Susan had zich om moeten draaien.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:24 schreef zoalshetis het volgende:
ik verheug me ook al op de volgende aflevering. er moeten wel wat meer tieten en kutten te zien zijn, om het evenwichtiger te maken, zeg maar.![]()
Ik heb het via de livestream gezien gisteren, werkte perfect.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:09 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Concept is leuk bedacht door Linda de Mol, maar d'r acteerprestaties zijn helaas niet echt wat ze zouden moeten zijn... Zit het nu ook online te kijken, ben op 10 minuten @ talpa.tv nu. In tegenstelling tot de livestream werkt dat wel
Top serie, einde was ook erg cool, maar goed ik hou van dit soort easy going series. By the way waarom kent vrijwel niemand Peter Paul Muller hier= is toch wel redleijk bekent hoor, Allstars, De Passievrucht, De Dominee, leuke acteur!!! Enig minpuntje was dat A´dams spreken inderdaad en ik vraag me ook nog af of ie het echt gezongen heeft, wel een leuk nummertjequote:Op maandag 31 oktober 2005 08:31 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
Datzelfde heb je eigenlijk ook bij Desperate Housewives, en dat wordt ook door iedereen (mij incluis) de hemel ingeprezen.
Ik vond Gooische Vrouwen leukDie zwembadduik zagen wij (of zal ik "ik" zeggen in dit topic?
) ruim van tevoren aankomen
Peter Paul Möller (Muller?) erg goed in de rol van Morero, hoewel ik betwijfel of hij ook zelf zong... Ik blijf voorlopig kijken
exactly my thoughts. En ik heb al zat potentiole slachtoffers gezienquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:24 schreef zoalshetis het volgende:
ik verheug me ook al op de volgende aflevering. er moeten wel wat meer tieten en kutten te zien zijn, om het evenwichtiger te maken, zeg maar.![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:03 schreef robster16 het volgende:
Hopen dat ze dit niveau op zijn minst houden of dat t nog verder groeit...
Toch best leuk vind ik dan weer want was best leuke serie.......volgende week weer kijken al is het maar om susan te zien......wow in de vlaamse pot zo preuts en nuquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:21 schreef ItaloDancer het volgende:
1.583.000 kijkers !!!!
Hoge kijkcijfers correleren tegenwoordig negatief met de kwaliteit van de betreffende programma's. Geen wonder dus.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:47 schreef Drammer het volgende:
Hoop kijkers, dat wel!
Ik heb zat kennissen/familie die in t gooi wonen en geloof me, dit is echt NIET herkenbaar.... Ik verbaas me over toch een groot aantal positieve reacties hier op deze serie. Als je een beetje kijk hebt op wat een goeie serie is kun je deze meteen afschrijven. Maar ja, gelukkig dat er mensen zijn die t leuk vinden, dan heeft Talpa weer eens een opstekerquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:53 schreef Jojogirl het volgende:
Ik heb wel gelachen. Er zaten wel wat slechte dingen in (accenten die mensen soms wel, dan weer niet hadden), maar sommige dingen waren ook zo herkenbaar (heb wat vage kennissen die ook in die kringen zitten), dat ik me erg heb vermaakt.
Zo....ineens.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:50 schreef mark_03 het volgende:
Vond het een leuke aflevering. Aparte dood van Victor Reinier... zomaar, dood
.
Ach, het mag wel een beetje over de top, dat is juist leuk.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:13 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik heb zat kennissen/familie die in t gooi wonen en geloof me, dit is echt NIET herkenbaar.... Ik verbaas me over toch een groot aantal positieve reacties hier op deze serie. Als je een beetje kijk hebt op wat een goeie serie is kun je deze meteen afschrijven. Maar ja, gelukkig dat er mensen zijn die t leuk vinden, dan heeft Talpa weer eens een opsteker![]()
Daar heb je gelijk in, maar je weet nu wel een beetje wat je kunt verwachten, tja, mijn serie is het niet, dat moge duidelijk zijn, maar alle wel enthousiaste mensen veel plezier ermeequote:Op maandag 31 oktober 2005 19:29 schreef MadGuy het volgende:
Punt is dat je nog niet kunt weten of het een goede serie is, je kent maar één aflevering.
* Jojogirl had het niet over het Gooi, maar over ultieme kak in het algemeen. En ja, dat hele toontje vond ik wel erg herkenbaar.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:13 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik heb zat kennissen/familie die in t gooi wonen en geloof me, dit is echt NIET herkenbaar.... Ik verbaas me over toch een groot aantal positieve reacties hier op deze serie. Als je een beetje kijk hebt op wat een goeie serie is kun je deze meteen afschrijven. Maar ja, gelukkig dat er mensen zijn die t leuk vinden, dan heeft Talpa weer eens een opsteker![]()
Dat accent van Annet Malherbe is dat nu Goois? Een vriendin van mij praat ook zo, maar die komt uit Wassenaar en niet uit het Gooi.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:44 schreef Jojogirl het volgende:
En ja, dat hele toontje vond ik wel erg herkenbaar. [/me]
je valt in herhaling...quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:26 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dat accent van Annet Malherbe is dat nu Goois? Een vriendin van mij praat ook zo, maar die komt uit Wassenaar en niet uit het Gooi.
Die heeft geen opknapbeurt nodig idd.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:46 schreef starbuck het volgende:
Vermakelijk, niets meer, maar zeker ook niets minder.
Goed genoeg om volgende week weer te gaan kijken.
En dan nog Suzan...het levende bewijs dat het leven echt begint als je veertig bent.![]()
Niet meer dus. Ik wilde het ook nog even bekijken. Wat een balentent blijft Talpa toch...quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:29 schreef Witchfynder het volgende:
Is dat ding echt niet op de Talpa-site nog te bekijken of nog niet of ben ik wel heel erg kippig?
Het was heel raar, want ik kon alleen de laatste 4 minuten nog vinden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:33 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Niet meer dus. Ik wilde het ook nog even bekijken. Wat een balentent blijft Talpa toch...
Je mag blij zijn dat ze het überhaupt aanbieden, andere commercieële zenders doen dit niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:33 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Niet meer dus. Ik wilde het ook nog even bekijken. Wat een balentent blijft Talpa toch...
Ik heb er nog geen enkele problemen mee ondervonden en kijk minstens één keer per week een programma terug.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:13 schreef MadGuy het volgende:
Biedt zo'n service dan goed aan of helemaal niet. Als ze het bij voorbaat niet aanboden had ik ook niet geklaagd.![]()
Klik hier.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:36 schreef MadGuy het volgende:
Kun jij de hele uitzending dan terugvinden?
Ja? En nu je kritiek?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Slecht geacteerd. Flinterdunne typetjes. Natuurlijk de broodnodige sex. Als dit Talpa niet was zou ik denken dat het een parodie was. Sorry dit is gewoon pulp.
Goeiesmorgens juffrouw Jannie!quote:Op woensdag 2 november 2005 18:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat Annet Malherbe er in zit helpt ook wel héél erg! Ik vind alles leuk wat zij doet![]()
<quote:Op woensdag 2 november 2005 23:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Morgen 21:35 de herhaling, voor degenen die het gemist hebben of nog een keer willen kijken.![]()
De rest had geen zin.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:15 schreef karoltje het volgende:
Ook typisch voor een Nederlands serie..het zijn altijd de zelfde acteurs die je voor je neus krijgt.
Die was aan het rukken.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat gebeurde er net in de douche met die vent van Malherbe?
(Vorige keer toevallig binnengezapt, dus ik kijk het begin nog even)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |