naarmate de tijd vorderd eigenlijk steeds sympathieker en hebben een redelijk neutraal en netjes afgewerkt appartement.
Over deze twee kan ik maar niet over uit. Na P&M beginnen ze me danig te irriteren. Handenwrijvend P&M van grootheidswaanzin betichten terwijl ze ook best wel wat fouten hebben gemaakt en een boel (nergens op gebaseerde) babbels hebben. En dat voor bouwingenieurs of wat ze dan ook gestudeerd hebben...maar aan de andere kant moet ik dan weer om ze lachen als ze aan het eind van de aflevering hun scheetgrapjes maken. denk dat ik n haat/liefde verhouding met ze heb.
vind vasco en kim dodelijk saai en teveel zen, en nicoline en sander wel sympathiek maar af en toe zeveren ze nogal wat...
pi_32073786
Ik vind Kim en Wasco eigenlijk wel sympahtiek, vriendelijk. Jammer van dat bijgeloof. 'Zalig zijn de zachtmoedigen, want zij zullen de aarde erven.'
Sander vind ik helemaal niet sympathiek, een beetje een zak eigenlijk. Rogier en vooral Merel kan ik ook niet echt waarderen, en zullen zo gauw ze de kans hebben ook wel weer een grote bek krijgen, zoals in het begin toen Merel zat te zeiken over hoe veel verantwoordelijkheid ze in haar baan wel niet heeft. Maar nu zijn ze redelijk te doen. I
k hou trouwens niet van scheet grappen.
Mascha en Paul zijn buiten competitie. Ik wens ze allebei het beste .
Helpt waar hij kan!
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:04:37 #236
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_32085774
Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik vind Merel zowaar sympatiek worden! Aan het begin dacht ik alleen maar 'wat een domme bitch is dat!' nu vind ik haar af en toe zelfs mensenlijk...
Nou doe je het weer!
pi_32085995
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:04 schreef JooB het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik vind Merel zowaar sympatiek worden! Aan het begin dacht ik alleen maar 'wat een domme bitch is dat!' nu vind ik haar af en toe zelfs mensenlijk...
In het begin liepen zij en Rogier inderdaad met hun neus in de lucht.
Nu beginnen ze sympathiek te worden.
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:17:25 #238
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_32086126
hm Merel blijft toch dat kind dat zo stond te krijsen toen ze een spelletje verloor.....
maar hun appartement ziet er heel aardig uit [op de badkamer na, maar de keuken maakt veel goed]
pi_32093483
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:04 schreef JooB het volgende:
Ik heb exact hetzelfde.
Dat is eens wat anders...
  dinsdag 8 november 2005 @ 22:10:23 #240
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_32100805
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:16 schreef amaranta het volgende:
Zijn Wina en Jochem al op bezoek geweest?
Lijkt me niet, Wina is inmiddels hoogwanger.
Positive thinking, my way of thinking!
pi_32101015
Valt me wel op dat Mascha in deze aflevering meer heeft gedaan, dan alle vorige afleveringen bij elkaar.
pi_32101467
Merel roeleert
Billie Holiday is Lady Day!
pi_32101716
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Merel roeleert
Ja, hoe ze kots-gebaren naar de camera maakte toen Paul weer zeer interessant met meerdere mensen stond te praten. Of dat droge: "Paul, ga je ook nog eens wat doen?"
pi_32102986
Ja, die houding van Merel jegens Paul is wel stoer.
pi_32103408
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:16 schreef Nuna het volgende:
Valt me wel op dat Mascha in deze aflevering meer heeft gedaan, dan alle vorige afleveringen bij elkaar.
Ze mag nu eindelijk een kwast vasthouden van Paul. En ze vindt het nog leuk ook.
A mind with a heart of it's own
pi_32103755
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ze mag nu eindelijk een kwast vasthouden van Paul. En ze vindt het nog leuk ook.
Ik betwijfel of dat alleen aan Paul ligt hoor. Zelf wilde ze ook niet heel erg graag klussen aan het begin.
pi_32103840
Dat kan ik me goed voorstellen als je zo'n neuroot achter je hebt staan die precies in de gaten houdt of je wel alles doet zoals hij het wil.
A mind with a heart of it's own
pi_32118827
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:31 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik betwijfel of dat alleen aan Paul ligt hoor. Zelf wilde ze ook niet heel erg graag klussen aan het begin.
Dan vraag ik me toch echt af waarom ze zich heeft opgeven dan Dus. Dit bevestigt alleen haar domheid.

Kan natuurlijk ook dat Mascha gedwongen werd van Paul om mee te doen Zij doet alles wat hij zegt. Net zo'n slaafje.
  Moderator / Miss SHO woensdag 9 november 2005 @ 19:19:44 #249
22592 crew  Ole
pi_32125074
En Paul blijft maar in de ik-vorm praten. Nooit zegt ie "wij gaan er voor" Of "wij blijven knokken"
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_32125504
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:19 schreef Ole het volgende:
En Paul blijft maar in de ik-vorm praten. Nooit zegt ie "wij gaan er voor" Of "wij blijven knokken"
Zo zal het ook wel gegaan zijn met opgeven. Hij heeft Mascha verteld; "ik heb me opgegeven voor Het Blok. Wat? Je wil niet?! Dat vind ik nou zo'n slappe houding!"

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2005 19:33:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')