Zo heel erg geforceerd vind ik het niet. Zo slecht ook niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:06 schreef Tarak het volgende:
Die muziekjes die zo afbreken, afkijken van Sex in the City en Desperate Housewives is één ding. Dat je het erg geforceerd doet, waardoor het effect mislukt.....
HOERAAAAA !quote:
Samen vind ik eigenlijk ook best leukquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:09 schreef Copycat het volgende:
Duizend maal beter dan dat slappe Samen, om maar een andere Talpaserie te noemen.
Godzijdank heeft Talpa dus toch nog een doelgroepquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Samen vind ik eigenlijk ook best leuk![]()
Dat smaken verschillen blijkt ook eens en te meer uit dit topicquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Samen vind ik eigenlijk ook best leuk![]()
dat zat ik mezelf ook net te bedenkenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:19 schreef Razor21 het volgende:
Wedden dat dit nummer weer een hit gaat worden. Je hoor het nummer de hele serie door.
Echte liefde![]()
In de Vlaamsche Pot, dat was leuk. Bestond er ook een Amsterdamse?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:52 schreef Samson het volgende:
[..]
Vroeger was ze nog wel leuk in die ene serie, Amsterdamse Pot heette het geloof ik
ja, die slechte muziekkeuze bij die laatste scène was inderdaad de beste grap van de avondquote:
dat noemen ze humorquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
ja, die slechte muziekkeuze bij die laatste scène was inderdaad de beste grap van de avond![]()
Waarom praat jij alleen maar in meervoud? Wij wij wij?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:36 schreef marky het volgende:
We hebben hier zitten kijken. Ik vond het eigenlijk wel lollig. We hebben diverse malen gelachen. Die zwembad grap vond ik echt sterk. Je ziet 'm van ver aankomen, maar als ie die duik neemt denk je toch .. AUW!
We kijken zeker volgende week weer, erg vermakelijk.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:39 schreef Fling het volgende:
Ik vond overigens die zanger echt geweldig neergezet, wat een vreselijk fout type
Ja inderdaad. Ik heb samen met mijn vriend gekeken, die zit naast me op de bank. Beetje knullig om allebei hetzelfde te posten en omstebeurt in te loggenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:39 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Waarom praat jij alleen maar in meervoud? Wij wij wij?Typen jullie ook met z'n allen??
![]()
Als maar genoeg mensen de zender weten te vinden ja. Maar ik denk dat de mensen DIE kijken het allemaal erg leuk gaan vinden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:41 schreef robster16 het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit zeker wel wat gaat worden
Mijn gedachte bij de naakte jongemannen was niet zozeer "ik ga boetseren", maar "God, ik moet toch echt weer eens gaan neuken".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |