Ze zaten ergens buiten in Amsterdam en Nicolien was erg boos, liep daarna jankend weg en ze zei "Ik heb geen zin om dat allemaal voor de tv te vertellen." Vervolgens rent een bezorgde Sander haar achterna.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik werd gebeld onder de 'clifhanger', wat gaat er gebeuren met Sander en Nicolien?
Dat was echt een prachtig moment.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:19 schreef DrMarten het volgende:
DIe PAul is echt briljant. Voor de vloer was iets van 36 uur ingepland en hij beweert dat dat wel in 6 uur kan. Zelf is ie erin geslaagd om in een hele avond welgeteld 3 planken neer te leggen
Het zal ongetwijfeld wel een keer verkocht worden, maar na vorig jaar kun je je ernstig afvragen of er winst op gemaakt gaat worden. Het zou me niet eens verbazen als ze het met verlies verkopen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:36 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik ben benieuwd of dat appartement van Paul en Marsja eigenlijk wel verkocht wordt.
Het heeft een verschrikkelijke indeling en als je ziet hoe er in geklust is..........
Ik neem haast aan dat ze er op een of andere manier wel rekening mee hebben gehouden dit jaar. Een debacle net als vorig jaar lijkt me niet heel goed voor het programma namelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:05 schreef wendy-tje het volgende:
Natuurlijk wordt er geen winst op gemaakt. Heeft geen van de kandidaten vorig jaar gekeken ofzo?
Schijnbaar niet............quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:05 schreef wendy-tje het volgende:
Natuurlijk wordt er geen winst op gemaakt. Heeft geen van de kandidaten vorig jaar gekeken ofzo?
Ze doen inderdaad hun best met die makelaars. Maar vorig jaar zijn er ook gruwelijk veel mensen wezen kijken. Nu hebben de deelnemers minder budget, niet meer kluskwaliteiten, maar wel een betere locatie dus ik ben benieuwdquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik neem haast aan dat ze er op een of andere manier wel rekening mee hebben gehouden dit jaar. Een debacle net als vorig jaar lijkt me niet heel goed voor het programma namelijk.
Amsterdam-Centrum. Zal wel niet heel erg veel uitmaken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:19 schreef Ole het volgende:
De plek is nu wel veel en veel beter dan vorig jaar. Brouwersgracht is veel mooier dan de Czaar Peterstraat..
Newbie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:58 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Heerlijk programma, eerste keer dat ik het heb gezien!
Paul en Mascha wat hebben die allebei een kutkop zeg
Verder zijn Merel en .... mijn favorieten, wat een heerlijke types en ook een mooie keuken
Volgende week weer
Jah.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat betreft lid zijn van fok ben jij hier de newbie, maar dat terzijde.
Oh Sander en Merel dan?
Neeh.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
kun je ff die duim omhoog doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |