RR, of je nou een kloon bent of niet, ga door!! Je bent de man...
[Ontopic]
Wat is er eigenlijk mis met gewone afspraken maken en die onthouden? Mensen veranderen, en het zou maar zo kunnen gebeuren dat de kleine op gegeven moment vaker dan twee keer per week voorgelezen wil worden. Zeg je dan: "nee, 2 keer is 2 keer" ? (Dat wordt janken, en een taalagterstant...)
En als Ramona straks zwanger is van de 2e, wordt er dan ook 4 keer per week geneukt? Het schijnt dat zwangere vrouwen op bepaalde momenten in de zwangerschap minder zin hebben...
Naar mijn bescheiden mening is alleen het feit dat je geld krijgt van je ma de moeite waard om in een contract op te nemen. Alle andere zaken in het contract zijn gewoon normale omgangsvormen, die altijd in overleg aangepast kunnen worden...
[/Ontopic]
Maar luister niet teveel naar mij, anders zou je misschien stoppen met deze geweldige topics. ga door, maak m'n dag...
( Hoe RR denkt over vrouwen doet me trouwens een beetje denken aan Brad Pitt als redneck "Early" in
Kalifornia.. Die vindt ook dat vrouwen niet moeten werken, sex moeten geven wanneer dat gevraagd wordt en moeten luisteren naar hun man, want die weet wat het beste voor ze is....)
[ Bericht 14% gewijzigd door Gripper op 31-10-2005 11:04:32 ]
Mijn foto's op Flickr![b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-