D'r zat geen reclame tussen de wedstrijden en gooische vrouwen.quote:Op zondag 6 november 2005 20:48 schreef ItaloDancer het volgende:
Nu al reclame?Dat zijn RTL4-praktijken.
Dat weet ik, is bij RTL4 ook. Maar ik zou niet zo vroeg reclame erin gooien; bij RTL4 blijft men wel kijken, maar bij Talpa zapt men weg zodra men de kans krijgt. De kijkers vasthouden. Die paar centen van de adverteerders heeft De Mol niet nodig hoorquote:Op zondag 6 november 2005 20:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
D'r zat geen reclame tussen de wedstrijden en gooische vrouwen.![]()
Ja iddquote:Op zondag 6 november 2005 21:06 schreef TheVulture het volgende:
die masturberende vent wordt zeker een wekelijks terugkerend gebeuren todat Annette Malherbe hem betrapt onder de douche...
wow, das leuk om iedere week te zienquote:Op zondag 6 november 2005 21:06 schreef TheVulture het volgende:
die masturberende vent wordt zeker een wekelijks terugkerend gebeuren todat Annette Malherbe hem betrapt onder de douche...
ik zit er ook niet op te wachten neequote:Op zondag 6 november 2005 21:13 schreef Samson het volgende:
[..]
wow, das leuk om iedere week te zien![]()
ik heb dus toch maar ff gekeken, maar het kan me niet echt boeien als ik eerlijk ben. En hoorde ik Linda de Mol nu wijfie tegen Malherbe zeggen? Amsterdams was het toch? hahahaha, zo wordt de serie toch een beetje grappigquote:Op zondag 6 november 2005 21:19 schreef Burbo het volgende:
Is het nu wat of niet?
Anouk bedoel jequote:Op zondag 6 november 2005 21:34 schreef ImPrEzA het volgende:
Ghehe wel geinig om te zien hoe het seksleven van die ouders echt 0,0 is, terwijl hun kinderen het openlijk met elkaar doen...
Ik vind t wel weer leuk, het heeft iets. Lekker bizar, maar soms wel wat te verwijfd. Volgende week in elk geval wel weer kijken...
Je krijgt nu al een beetje dat die 4 vrouwen allemaal een soort typetje zijn.. Claire de kille bitch, Cheryl (?) de vrouw van de rijke popijopi die eigenlijk toch best menselijk is, Willemijn de "gewone" vrouw die in rijke kringen vertoeft en het allemaal zo goed mogelijk wil doen.. en die ander (naam ff kwijt) die de eeuwige vrijgezel uit lijkt te hangen.
Nouja, zoiets
En ANTON roeleert de pan uit!!!! Eerst zijn briljante dood, en nu dit![]()
edit: Miljoenenjacht met Linda de Mol pal na de serie programmeren is in mijn optiek niet zo'n goede zet.. verwarring enzo :p
Wie weet was die andere op die foto's die vent.quote:Op zondag 6 november 2005 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Vledder was dus homo en dat terwijl ik daar nou juist de kerel van die dikke van verdacht
dat zou ook nog kunnen ja...quote:Op zondag 6 november 2005 21:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wie weet was die andere op die foto's die vent.![]()
Dat dacht ik dus ook.quote:Op zondag 6 november 2005 21:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Wie weet was die andere op die foto's die vent.![]()
Das idd wel grappig in t echt is ie t stiekem ook, niet verder vertellen hoorquote:Op zondag 6 november 2005 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Vledder was dus homo en dat terwijl ik daar nou juist de kerel van die dikke van verdacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |