Helemaal mee eens.quote:Op zondag 6 november 2005 22:53 schreef kasper het volgende:
Wel een leuke serie!![]()
Linda speelt best wel ok vind ik.![]()
Accent bedoel je neem ik aan?quote:Op zondag 6 november 2005 21:44 schreef Bluezz het volgende:
Linda blijft óf te veel bij haarzelf (als dat de bedoeling al is) óf ze acteert slecht, af en toe hoor je een niet goed uitgevoerd dialect
Das jammer.
Voor de rest wordt het steeds leuker
Precies de dingen die me opvielen. Waarom doet die Anouk zo stiekem als ze toch allang gescheiden is van haar man? Nu slaat dat personage van die boze Thaise ook nergens op. Wat valt er nog te verraden als die vent het zelf ook met anderen doet?quote:Op zondag 6 november 2005 23:35 schreef robster16 het volgende:
Ik vond m minder goed geschreven dan de vorige aflevering. Er zit niet echt een lijn in of een ECHTE cliffhanger, ik bedoel, we weten nu dat Claire's man van de mannen was...nou en? Die verhaallijn kan zich niet meer ontwikkelen, dat raadsel is al uit de doeken gedaan. Verder waren er veel onlogischheden en herhalingen.
Uhm volgens mij gaan ze ook alles doen wat je schrijft..ze kunnen toch niet alles in twee afleveringen al uitdiepen . ik zou gewoon nog ff afwachten en pas na een paar weken commentaar leveren op de serie..tot nu toe vink 'm goed.quote:Op zondag 6 november 2005 23:35 schreef robster16 het volgende:
(.......)
Jij moet helderziende zijn. Wij denken precies hetzelfde.quote:Op zondag 6 november 2005 23:35 schreef robster16 het volgende:
Ik vond m minder goed geschreven dan de vorige aflevering. Er zit niet echt een lijn in of een ECHTE cliffhanger, ik bedoel, we weten nu dat Claire's man van de mannen was...nou en? Die verhaallijn kan zich niet meer ontwikkelen, dat raadsel is al uit de doeken gedaan. Verder waren er veel onlogischheden en herhalingen. De vreemde dingen op n rij:
* De inspecteur (Beau) die alle dames achtervolgt, terwijl hij schijnbaar al weet dat de man van Claire van de herenliefde houdt, dus waarom nog bij de dames rondgaan?
* De relatie die Anouk heeft met haar ex-echtgenoot. Er is niet echt een motief waarom zij zo dom doet met die inspecteur als meneer wel openlijk met stewardesjes rollebolt. Als t motief was dat ze hem eigenlijk wel weer wil, dan had dat beter uitgespeeld moeten worden. Nu was t vreemd en sloeg t dood.
* De onnodige herhaling van de krantenjongen en de douche-scene van Evert. Overbodig en er zijn andere manieren om aan te tonen dat t huwelijk sexloos is.
* De veeeel te onverwachtse ontdooiing van ijskonijn Claire die na 1 á 2 seconden Cheryl binnen vraagt alsof t nu ineens haar grootste vriendin is.
zelfs meer kijkers dan vorige weekquote:Op maandag 7 november 2005 08:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Het lijkt erop dat GV met 1.683.000 kijkers de eerste succesvolle dramaserie van Talpa gaat worden.
mensen, vergeet niet dat dit maar 8 afleveringen duurt he....!!quote:Op maandag 7 november 2005 09:28 schreef Smittend het volgende:
[..]
Uhm volgens mij gaan ze ook alles doen wat je schrijft..ze kunnen toch niet alles in twee afleveringen al uitdiepen . ik zou gewoon nog ff afwachten en pas na een paar weken commentaar leveren op de serie..tot nu toe vink 'm goed.
Het gaat er me juist om dat je een script naar mijn mening zeker in het begin moet dicht timmeren. Geen losse eindjes over laten en een paar sterke cillfhangers creeeren. Een groot mysterie, raadsel, een reden om mensen te laten terugkomen voor de volgende aflevering, en dat mis ik een klein beetje. Er wordt teveel, te klakkeloos weggegeven en teveel tijd verdaan met zinloze scenes. Ik zal een klein voorbeeld geven van iets dat ik anders had gedaan...quote:Op maandag 7 november 2005 09:28 schreef Smittend het volgende:
[..]
Uhm volgens mij gaan ze ook alles doen wat je schrijft..ze kunnen toch niet alles in twee afleveringen al uitdiepen . ik zou gewoon nog ff afwachten en pas na een paar weken commentaar leveren op de serie..tot nu toe vink 'm goed.
Ik denk dat het misschien vreemd klinkt maar echt drama/gevoel opwekken in een Nederlandse serie die de Nederlandse kijkers ook nog eens waarderen en kunnen meevoelen is bijna niet te doen. Zoals dat bij Amerikaanse series vaak wel lukt.quote:Op maandag 7 november 2005 15:08 schreef robster16 het volgende:
ik denk dat je beide prima kan combineren, zoals men in Desperate Housewives doet. Dit is extreem luchtige wegkijk tv, maar bevat toch elementen die ervoor zorgen dat je ZEKER weer kijkt de volgende aflevering. Dat mis ik een klein beetje en soms wat meer logica, maar goed.I rest my case en kijk lekker de rest van de afleveringen
Ja vind ik ook. Dit kijkt zeer makkelijk weg, maar het verhaal op zich vind ik niet veel soeps. Maar toch kijk ik de volgende keer weerquote:Op maandag 7 november 2005 15:08 schreef robster16 het volgende:
ik denk dat je beide prima kan combineren, zoals men in Desperate Housewives doet. Dit is extreem luchtige wegkijk tv, maar bevat toch elementen die ervoor zorgen dat je ZEKER weer kijkt de volgende aflevering. Dat mis ik een klein beetje en soms wat meer logica, maar goed.I rest my case en kijk lekker de rest van de afleveringen
in de eerste aflevering zat ook 'n leukequote:Op maandag 7 november 2005 18:02 schreef MadGuy het volgende:
Het heeft ook wel zijn briljante momentjes af en toe.... [...]
Gooische Kinderen...
Hallo, het is geen Baantjer ofzo... ben juist blij dat het politiestukje alweer klaar is.quote:Op maandag 7 november 2005 20:30 schreef robster16 het volgende:
Misschien was het zelfs wel beter om die dood van Anton een mysterie te laten, gewoon de dames bij het zwembad bijeen te laten komen en daar de dode Anton aan laten treffen, dan had die inspecteur ook zin gehad die de dames bespiedde. Nu is t te duidelijk dat t een onglukje was.
quote:Echte Liefde uit op single
Peter Paul Muller vertolkt de rol van de succesvolle volkszanger Martin Morero in Gooische Vrouwen. 'Echte liefde' is Martin's grote doorbraak in de muziekindustrie, in één klap is hij zowel een bekend als een vermogend Nederlander. Tegen zijn komst naar het Gooi wordt door de buurtbewoners aanvankelijk sceptisch aangekeken, maar als Martin tijdens een tuinfeest zijn hit ten gehore brengt, deint uiteindelijk de hele buurt mee op de aanstekelijke klanken.
Dat de plaat écht hitpotentie heeft bleek uit de vele reacties die er bij de Talpa redactie binnen kwamen met het verzoek de single daadwerkelijk uit te brengen. Talpa Music heeft daarom in samenwerking met CNR Entertainment besloten het nummer eind november op single te laten verschijnen. Op dit moment wordt de laatste hand aan de eindmontage gelegd, maar zo gauw de plaat gelanceerd wordt valt dat natuurlijk hier te lezen.
Talpa.tv
Ik moet zeggen dat het liedje wel blijft hangen. Gister betrapte ik me erop, dat ik het zat te neuriënquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:04 schreef janimie het volgende:
is het nog te bekijken op talpa.tv ? heb afleveringen gemist maar wil toch ff gokje wagen
http://www.talpa.tv/web/s(...)/progid=15/show=truequote:Op vrijdag 11 november 2005 12:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Op welke dag wordt dit herhaald?
Ik dacht namelijk donderdag maar zag het niet gisteren
Dat was natuurlijk wel te verwachten.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:14 schreef HomerJ het volgende:
[..]
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)/progid=15/show=true
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |