owww, toe nouquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:23 schreef HighLander het volgende:
Ik vond één prettig gestoorde BHFH eigenlijk al wel genoeg.
Aan nog meer mafketels waarbij je bij elk topic niet eens de moeite op kan brengen om ook maar even te doen alsof ze het serieus menen heb ik persoonlijk in ieder geval geen behoefte. En dan is deze gewoon zo slecht dat het er op z'n minst driedubbeldik bovenop ligt.
[/mening]
[ontopic]
dwaas!![]()
[/ontopic]
quote:Een contract
En ik wil acht kinderen
En jij met een prakkie klaar als ik thuiskom
Een tijgerslof en veel televisie en vroeg naar bed en een kruimeldief
Een contract
En ik wil in 1 adem genoemd worden
En samen uitgenodigd worden voor feestjes
En ik zal alles voor je doen en heel goed voor je zorgen thee voor je zetten
Een contract
En als ik wegga dan sluit ik je op in een kamer
Met alle ramen en deuren op slot
Zodat alle mooie mannen niet naar je kunnen kijken
Een contract
En je wordt aangelijnd
Als ik je uitlaat in het park
Met een muilkorfje voor
Zodat nooit iemand je kan zoenen
En ik zou je in een doosje willen doen
Jij bent echt met afstand de grootste humorloze kneus die er op dit forum rondloopt. Ik heb je nog nooit kunnen betrappen op een grappige uitspraak en iedere poging tot grappig zijn die een ander op dit forum waagt wordt door jou met dit soort dooddoeners de kop ingedrukt. Ik smeek je, zoek een vriendin, word seriemoordenaar, het maakt me niet uit, maar zoek in godsnaam een andere hobby en val mij én de rest van de users op dit forum die wél fysiek in staat zijn om een glimlach op hun mond te tonen niet meer lastig met je impotentie en je ironisch genoeg bijbehorende slappe gelul.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:23 schreef HighLander het volgende:
Aan nog meer mafketels waarbij je bij elk topic niet eens de moeite op kan brengen om ook maar even te doen alsof ze het serieus menen heb ik persoonlijk in ieder geval geen behoefte. En dan is deze gewoon zo slecht dat het er op z'n minst driedubbeldik bovenop ligt.
[/mening]
[ontopic]
dwaas!![]()
[/ontopic]
't Zou verboden moeten worden, zo weinig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar vier keer per week seks? Veel te weinig.
Ja, ik verwachtte een heel ander topic ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:53 schreef brighton het volgende:
Er staat ook nog steeds contact ipv contract in de titel
rot een end heen humorloze pisvlekquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:23 schreef HighLander het volgende:
[/mening]
[ontopic]
dwaas!![]()
[/ontopic]
RR is een van de leukste fenomenen hier op fok en ik kijk altijd naar zijn topics uitquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:59 schreef _Cara_ het volgende:
Ik kan het niet laten om te kijken als jij ( RR )een topic opent..![]()
Is wel humor... laat jij je fijn alles op een duidelijk papiertje zetten..![]()
Ik ook...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:03 schreef bonke het volgende:
[..]
RR is een van de leukste fenomenen hier op fok en ik kijk altijd naar zijn topics uit
![]()
ik hoop eigenlijk niet dat ie iets geregeld krijgtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
Laten we hopen dat hij alles mooi geregeld krijgt...![]()
Kun je anders niet slapen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:46 schreef Thisbe het volgende:
2 keer per week voorlezen is wel erg weinig hoor![]()
Sterker nog, zij heeft het nog beter geregeld dan hij! "Als Ramona sex wil, dan geeft hij haar de sex".quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Moet jij HAAR ook seks geven als ZIJ seks wil? Of willen vrouwen nooit zelf seks?
Ow, die had ik even gemist.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:27 schreef Karina het volgende:
Sterker nog, zij heeft het nog beter geregeld dan hij! "Als Ramona sex wil, dan geeft hij haar de sex".
laatste alinea van het tweede stukje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |