quote:dan over 2 jaar een klein kind voor ons mam maken
dank je wel even het plaatje aan passen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:12 schreef evil-me het volgende:
je naam staat alsnog in het eerste beeldje voluit
quote:1-de droger van ons mam dat hij die gaat maken de knop blijft vast zitten en dan moet verholpen worden.
quote:3- als ramona sex wil geeft hij haar de sex
quote:over 2 jaar een kleinkind maken voor ons mam
Oh en Robert Ricardo van der Zanden uit Tilburg, haal je naam dan gelijk óveral weg.quote:minimaal 4x in de week sex
'Minimaal 4x per week sex' en dat contract dan ook nog door je moeder laten ondertekenenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:14 schreef _dirkjan_ het volgende:
haha is dit serieus?![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh en Robert Ricardo van der Zanden uit Tilburg, haal je naam dan gelijk óveral weg.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:12 schreef King_Nothing het volgende:
In geen tijden zo gelachen.
jankzak ga ergens anders de taalpurist uithangenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:16 schreef BIGGI het volgende:
We leven in een 24 uurs wereld... 12 uur??? 12:00 of 24:00 !
Handtekening is 1 woord
Het gebruik van leestekens is ook geen slecht plan als je een officieel document maakt
Geweldig ook dat je in een samenwooncontract op zulke lange termijn zaken bespreekt die je op 6 november gaat doen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:17 schreef Bluurgh het volgende:
"ons mam"
jij en je vriendin hebben dezelfde moeder?
de enige tip die hij nodig heeft is naar de notaris gaan en daar de juiste documenten halenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:20 schreef BIGGI het volgende:
Hehehe ik stopte maar met de taalpurist uithangen toen ik wat verder las.....
Maar als je zoiets echt wilt maken is het geen slecht plan een beetje op je taal te letten lijkt me... De beste man vroeg om tips
Ik ben zelf ook geen taalwonder hoor
quote:jordy voorlezen 2x per week
Ik weet niet of jordy daar zo blij mee is.quote:dit contract geld tot de dood
-12 uur in de middag anders schrijf ik wel 24 uurquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:16 schreef BIGGI het volgende:
We leven in een 24 uurs wereld... 12 uur??? 12:00 of 24:00 !
Handtekening is 1 woord
Het gebruik van leestekens is ook geen slecht plan als je een officieel document maakt
Geweldig ook dat je in een samenwooncontract op zulke lange termijn zaken bespreekt die je op 6 november gaat doen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:21 schreef King_Nothing het volgende:
Maar het is wel schattig hoor Ricardo. Alleen:
[..]
[..]
Ik weet niet of jordy daar zo blij mee is.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:21 schreef King_Nothing het volgende:
Maar het is wel schattig hoor Ricardo. Alleen:
jordy voorlezen 2x per week
[..]
dit contract geld tot de dood
[..]
Ik weet niet of jordy daar zo blij mee is.
quote:voor altijd geldig tot dat iemand van ons zegt dat dat niet meer is dan gaan we contract verbranden
Zoals Bonke al zegt, even naar de notaris gaan is geen slecht idee, ik zou ook eens over je afspraken nadenken...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:21 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
-12 uur in de middag anders schrijf ik wel 24 uur
-zeg even welke tekens
-dat is de afspraak ik hoef niet te weten wat iemand van de afspraak vind dat is voor mij en voor ramona.
ik geloof niet dat RR het dan erg zal vinden om het contract te ontbindenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:33 schreef HuHu het volgende:
Overigens: een contract verbreken door te zeggen dat het niet meer geldig is, kan natuurlijk niet. Dan moeten er voorwaarden in staan die gedaan moeten worden bij de verbreking.
Denk bijvoorbeeld aan: indien dit contract wordt verbroken, zal er enkele dagen durende anale sex volgen alvorens het contract daadwerkelijk wordt verbroken. Zoiets verhoogt de drempel om het op te zeggen.
Ik zei niet bij wie het zou plaatsvinden. Het meest logische is dat degene die opzegt de ontvanger wordt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:35 schreef bonke het volgende:
[..]
ik geloof niet dat RR het dan erg zal vinden om het contract te ontbinden
![]()
bedankt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:30 schreef OssieMan het volgende:
Relax contract man, vooral dat van die sex is hip.. ik ga het er denk ook is met mn vriendin over hebben
Succes iedergeval met de gang van zaken
Ja, degene die het contract ontbindt, wordt lijdend voorwerp van de anale seks, ja! Dus dat kan ook Robbie zijn!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:35 schreef bonke het volgende:
[..]
ik geloof niet dat RR het dan erg zal vinden om het contract te ontbinden
![]()
Verbeter de wereld begin bij jezelfquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:36 schreef OssieMan het volgende:
Haal ook even de spelfouten er uit, dat staat wat proffesioneler.
In je inleiding "Handtekening" als 1 woord.
En volgens mij moet er op t eind achter geld ook een t
Ik help hem alleen maar, als ik zo'n contract zou opstellen zou ik ook wel meer op mn spelfouten lettenquote:
over inhoud maak ik me geen zorgen we hebben op mij verjaardag al goed overlegt en alles afgesproken ik wil aleen het contract op mooi papier printen en echt met handtekeningen er onder snap je? ik wil gewoon dat alles perfect is op 3 november wil ik haar gelukkig makenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:36 schreef Cracka-ass het volgende:
Maar RR, stel dat ze niet wilt tekenen omdat ze vindt dat er wat rare voorwaarden instaan. Wat doe je dan?
Zo niet moet er gelijk een verbod tot voortplanting worden opgenomen in het contract.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:38 schreef Burbo het volgende:
Dit is echt belachelijk. RR ik weet nu zeker dat je een kloon bent
Iddquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:40 schreef cerror het volgende:
Dat gifje boven in de pagina doet 't 'm![]()
![]()
Ging me meer om dat je hem aanspreekt op z'n fouten terwijl je zelf ook een enorme fout maakt in je post.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:39 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Ik help hem alleen maar, als ik zo'n contract zou opstellen zou ik ook wel meer op mn spelfouten letten![]()
Dan zou ik er nog wat extra dingetjes inzetten m.b.t koken, wassen, strijken, boodschappen doen etc. etc.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:39 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
over inhoud maak ik me geen zorgen we hebben op mij verjaardag al goed overlegt en alles afgesproken ik wil aleen het contract op mooi papier printen en echt met handtekeningen er onder snap je? ik wil gewoon dat alles perfect is op 3 november wil ik haar gelukkig maken
Check RR's postgeschiedenis maar eens, hij is echt geweldig. Wat eenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:42 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen. Ik kan me niet voorstellen dat ik echt serieus is (vooral omdat ik in je andere topic ergens las dat je 27 bent).
Nou vooruit: voor de spelfouten zou ik gewoon even de spellingcontrole van Word gebruiken, dat scheelt in ieder geval al een hoop.
En als je een contract maakt maar erin zet dat als iemand er genoeg van heeft je het gewoon kunt verbranden, kun je net zo goed geen contract maken!
En die 1278 per maand van je moeder! Dat heb je netjes geregeld.
(sorry maar ik lag wel even in een deuk)
jankie, als je het nu echt goed wil doen haal er dan niet twee foutjes uit maar doe de hele text ff opnieuw voor ons RR etjequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:36 schreef OssieMan het volgende:
Haal ook even de spelfouten er uit, dat staat wat proffesioneler.
In je inleiding "Handtekening" als 1 woord.
En volgens mij moet er op t eind achter geld ook een t
Deze is legendarisch een stuk Jupiter gekocht!!! Wie nog meer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:44 schreef brighton het volgende:
Ook leuk: ik word gek van de eisen van ons mam!!!
ik ben 27 maar wat heeft dat er mee te maken? en ik heb het gemaakt in word en ik dacht dat er geen fouten meer in stonden de rode randen staan aleen onder namen en sex en dat geld krij ik al jaren van mij moeder nogmaals geen comentaar op de inhoud. daar zij wij het al lang over eensquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:42 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen. Ik kan me niet voorstellen dat ik echt serieus is (vooral omdat ik in je andere topic ergens las dat je 27 bent).
Nou vooruit: voor de spelfouten zou ik gewoon even de spellingcontrole van Word gebruiken, dat scheelt in ieder geval al een hoop.
En als je een contract maakt maar erin zet dat als iemand er genoeg van heeft je het gewoon kunt verbranden, kun je net zo goed geen contract maken!
En die 1278 per maand van je moeder! Dat heb je netjes geregeld.
(sorry maar ik lag wel even in een deuk)
Als je geen commentaar wilt op de inhoud, waarom zet je het dan hier neer (niet dat wij het erg vinden of zo).quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:49 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ik ben 27 maar wat heeft dat er mee te maken? en ik heb het gemaakt in word en ik dacht dat er geen fouten meer in stonden de rode randen staan aleen onder namen en sex en dat geld krij ik al jaren van mij moeder nogmaals geen comentaar op de inhoud. daar zij wij het al lang over eens
als jij een contract hebt getekent dan hou je daar aan toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:52 schreef MouseOver het volgende:
Ik dacht nog als een van de weinigen dat je geen kloon maar gewoon zwakzinnig was.. maar met dit contract ben je nog een fan armer. Dat "verbranden" is echt *te* ongeloofwaardig.
Trouwens, nog even wat commentaar op de inhoud.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:49 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ik ben 27 maar wat heeft dat er mee te maken? en ik heb het gemaakt in word en ik dacht dat er geen fouten meer in stonden de rode randen staan aleen onder namen en sex en dat geld krij ik al jaren van mij moeder nogmaals geen comentaar op de inhoud. daar zij wij het al lang over eens
Je kunt niet van het contract af. Het geldt tot de dood, dus dan is er maar 1 oplossingquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:55 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
als jij een contract hebt getekent dan hou je daar aan toch?
Maar als jullie t niet meer eens zijn met het contract en ik heb het over jouw en je vriendin he wat doe je dan? je wil van het contract af maar als het blijft bestaan dan staan jullie handtekening er nog onder om het te vernietigen is dan het enigste wat je nog kan doen
Ja klopt wel. bedankt voor de tip de zin van de dood haal ik wel even weg dan dit soort advies zoek ik nouquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:58 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je kunt niet van het contract af. Het geldt tot de dood, dus dan is er maar 1 oplossing
en een s te weinigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:45 schreef bonke het volgende:
[..]
der staat trouwens een f teveel in je text
Ons Mam en Ramona vermoed ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:02 schreef Karina het volgende:
Het zijn trouwens 2 vrouwen op dat plaatje zie ik nu, wie zijn die vrouwen eigenlijk?
Begin eens met punten en komma's.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:21 schreef RobbieRicardo het volgende:
-zeg even welke tekens
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:13 schreef Copycat het volgende:
wie ben ik dan om te zeggen dat je er net zo goed je neus mee kunt snuiten?
dank je wel coipycat je bent lief als altijd. En het maakt ons blij verder maakt het me niet uit of rechtsgeldigheid. of niet er is het is voor ons en het gaat ons gelukkig maken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Begin eens met punten en komma's.
Verder heeft dit contract natuurlijk geen enkele rechtsgeldigheid.
Maar als het jou, Ramona, je moeder en Jordy blij maakt, wie ben ik dan om te zeggen dat je er net zo goed je neus mee kunt snuiten?
owww, toe nouquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:23 schreef HighLander het volgende:
Ik vond één prettig gestoorde BHFH eigenlijk al wel genoeg.
Aan nog meer mafketels waarbij je bij elk topic niet eens de moeite op kan brengen om ook maar even te doen alsof ze het serieus menen heb ik persoonlijk in ieder geval geen behoefte. En dan is deze gewoon zo slecht dat het er op z'n minst driedubbeldik bovenop ligt.
[/mening]
[ontopic]
dwaas!![]()
[/ontopic]
quote:Een contract
En ik wil acht kinderen
En jij met een prakkie klaar als ik thuiskom
Een tijgerslof en veel televisie en vroeg naar bed en een kruimeldief
Een contract
En ik wil in 1 adem genoemd worden
En samen uitgenodigd worden voor feestjes
En ik zal alles voor je doen en heel goed voor je zorgen thee voor je zetten
Een contract
En als ik wegga dan sluit ik je op in een kamer
Met alle ramen en deuren op slot
Zodat alle mooie mannen niet naar je kunnen kijken
Een contract
En je wordt aangelijnd
Als ik je uitlaat in het park
Met een muilkorfje voor
Zodat nooit iemand je kan zoenen
En ik zou je in een doosje willen doen
Jij bent echt met afstand de grootste humorloze kneus die er op dit forum rondloopt. Ik heb je nog nooit kunnen betrappen op een grappige uitspraak en iedere poging tot grappig zijn die een ander op dit forum waagt wordt door jou met dit soort dooddoeners de kop ingedrukt. Ik smeek je, zoek een vriendin, word seriemoordenaar, het maakt me niet uit, maar zoek in godsnaam een andere hobby en val mij én de rest van de users op dit forum die wél fysiek in staat zijn om een glimlach op hun mond te tonen niet meer lastig met je impotentie en je ironisch genoeg bijbehorende slappe gelul.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:23 schreef HighLander het volgende:
Aan nog meer mafketels waarbij je bij elk topic niet eens de moeite op kan brengen om ook maar even te doen alsof ze het serieus menen heb ik persoonlijk in ieder geval geen behoefte. En dan is deze gewoon zo slecht dat het er op z'n minst driedubbeldik bovenop ligt.
[/mening]
[ontopic]
dwaas!![]()
[/ontopic]
't Zou verboden moeten worden, zo weinig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar vier keer per week seks? Veel te weinig.
Ja, ik verwachtte een heel ander topic ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:53 schreef brighton het volgende:
Er staat ook nog steeds contact ipv contract in de titel
rot een end heen humorloze pisvlekquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:23 schreef HighLander het volgende:
[/mening]
[ontopic]
dwaas!![]()
[/ontopic]
RR is een van de leukste fenomenen hier op fok en ik kijk altijd naar zijn topics uitquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:59 schreef _Cara_ het volgende:
Ik kan het niet laten om te kijken als jij ( RR )een topic opent..![]()
Is wel humor... laat jij je fijn alles op een duidelijk papiertje zetten..![]()
Ik ook...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:03 schreef bonke het volgende:
[..]
RR is een van de leukste fenomenen hier op fok en ik kijk altijd naar zijn topics uit
![]()
ik hoop eigenlijk niet dat ie iets geregeld krijgtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
Laten we hopen dat hij alles mooi geregeld krijgt...![]()
Kun je anders niet slapen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:46 schreef Thisbe het volgende:
2 keer per week voorlezen is wel erg weinig hoor![]()
Sterker nog, zij heeft het nog beter geregeld dan hij! "Als Ramona sex wil, dan geeft hij haar de sex".quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Moet jij HAAR ook seks geven als ZIJ seks wil? Of willen vrouwen nooit zelf seks?
Ow, die had ik even gemist.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:27 schreef Karina het volgende:
Sterker nog, zij heeft het nog beter geregeld dan hij! "Als Ramona sex wil, dan geeft hij haar de sex".
laatste alinea van het tweede stukje
Zie je wel dat ik gelijk had.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ow, die had ik even gemist.Toch nog enige vorm van emancipatie in huis RR.
Dat MOEST je natuurlijk wel even melden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:59 schreef heiden6 het volgende:
Zie je wel dat ik gelijk had.
Best overbodig, immers heb ik altijd gelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat MOEST je natuurlijk wel even melden.![]()
Ow verdomdquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:58 schreef floopzz het volgende:
nee man, er is een CONTACT
quote:over 2 jaar een klein kind voor ons mam maken
Heel erg bedankt maar dat soort dingen vinden wij minder belangrijk het gaat om vertrouwen in elkaar en daar moet je voor tekenen geld is dan net zo belangrijk als dat kijk het si wel belangrijk ik zeg ook niet dat je zo zonder geld kan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:30 schreef Gripper het volgende:
Ruige Robbie, om toch nog iets constructiefs te leveren: hier vind je een checklist met vragen die je jezelf kunt stellen als je wilt gaan samenwonen (gaan jullie dat eigenlijk wel?)
Misschien kun je dat als basis voor jullie eigen contract gebruiken. En bedenk ook dat Notarissen niet voor niets in luxe auto's rondrijden: goedkoop zijn ze meestal niet...
ik zeg toch net dat het geld niet alles is het is belangrijk maar liefde kan ook zonder geld maar het is wel fijn als jij haar mooie dingen kan geven als zij dat wil.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:03 schreef Burbo het volgende:
Ik heb het idee dat jij de essentie van liefde niet begrijpt RR, het draait namelijk niet om geld, niet eens een beetje.
als zij vreemd gaat dan vliegt ze meteen mn huis uit maar ik vertrouw haar wel voor dat ze dat dus niet doet ik ken haar goed genoeg.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:21 schreef Bluurgh het volgende:
volgens mij vertrouw je d'r gewoon niet, je denkt zeker dat ze een ander neukt? anders zou je niet zo'n contract nodig hebben..
Mwoa...quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:45 schreef RobbieRicardo het volgende:
maar ik ben niet lelijk ...
Niet voor zover ik zie.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat, of een geniale kloon.
Tja, dan heb ook nix meer aan dat contract RRquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:09 schreef RobbieRicardo het volgende:
Ik en mij schatje gaan op 3 november samen een contracttekenen de dag dat zij 18 word en daarin gaan wij afspraken maken voor onze relatie dat hebben we besloten na oveleggen met mij vader en ons moeder maar ik heb niet veel verstand van een contract van wat er alemaal in moet komen
op 3 november ga ik haar verassen met een kado en dus een contract van dat contract weet ze al maar van het kado niet en ik laat kaarsen branden en zet goede muziek op het word een dag die ze niet snel vergeet! dus ik wil er wat speciaals van maken en ik zoek iemand die weet van hoe je een goed contract maak ik ben zlef al bezig geweest
ik wil er geen advocaat van te pas hebben maar het moet wel oficieel worden iemands hulp zal ik zeer fijn vinden.
Die snapt 'ie echt niet hoor, die zul je even moeten uitleggen.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:19 schreef Bakkioli het volgende:
Tja, dan heb ook nix meer aan dat contract RR![]()
![]()
U kill me !!![]()
Sounds fair.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:18 schreef bonke het volgende:
RR hield zich niet aan de afspraak sex vragen is sex geven
en nu heeft zijn Ramona hem in de fik gestoken
rip RR
maar ik vind et dan best wel zieligquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:40 schreef _Cara_ het volgende:
Ben het helemaal eens met bovenstaande opmerking...sorry RR![]()
Ik ook..je zal maar in zijn schoenen staan..quote:
sja, en dan nee zeggen tegen sexquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ook..je zal maar in zijn schoenen staan..![]()
* Cara grijnst...![]()
* *Proest... Foei!!quote:
dat is dus een nee ??quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:36 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
* *Proest... Foei!!.Cara is een hele nette dame hoor
![]()
voor ons samen wij aan voor altijd bij elkaar blijven tot we beide oud zijn in een rolstoel in het bejaardenhuis met een kunstgebit.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:21 schreef _Cara_ het volgende:
Nou goh!! wat fijn dat je er zo op terug kunt kijken... heb jij toch je pleziertje gehad...![]()
Eind goed ...... al goed!!![]()
Voor RR dan...![]()
Amen!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:37 schreef RobbieRicardo het volgende:
voor ons samen wij aan voor altijd bij elkaar blijven tot we beide oud zijn in een rolstoel in het bejaardenhuis met een kunstgebit.
Ik hou van haar en zij van mij voor altijd
Omdat ik héééééééél erg verlegen ben..misschien?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:57 schreef RobbieRicardo het volgende:
hee waarom heb jij geen fotos in je fotoboek en ik kan niet een bericht zetten?
niks mis mee maar jij hoeft je niet te schamenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Omdat ik héééééééél erg verlegen ben..misschien?![]()
![]()
rood haar kan heel mooi zijn mail anders maar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:43 schreef _Cara_ het volgende:
* proest..Cara ligt in een deuk en zwijgt verder
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:50 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
rood haar kan heel mooi zijn mail anders maar.
Dacht toch echt net te lezen dat Ramona je alles was!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:50 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:40 schreef Ronno het volgende:
dat emailadres ook
en ik vond em al ernstig met zn Jupiter![]()
![]()
![]()
Je vriendin is een kerel? Dat verklaart het een en anderquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:06 schreef RobbieRicardo het volgende:
RR is een gelukkige man en Rqmona ook
De hele nacht homoporno kijken dus! of mag je zelf Ramona's piemel stijfmaken?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:06 schreef RobbieRicardo het volgende:
en een nacht die zij niet zal vergeten en ik ook niet. RR is een gelukkige man en Rqmona ook
Je hebt een vriendin, zeg je net!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:50 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe ik hier zit,..quote:
Nee hoor..lijkt me ook niet..quote:Op woensdag 9 november 2005 15:04 schreef het.ismij het volgende:
Of ben ik de enige hier die af en toe enigzins nadenkt? (lijkt me niet)
ik ga toch eigenlijk van het laatste uit..... toch?quote:Op woensdag 9 november 2005 15:08 schreef bonke het volgende:
doe net als Cara en ik
wij hebben er lol van
en tuurlijk weet ik dat de ts of op een hele slimme manier de spot drijft met ons, of gewoon erg simpel is
Ik ben nog altijd geneigd van dat laatste uit te gaan. Hoewel RR bij elke nieuwe post weer wat aan geloofwaardigheid verliest....quote:Op woensdag 9 november 2005 15:08 schreef bonke het volgende:
en tuurlijk weet ik dat de ts of op een hele slimme manier de spot drijft met ons, of gewoon erg simpel is
aanmoedigen die hapquote:Op woensdag 9 november 2005 15:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd geneigd van dat laatste uit te gaan. Hoewel RR bij elke nieuwe post weer wat aan geloofwaardigheid verliest....
Alsjeblieft, scheld m niet uit, straks stopt ie d'r mee!
1. gebruik leestekens,........ (komma's, punten, aanhalingstekens)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:09 schreef RobbieRicardo het volgende:
Ik en mij schatje gaan op 3 november samen een contracttekenen de dag dat zij 18 word en daarin gaan wij afspraken maken voor onze relatie dat hebben we besloten na oveleggen met mij vader en ons moeder maar ik heb niet veel verstand van een contract van wat er alemaal in moet komen
[afbeelding]
[afbeelding]
op 3 november ga ik haar verassen met een kado en dus een contract van dat contract weet ze al maar van het kado niet en ik laat kaarsen branden en zet goede muziek op het word een dag die ze niet snel vergeet! dus ik wil er wat speciaals van maken en ik zoek iemand die weet van hoe je een goed contract maak ik ben zlef al bezig geweest
ik wil er geen advocaat van te pas hebben maar het moet wel oficieel worden iemands hulp zal ik zeer fijn vinden.
komt ook weer iemand erachteraan hobbelenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:22 schreef vamos1 het volgende:
[..]
1. gebruik leestekens,........ (komma's, punten, aanhalingstekens)
2. nederlands? ons mam???? ik bedoel
3. regels gaan over het samenleven, niet over klusjes,.. een samenlevingscontract bestaat meestal uit welke spullen van wie zijn, niet wat iemand doet in huis...
4. je kunt het 'houden van iemand' niet contractueel verplichten (DUH),.. als ze het uitmaakt... ga jij dan je papiertje erbij pakken en roepen "maar je hebt ervoor getekend"
5. zelfde voor sex.... wat een bullsh**
ik hoop voor je dat dit een hele flauwe (en domme) grap is..![]()
Duidelijk geval,..quote:Op woensdag 9 november 2005 15:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
komt ook weer iemand erachteraan hobbelen
denk je dat deze punten niet al vaker naar voren gekomen zijn,
laat die jongen toch
hoe meer topics hij opent, hoe meer users een goede dag hebben
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:06 schreef RobbieRicardo het volgende:
haha jullie zitten te wachten op mij reactie maar ik had het natuurlijk wel druk afgelopen dagen
het was een geweldige dag vrienden precies zo als wij gehoopt hebben puur geluk en veel liefde en mooie muziek en een nacht die zij niet zal vergeten en ik ook niet. RR is een gelukkige man en Rqmona ook
true... true...quote:Op woensdag 9 november 2005 15:26 schreef Ynske het volgende:
komt ook weer iemand erachteraan hobbelen
denk je dat deze punten niet al vaker naar voren gekomen zijn,
laat die jongen toch
hoe meer topics hij opent, hoe meer users een goede dag hebben
ja, kom op met die conclusies! is je bankrekening al leeg RR?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:10 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik vind het eigenlijk zo triest, dat het niet eens grappig is.
Maar RR, ik neem aan dat het contract nu getekend is?? Hoe bevalt het relatieleven met contract nu dan?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:09 schreef RobbieRicardo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
dat zegt niets hequote:Op maandag 21 november 2005 14:11 schreef vamos1 het volgende:
gisteren kwam er een neefje op bezoek (loopt geestelijk wat achter) en die had zijn vriendin mee... zit op dezelfde school, dezelfde geestelijke situatie als mijn neefje, welke ook in Tilburg woont...
en jawel hoor... ze heet Ramona![]()
![]()
(alleen de leeftijd van de TP klopt niet *whew* )
Zeker, daarom verdiend ie ook een kick, als je denkt dat je op zn diepst bent gezonken zit je altijd nog hoger dan TS.quote:Op maandag 21 november 2005 15:43 schreef pino.in.disguise het volgende:
Als je ooit verdrietig bent, of je ziet het even niet meer zitten.......moet je gewoon de topics van RR weer eens doorlezen.......voel je je gelijk weer vrolijk, haha.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:23 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zeker, daarom verdiend ie ook een kick, als je denkt dat je op zn diepst bent gezonken zit je altijd nog hoger dan TS.
Staat ook echt in zo'n contractquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:13 schreef Peter6000 het volgende:
Zondag 6 november de riete stoel naar Patricia brengt met de auto![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:12 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Staat ook echt in zo'n contract.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |