abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:05:36 #51
83951 rashudo
project 2501
pi_31823178
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ik werd gebeld onder de 'clifhanger', wat gaat er gebeuren met Sander en Nicolien?
Ze zaten ergens buiten in Amsterdam en Nicolien was erg boos, liep daarna jankend weg en ze zei "Ik heb geen zin om dat allemaal voor de tv te vertellen." Vervolgens rent een bezorgde Sander haar achterna.
Their eyes opaque.
pi_31823565
Enkel even een TVP, als het goed is staat het op tape..
pi_31823690
DIe PAul is echt briljant. Voor de vloer was iets van 36 uur ingepland en hij beweert dat dat wel in 6 uur kan. Zelf is ie erin geslaagd om in een hele avond welgeteld 3 planken neer te leggen
A mind with a heart of it's own
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:21:04 #54
83951 rashudo
project 2501
pi_31823741
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:19 schreef DrMarten het volgende:
DIe PAul is echt briljant. Voor de vloer was iets van 36 uur ingepland en hij beweert dat dat wel in 6 uur kan. Zelf is ie erin geslaagd om in een hele avond welgeteld 3 planken neer te leggen
Dat was echt een prachtig moment.
Their eyes opaque.
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:36:19 #55
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_31824291
Ik ben benieuwd of dat appartement van Paul en Marsja eigenlijk wel verkocht wordt.

Het heeft een verschrikkelijke indeling en als je ziet hoe er in geklust is..........
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:38:58 #56
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_31824389
Aflevering gemist. Wordt het blok ook herhaald?
pi_31824484
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:36 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik ben benieuwd of dat appartement van Paul en Marsja eigenlijk wel verkocht wordt.

Het heeft een verschrikkelijke indeling en als je ziet hoe er in geklust is..........
Het zal ongetwijfeld wel een keer verkocht worden, maar na vorig jaar kun je je ernstig afvragen of er winst op gemaakt gaat worden. Het zou me niet eens verbazen als ze het met verlies verkopen.
pi_31825336
Natuurlijk wordt er geen winst op gemaakt. Heeft geen van de kandidaten vorig jaar gekeken ofzo?
pi_31825482
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:05 schreef wendy-tje het volgende:
Natuurlijk wordt er geen winst op gemaakt. Heeft geen van de kandidaten vorig jaar gekeken ofzo?
Ik neem haast aan dat ze er op een of andere manier wel rekening mee hebben gehouden dit jaar. Een debacle net als vorig jaar lijkt me niet heel goed voor het programma namelijk.
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:09:48 #60
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_31825486
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:05 schreef wendy-tje het volgende:
Schijnbaar niet............
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_31825571
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:09 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik neem haast aan dat ze er op een of andere manier wel rekening mee hebben gehouden dit jaar. Een debacle net als vorig jaar lijkt me niet heel goed voor het programma namelijk.
Ze doen inderdaad hun best met die makelaars. Maar vorig jaar zijn er ook gruwelijk veel mensen wezen kijken. Nu hebben de deelnemers minder budget, niet meer kluskwaliteiten, maar wel een betere locatie dus ik ben benieuwd
  Moderator / Miss SHO zondag 30 oktober 2005 @ 23:19:34 #62
22592 crew  Ole
pi_31825786
De plek is nu wel veel en veel beter dan vorig jaar. Brouwersgracht is veel mooier dan de Czaar Peterstraat..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_31826449
Ze hebben toch iets veranderd met die veiling, dat gaat dit jaar toch anders dan vorig jaar en zoals het dit jaar gaat is er de garantie dat de appartementen altijd verkocht zullen worden voor wat ze waard zijn?
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:49:00 #64
83951 rashudo
project 2501
pi_31826630
Vorig jaar waren er volgens mij mensen van NET5 die het maar opkochten zodat het niet onder de prijs werd verkocht. Dat zal dit jaar ook wel zo zijn.
Their eyes opaque.
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:53:10 #65
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_31826726
Deze aflevering was weer genieten.. wat een dom wijf is die Masha toch.. Ik zit me net te bedenken of ik haar ooit wel es iets heb zien doen..
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_31826871
Heerlijk programma, eerste keer dat ik het heb gezien!

Paul en Mascha wat hebben die allebei een kutkop zeg
Verder zijn Merel en .... mijn favorieten, wat een heerlijke types en ook een mooie keuken

Volgende week weer
Billie Holiday is Lady Day!
pi_31826922
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:19 schreef Ole het volgende:
De plek is nu wel veel en veel beter dan vorig jaar. Brouwersgracht is veel mooier dan de Czaar Peterstraat..
Amsterdam-Centrum. Zal wel niet heel erg veel uitmaken.
pi_31826960
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:58 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Heerlijk programma, eerste keer dat ik het heb gezien!

Paul en Mascha wat hebben die allebei een kutkop zeg
Verder zijn Merel en .... mijn favorieten, wat een heerlijke types en ook een mooie keuken

Volgende week weer
Newbie. Merel blijft een stomme kut. Sander en zijn mokkel zijn relaxed, afgezien van dat kutaccent.
pi_31827017
Wat betreft lid zijn van fok ben jij hier de newbie, maar dat terzijde.
Oh Sander en Merel dan?
pi_31827058
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 00:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat betreft lid zijn van fok ben jij hier de newbie, maar dat terzijde.
Oh Sander en Merel dan?
Jah.
pi_31827084
kun je ff die duim omhoog doen?
pi_31827125
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 00:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
kun je ff die duim omhoog doen?
Neeh.
pi_31827202
pi_31827276
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 00:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Morgen misschien.
pi_31827298
Dat klinkt beter!
Wanneer wordt deze aflevering herhaald?
Ik zou het graag nogmaals zien
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 31 oktober 2005 @ 00:18:17 #76
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31827353
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:19 schreef DrMarten het volgende:
en dan nog snapt Paul niet dat hij er steeds niet uitkomt met zn eigen plannig. Prachtig ook hoe hij zegt dat er alleen maar een vloer in hoeft en wat schilderen en vervolgens komt er een lijst tevoorschijn die echt bizar lang is

en die trap heerlijk langs en over elkaar heen werken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31828085
Ik vond die keuken van Merel en R. nou niet zo bijzonder. Gewoon een keuken, meer ook niet.
wat me wel opvalt is dat die Merel een uitdrukking heeft op zowel verbazing, angst, verwarring, verveling, moeheid en concentratie uit te drukken: ze gaat mat haar nek naar voren hellen, en trekt haar onderkaak naar achteren terwijl ze haar mond geopend heeft.
Helpt waar hij kan!
pi_31828095
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 01:02 schreef NoSigar het volgende:
Ik vond die keuken van Merel en R. nou niet zo bijzonder. Gewoon een keuken, meer ook niet.
wat me wel opvalt is dat die Merel een uitdrukking heeft op zowel verbazing, angst, verwarring, verveling, moeheid en concentratie uit te drukken: ze gaat mat haar nek naar voren hellen, en trekt haar onderkaak naar achteren terwijl ze haar mond geopend heeft.
Tis idd een paard.
Maar wel een leuk paard.
pi_31828261
Gelukkig zijn er ook nog een paar balken die geschuurd moeten worden. Ik vond het een vreemd gezicht ... Paul bezig met stucwerk ......
  maandag 31 oktober 2005 @ 08:06:48 #80
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_31829868
Paul is een acteur. Maschja ook. Dit is helemaal bedacht om zo de andere stellen onder druk te zetten. Zonder dit gedoe was het namelijk een gewoon verbouwingsprogramma, nu wordt het allemaal wat interessanter.
opgezegd@fok.nl
pi_31829938
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 08:06 schreef FoXje het volgende:
Paul is een acteur. Maschja ook. Dit is helemaal bedacht om zo de andere stellen onder druk te zetten. Zonder dit gedoe was het namelijk een gewoon verbouwingsprogramma, nu wordt het allemaal wat interessanter.
Okee.
pi_31829943
Maar wat kunnen die andere stellen nu nog doen voor die 5000 euro? Volgens mij moet er onwijs veel afgemaakt worden en er staan helemaal geen meubels in want die heeft mevr. hysteria allemaal verkocht om klusjesmannen te kunnen betalen. Dus dan is het appartement klaar zonder meubels etc erin.

Paul denkt echt dat hij het mooiste appartement heeft van het blok maar wie koopt er nou een huis met een slaapkamer zonder ramen erin, die kan je nooit lekker luchten.

En Kim en Wasco zijn ook zieligerds, die dachten ook dat de prijs al binnen was voor die inspiratieloze woonkamer. " We zijn hun vrienden en we willen P&M erin houden" jaja. Marsja gaf al aan dat ze eruit wilde, als ze echt vrienden zijn dan doe je er niet aan mee maar zij gaan stiekem ook gewoon voor het geld.
  maandag 31 oktober 2005 @ 08:32:59 #83
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_31830085
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 08:16 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Okee.
Het ligt er zooo bovenop. Alle andere deelnemers hebben beroepen die na te trekken zijn. Paul is 'uitzendkracht', en Mascha 'secretaresse'. Maar je weet niet waar! Sander werkt op een zorgboerderij, is na te trekken, het bedrijf waar Nicolien werkt staat ook op hun website vermeld. De reacties van Paul en Mascja zijn ook zwaar overtrokken. Ze zijn OF zwaar gestoord OF slechte acteurs. Je ziet hoe het de andere bewoners onder druk zet. En dat is nou net de bedoeling.
opgezegd@fok.nl
pi_31830144
Als Paul en Marscha acteurs zijn, dan moeten we even gaan zoeken of we ze toevallig ergens kunnen terugvinden. En waarschijnlijk heten ze dat niet Paul of Marscha.
pi_31830268
Dit zijn gewone mensen.
Alleen een beetje doorgedraaide.
Die heb je er altijd tussen zitten, lieverds
  maandag 31 oktober 2005 @ 08:55:03 #86
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_31830333
ik vind het dit jaar helemaal niet leuk, het is rommelig, druk, en iedereen lijkt te mislukken.

Vorig jaar was het een schande als je een kamer niet afhad, een heuse verrassing... dit jaar is de grote schok als ze wel presteren om een kamer op te leveren lijkt wel.

Geen leuk vervolg.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_31831729
Als P&M acteurs zijn is het doorgestoken kaart dat M&V in het blok zijn gekomen. Hoe wil je dit dan uitleggen aan O&O ?
Pfff .... ondanks alles vind ik het dit jaar leuker dan vorig jaar met die halfnaakte Lieke en Nanet
pi_31832504
Paul is echt uitzendkracht. Namelijk op de Bloemen veiling in Aalsmeer waar mijn man werkt. Of hij er nog werkt wist hij niet te vertellen.
pi_31832671
Ik vond het echt kei lache gister.
Die Paul meent echt dat ie het nog allemaal gaat redden en wil zijn eigen regels handhaven....
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:22:40 #90
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_31833068
Paul zou ik echt willen kruizigen, wat een etterbak!!! Grappig ook dat zo'n sociaal zwak en imbeciel iemand alleen zijn zelfvertrouwen kan halen uit zijn partnerkeuze: een onderdanig initiatiefloos tutje. Man, wat zit zij onder de duim zeg...

Merel en Rogier vind ik het echt ok doen!
Nicolien en Sander: humor!
Kim en Vasco: sympathieke mensen

Hopelijk wordt de veiling niet zo'n anti-climax als vorig jaar!
pi_31833706
Dat Paul zo naar de camera loopt te brullen, en als Mascha dan wat schreeuwt moet ze stil zijn?
Ik had die Paul al lang een schop voor zn reet verkocht, wat een eikel is dat zeg. Mascha moet wel enorm dom zijn. (nou twijfelde ik daar niet echt aan, maar dit is echt )

Ik zat echt geschokt naar de hysterische Mascha te kijken gisteravond.. Ik dacht die stort zich daar terplekke uit het raam ofzo..
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:24:18 #92
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_31834524
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:49 schreef Fiorenza het volgende:
Ik zat echt geschokt naar de hysterische Mascha te kijken gisteravond.. Ik dacht die stort zich daar terplekke uit het raam ofzo..
jammer dat ze op de eerste zitten....

en bovendien komt ze dan op 't terras terecht,
dat ook nog steeds niet af is en wrs ook geen geld voor gebudgeteerd is
pi_31834789
En die Paul maar denken dat die andere koppels hele dagen in zijn appartement gaan klussen omdat ze tenslotte ook meedelen in de winst. Hij houdt echt totaal geen rekening met het feit dat die andere koppels zelf ook nog een appartment af moeten maken.
pi_31835011
Het lijkt Paul te ontgaan dat deze nieuwe constructie niet bedoeld is om hem en Mascha te helpen, maar dat het een sanctie is, een straf, de enige mogelijkheid voor hen om überhaupt nog verder te mogen in Het Blok. Hij zegt dat hij die 5000 euro niet nodig heeft, terwijl ze 4500 euro rood staan, hoezo heeft hij geen 5000 euro nodig?? Ze hebben nog geen enkele oplevering gehaald, ze zijn roekeloos en dom met hun budget omgegaan, maar dat daar consequenties aan verbonden worden, vindt Paul maar oneerlijk. Het ontbreekt hem aan iedere realiteitszin en zelfreflectie. Merel heeft echt gelijk, die man lijdt aan grootheidswaanzin ofzo. Zelfs als hij geen rooie cent meer heeft en nog 1001 klussen moet afmaken denkt hij dat hij het makkelijk gaat redden. Hij is knettergek.

Nu willen hij en Mascha ook nog dat de andere stellen gaan meeklussen in hun appartement. Volgens mij hoeven die dat niet eens te doen. Paul en Mascha staan onder curatele van de andere stellen. Dat heeft de redactie gedaan omdat ze geen vertrouwen hebben in de plannen van Paul en Mascha. De andere stellen moeten de leiding overnemen en Paul en Mascha vertellen wat ze moeten doen, maar ze hoeven toch niet mee te klussen??
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:56:50 #95
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_31835256
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:49 schreef Fiorenza het volgende:
Dat Paul zo naar de camera loopt te brullen, en als Mascha dan wat schreeuwt moet ze stil zijn?
Ik had die Paul al lang een schop voor zn reet verkocht, wat een eikel is dat zeg. Mascha moet wel enorm dom zijn. (nou twijfelde ik daar niet echt aan, maar dit is echt )

Hysterisch worden was de enige manier om aandacht te krijgen van Paul, en die kreeg ze. Puur toneelspel.
pi_31835289
Volgens de regels hoeven ze idd niet mee te klussen volgens mij, maar willen ze nog geld zien van de winst, dan zal het appartement wel af moeten en dan zullen ze toch echt mee moeten helpen.
  maandag 31 oktober 2005 @ 13:04:31 #97
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_31835413
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:58 schreef DrMarten het volgende:
Volgens de regels hoeven ze idd niet mee te klussen volgens mij, maar willen ze nog geld zien van de winst, dan zal het appartement wel af moeten en dan zullen ze toch echt mee moeten helpen.
Ze helpen zichzelf er idd mee door wel mee te werken, maar ze móeten niks...
Sterker nog, P&M hebben naar de anderen te luisteren, of ze het nu leuk vinden of niet
pi_31835487
Precies, het is voor henzelf slim om mee te helpen, maar Paul en Mascha hebben daar niets over te zeggen.
pi_31835513
En voor P&M is het ook gunstig om meer winst te maken, want zij krijgen ook nog altijd een kwart. Liever een kwart van veel, dan een kwart van niets. Ze denken zeker dat als zij geen winst maken, dan hebben de anderen ook niets, probleem is alleen dat die andere drie wel winst zullen maken op hun appartementen.
  maandag 31 oktober 2005 @ 13:15:27 #100
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_31835653
Die Marscha trouwens ook gisteren, toen ze d'r keuken in plastic ging verpakken terwijl iedereen braaf aan het stucen [?] was... Ze probeert er echt op elk vlak onderuit te komen, maar eh:

"iedereen moet meewerken aan de trap"

ik voel een volgende consequentie aankomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')