Ze zaten ergens buiten in Amsterdam en Nicolien was erg boos, liep daarna jankend weg en ze zei "Ik heb geen zin om dat allemaal voor de tv te vertellen." Vervolgens rent een bezorgde Sander haar achterna.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik werd gebeld onder de 'clifhanger', wat gaat er gebeuren met Sander en Nicolien?
Dat was echt een prachtig moment.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:19 schreef DrMarten het volgende:
DIe PAul is echt briljant. Voor de vloer was iets van 36 uur ingepland en hij beweert dat dat wel in 6 uur kan. Zelf is ie erin geslaagd om in een hele avond welgeteld 3 planken neer te leggen
Het zal ongetwijfeld wel een keer verkocht worden, maar na vorig jaar kun je je ernstig afvragen of er winst op gemaakt gaat worden. Het zou me niet eens verbazen als ze het met verlies verkopen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:36 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik ben benieuwd of dat appartement van Paul en Marsja eigenlijk wel verkocht wordt.
Het heeft een verschrikkelijke indeling en als je ziet hoe er in geklust is..........
Ik neem haast aan dat ze er op een of andere manier wel rekening mee hebben gehouden dit jaar. Een debacle net als vorig jaar lijkt me niet heel goed voor het programma namelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:05 schreef wendy-tje het volgende:
Natuurlijk wordt er geen winst op gemaakt. Heeft geen van de kandidaten vorig jaar gekeken ofzo?
Schijnbaar niet............quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:05 schreef wendy-tje het volgende:
Natuurlijk wordt er geen winst op gemaakt. Heeft geen van de kandidaten vorig jaar gekeken ofzo?
Ze doen inderdaad hun best met die makelaars. Maar vorig jaar zijn er ook gruwelijk veel mensen wezen kijken. Nu hebben de deelnemers minder budget, niet meer kluskwaliteiten, maar wel een betere locatie dus ik ben benieuwdquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik neem haast aan dat ze er op een of andere manier wel rekening mee hebben gehouden dit jaar. Een debacle net als vorig jaar lijkt me niet heel goed voor het programma namelijk.
Amsterdam-Centrum. Zal wel niet heel erg veel uitmaken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:19 schreef Ole het volgende:
De plek is nu wel veel en veel beter dan vorig jaar. Brouwersgracht is veel mooier dan de Czaar Peterstraat..
Newbie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:58 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Heerlijk programma, eerste keer dat ik het heb gezien!
Paul en Mascha wat hebben die allebei een kutkop zeg
Verder zijn Merel en .... mijn favorieten, wat een heerlijke types en ook een mooie keuken
Volgende week weer
Jah.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat betreft lid zijn van fok ben jij hier de newbie, maar dat terzijde.
Oh Sander en Merel dan?
Neeh.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
kun je ff die duim omhoog doen?
en dan nog snapt Paul niet dat hij er steeds niet uitkomt met zn eigen plannig. Prachtig ook hoe hij zegt dat er alleen maar een vloer in hoeft en wat schilderen en vervolgens komt er een lijst tevoorschijn die echt bizar lang isquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:19 schreef DrMarten het volgende:
DIe PAul is echt briljant. Voor de vloer was iets van 36 uur ingepland en hij beweert dat dat wel in 6 uur kan. Zelf is ie erin geslaagd om in een hele avond welgeteld 3 planken neer te leggen
Tis idd een paard.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:02 schreef NoSigar het volgende:
Ik vond die keuken van Merel en R. nou niet zo bijzonder. Gewoon een keuken, meer ook niet.
wat me wel opvalt is dat die Merel een uitdrukking heeft op zowel verbazing, angst, verwarring, verveling, moeheid en concentratie uit te drukken: ze gaat mat haar nek naar voren hellen, en trekt haar onderkaak naar achteren terwijl ze haar mond geopend heeft.
Okee.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:06 schreef FoXje het volgende:
Paul is een acteur. Maschja ook. Dit is helemaal bedacht om zo de andere stellen onder druk te zetten. Zonder dit gedoe was het namelijk een gewoon verbouwingsprogramma, nu wordt het allemaal wat interessanter.
Het ligt er zooo bovenop. Alle andere deelnemers hebben beroepen die na te trekken zijn. Paul is 'uitzendkracht', en Mascha 'secretaresse'. Maar je weet niet waar! Sander werkt op een zorgboerderij, is na te trekken, het bedrijf waar Nicolien werkt staat ook op hun website vermeld. De reacties van Paul en Mascja zijn ook zwaar overtrokken. Ze zijn OF zwaar gestoord OF slechte acteurs. Je ziet hoe het de andere bewoners onder druk zet. En dat is nou net de bedoeling.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:49 schreef Fiorenza het volgende:
Ik zat echt geschokt naar de hysterische Mascha te kijken gisteravond.. Ik dacht die stort zich daar terplekke uit het raam ofzo..
Hysterisch worden was de enige manier om aandacht te krijgen van Paul, en die kreeg ze. Puur toneelspel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:49 schreef Fiorenza het volgende:
Dat Paul zo naar de camera loopt te brullen, en als Mascha dan wat schreeuwt moet ze stil zijn?
Ik had die Paul al lang een schop voor zn reet verkocht, wat een eikel is dat zeg. Mascha moet wel enorm dom zijn. (nou twijfelde ik daar niet echt aan, maar dit is echt)
Ik zat echt geschokt naar de hysterische Mascha te kijken gisteravond.. Ik dacht die stort zich daar terplekke uit het raam ofzo..
Ze helpen zichzelf er idd mee door wel mee te werken, maar ze móeten niks...quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:58 schreef DrMarten het volgende:
Volgens de regels hoeven ze idd niet mee te klussen volgens mij, maar willen ze nog geld zien van de winst, dan zal het appartement wel af moeten en dan zullen ze toch echt mee moeten helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |