quote:Gooische Vrouwen is een mix van drama en comedy, geschreven vóór vrouwen, maar met genoeg elementen om ook mannelijke kijkers te behagen. De serie vertelt het verhaal van Cheryl, Anouk, Claire en Willemijn. Ze wonen in dezelfde buurt, midden in ’t Gooi. Het uiterlijk, de sfeer, de reputatie en de verhalen zijn onmiskenbaar: veel geld, de Gooische matras, kouwe kak, Range Rovers, kinderen op dure scholen, mooie huizen, hét nest van vele Bekende Nederlanders … een reservaat.
Wat maakt Claire, Anouk, Cheryl en Willemijn tot vriendinnen?
In de eerste plaats het feit dat zij alle vier ongelukkig zijn in de liefde. Leed verbroedert en er worden heel wat flessen witte wijn geleegd tijdens gesprekken met thema’s als: hoe hou je het in Godsnaam spannend, zou ‘ie vreemdgaan, en hoe vaak doen jullie het nog? Zaken die ze liever niet met elkaar delen worden gespuid bij hun gemeenschappelijke therapeut, de aantrekkelijke Dr.
Rossi.
In de tweede plaats hun leeftijd. Het ouder worden hakt er bij de karakters behoorlijk in. Nog even en dan vindt niemand ze meer aantrekkelijk en tellen ze niet meer mee. Ze willen nog een keer echt begeerd worden, vlinders in hun buik voelen, verliefd zijn. Het ouder worden wordt uitgesteld met botox, siliconen, ‘sexperimenten’, pilatus en wanhopig vreemdgaan.
In de derde plaats het moederschap. Hun kinderen lijden aan alle moderne kwalen. ADHD, dyslexie, anorexia, depressie en glutenallergie. Maar daarnaast moeten die kinderen er op en top uitzien en vooral presteren. Op pianoles dus en paardrijden, streetdance, tennis, duiken, zeilen en huiswerkcursus. En natuurlijk hebben ze een Thaise au-pair!
Langzaam groeit er tussen de vier vrouwen een vriendschap die gebaseerd is op eerlijkheid en elkaar ten allen tijde steunen, ondanks de verschillende persoonlijkheden. Lief zijn ze zeker niet; ze vertellen elkaar snoeihard de waarheid, maar bij problemen vormen ze ogenblikkelijk één front. Kortom: een serie die het Gooische leven behoorlijk op de hak neemt maar waar je geen aflevering van wil missen, omdat de heldinnen je aan het hart gaan.
die is zeerquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:50 schreef Toad het volgende:
Dit gaat echt nergens over. Als deze soap/serie een succes wordt eet ik m'n pet op.
Op de één of andere manier ben ik wel gecharmeerd van:
[afbeelding]
Susan Visser.
Maar dat heeft weinig te maken met haar acteerprestaties vrees ik....
Vroeger was ze nog wel leuk in die ene serie, Amsterdamse Pot heette het geloof ikquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:50 schreef Toad het volgende:
Dit gaat echt nergens over. Als deze soap/serie een succes wordt eet ik m'n pet op.
Op de één of andere manier ben ik wel gecharmeerd van:
[afbeelding]
Susan Visser.
Maar dat heeft weinig te maken met haar acteerprestaties vrees ik....
Het is nog bezig net 23 min. duurt tot 21.30 en anders terugkijken op www.talpa.tvquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:53 schreef ondeugend het volgende:
Ik had het willen zien, maar ben nu al te laat natuurlijk.
Als iemand weet waar /wanneer het nog een keer te bekijken is, houd ik me aanbevolen.
Dat is juist het punt (daty slechte Engels)quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:51 schreef Razor21 het volgende:
You uh wurk![]()
Ga maar presenteren Linda of gewoon Duits praten![]()
dat slechte Engels noemen ze acteren, het type wat ze speelt kan geen Engelsquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:54 schreef Verfokker het volgende:
[..]
Dat is juist het punt (daty slechte Engels)
Dat zeg ik toch soort van?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat slechte Engels noemen ze acteren, het type wat ze speelt kan geen Engels
Oh ok dan begrijpen we elkaar...quote:
Het idee van de serie is voordat desperate housewives op tv was bedacht. Zegt Linda iig.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:57 schreef TheVulture het volgende:
T'is wel een beetje afgekeken van Desperate Housewives dat wel.
Die Susan Visscher speelt een zelfde soort type als die Eva Longeria met de tuinman
Ik wil er niet middenin vallen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:54 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Het is nog bezig net 23 min. duurt tot 21.30 en anders terugkijken op www.talpa.tv
En naakte jongemannen!quote:
Ah, maar die wist niet dat Talpa zelf het ermee zou gaan vergelijken natuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het idee van de serie is voordat desperate housewives op tv was bedacht. Zegt Linda iig.![]()
Ja ik was even enthousiast.quote:
Dat noemen ze humorquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:03 schreef Toad het volgende:
Totdat ik die vrouw hoorde zeggen for your family in Thailand.
Zap.
Er is inderdaad een groot te kort aan niet functioneel mannelijk bloot op de televisie.quote:
dat is wel slecht ja, zo'n incosequent accent... ik vind Linda ook wel de zwakste schakel tot nu toe.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:05 schreef Samson het volgende:
Is het de bedoeling dat Linda en die man Amsterdams praten of zo? Het ene moment praat ze gewoon en het andere moment gooit ze een of ander (beslist geen Amsterdams) accent erdoorheen![]()
idd weinig origineel allemaal, t is een ding dat ze denken: beter goed gejat dan slecht bedacht, maar om vervolgens dan nog in staat te zijn om de afgekeken dingen helemaal te verneuken, dan moet je toch wel heeel erg knap zijn. Ben benieuwd of alle afleveringen het scherm wel gaan halen of dat het ook al voortijdig van de buis verdwijnt....quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:06 schreef Tarak het volgende:
[..]
Er is inderdaad een groot te kort aan niet functioneel mannelijk bloot op de televisie. :J
Die muziekjes die zo afbreken, afkijken van Sex in the City en Desperate Housewives is één ding. Dat je het erg geforceerd doet, waardoor het effect mislukt.....
Zo heel erg geforceerd vind ik het niet. Zo slecht ook niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:06 schreef Tarak het volgende:
Die muziekjes die zo afbreken, afkijken van Sex in the City en Desperate Housewives is één ding. Dat je het erg geforceerd doet, waardoor het effect mislukt.....
HOERAAAAA !quote:
Samen vind ik eigenlijk ook best leukquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:09 schreef Copycat het volgende:
Duizend maal beter dan dat slappe Samen, om maar een andere Talpaserie te noemen.
Godzijdank heeft Talpa dus toch nog een doelgroepquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Samen vind ik eigenlijk ook best leuk![]()
Dat smaken verschillen blijkt ook eens en te meer uit dit topicquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Samen vind ik eigenlijk ook best leuk![]()
dat zat ik mezelf ook net te bedenkenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:19 schreef Razor21 het volgende:
Wedden dat dit nummer weer een hit gaat worden. Je hoor het nummer de hele serie door.
Echte liefde![]()
In de Vlaamsche Pot, dat was leuk. Bestond er ook een Amsterdamse?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:52 schreef Samson het volgende:
[..]
Vroeger was ze nog wel leuk in die ene serie, Amsterdamse Pot heette het geloof ik
ja, die slechte muziekkeuze bij die laatste scène was inderdaad de beste grap van de avondquote:
dat noemen ze humorquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
ja, die slechte muziekkeuze bij die laatste scène was inderdaad de beste grap van de avond![]()
Waarom praat jij alleen maar in meervoud? Wij wij wij?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:36 schreef marky het volgende:
We hebben hier zitten kijken. Ik vond het eigenlijk wel lollig. We hebben diverse malen gelachen. Die zwembad grap vond ik echt sterk. Je ziet 'm van ver aankomen, maar als ie die duik neemt denk je toch .. AUW!
We kijken zeker volgende week weer, erg vermakelijk.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:39 schreef Fling het volgende:
Ik vond overigens die zanger echt geweldig neergezet, wat een vreselijk fout type
Ja inderdaad. Ik heb samen met mijn vriend gekeken, die zit naast me op de bank. Beetje knullig om allebei hetzelfde te posten en omstebeurt in te loggenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:39 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Waarom praat jij alleen maar in meervoud? Wij wij wij?Typen jullie ook met z'n allen??
![]()
Als maar genoeg mensen de zender weten te vinden ja. Maar ik denk dat de mensen DIE kijken het allemaal erg leuk gaan vinden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:41 schreef robster16 het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit zeker wel wat gaat worden
Mijn gedachte bij de naakte jongemannen was niet zozeer "ik ga boetseren", maar "God, ik moet toch echt weer eens gaan neuken".quote:
In dit topic kom ik nu wel heel verzuurd over, maar ik dacht toen: goh, ze hebben iets bedacht waar huisvrouwen in Nederland: "Oeh, oeh, wat gedurfd over kunnen zeggen".quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:01 schreef AnaDisciple het volgende:
'Ben je er nog?'
'Nee, ik zit in een gangbang met Poolse klusjesmannen'
Een humoristische soap?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:53 schreef 18konijn het volgende:
Verder mist het programma focus: je weet niet of het een hilarische persiflage of een subtiele parodie is of zelfs de werkelijkheid met een knipoog is en de acteurs schijnen dat zelf ook niet te weten. Daardoor is het vleesch noch visch geworden.
kortom, weer een soap rijker op tvquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:11 schreef Wrinex het volgende:
Tijdens-de-reclame-balans.
Slecht acteerwerk
Knullige, soms platte humor die je al van kilometers ver ziet aankomen.
Gejatte scènes en 'lines'.
Irritante karakters
Matig concept
En toch best vermakelijk
Dat was de voornaamste reden dat ik keek maar het is ook best een aardige seriequote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:54 schreef PLAE@ het volgende:
Beetje jammer ook dat ze meteen een leuk personage die victor Reinier had dood laten gaan![]()
Datzelfde heb je eigenlijk ook bij Desperate Housewives, en dat wordt ook door iedereen (mij incluis) de hemel ingeprezen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:53 schreef 18konijn het volgende:
Verder mist het programma focus: je weet niet of het een hilarische persiflage of een subtiele parodie is of zelfs de werkelijkheid met een knipoog is en de acteurs schijnen dat zelf ook niet te weten. Daardoor is het vleesch noch visch geworden.
In de Avrobode van deze week staat een stukje over Gooische Vrouwen waarin hij vertelt dat hij dat wel zelf heeft ingezongen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:31 schreef ImPrEzA het volgende:
Peter Paul Möller (Muller?) erg goed in de rol van Morero, hoewel ik betwijfel of hij ook zelf zong... Ik blijf voorlopig kijken
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:46 schreef Sjakie01 het volgende:
Hey leuk! Nog zo'n kloten programma voor gemancipeerde snollen net zoals desperate housewives en SATC.
She's a single woman too!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:26 schreef Mike het volgende:
Er werd niet altijd even goed geacteerd, maar Malherbe is erg goed.
En 'It's raining men' draaien tijdens de fatale zwembadduik was ook best aardig.
Netjesquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:21 schreef ItaloDancer het volgende:
1.583.000 kijkers !!!!
Ik dacht meer aan Gordonquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:08 schreef Bluezz het volgende:
Rene Froger idd
Ik vind het best leuk, lekker veel naakte mannen...
Annet heeft een leuke rol
En het huis lijkt sprekend op dat van Gordon.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dacht ik ook eerst nadat bekend werd dat ie eerst marktkoopman was
Daar ben ik nooit geweest, dus dat weet ik nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
En het huis lijkt sprekend op dat van Gordon.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:08 schreef zoalshetis het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen, maar vond het vermaeckelijk. de dood van reinier kwam wel een beetje koud op het dak, maar ach... na al die andere doden in baantjer mocht hij ook wel eens sterven.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
in de volgende aflevering komt De Cock de boel onderzoeken
Susan had zich om moeten draaien.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:24 schreef zoalshetis het volgende:
ik verheug me ook al op de volgende aflevering. er moeten wel wat meer tieten en kutten te zien zijn, om het evenwichtiger te maken, zeg maar.![]()
Ik heb het via de livestream gezien gisteren, werkte perfect.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:09 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Concept is leuk bedacht door Linda de Mol, maar d'r acteerprestaties zijn helaas niet echt wat ze zouden moeten zijn... Zit het nu ook online te kijken, ben op 10 minuten @ talpa.tv nu. In tegenstelling tot de livestream werkt dat wel
Top serie, einde was ook erg cool, maar goed ik hou van dit soort easy going series. By the way waarom kent vrijwel niemand Peter Paul Muller hier= is toch wel redleijk bekent hoor, Allstars, De Passievrucht, De Dominee, leuke acteur!!! Enig minpuntje was dat A´dams spreken inderdaad en ik vraag me ook nog af of ie het echt gezongen heeft, wel een leuk nummertjequote:Op maandag 31 oktober 2005 08:31 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
Datzelfde heb je eigenlijk ook bij Desperate Housewives, en dat wordt ook door iedereen (mij incluis) de hemel ingeprezen.
Ik vond Gooische Vrouwen leukDie zwembadduik zagen wij (of zal ik "ik" zeggen in dit topic?
) ruim van tevoren aankomen
Peter Paul Möller (Muller?) erg goed in de rol van Morero, hoewel ik betwijfel of hij ook zelf zong... Ik blijf voorlopig kijken
exactly my thoughts. En ik heb al zat potentiole slachtoffers gezienquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:24 schreef zoalshetis het volgende:
ik verheug me ook al op de volgende aflevering. er moeten wel wat meer tieten en kutten te zien zijn, om het evenwichtiger te maken, zeg maar.![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:03 schreef robster16 het volgende:
Hopen dat ze dit niveau op zijn minst houden of dat t nog verder groeit...
Toch best leuk vind ik dan weer want was best leuke serie.......volgende week weer kijken al is het maar om susan te zien......wow in de vlaamse pot zo preuts en nuquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:21 schreef ItaloDancer het volgende:
1.583.000 kijkers !!!!
Hoge kijkcijfers correleren tegenwoordig negatief met de kwaliteit van de betreffende programma's. Geen wonder dus.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:47 schreef Drammer het volgende:
Hoop kijkers, dat wel!
Ik heb zat kennissen/familie die in t gooi wonen en geloof me, dit is echt NIET herkenbaar.... Ik verbaas me over toch een groot aantal positieve reacties hier op deze serie. Als je een beetje kijk hebt op wat een goeie serie is kun je deze meteen afschrijven. Maar ja, gelukkig dat er mensen zijn die t leuk vinden, dan heeft Talpa weer eens een opstekerquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:53 schreef Jojogirl het volgende:
Ik heb wel gelachen. Er zaten wel wat slechte dingen in (accenten die mensen soms wel, dan weer niet hadden), maar sommige dingen waren ook zo herkenbaar (heb wat vage kennissen die ook in die kringen zitten), dat ik me erg heb vermaakt.
Zo....ineens.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:50 schreef mark_03 het volgende:
Vond het een leuke aflevering. Aparte dood van Victor Reinier... zomaar, dood
.
Ach, het mag wel een beetje over de top, dat is juist leuk.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:13 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik heb zat kennissen/familie die in t gooi wonen en geloof me, dit is echt NIET herkenbaar.... Ik verbaas me over toch een groot aantal positieve reacties hier op deze serie. Als je een beetje kijk hebt op wat een goeie serie is kun je deze meteen afschrijven. Maar ja, gelukkig dat er mensen zijn die t leuk vinden, dan heeft Talpa weer eens een opsteker![]()
Daar heb je gelijk in, maar je weet nu wel een beetje wat je kunt verwachten, tja, mijn serie is het niet, dat moge duidelijk zijn, maar alle wel enthousiaste mensen veel plezier ermeequote:Op maandag 31 oktober 2005 19:29 schreef MadGuy het volgende:
Punt is dat je nog niet kunt weten of het een goede serie is, je kent maar één aflevering.
* Jojogirl had het niet over het Gooi, maar over ultieme kak in het algemeen. En ja, dat hele toontje vond ik wel erg herkenbaar.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:13 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik heb zat kennissen/familie die in t gooi wonen en geloof me, dit is echt NIET herkenbaar.... Ik verbaas me over toch een groot aantal positieve reacties hier op deze serie. Als je een beetje kijk hebt op wat een goeie serie is kun je deze meteen afschrijven. Maar ja, gelukkig dat er mensen zijn die t leuk vinden, dan heeft Talpa weer eens een opsteker![]()
Dat accent van Annet Malherbe is dat nu Goois? Een vriendin van mij praat ook zo, maar die komt uit Wassenaar en niet uit het Gooi.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:44 schreef Jojogirl het volgende:
En ja, dat hele toontje vond ik wel erg herkenbaar. [/me]
je valt in herhaling...quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:26 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dat accent van Annet Malherbe is dat nu Goois? Een vriendin van mij praat ook zo, maar die komt uit Wassenaar en niet uit het Gooi.
Die heeft geen opknapbeurt nodig idd.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:46 schreef starbuck het volgende:
Vermakelijk, niets meer, maar zeker ook niets minder.
Goed genoeg om volgende week weer te gaan kijken.
En dan nog Suzan...het levende bewijs dat het leven echt begint als je veertig bent.![]()
Niet meer dus. Ik wilde het ook nog even bekijken. Wat een balentent blijft Talpa toch...quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:29 schreef Witchfynder het volgende:
Is dat ding echt niet op de Talpa-site nog te bekijken of nog niet of ben ik wel heel erg kippig?
Het was heel raar, want ik kon alleen de laatste 4 minuten nog vinden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:33 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Niet meer dus. Ik wilde het ook nog even bekijken. Wat een balentent blijft Talpa toch...
Je mag blij zijn dat ze het überhaupt aanbieden, andere commercieële zenders doen dit niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:33 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Niet meer dus. Ik wilde het ook nog even bekijken. Wat een balentent blijft Talpa toch...
Ik heb er nog geen enkele problemen mee ondervonden en kijk minstens één keer per week een programma terug.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:13 schreef MadGuy het volgende:
Biedt zo'n service dan goed aan of helemaal niet. Als ze het bij voorbaat niet aanboden had ik ook niet geklaagd.![]()
Klik hier.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:36 schreef MadGuy het volgende:
Kun jij de hele uitzending dan terugvinden?
Ja? En nu je kritiek?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Slecht geacteerd. Flinterdunne typetjes. Natuurlijk de broodnodige sex. Als dit Talpa niet was zou ik denken dat het een parodie was. Sorry dit is gewoon pulp.
Goeiesmorgens juffrouw Jannie!quote:Op woensdag 2 november 2005 18:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat Annet Malherbe er in zit helpt ook wel héél erg! Ik vind alles leuk wat zij doet![]()
<quote:Op woensdag 2 november 2005 23:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Morgen 21:35 de herhaling, voor degenen die het gemist hebben of nog een keer willen kijken.![]()
De rest had geen zin.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:15 schreef karoltje het volgende:
Ook typisch voor een Nederlands serie..het zijn altijd de zelfde acteurs die je voor je neus krijgt.
Die was aan het rukken.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat gebeurde er net in de douche met die vent van Malherbe?
(Vorige keer toevallig binnengezapt, dus ik kijk het begin nog even)
Ja he, fantastisch, om je dood te lachen, je kan zeggen wat je wil maar ze weten wel humor te brengen in deze serie, hahahahahaquote:Op donderdag 3 november 2005 22:57 schreef ImPrEzA het volgende:
ik lag ook bij de herhaling die toevallig na BB aanstond weer in een deuk bij de duik in het zwembad
Verdomde kinderen ook, altijd met de temperatuurmeter knoeien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:20 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Neeheeeee, hij had te heet gedoucht! Essent hè?
Grappig dat je dat zegt, dat heb ik nu ook steeds met haar. Ik moet zeggen dat ze ook niet echt moeite doet om een type neer te zetten. Als je ook constant in welke rol dan ook er hetzelfde uitziet dan werkt dat al niet voordelig natuurlijk..... Ze kan ook gewoon niet acteren, ze zou ns moeten proberen een of andere psychopaat neer te zetten of zo, iets wat iets verder bij dr weg staat maar als ik zie hoe ze nu al acteert, laat toch maar zittenquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:21 schreef ThomasBerge het volgende:
Redelijke serie. Het is wel voor herhaling vatbaar, om het zondag nog een keer te bekijken.
Alleen blijft Linda de Mol toch gewoon Linda de Mol, hoeveel ze haar best ook doet om een actrice te zijn
De serie was een idee van haar. Dus nogal logisch dat ze er zelf in speelt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Linda de Mol kan inderdaad niet acteren. Ze zit er in om kijkers te trekken, dat moge duidelijk zijn. Maar dat was heel niet nodig geweest
D'r zat geen reclame tussen de wedstrijden en gooische vrouwen.quote:Op zondag 6 november 2005 20:48 schreef ItaloDancer het volgende:
Nu al reclame?Dat zijn RTL4-praktijken.
Dat weet ik, is bij RTL4 ook. Maar ik zou niet zo vroeg reclame erin gooien; bij RTL4 blijft men wel kijken, maar bij Talpa zapt men weg zodra men de kans krijgt. De kijkers vasthouden. Die paar centen van de adverteerders heeft De Mol niet nodig hoorquote:Op zondag 6 november 2005 20:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
D'r zat geen reclame tussen de wedstrijden en gooische vrouwen.![]()
Ja iddquote:Op zondag 6 november 2005 21:06 schreef TheVulture het volgende:
die masturberende vent wordt zeker een wekelijks terugkerend gebeuren todat Annette Malherbe hem betrapt onder de douche...
wow, das leuk om iedere week te zienquote:Op zondag 6 november 2005 21:06 schreef TheVulture het volgende:
die masturberende vent wordt zeker een wekelijks terugkerend gebeuren todat Annette Malherbe hem betrapt onder de douche...
ik zit er ook niet op te wachten neequote:Op zondag 6 november 2005 21:13 schreef Samson het volgende:
[..]
wow, das leuk om iedere week te zien![]()
ik heb dus toch maar ff gekeken, maar het kan me niet echt boeien als ik eerlijk ben. En hoorde ik Linda de Mol nu wijfie tegen Malherbe zeggen? Amsterdams was het toch? hahahaha, zo wordt de serie toch een beetje grappigquote:Op zondag 6 november 2005 21:19 schreef Burbo het volgende:
Is het nu wat of niet?
Anouk bedoel jequote:Op zondag 6 november 2005 21:34 schreef ImPrEzA het volgende:
Ghehe wel geinig om te zien hoe het seksleven van die ouders echt 0,0 is, terwijl hun kinderen het openlijk met elkaar doen...
Ik vind t wel weer leuk, het heeft iets. Lekker bizar, maar soms wel wat te verwijfd. Volgende week in elk geval wel weer kijken...
Je krijgt nu al een beetje dat die 4 vrouwen allemaal een soort typetje zijn.. Claire de kille bitch, Cheryl (?) de vrouw van de rijke popijopi die eigenlijk toch best menselijk is, Willemijn de "gewone" vrouw die in rijke kringen vertoeft en het allemaal zo goed mogelijk wil doen.. en die ander (naam ff kwijt) die de eeuwige vrijgezel uit lijkt te hangen.
Nouja, zoiets
En ANTON roeleert de pan uit!!!! Eerst zijn briljante dood, en nu dit![]()
edit: Miljoenenjacht met Linda de Mol pal na de serie programmeren is in mijn optiek niet zo'n goede zet.. verwarring enzo :p
Wie weet was die andere op die foto's die vent.quote:Op zondag 6 november 2005 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Vledder was dus homo en dat terwijl ik daar nou juist de kerel van die dikke van verdacht
dat zou ook nog kunnen ja...quote:Op zondag 6 november 2005 21:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wie weet was die andere op die foto's die vent.![]()
Dat dacht ik dus ook.quote:Op zondag 6 november 2005 21:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Wie weet was die andere op die foto's die vent.![]()
Das idd wel grappig in t echt is ie t stiekem ook, niet verder vertellen hoorquote:Op zondag 6 november 2005 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Vledder was dus homo en dat terwijl ik daar nou juist de kerel van die dikke van verdacht
Volgens mij is dat inderdaad de bedoeling.quote:Op zondag 6 november 2005 21:44 schreef TheVulture het volgende:
irriteer me alleen mateloos aan die pafferige Rene Froger-kloon maar dat is natuurlijk wel een goed teken qua acteerprestatie
GV heeft goede cliffhangers, jammer alleen dat de rest van de aflevering nogal magertjes is.quote:
De vorige twee series (Parels & Zwijnen en Lieve Lust) waren idd niet echt leuk nee...quote:Op zondag 6 november 2005 21:46 schreef Sonja27 het volgende:
Ik vind het echt een leuke serie worden hoor! Inderdaad dat einde met die foto's en die pillen. Dat flesje was dat niet poppers (zo heet dat toch?) oid? Wat mij betreft een prima serie voor de zondagavond! Eindelijk iets leuks op Talpa!
Iemand had gewoon eerlijk tegen haar moeten zeggen dat ze niet geschikt is voor deze rol.quote:Op zondag 6 november 2005 21:44 schreef Bluezz het volgende:
Linda blijft óf te veel bij haarzelf (als dat de bedoeling al is) óf ze acteert slecht, af en toe hoor je een niet goed uitgevoerd dialect
Claire = Breequote:Op zondag 6 november 2005 21:34 schreef ImPrEzA het volgende:
Je krijgt nu al een beetje dat die 4 vrouwen allemaal een soort typetje zijn..
Heb me idd ook moeten bescheuren toen ik dat zag, ben namelijk van dat soort droge humor!quote:Op zondag 6 november 2005 20:52 schreef Dada het volgende:
De eerste aflevering heb ik met een half oog gekeken en vond ik wat ik gezien had wel geinig (vooral het einde met de dodelijke sprong in het zwembad). Nu maar eens goed kijken en tot nu toe is het leuk
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 6 november 2005 22:53 schreef kasper het volgende:
Wel een leuke serie!![]()
Linda speelt best wel ok vind ik.![]()
Accent bedoel je neem ik aan?quote:Op zondag 6 november 2005 21:44 schreef Bluezz het volgende:
Linda blijft óf te veel bij haarzelf (als dat de bedoeling al is) óf ze acteert slecht, af en toe hoor je een niet goed uitgevoerd dialect
Das jammer.
Voor de rest wordt het steeds leuker
Precies de dingen die me opvielen. Waarom doet die Anouk zo stiekem als ze toch allang gescheiden is van haar man? Nu slaat dat personage van die boze Thaise ook nergens op. Wat valt er nog te verraden als die vent het zelf ook met anderen doet?quote:Op zondag 6 november 2005 23:35 schreef robster16 het volgende:
Ik vond m minder goed geschreven dan de vorige aflevering. Er zit niet echt een lijn in of een ECHTE cliffhanger, ik bedoel, we weten nu dat Claire's man van de mannen was...nou en? Die verhaallijn kan zich niet meer ontwikkelen, dat raadsel is al uit de doeken gedaan. Verder waren er veel onlogischheden en herhalingen.
Uhm volgens mij gaan ze ook alles doen wat je schrijft..ze kunnen toch niet alles in twee afleveringen al uitdiepen . ik zou gewoon nog ff afwachten en pas na een paar weken commentaar leveren op de serie..tot nu toe vink 'm goed.quote:Op zondag 6 november 2005 23:35 schreef robster16 het volgende:
(.......)
Jij moet helderziende zijn. Wij denken precies hetzelfde.quote:Op zondag 6 november 2005 23:35 schreef robster16 het volgende:
Ik vond m minder goed geschreven dan de vorige aflevering. Er zit niet echt een lijn in of een ECHTE cliffhanger, ik bedoel, we weten nu dat Claire's man van de mannen was...nou en? Die verhaallijn kan zich niet meer ontwikkelen, dat raadsel is al uit de doeken gedaan. Verder waren er veel onlogischheden en herhalingen. De vreemde dingen op n rij:
* De inspecteur (Beau) die alle dames achtervolgt, terwijl hij schijnbaar al weet dat de man van Claire van de herenliefde houdt, dus waarom nog bij de dames rondgaan?
* De relatie die Anouk heeft met haar ex-echtgenoot. Er is niet echt een motief waarom zij zo dom doet met die inspecteur als meneer wel openlijk met stewardesjes rollebolt. Als t motief was dat ze hem eigenlijk wel weer wil, dan had dat beter uitgespeeld moeten worden. Nu was t vreemd en sloeg t dood.
* De onnodige herhaling van de krantenjongen en de douche-scene van Evert. Overbodig en er zijn andere manieren om aan te tonen dat t huwelijk sexloos is.
* De veeeel te onverwachtse ontdooiing van ijskonijn Claire die na 1 á 2 seconden Cheryl binnen vraagt alsof t nu ineens haar grootste vriendin is.
zelfs meer kijkers dan vorige weekquote:Op maandag 7 november 2005 08:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Het lijkt erop dat GV met 1.683.000 kijkers de eerste succesvolle dramaserie van Talpa gaat worden.
mensen, vergeet niet dat dit maar 8 afleveringen duurt he....!!quote:Op maandag 7 november 2005 09:28 schreef Smittend het volgende:
[..]
Uhm volgens mij gaan ze ook alles doen wat je schrijft..ze kunnen toch niet alles in twee afleveringen al uitdiepen . ik zou gewoon nog ff afwachten en pas na een paar weken commentaar leveren op de serie..tot nu toe vink 'm goed.
Het gaat er me juist om dat je een script naar mijn mening zeker in het begin moet dicht timmeren. Geen losse eindjes over laten en een paar sterke cillfhangers creeeren. Een groot mysterie, raadsel, een reden om mensen te laten terugkomen voor de volgende aflevering, en dat mis ik een klein beetje. Er wordt teveel, te klakkeloos weggegeven en teveel tijd verdaan met zinloze scenes. Ik zal een klein voorbeeld geven van iets dat ik anders had gedaan...quote:Op maandag 7 november 2005 09:28 schreef Smittend het volgende:
[..]
Uhm volgens mij gaan ze ook alles doen wat je schrijft..ze kunnen toch niet alles in twee afleveringen al uitdiepen . ik zou gewoon nog ff afwachten en pas na een paar weken commentaar leveren op de serie..tot nu toe vink 'm goed.
Ik denk dat het misschien vreemd klinkt maar echt drama/gevoel opwekken in een Nederlandse serie die de Nederlandse kijkers ook nog eens waarderen en kunnen meevoelen is bijna niet te doen. Zoals dat bij Amerikaanse series vaak wel lukt.quote:Op maandag 7 november 2005 15:08 schreef robster16 het volgende:
ik denk dat je beide prima kan combineren, zoals men in Desperate Housewives doet. Dit is extreem luchtige wegkijk tv, maar bevat toch elementen die ervoor zorgen dat je ZEKER weer kijkt de volgende aflevering. Dat mis ik een klein beetje en soms wat meer logica, maar goed.I rest my case en kijk lekker de rest van de afleveringen
Ja vind ik ook. Dit kijkt zeer makkelijk weg, maar het verhaal op zich vind ik niet veel soeps. Maar toch kijk ik de volgende keer weerquote:Op maandag 7 november 2005 15:08 schreef robster16 het volgende:
ik denk dat je beide prima kan combineren, zoals men in Desperate Housewives doet. Dit is extreem luchtige wegkijk tv, maar bevat toch elementen die ervoor zorgen dat je ZEKER weer kijkt de volgende aflevering. Dat mis ik een klein beetje en soms wat meer logica, maar goed.I rest my case en kijk lekker de rest van de afleveringen
in de eerste aflevering zat ook 'n leukequote:Op maandag 7 november 2005 18:02 schreef MadGuy het volgende:
Het heeft ook wel zijn briljante momentjes af en toe.... [...]
Gooische Kinderen...
Hallo, het is geen Baantjer ofzo... ben juist blij dat het politiestukje alweer klaar is.quote:Op maandag 7 november 2005 20:30 schreef robster16 het volgende:
Misschien was het zelfs wel beter om die dood van Anton een mysterie te laten, gewoon de dames bij het zwembad bijeen te laten komen en daar de dode Anton aan laten treffen, dan had die inspecteur ook zin gehad die de dames bespiedde. Nu is t te duidelijk dat t een onglukje was.
quote:Echte Liefde uit op single
Peter Paul Muller vertolkt de rol van de succesvolle volkszanger Martin Morero in Gooische Vrouwen. 'Echte liefde' is Martin's grote doorbraak in de muziekindustrie, in één klap is hij zowel een bekend als een vermogend Nederlander. Tegen zijn komst naar het Gooi wordt door de buurtbewoners aanvankelijk sceptisch aangekeken, maar als Martin tijdens een tuinfeest zijn hit ten gehore brengt, deint uiteindelijk de hele buurt mee op de aanstekelijke klanken.
Dat de plaat écht hitpotentie heeft bleek uit de vele reacties die er bij de Talpa redactie binnen kwamen met het verzoek de single daadwerkelijk uit te brengen. Talpa Music heeft daarom in samenwerking met CNR Entertainment besloten het nummer eind november op single te laten verschijnen. Op dit moment wordt de laatste hand aan de eindmontage gelegd, maar zo gauw de plaat gelanceerd wordt valt dat natuurlijk hier te lezen.
Talpa.tv
Ik moet zeggen dat het liedje wel blijft hangen. Gister betrapte ik me erop, dat ik het zat te neuriënquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:04 schreef janimie het volgende:
is het nog te bekijken op talpa.tv ? heb afleveringen gemist maar wil toch ff gokje wagen
http://www.talpa.tv/web/s(...)/progid=15/show=truequote:Op vrijdag 11 november 2005 12:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Op welke dag wordt dit herhaald?
Ik dacht namelijk donderdag maar zag het niet gisteren
Dat was natuurlijk wel te verwachten.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:14 schreef HomerJ het volgende:
[..]
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)/progid=15/show=true
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |