dat slechte Engels noemen ze acteren, het type wat ze speelt kan geen Engelsquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:54 schreef Verfokker het volgende:
[..]
Dat is juist het punt (daty slechte Engels)
Dat zeg ik toch soort van?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat slechte Engels noemen ze acteren, het type wat ze speelt kan geen Engels
Oh ok dan begrijpen we elkaar...quote:
Het idee van de serie is voordat desperate housewives op tv was bedacht. Zegt Linda iig.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:57 schreef TheVulture het volgende:
T'is wel een beetje afgekeken van Desperate Housewives dat wel.
Die Susan Visscher speelt een zelfde soort type als die Eva Longeria met de tuinman
Ik wil er niet middenin vallen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:54 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Het is nog bezig net 23 min. duurt tot 21.30 en anders terugkijken op www.talpa.tv
En naakte jongemannen!quote:
Ah, maar die wist niet dat Talpa zelf het ermee zou gaan vergelijken natuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het idee van de serie is voordat desperate housewives op tv was bedacht. Zegt Linda iig.![]()
Ja ik was even enthousiast.quote:
Dat noemen ze humorquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:03 schreef Toad het volgende:
Totdat ik die vrouw hoorde zeggen for your family in Thailand.
Zap.
Er is inderdaad een groot te kort aan niet functioneel mannelijk bloot op de televisie.quote:
dat is wel slecht ja, zo'n incosequent accent... ik vind Linda ook wel de zwakste schakel tot nu toe.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:05 schreef Samson het volgende:
Is het de bedoeling dat Linda en die man Amsterdams praten of zo? Het ene moment praat ze gewoon en het andere moment gooit ze een of ander (beslist geen Amsterdams) accent erdoorheen![]()
idd weinig origineel allemaal, t is een ding dat ze denken: beter goed gejat dan slecht bedacht, maar om vervolgens dan nog in staat te zijn om de afgekeken dingen helemaal te verneuken, dan moet je toch wel heeel erg knap zijn. Ben benieuwd of alle afleveringen het scherm wel gaan halen of dat het ook al voortijdig van de buis verdwijnt....quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:06 schreef Tarak het volgende:
[..]
Er is inderdaad een groot te kort aan niet functioneel mannelijk bloot op de televisie. :J
Die muziekjes die zo afbreken, afkijken van Sex in the City en Desperate Housewives is één ding. Dat je het erg geforceerd doet, waardoor het effect mislukt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |