Sja... maar ze kan ook echt NIKS... zelfs het 'inpakken' van de keuken zag er niet uit !quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:15 schreef babette21 het volgende:
Die Marscha trouwens ook gisteren, toen ze d'r keuken in plastic ging verpakken terwijl iedereen braaf aan het stucen [?] was... Ze probeert er echt op elk vlak onderuit te komen, maar eh:
"iedereen moet meewerken aan de trap"
ik voel een volgende consequentie aankomen![]()
ze kan koffie zetten [zolang ze die pot niet kapot maakt]quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:26 schreef Fiorenza het volgende:
Sja... maar ze kan ook echt NIKS... zelfs het 'inpakken' van de keuken zag er niet uit !
Nee, maar van een secretaresse mag toch wel enig organisatorisch talent worden verwacht, maar dat heeft z ook nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:02 schreef amaranta het volgende:
Het zou vet zijn, als dat appartement van PenM verkocht met een winst van 150.000 euro, bijwijzevanspreken, en dat ze dan gewoon maar 1/4 daarvan krijgen. Wat zullen ze dan balen..
Owja, en een secretaresse hoeft in principe niet te kunnen rekenen. Zij draagt geen zorg voor de financiën, dat doet een administratief medewerker (in principe)...
chaos is ook een manier van organiseren, geen efficiente maar wel een vormquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, maar van een secretaresse mag toch wel enig organisatorisch talent worden verwacht, maar dat heeft z ook niet
Het is niet te hopen dat er een vette winst op dat appartement zit, ik gun ze geen cent.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:02 schreef amaranta het volgende:
Het zou vet zijn, als dat appartement van PenM verkocht met een winst van 150.000 euro, bijwijzevanspreken, en dat ze dan gewoon maar 1/4 daarvan krijgen. Wat zullen ze dan balen..
Toen was paul wel lief voor d'r.. Maar daarvoor zei ie dat ze niks mocht zeggen hehe.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef babette21 het volgende:
Was wel grappig dat die motion camera aanging op het moment dat Paul die cameraman eruit flikkerde
Ik denk dat ze het allemaal niet aandurven om hem op zijn nummer te zetten. Hij is toch wel onvoorspelbaar, je hoorde een aantal mensen al zeggen dat ze bang zijn dat hij agressief wordt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:56 schreef tbl1966 het volgende:
Verder schijnt hij niet te beseffen dat ze onder curatele staan en dat ze dus moeten luisteren naar de anderen, ze hebben in principe geen r**t te vertellen. Maar nee, de anderen trappen er nog in ook.
Viel me nog mee dat ie geen verschrikkelijke ruzie kreeg met die cameraman, die houden er normaal gesproken niet van als mensen aan hun apparatuur komenquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef babette21 het volgende:
Was wel grappig dat die motion camera aanging op het moment dat Paul die cameraman eruit flikkerde
Het is idd ook mogelijk dat ze allebei knettergek zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:37 schreef rashudo het volgende:
[..]
Toen was paul wel lief voor d'r.. Maar daarvoor zei ie dat ze niks mocht zeggen hehe.
Voor degenen die denken dat ze acteurs zijn. Ten eerste is het moeilijk om zoiets te verbergen, tenzij ze uit het buitenland komen. Maar dan kunnen ze geen accentloos nederlands praten. Er zijn echt niet zoveel acteurs in Nederland.
Ten tweede krijgen dit soort reality shows de idioten voor het uitkiezen. Waarom zou je gaan betalen voor een gek stel, als je er al 4000 in de brievenbus hebt liggen die niks kosten. Dit is geen mijn vieze vette vervelende verloofde show hehe. Ik denk dat ze bewust voor 1 wat minder psychologisch stabiel stel hebben gekozen.
Het is wel mogelijk dat ze acteurs zijn, maar ik vind het zeer onwaarschijnlijk.
Dan heeft Net5 echt aan type casting gedaanquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:57 schreef citygirl het volgende:
Paul is echt uitzendkracht. Namelijk op de Bloemen veiling in Aalsmeer waar mijn man werkt. Of hij er nog werkt wist hij niet te vertellen.
Ja je mag het schilderij boven de bank niet zien. Maar op 1 van de foto's zie je het wel, en het is de foto die je ook ziet bij de beginpagina van hun websit.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:19 schreef Gumtree het volgende:
Merel en rogier hebben een hele nette website met al wat voorproefjes, alleen jammer dat de details weggestipt zijn. www.merelrogier.nl
Die website is behoorlijk kut. Links die niet werken, verspringend formaat bij sommige pagina's. Hmm.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:19 schreef Gumtree het volgende:
zoals ik al eerder zei blijf ik erbij dat Paul en Marschja acteurs zijn. Het is gewoon onderdeel van het spel.
Wat me verder opviel is dat er maar 2 stelletjes een website hebben gemaakt, vorig jaar was dat wel ietsje anders.
Merel en rogier hebben een hele nette website met al wat voorproefjes, alleen jammer dat de details weggestipt zijn. www.merelrogier.nl
19 november is trouwens de kijkdag. De makelaar die Merel en Rogier trouwens gekozen hebben is een ontzettende blaaskaak, ik heb hem wel eens aan de foon gehad.
Op de tv was hij ook al te zien.quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:20 schreef bibi het volgende:
[..]
Ja je mag het schilderij boven de bank niet zien. Maar op 1 van de foto's zie je het wel, en het is de foto die je ook ziet bij de beginpagina van hun websit.
hier doet ie het prima, goeie PR hoor!quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:25 schreef skiczukie het volgende:
Die website is behoorlijk kut. Links die niet werken, verspringend formaat bij sommige pagina's.
Datzelfde denk ik wel eens bij de Big Brother bewoners...quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:49 schreef rashudo het volgende:
Stel je voor, je doet mee aan het blok. Je werkt keihard, blablabla, maar dan uiteindelijk is het werk voorbij. De afleveringen komen op tv. Je raakt nieuwsgierig wat andere mensen van je vinden, en je zoekt op google. Vervolgens kom je op het fok forum. Daar lees je dat mensen denken dat je een acteur bent, omdat ze je zo ongelooflijk dom vinden.
Bye bye zelfrespect haha
het gaat over Paul hoor, keihard werken gaat in dat geval dus niet opquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:49 schreef rashudo het volgende:
Stel je voor, je doet mee aan het blok. Je werkt keihard, blablabla, maar dan uiteindelijk is het werk voorbij. De afleveringen komen op tv. Je raakt nieuwsgierig wat andere mensen van je vinden, en je zoekt op google. Vervolgens kom je op het fok forum. Daar lees je dat mensen denken dat je een acteur bent, omdat ze je zo ongelooflijk dom vinden.
Bye bye zelfrespect haha
Nou, als je ik weet niet hoeveel professionele klussers rond hebt lopen, waarvan je beweert dat je ze makkelijk kunt betalen terwijl de andere stellen dat niet kunnen (die dat nog aangeven bij P&M ook) en je vervolgens diep in de rode cijfers blijkt te zitten en je dan nog niet door hebt dat je iets verkeerd hebt gedaan getuigt niet van een hoge mate van intelligentie.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:53 schreef wendy-tje het volgende:
Ik weet niet of ze zozeer dom zijn, als wel egoistisch en egocentrisch...
Ik zou zeggen dat ze zelf heus wel door hebben dat ze iets fout hebben gedaan (zo dom dat je dat niet inziet is niemand) maar ze voor de aanval kiezen als verdediging tegen inmenging van buitenaf. En dit werkt nog ook: ze zijn onder curatele gesteld en moeten doen wat de anderen zeggen, maar door hun "het is niet eerlijk en onze fout is het niet" tactiek hebben ze wel bereikt dat de rest mee gaat klussen in hun huis, terwijl dat eigenlijk niet de bedoeling was.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nou, als je ik weet niet hoeveel professionele klussers rond hebt lopen, waarvan je beweert dat je ze makkelijk kunt betalen terwijl de andere stellen dat niet kunnen (die dat nog aangeven bij P&M ook) en je vervolgens diep in de rode cijfers blijkt te zitten en je dan nog niet door hebt dat je iets verkeerd hebt gedaan getuigt niet van een hoge mate van intelligentie.
Daar komt bij dat ze egoistisch en egocentrisch zijn
Ik vind hetquote:Op woensdag 2 november 2005 00:30 schreef Miwe het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat ze zelf heus wel door hebben dat ze iets fout hebben gedaan (zo dom dat je dat niet inziet is niemand) maar ze voor de aanval kiezen als verdediging tegen inmenging van buitenaf. En dit werkt nog ook: ze zijn onder curatele gesteld en moeten doen wat de anderen zeggen, maar door hun "het is niet eerlijk en onze fout is het niet" tactiek hebben ze wel bereikt dat de rest mee gaat klussen in hun huis, terwijl dat eigenlijk niet de bedoeling was.
Wat dat betreft hebben ze wel weer het maximale uit de situatie gehaald.
Hun hele instelling is gewoon zo.. dat klopt. Het enige toevallige is dat die anderen er in trappen.quote:Op woensdag 2 november 2005 04:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik vind hetbedacht.
Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat P&M de slimheid hebben om dit zo te bedenken... Puur toeval![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:49 schreef rashudo het volgende:
Bye bye zelfrespect haha
Wat is de URL van die site?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:22 schreef Gumtree het volgende:
op de website van S e& N staat zelfs een link naar het forum dus ze lezen zeker mee.
http://www.sandernicoline.nl/nieuws.htmquote:
Merel en 'Gier.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:04 schreef rashudo het volgende:
De 2 vogels, de meeuw en de gier.
Je moet niks natuurlijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 06:24 schreef Aagje75 het volgende:
Yep, maar de veiling van vorig jaar was ook kijkersbedrog.
Net als de uitzending waarin Michon en Lieke aan elkaar geknipt en geplakt werden.
Alle appartementen staan erop, maar hoe nou het trappenhuis geworden is?
o. bye the way: ik ben dus een newbie hier, waar moet ik mijn voorstelgedoetje neerzetten?
Heb hem al! Hier is het Newbie voorsteltopic.quote:Op zondag 6 november 2005 07:58 schreef Aagje75 het volgende:
ja, ik dus ook niet!
Geen beschikking over nederlandse tv? Zit je in het buitenland ofzo?quote:Op zondag 6 november 2005 20:04 schreef MissMenita het volgende:
Aaaaaahhhhhh jammer..... dan me maar verzadigen met hetblok.nl ...
Tsja waar de ruzie nou eigenlijk over gaat is me niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 6 november 2005 20:45 schreef rashudo het volgende:
Sterallures? S&N
Ja inderdaad, onder stress is het kleinste woordje al teveel.. en daarna is geen enkel woord meer goedquote:Op zondag 6 november 2005 20:48 schreef Toeps het volgende:
Sander en Nicoline hadden gewoon een kleine miscommunicatie zo leek het, maar door al die stress van het blok werd het ze even te veel. Tenminste, dat zou ik hebben. Als ik onder grote stress sta, kan ik net zo praten met mijn vriendje.
hetzelfde als toen ze te horen kregen dat ze onder curatele kwamen toen zei dat er alleen maar een vloer en wat schilderwerk gedaan moest wordenquote:
Ze hebben nog steeds niet door dat 5 keer schilderen gewoon niet kanquote:Op zondag 6 november 2005 21:22 schreef rubbereend het volgende:
en hoe vaak schuren ze die balken? Ze zijn bezig al geschilderde balken te schuren. Al die witte balken vind ik trouwens helemaal niet mooi, de balken in de houtkleur vind ik veel mooier bij dat witte plafond
Hoeveel geld waren ze nu eigenlijk kwijt?quote:Op zondag 6 november 2005 21:07 schreef hardsilence het volgende:
Die Rogier..echt megadom!
Portomonnee in de auto, met pinpas van het blok INCL pincode, GEJAT.
En die van Sufjan Stevens.quote:Op zondag 6 november 2005 20:49 schreef Toeps het volgende:
Enne, veel Robbie Williams muziekjes er in!Ze hebben duidelijk de nieuwe CD bij de montage.
1000 euro. Ik vind het zielig.quote:Op zondag 6 november 2005 22:35 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoeveel geld waren ze nu eigenlijk kwijt?
Heb dat net even gemist
Volgens mij hoorde ik ze zeggen dat er 1000EUR was gepint.quote:Op zondag 6 november 2005 22:35 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoeveel geld waren ze nu eigenlijk kwijt?
Heb dat net even gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |