Nee... vader Abraham heeft weinig haar wou je zeggen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:09 schreef tong80 het volgende:
Stop je lul in een CD van Vader Abraham.
dat heb ik inderdaad ook overwogen maar ik ben bang datze het zelf niet als een probleem ziet en dat ik haar pijn doe dat is dus het grote dilemmaquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:10 schreef HuHu het volgende:
Koop een LadyShave voor d'r.
LadyShave is pijnloos hoor. Harsen... dat doet zeer.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:12 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
dat heb ik inderdaad ook overwogen maar ik ben bang datze het zelf niet als een probleem ziet en dat ik haar pijn doe dat is dus het grote dilemma
als jij het niet doet, doet een ander het over een tijdje wel. So... what's the problem?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:12 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
dat heb ik inderdaad ook overwogen maar ik ben bang datze het zelf niet als een probleem ziet en dat ik haar pijn doe dat is dus het grote dilemma
ik bedoel een anders soort pijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:15 schreef HuHu het volgende:
[..]
LadyShave is pijnloos hoor. Harsen... dat doet zeer.
Maar je kan 't toch gewoon even subtiel melden. Kijken hoe ze reageert. Ik bedoel... je kent haar net, dan moet je niet meteen teveel kritiek gaan leveren. Dan is het meteen over natuurlijk.
"Als jij je doos nou eens gaat scheren mag je een dagje naar een beautyfarm...dat kun je ook wel gebruiken"quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:19 schreef Missy-B. het volgende:
Geef haar een schoonheidsbehandeling/ dagje beautyfarm cadeau. Vinden vrouwen altijd leuk.
Het hoeft ook niet tactvol te zijn. Het moet gewoon wat subtieler gebracht worden dan door te zeggen: "Schat, je hebt veel haar. Dat is lelijk, hier heb je een LadyShave. Over 10 minuten lig je naakt en kaal op bed."quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:19 schreef MouseOver het volgende:
Dat is nu echt iets dat gewoon niet tactvol te brengen is.
Misschien hoogstens als jullie wat verder in een relatie zijn eens zeggen dat het je wel spannend lijkt om haar eens te scheren.
Hmm goed idee....quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:19 schreef Missy-B. het volgende:
Geef haar een schoonheidsbehandeling/ dagje beautyfarm cadeau. Vinden vrouwen altijd leuk.
En dan anoniem laten bezorgen bij haar thuis.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:22 schreef Stievus het volgende:
koop een scheerapparaat voor d'r gelijk maandag morge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |