Ik dacht meer aan Gordonquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:08 schreef Bluezz het volgende:
Rene Froger idd
Ik vind het best leuk, lekker veel naakte mannen...
Annet heeft een leuke rol
En het huis lijkt sprekend op dat van Gordon.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dacht ik ook eerst nadat bekend werd dat ie eerst marktkoopman was
Daar ben ik nooit geweest, dus dat weet ik nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
En het huis lijkt sprekend op dat van Gordon.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:08 schreef zoalshetis het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen, maar vond het vermaeckelijk. de dood van reinier kwam wel een beetje koud op het dak, maar ach... na al die andere doden in baantjer mocht hij ook wel eens sterven.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
in de volgende aflevering komt De Cock de boel onderzoeken
Susan had zich om moeten draaien.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:24 schreef zoalshetis het volgende:
ik verheug me ook al op de volgende aflevering. er moeten wel wat meer tieten en kutten te zien zijn, om het evenwichtiger te maken, zeg maar.![]()
Ik heb het via de livestream gezien gisteren, werkte perfect.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:09 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Concept is leuk bedacht door Linda de Mol, maar d'r acteerprestaties zijn helaas niet echt wat ze zouden moeten zijn... Zit het nu ook online te kijken, ben op 10 minuten @ talpa.tv nu. In tegenstelling tot de livestream werkt dat wel
Top serie, einde was ook erg cool, maar goed ik hou van dit soort easy going series. By the way waarom kent vrijwel niemand Peter Paul Muller hier= is toch wel redleijk bekent hoor, Allstars, De Passievrucht, De Dominee, leuke acteur!!! Enig minpuntje was dat A´dams spreken inderdaad en ik vraag me ook nog af of ie het echt gezongen heeft, wel een leuk nummertjequote:Op maandag 31 oktober 2005 08:31 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
Datzelfde heb je eigenlijk ook bij Desperate Housewives, en dat wordt ook door iedereen (mij incluis) de hemel ingeprezen.
Ik vond Gooische Vrouwen leukDie zwembadduik zagen wij (of zal ik "ik" zeggen in dit topic?
) ruim van tevoren aankomen
Peter Paul Möller (Muller?) erg goed in de rol van Morero, hoewel ik betwijfel of hij ook zelf zong... Ik blijf voorlopig kijken
exactly my thoughts. En ik heb al zat potentiole slachtoffers gezienquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:24 schreef zoalshetis het volgende:
ik verheug me ook al op de volgende aflevering. er moeten wel wat meer tieten en kutten te zien zijn, om het evenwichtiger te maken, zeg maar.![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:03 schreef robster16 het volgende:
Hopen dat ze dit niveau op zijn minst houden of dat t nog verder groeit...
Toch best leuk vind ik dan weer want was best leuke serie.......volgende week weer kijken al is het maar om susan te zien......wow in de vlaamse pot zo preuts en nuquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:21 schreef ItaloDancer het volgende:
1.583.000 kijkers !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |