Je hebt geen idee hoe ik hier zit,..quote:
Nee hoor..lijkt me ook niet..quote:Op woensdag 9 november 2005 15:04 schreef het.ismij het volgende:
Of ben ik de enige hier die af en toe enigzins nadenkt? (lijkt me niet)
ik ga toch eigenlijk van het laatste uit..... toch?quote:Op woensdag 9 november 2005 15:08 schreef bonke het volgende:
doe net als Cara en ik
wij hebben er lol van
en tuurlijk weet ik dat de ts of op een hele slimme manier de spot drijft met ons, of gewoon erg simpel is
Ik ben nog altijd geneigd van dat laatste uit te gaan. Hoewel RR bij elke nieuwe post weer wat aan geloofwaardigheid verliest....quote:Op woensdag 9 november 2005 15:08 schreef bonke het volgende:
en tuurlijk weet ik dat de ts of op een hele slimme manier de spot drijft met ons, of gewoon erg simpel is
aanmoedigen die hapquote:Op woensdag 9 november 2005 15:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd geneigd van dat laatste uit te gaan. Hoewel RR bij elke nieuwe post weer wat aan geloofwaardigheid verliest....
Alsjeblieft, scheld m niet uit, straks stopt ie d'r mee!
1. gebruik leestekens,........ (komma's, punten, aanhalingstekens)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:09 schreef RobbieRicardo het volgende:
Ik en mij schatje gaan op 3 november samen een contracttekenen de dag dat zij 18 word en daarin gaan wij afspraken maken voor onze relatie dat hebben we besloten na oveleggen met mij vader en ons moeder maar ik heb niet veel verstand van een contract van wat er alemaal in moet komen
[afbeelding]
[afbeelding]
op 3 november ga ik haar verassen met een kado en dus een contract van dat contract weet ze al maar van het kado niet en ik laat kaarsen branden en zet goede muziek op het word een dag die ze niet snel vergeet! dus ik wil er wat speciaals van maken en ik zoek iemand die weet van hoe je een goed contract maak ik ben zlef al bezig geweest
ik wil er geen advocaat van te pas hebben maar het moet wel oficieel worden iemands hulp zal ik zeer fijn vinden.
komt ook weer iemand erachteraan hobbelenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:22 schreef vamos1 het volgende:
[..]
1. gebruik leestekens,........ (komma's, punten, aanhalingstekens)
2. nederlands? ons mam???? ik bedoel
3. regels gaan over het samenleven, niet over klusjes,.. een samenlevingscontract bestaat meestal uit welke spullen van wie zijn, niet wat iemand doet in huis...
4. je kunt het 'houden van iemand' niet contractueel verplichten (DUH),.. als ze het uitmaakt... ga jij dan je papiertje erbij pakken en roepen "maar je hebt ervoor getekend"
5. zelfde voor sex.... wat een bullsh**
ik hoop voor je dat dit een hele flauwe (en domme) grap is..![]()
Duidelijk geval,..quote:Op woensdag 9 november 2005 15:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
komt ook weer iemand erachteraan hobbelen
denk je dat deze punten niet al vaker naar voren gekomen zijn,
laat die jongen toch
hoe meer topics hij opent, hoe meer users een goede dag hebben
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:06 schreef RobbieRicardo het volgende:
haha jullie zitten te wachten op mij reactie maar ik had het natuurlijk wel druk afgelopen dagen
het was een geweldige dag vrienden precies zo als wij gehoopt hebben puur geluk en veel liefde en mooie muziek en een nacht die zij niet zal vergeten en ik ook niet. RR is een gelukkige man en Rqmona ook
true... true...quote:Op woensdag 9 november 2005 15:26 schreef Ynske het volgende:
komt ook weer iemand erachteraan hobbelen
denk je dat deze punten niet al vaker naar voren gekomen zijn,
laat die jongen toch
hoe meer topics hij opent, hoe meer users een goede dag hebben
ja, kom op met die conclusies! is je bankrekening al leeg RR?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:10 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik vind het eigenlijk zo triest, dat het niet eens grappig is.
Maar RR, ik neem aan dat het contract nu getekend is?? Hoe bevalt het relatieleven met contract nu dan?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:09 schreef RobbieRicardo het volgende:
Ik en mij schatje gaan op 3 november samen een contracttekenen de dag dat zij 18 word en daarin gaan wij afspraken maken voor onze relatie dat hebben we besloten na oveleggen met mij vader en ons moeder maar ik heb niet veel verstand van een contract van wat er alemaal in moet komen
[afbeelding]
[afbeelding]
op 3 november ga ik haar verassen met een kado en dus een contract van dat contract weet ze al maar van het kado niet en ik laat kaarsen branden en zet goede muziek op het word een dag die ze niet snel vergeet! dus ik wil er wat speciaals van maken en ik zoek iemand die weet van hoe je een goed contract maak ik ben zlef al bezig geweest
ik wil er geen advocaat van te pas hebben maar het moet wel oficieel worden iemands hulp zal ik zeer fijn vinden.
dat zegt niets hequote:Op maandag 21 november 2005 14:11 schreef vamos1 het volgende:
gisteren kwam er een neefje op bezoek (loopt geestelijk wat achter) en die had zijn vriendin mee... zit op dezelfde school, dezelfde geestelijke situatie als mijn neefje, welke ook in Tilburg woont...
en jawel hoor... ze heet Ramona![]()
![]()
(alleen de leeftijd van de TP klopt niet *whew* )
Zeker, daarom verdiend ie ook een kick, als je denkt dat je op zn diepst bent gezonken zit je altijd nog hoger dan TS.quote:Op maandag 21 november 2005 15:43 schreef pino.in.disguise het volgende:
Als je ooit verdrietig bent, of je ziet het even niet meer zitten.......moet je gewoon de topics van RR weer eens doorlezen.......voel je je gelijk weer vrolijk, haha.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:23 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zeker, daarom verdiend ie ook een kick, als je denkt dat je op zn diepst bent gezonken zit je altijd nog hoger dan TS.
Staat ook echt in zo'n contractquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:13 schreef Peter6000 het volgende:
Zondag 6 november de riete stoel naar Patricia brengt met de auto![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:12 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Staat ook echt in zo'n contract.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |