http://www.telegraaf.nl/prive/27530961/Tanja_weggepest!.htmlquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:13 schreef APK het volgende:
[..]
Nu ik het interview in de Telegraaf (zie Tanja exit topic) heb gelezen denk ik ook dat er nog iemand weg moet vanavond.![]()
Hopelijk bukt Joost en schopt hij Tanja in haar kruis ( Bubseltje-mode)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hopelijk geeft Tanja Joost een klap in z'n gezicht als ze weggaat![]()
![]()
http://forum.fok.nl/topic/770786/3/50#31718099quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:23 schreef avonne het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/prive/27530961/Tanja_weggepest!.html
Ga met haar mee Hummie!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:23 schreef avonne het volgende:
"Zij is goede televisie. En mijn hart krimpt ineen als ik eraan denk dat ze echt weggaat."
Ik geloof het verhaal van Hummie nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:23 schreef avonne het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/prive/27530961/Tanja_weggepest!.html
Tanja weggepest!
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Hummie van der Tonnekreek ziet de 27-jarige Groningse met lede ogen vertrekken, maar ze begrijpt de vorige week bevallen BB-mama Tanja wel. "Zij is goede televisie. En mijn hart krimpt ineen als ik eraan denk dat ze echt weggaat. Maar ze houdt het gewoon niet vol. 24 uur geleden heeft ze aangegeven ermee te willen stoppen."
Foto: ANP
"Zoals voorschrift is bij Big Brother moet ze dan een etmaal nadenken om volledig te beseffen wat ze doet. Tenslotte geeft ze met haar vertrek de kans op de grote geldprijs op.
Ze heeft met haar verblijf in het huis dus niks gewonnen. Het daggeld dat een bewoner krijgt voor de aanwezigheid is gebaseerd op het minimumloon. Daar is ze dus niet beter van geworden. En nee, Tanja is niet extra betaald om te blijven tot de bevalling. En nee, de andere bewoners hadden ook geen verbod om haar te nomineren voor ze ging bevallen.
" Hummie zucht: "De onzin die er is verteld... Ik zweer je dat ik met mijn hoofd tussen mijn knieën heb gezeten toen een zwangere Tanja twee weken geleden werd genomineerd. Want het spel is het spel. De telling is de telling, daar ziet een notaris op toe. Gelukkig mocht ze blijven en hebben we kunnen zien hoe dapper, rustig en geconcentreerd ze de bevalling heeft doorstaan.
haha, toch gefeliciteerd met wat je te vieren hadquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:25 schreef Giggio het volgende:
" Hummie zucht: "De onzin die er is verteld... Ik zweer je dat ik met mijn hoofd tussen mijn knieën heb gezeten toen een zwangere Tanja twee weken geleden werd genomineerd. "
en toen hoefde ik mijn koffie met gebak niet mee bij het idee....
Welnee, de eerste weken was hij zo anders. Hij word gevoed door die Rob... Walgelijke kerel is dat....quote:
LOLquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:40 schreef Giggio het volgende:
Oh My God...Hummie belde net of ik vanavond het huis in kan gaan, om Tanja d'r plaats in te nemen, als hubbie voor Chantal te fungeren, de opvolger van Opa Rob te worden, Joost te ontmaskeren...
Oh nee... thank God... it was in my dream... a nightmare....
Lijkt me een leukequote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:58 schreef Lienekien het volgende:
Zou BB daar nou niet een stokje voor kunnen steken, dat voortdurende geroddel en gezeik/geziek?
Wat dachten jullie van een goede compilatie van wat iedereen in de ander zijn gezicht beweert en vervolgens kletst als diegene er niet bij is? En die compilatie dan aan de groep laten zien?
Ga nou niet de Goden verzoeken!!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:08 schreef Wup het volgende:
ze zijn al een kwartier bezig en er is nog niet gezongen
quote:Krijgt Menno nog de tijd om zijn plekje in de groep terug te krijgen of is dit zijn laatste avond? Als dit zijn laatste dag was zal niemand die vergeten. De dag dat Menno twee uur alleen bonen heeft gesorteerd. Het is wat.
Goed bedoeld, maar het is op zich wel handig om niet alleen hier te blijven plakken maar ook even in andere topics te kijken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:15 schreef ernie09 het volgende:
Het hele artikel (indien al geplaatst, excuses)
{...}
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:17 schreef Giggio het volgende:
"ernie09 - donderdag 27 oktober 2005 @ 11:15
Het hele artikel (indien al geplaatst, excuses)"
Geaccepteerd!
Zeg! Ik alles al vanaf vanochtend met de hand uit de papieren versie overtypen en dan krijg je dit?! Belachelijk!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed bedoeld, maar het is op zich wel handig om niet alleen hier te blijven plakken maar ook even in andere topics te kijken.
Er is een topic "Tanja Exit", waar het hele artikel al in staat en waar het bovendien beter op zijn plaats is.
Volgens mij weten de BB-ers nog van niets... anders zouden ze nu wel lopen te kleppen over dat er niemand weg hoeft en dat dit geen stijl is en dat Naat er de dupe van is...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:25 schreef stormiot het volgende:
oke iks anp iets niet (blond)
In het BB blog las ik dat Tanja bekend had gemaakt aan de bewoners dat ze eruitgaat.
Maar zoals er gesproken wordt lijken de bewoners dit helemaal niet te weten ....
Dat heb je dan verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:25 schreef stormiot het volgende:
oke ik snap iets niet (blond)
In het BB blog las ik dat Tanja bekend had gemaakt aan de bewoners dat ze eruitgaat.
Maar zoals er gesproken wordt lijken de bewoners dit helemaal niet te weten ....
Herstel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:28 schreef stormiot het volgende:
Tanja heeft een belangrijke mededeling aan de bewoners. Ze heeft een exit aangevraagd en ze heeft 24 uur de tijd gekregen om er over na te denken en is bij haar besluit gebleven.
zie http://bigbrother.fok.nl/blog/852/
Dus verkeerd gelezen lijkt me dan niet![]()
LOL oke danquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Herstel.
Dat staat dan fout in de BBlog.
zoiets zal het best wel worden jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:32 schreef Fling het volgende:
Hoe zouden ze het doen vanavond? Eerst Tanja eruit en dan de hele groep high-fivend concluderen dat zij dus kunnen blijven; die illusie een minuut of tien in stand houden en dan keihard één van de drie vertellen dat ie nog vijf minuten heeft om naar buiten te komen?![]()
Dan weet jij meer dan ikquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:57 schreef Wup het volgende:
Lieske wordt al vaak genoeg ontzien bij weekopdrachten dus niet mekkeren
Van www.bigbrother.tvquote:Tanja gaat naar huis!
Na een gesprek in de Dagboekkamer heeft Tanja te kennen gegeven dat ze liever naar huis gaat. Ze vindt het heel erg dat haar kleine meid het grootste gedeelte van de dag in de Babykamer moet blijven.
Big Brother geeft, zoals de regels het voorschrijven, 24 uur bedenktijd. Maar als het besluit van de eigengereide Groningse na een dag nog steeds vast staat, stemt Big Brother toe in een vrijwillige Exit. We zullen morgen dan toch echt afscheid moeten nemen van onze kersverse moeder.
De andere Bewoners zijn nog niet op de hoogte van Tanja's besluit.
Lachûh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:32 schreef Fling het volgende:
Hoe zouden ze het doen vanavond? Eerst Tanja eruit en dan de hele groep high-fivend concluderen dat zij dus kunnen blijven; die illusie een minuut of tien in stand houden en dan keihard één van de drie vertellen dat ie nog vijf minuten heeft om naar buiten te komen?![]()
Wat dacht je van: dat is nou juist datgene wat we willen zien? Anders kan je net zo goed een groepje vredig gelovige christenen bij elkaar zetten en het door de EO laten uitzenden...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:58 schreef Lienekien het volgende:
Zou BB daar nou niet een stokje voor kunnen steken, dat voortdurende geroddel en gezeik/geziek?
Wat dachten jullie van een goede compilatie van wat iedereen in de ander zijn gezicht beweert en vervolgens kletst als diegene er niet bij is? En die compilatie dan aan de groep laten zien?
als Rob dan de vertrekkende is heb je mijn droom avond goed verwoordquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:32 schreef Fling het volgende:
slechte communicatie tussen de groepen onderlingquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:35 schreef Art_Core het volgende:
Ze blijven maar mekkeren over wie tot wanneer moet werken, wat is dat voor een stel chaoten?
Dit betekent dat we voorlopig nog niet van chantal af zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:15 schreef ernie09 het volgende:
Het hele artikel (indien al geplaatst, excuses)
TANJA VOELT ZICH WEGGEPEST.
Dan rest nog een vraag voor Hummie.
Is Big Brother nog wel interessant nu de baby is geboren en Tanja vertrekt?
Het spel wordt interessanter naarmate het vordert. Dat weten we uit ervaring. Hoe minder mensen, hoe meer de relaties zich ontwikkelen. En het wordt binnenkort tijd dat we proberen Chantal aan een interessante man voor te stellen. Big Brother wordt van kraamverzorger relatiebemiddelaar.
[edit] iets leesbaarder gemaakt.
'We' worden het wel een beetje zat. Als dit nog anderhalve maand zo doorgaat!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wat dacht je van: dat is nou juist datgene wat we willen zien? Anders kan je net zo goed een groepje vredig gelovige christenen bij elkaar zetten en het door de EO laten uitzenden...
Tanja zag je laatste week alleen maar roken, dus die zal ik niet missen,quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:41 schreef Art_Core het volgende:
Het zal saaier worden zonder Tanja en Rob. Maar Naat is leuk om te cappen en en Menno is af en toe goed voor leuke uitbarstingen.
Gelukkig hebben "we" de vrije keuze om te stoppen met kijken....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'We' worden het wel een beetje zat. Als dit nog anderhalve maand zo doorgaat!
Dit gaat niet zo door er gaat iets veranderen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'We' worden het wel een beetje zat. Als dit nog anderhalve maand zo doorgaat!
En gelukkig hebben we ook de vrijheid om op dit forum te bespreken wat ons wel en niet bevalt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben "we" de vrije keuze om te stoppen met kijken....![]()
dido moet zich nog omkleden hoor dat duurt bij haar ook een hele dagquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:49 schreef stormiot het volgende:
jeesss is het nu echt ZO moeilijk?
Als Menno de dienst van Dido heeft overgenomen dan neemt Dido die toch gewoon van hem over![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:52 schreef n00cL30n het volgende:
Ik weiger nogsteeds te geloven dat Tanja weg gaat... Ze heeft dit mij al iets te vaak toegzegd, en iedere keer heeft ze mijn dag weer weten te verstieren door niet te gaan.
Je kan neit meer op haar stemmen dus is het nu wel echt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:52 schreef n00cL30n het volgende:
Ik weiger nogsteeds te geloven dat Tanja weg gaat... Ze heeft dit mij al iets te vaak toegzegd, en iedere keer heeft ze mijn dag weer weten te verstieren door niet te gaan.
ja maar....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En gelukkig hebben we ook de vrijheid om op dit forum te bespreken wat ons wel en niet bevalt.![]()
Vanavond toch pas?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:53 schreef Giggio het volgende:
Weten ze nu dat Tanja eruit gaat?? Was ff koffie halen ...
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:53 schreef Giggio het volgende:
Weten ze nu dat Tanja eruit gaat?? Was ff koffie halen ...
volgens mij heeft ze al de 24 uur bedenktijd gehad, want anders hadden ze haar nooit van de "stemlijst" afgehaald gisteren.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:52 schreef n00cL30n het volgende:
dan had ze niet meoten ruilenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:51 schreef Inca het volgende:
[..]
dido moet zich nog omkleden hoor dat duurt bij haar ook een hele dag
Mèèèn... Als dit echt zo is... Part @my place!!!quote:
Net als winnaar Bart uit BB1.... Menno en Roel worden een beetje Willem en Ruud...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:55 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze al de 24 uur bedenktijd gehad, want anders hadden ze haar nooit van de "stemlijst" afgehaald gisteren.
Ze gaat gelukkig vanavond oprotten en geen dag te vroeg, de aansteller![]()
![]()
![]()
doei en neem Menno maar lekker mee want die krijgt vanaf nu anders ook elke week een nominatie.
Dat daggeld, is dat echt op basis van minimum loon?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
En Tanja krijgt wel gewoon haar geld![]()
en daarom steun MENNOquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:54 schreef regenworm het volgende:
Ik denk dat menno straks de lul van de groep is neemt de plaats van tanja over.
Een groot deel van de groep gaat menno bashen
Ik durf pas te juichen als ze vanavond de studio inloopt...ben benieuwd of Ruud de Wild zich kan inhoudenquote:
Ik vraag me af of Tanja nog iedere week de live uitzending komt bijwonen... Ik vrees dat ze "daar wel geen zin in zal hebben"...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:00 schreef Mike1964 het volgende:
Ik durf pas te juichen als ze vanavond de studio inloopt...ben benieuwd of Ruud de Wild zich kan inhouden
dat denk ik ook niet neequote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:06 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Tanja nog iedere week de live uitzending komt bijwonen... Ik vrees dat ze "daar wel geen zin in zal hebben"...![]()
dat van Rob begrijp ik ook nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:08 schreef sebassj het volgende:
Waarom denken ze allemaal dat Rob en Naat zo popualir zijn![]()
dat denk ik ook die komt een enkele keer langs.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:06 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Tanja nog iedere week de live uitzending komt bijwonen... Ik vrees dat ze "daar wel geen zin in zal hebben"...![]()
Rob omdat ie er altijd voor zorgt dat binnen het huis niet duidelik wordt hoe erg ie stooktquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:08 schreef sebassj het volgende:
Waarom denken ze allemaal dat Rob en Naat zo popualir zijn![]()
daar moet ze echt mee stoppen want dat past niet bij haar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:08 schreef Day het volgende:
Oh LIeske heeft duidelijk te veel in Chantal's gezelschap doorgebracht. Ze neemt haar uitspraken over.
Ja! Ze zeggen steeds gewoon wat iemand wil horenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:11 schreef stormiot het volgende:
Ik bedoel het likt mij dat Dido het liefst wil dat Rob eruit gaat van de 4, maar ze zegt toch wat anders
ja wel hoor gisteren stonden joost en lieske samen onder de douchequote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:13 schreef kissa het volgende:
Wordt er eigenlijk nog gedouched in het huis? Ze zien er stuk voor stuk slonzig uit: smerig vet haar enzo![]()
voor vanavond zal het wel stormlopenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:13 schreef kissa het volgende:
Wordt er eigenlijk nog gedouched in het huis? Ze zien er stuk voor stuk slonzig uit: smerig vet haar enzo![]()
Denk het niet hij heeft het goed verpest.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:15 schreef Wup het volgende:
ow nathalie vraagt zich nu af of haar Joost nog wel naar de studio mag komen
Huh, waarom zou Joost zijn onderbroek aanhoudenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja wel hoor gisteren stonden joost en lieske samen onder de douche![]()
Lieske naaktjoost in zijn onderbroek
![]()
![]()
Nou, IK ben blij dat hij het gedaan heeft. Sterker nog, het is jammer dat hij niet ook een t-shirt aan had, met dat walgelijke lijf !quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Huh, waarom zou Joost zijn onderbroek aanhouden![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Huh, waarom zou Joost zijn onderbroek aanhouden![]()
![]()
Nee, de regie liet alleen maar haar gezicht zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:23 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, IK ben blij dat hij het gedaan heeft. Sterker nog, het is jammer dat hij niet ook een t-shirt aan had, met dat walgelijke lijf !![]()
Enne, we weten niet of Lieske helemaal naakt was, dat is wishfull thinking van Scan en Regenworm.
hahaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:34 schreef Sonique het volgende:
Dido: "Het is altijd zo geweest dat er twee sliepen!"
Rob: "Nietes"
Dido: "Welles"
en Chantal EN Menno draaien zich nog een keer lekker om in hun bedjesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:34 schreef Sonique het volgende:
Dido: "Het is altijd zo geweest dat er twee sliepen!"
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:44 schreef Kokstra het volgende:
27-10, de BB5-dag om nooit te vergeten
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:45 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Tanja en RobNatte Lie exit..... wat een dag
Ik ook, maar ik moet weer eens werken op de exit avond...quote:
En je voelt je nog niet grieperig?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet weer eens werken op de exit avond...
Ik heb dus nog geen één exit live gezien
[kuch]quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
En je voelt je nog niet grieperig?
Zeker vanavond mag je niet missen hoor![]()
je ziet ook behoorlijk witjes hoor ik zou lekker op de bank met een kop thee gaan zittenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
[kuch]
[kuch]
Nou, ik voel anders wel een griepje aankomen nu je het zegt...![]()
En dan vanavond lekker vroeg je bed in!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:52 schreef Knurkie het volgende:
[..]
je ziet ook behoorlijk witjes hoor ik zou lekker op de bank met een kop thee gaan zitten![]()
Doe Chantal maar danquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:08 schreef Sonique het volgende:
Genomineerde voor een instand exit wat mij betreft:
De evil sisters: Chantal, Ingrid en Joost
Nicequote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:12 schreef Sonique het volgende:
[Shameless plug]
Voor de geintereseerde:
http://www.bigbrotherstreams.tk/
[/Shameless plug]
Als ze dat vandaag zou doen, zou ik er nog tegen kunnen ookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tanja moet nu fluitend door het huis lopen n:D
waarom mag dat voetbalshirt van Menno niet gedragen worden terwijl Rob hier toch ook reclame maakt voor Adidas?quote:
omdat Rob vanavond toch vertrektquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:19 schreef teckeltje het volgende:
[..]
waarom mag dat voetbalshirt van Menno niet gedragen worden terwijl Rob hier toch ook reclame maakt voor Adidas?
Je bent er heilig van overtuigd of nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
omdat Rob vanavond toch vertrekt
Adidas betaald meer...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:19 schreef teckeltje het volgende:
[..]
waarom mag dat voetbalshirt van Menno niet gedragen worden terwijl Rob hier toch ook reclame maakt voor Adidas?
ach.. nu tanja eindelijk opflikkert vind ik alles best... als Menno maar blijft (om de rest te stangen)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:21 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Je bent er heilig van overtuigd of niet
Wie dan wel?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:21 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Je bent er heilig van overtuigd of niet
daar zal hij dan toch echt hulp van BB bij nodig hebben want Menno stangt helemaal niemandquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:23 schreef teamlead het volgende:
ach.. nu tanja eindelijk opflikkert vind ik alles best... als Menno maar blijft (om de rest te stangen)
ik zie die Rob er nog voor aan daar geld voor te vragen aan Adidas.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
omdat Rob vanavond toch vertrekt
probeer je eens het gezicht voor te stellen van sjankwal en josti als Menno als eerste te horen krijgt dat hij veilig isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:24 schreef Wup het volgende:
[..]
daar zal hij dan toch echt hulp van BB bij nodig hebben want Menno stangt helemaal niemand
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:26 schreef avonne het volgende:
Droom scenario
- eerst krijgt Menno te horen "van de genomineerden mag in ieder geval blijven... MENNO...!"
- dan weer 10 minuten naar de studio, zodat wij op internet de reacties van de groep kunnen zien. Nathalie "wat FFFFIJNNNN voor je, joh!"
- dan weer Birgit "vanavond moeten we helaas afscheid nemen van..........Tanja"
-dan half uurtje Tanja en baby in de studio, en ander opvulsel.
-ondertussen party-time bij de groep waarvan we via internet volop van meegenieten
- dan "Beste bewoners, Ja, dat is jammer he, dat Tanja weg is met een vrijwillige exit. Hierbij dan eindelijk de uitslag van de stemmen van de kijkers. Rob, jij gaat naar huis"
- en dan als toetje gaan Bridget en Ruud lekker snerend en grollend Rob "interviewen"
- de after show op internet wordt dan lekker gevuld met het helemaal gek wordende Rob.
Heerlijk. Maar ik hou er rekening mee dat het een droom blijft.
Ik kan de live-show vanavond helaas niet zienquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik word echt minstens een week niet meer nuchter als dit scenario uitkomt
nouhou.....door slechts twee uurtjes boontjes schuiven heeft hij het complete huis tegen zich in het harnas en op achterste poten. Door zijn actie is zelfs lieske door het lint gegaan en is de eerste keer fysiek geweld tijdens een ruzie in BB toegepast ( Lieske die Joost voor de schenen schopte) . Waty mij betreft verdient Menno een BB-Lintje en mede doordat hij de hele week al tegen de groep zegt dat ze niet zo moeten zeiken over eten en werk mag hij van mij tot de finale imuun worden voor nominaties. En het liefste heb ik dat Rob een envelop krijgt en moet voorlezen dat Menno imuun is bij deze :-)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:24 schreef Wup het volgende:
[..]
daar zal hij dan toch echt hulp van BB bij nodig hebben want Menno stangt helemaal niemand
Droom scenario
- eerst krijgt Menno te horen "van de genomineerden mag in ieder geval blijven... MENNO...!"
- dan weer 10 minuten naar de studio, zodat wij op internet de reacties van de groep kunnen zien. Nathalie "wat FFFFIJNNNN voor je, joh!"
-ondertussen party-time bij de groep waarvan we via internet volop van meegenieten
- dan "Beste bewoners, Ja, dat is jammer he, dat Tanja weg is met een vrijwillige exit. Hierbij dan eindelijk de uitslag van de stemmen van de kijkers. Rob, jij gaat naar huis"
- en dan als toetje gaan Bridget en Ruud lekker snerend en grollend Rob "interviewen"
- de after show op internet wordt dan lekker gevuld met het helemaal gek wordende Rob.
Wedden dat sjankwal Menno's beste vriendin wor omdat ze beseft dat Menno tijdens de stemming populair blijkt ? heheheh en Menno dan gewoon Sjankwal continu afstoten en afzeiken !quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
probeer je eens het gezicht voor te stellen van sjankwal en josti als Menno als eerste te horen krijgt dat hij veilig is![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouhou.....door slechts twee uurtjes boontjes schuiven heeft hij het complete huis tegen zich in het harnas en op achterste poten. Door zijn actie is zelfs lieske door het lint gegaan en is de eerste keer fysiek geweld tijdens een ruzie in BB toegepast ( Lieske die Joost voor de schenen schopte) . Waty mij betreft verdient Menno een BB-Lintje en mede doordat hij de hele week al tegen de groep zegt dat ze niet zo moeten zeiken over eten en werk mag hij van mij tot de finale imuun worden voor nominaties. En het liefste heb ik dat Rob een envelop krijgt en moet voorlezen dat Menno imuun is bij deze :-)
In dat geval mag Rob er van mij nog wel tot vlak voor de finale inblijven om zich totaal kapot te ergeren en met zijn verbeten schedel in een hoekje te gaan zitten mokken!
Het is inderdaad vreemd dat lieske nu wel goed is in de ogen van tanja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben trouwens heel erg verbaasd over dat stukje in de Telegraaf. Tanje zegt daar dat ze alleen iets heeft met Dido en Lieske. Was Lieske niet die slet in haar ogen? Was zij niet de eerste die begon met heel gemeen over een medebewoner te praten en was die medebewoner niet Lieske? Raar mens.
Als je Tanja van gedachte kunt veranderen dan kun je ook BB winnenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is inderdaad vreemd dat lieske nu wel goed is in de ogen van tanja.
Ze heeft lieske genomineerd om die 5000 euro.
Maar goed zelfs tanja kan van gedachten veranderen.
Het is wel een wereldwonder als dit gebeurt.
Zo'n poll staat wel bij Talpa: http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:33 schreef Isabeau het volgende:
Wat trouwens ook jammer is...we hadden hier wekelijks favorieten polls moeten houden! Ik heb een leuke site van Exp Robinson gezien waar dat werd gedaan in grafiekvorm en dan was het best leuk om te zien hoe het schommelde per week. Menno is bijv. bij mij juist weer gestegen op mijn lijstje en Joost is enorm gedaald de afgelopen weken. Dido is ook gestegen, maar Ingrid is gedaald. Etc.
sorry maar Menno vervangt gewoon Tanja in de groep versus.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:29 schreef versabommie het volgende:
nouhou.....door slechts twee uurtjes boontjes schuiven heeft hij het complete huis tegen zich in het harnas en op achterste poten. Door zijn actie is zelfs lieske door het lint gegaan en is de eerste keer fysiek geweld tijdens een ruzie in BB toegepast ( Lieske die Joost voor de schenen schopte) . Waty mij betreft verdient Menno een BB-Lintje en mede doordat hij de hele week al tegen de groep zegt dat ze niet zo moeten zeiken over eten en werk mag hij van mij tot de finale imuun worden voor nominaties. En het liefste heb ik dat Rob een envelop krijgt en moet voorlezen dat Menno imuun is bij deze :-)
In dat geval mag Rob er van mij nog wel tot vlak voor de finale inblijven om zich totaal kapot te ergeren en met zijn verbeten schedel in een hoekje te gaan zitten mokken!
Als Tanja vanavond toch vrijwillig vertrekt bedoel je?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hey jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:38 schreef Kokstra het volgende:
Zo'n poll staat wel bij Talpa: http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230
Lieske heeft zich aangepast na de eerste periode toen er veel commentaar op haar was o.a.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ze het ook tegen Lieske zelf gezegd heeft maar kan het mis hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Tanja zat te smoezelen over Lieske achter haar rug om, heeft haar slet en sloerie genoemd en heeft dat echt nooit recht in Lieske d'r gezicht gezegd.
Ze is een vaag verhaal tegen Lieske begonnen over haar taalgebruik. Lieske begreep het niet eens.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:46 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ze het ook tegen Lieske zelf gezegd heeft maar kan het mis hebben.
Captures willen we! Captures!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:44 schreef bunnyma het volgende:
Prachtig......Joost en Dido doen onder de tafel net of ze aan het zoenen zijn maar loeren wel naar boven om te kijken of Roel reageert.
Oh, dat was dat gemiep over het woordje 'tiefen'.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze is een vaag verhaal tegen Lieske begonnen over haar taalgebruik. Lieske begreep het niet eens.
Droom scenario
Kloptquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Oh, dat was dat gemiep over het woordje 'tiefen'.
helaas die stream heb ik even verbannen vanwege de sprookjesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Captures willen we! Captures!
typo 10000xquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als Tanja vanavond toch vrijwillig vertrekt bedoel je?
jij hebt volgens mij dezelfde droom als ik gehadquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:26 schreef avonne het volgende:
Droom scenario
Veel plezierquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jij hebt volgens mij dezelfde droom als ik gehad
ow heb zo zin in vanavond mensen, ben zo benieuwd hoe het gaat lopen...
nouja, ga nu eerst maar ff de uitzending van gisteren bekijken, wil met eigen ogen zien dat tan ja aankondigt dat ze er vanavond uit gaat
En o o o wat is Joost weer grappig. Maar die van Menno was een stuk leuker laatst: "Beter één hand op je tiet dan tien in je kut."quote:
Voor de kat z'n kut.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:03 schreef Kokstra het volgende:
Hm. Een uitdrukking met kutje. Iemand?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jij hebt volgens mij dezelfde droom als ik gehad
ow heb zo zin in vanavond mensen, ben zo benieuwd hoe het gaat lopen...
nouja, ga nu eerst maar ff de uitzending van gisteren bekijken, wil met eigen ogen zien dat tan ja aankondigt dat ze er vanavond uit gaat
Ik vind het ook allemaal vresenlijk wat er rond Menno gebeurt, maar door deze berichtgeving en alles wat zich nu op de verschillende forums over hem wordt gezegd (90% positief), krijgt hij wel de zg. Ünderdog"-positie. Het Nederlandse publiek staat er om bekend vaak voor de underdog te kiezen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:13 schreef Gert het volgende:
Wat betreft de TT: ook op de Talpa-site lijkt Menno het pispaaltje. In het bericht "Menno in identiteitscrisis" wordt verslag gedaan van het gesprek dat hij gisteren met Nathalie in de tuin had, en waarin hij o.a. zijn onzekerheid t.a.v. zijn positie in de groep verwoordde.
Van de laatste alinea druipt het cynisme af:
[..]
nee nee, het scenario dat avonne beschreef is precies perfect gewoon, echt het water loopt me in de mond bij het vooruitzicht!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:05 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Hey muizemeis
Vanavond Rob en Tanja hand in hand exit dan maar?![]()
Ik heb nu ook meer sympathie voor Menno door de manier waarop de bewoners over hem praten, dus bij mij werkt hetquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:07 schreef crazymamma het volgende:
Ik vind het ook allemaal vresenlijk wat er rond Menno gebeurt, maar door deze berichtgeving en alles wat zich nu op de verschillende forums over hem wordt gezegd (90% positief), krijgt hij wel de zg. Ünderdog"-positie. Het Nederlandse publiek staat er om bekend vaak voor de underdog te kiezen.
Misschien pakt het vanavond wel niet eens zo slecht voor hem uit.
Bij mij ookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nu ook meer sympathie voor Menno door de manier waarop de bewoners over hem praten, dus bij mij werkt het
Misschien is het wel een plan van de bewoners om op deze manier Rob kwijt te raken... Iedereen gaat voor Menno stemmen uit sympathie en Rob kan naar stemmen fluiten...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu ook meer sympathie voor Menno door de manier waarop de bewoners over hem praten, dus bij mij werkt het
Ze kan nu niet meer terug ,als ze niet genomineerd zou staan had ze zich nog kunnenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als Tanja vanavond toch vrijwillig vertrekt bedoel je?
ik ook nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:13 schreef Kokstra het volgende:
Sinterklaasliedjes zingen, Roel wordt er niet vrolijk van
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:13 schreef Marrije het volgende:
Neehee, Rob moet er niet uit vanavond
Tanja mag Naat aan het handje meenemen.
Hier insgelijks.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het niet universeel om het op te nemen voor de underdog?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:07 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal vresenlijk wat er rond Menno gebeurt, maar door deze berichtgeving en alles wat zich nu op de verschillende forums over hem wordt gezegd (90% positief), krijgt hij wel de zg. Ünderdog"-positie. Het Nederlandse publiek staat er om bekend vaak voor de underdog te kiezen.Misschien pakt het vanavond wel niet eens zo slecht voor hem uit.
neeee... die manke, betweterige, stokende eikel moet gewoon eens goed op zijn bek gaan.. even laten doordringen dat hij helemaal niet populair is en dat er mensen zijn zoals ik die met alle vormen van liefde hem die benen anaal zouden willen inbrengen.. alle 3 tegelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:13 schreef Marrije het volgende:
Neehee, Rob moet er niet uit vanavond
Tanja mag Naat aan het handje meenemen.
First kut is the deepestquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Kut met peren.
Dat slaat als Kut op Dirk
Jan Lul en Kaatje Kut
Meer weet ik er zo ook niet
Wat mij betreft gaat Naat eruit... Dat gejank na een nominatie was al erg triest maar vanavond zou je dan echt kunnen lachen.. Eerst heeeeeeeeeeeeeeel begripvol tegen Tanja en een half uur later mag ze zelf oprotten! En dan zou het helemaal leuk zijn als die Joost van haar homo is geworden met Ralph!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
neeee... die manke, betweterige, stokende eikel moet gewoon eens goed op zijn bek gaan.. even laten doordringen dat hij helemaal niet populair is en dat er mensen zijn zoals ik die met alle vormen van liefde hem die benen anaal zouden willen inbrengen.. alle 3 tegelijk
rob
* vervelend voor michelle, maar ik heb aan rob een nog grotere hekel dan aan de zeug
Naat gaat er denk ik niet uit hoor. Het zal tussen Rob en Menno gaanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:21 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat Naat eruit... Dat gejank na een nominatie was al erg triest maar vanavond zou je dan echt kunnen lachen.. Eerst heeeeeeeeeeeeeeel begripvol tegen Tanja en een half uur later mag ze zelf oprotten! En dan zou het helemaal leuk zijn als die Joost van haar homo is geworden met Ralph!
denk dat het tussen rob en naad zal gaan...Menno is veel populairder op dit moment!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Naat gaat er denk ik niet uit hoor. Het zal tussen Rob en Menno gaan![]()
Geen idee wie het gaat worden, maar ik hoop op Rob.
Nee. Ik heb nog steeds een hekel aan Menno.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is het niet universeel om het op te nemen voor de underdog?
Beter 1 kut in de hand, dan de lucht van 10!quote:
Rob moet eruit want anders komt hij de volgende keer niet op de bank misschien,zeker als Menno eruit gaat verwacht ik voor Rob volgende keer weinig tot geen stemmen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Naat gaat er denk ik niet uit hoor. Het zal tussen Rob en Menno gaan![]()
Geen idee wie het gaat worden, maar ik hoop op Rob.
menno is veel populairder idd.. maar tijdens de uitzending zullen ze het iig zo brengen dat die 2 kemphanen als laatste op de bank zitten vrees ikquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat het tussen rob en naad zal gaan...Menno is veel populairder op dit moment!
Tanja kan niet NU pas goed met Lieske overweg, maar kort na de 1e nominatie al. Toen heeft ze een gesprek met Lieske gehad, waarin ze toegaf dat ze Lieske verkeerd had ingeschat. Vanaf dat moment konden de dames het goed met elkaar vinden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
neeee... die manke, betweterige, stokende eikel moet gewoon eens goed op zijn bek gaan.. even laten doordringen dat hij helemaal niet populair is en dat er mensen zijn zoals ik die met alle vormen van liefde hem die benen anaal zouden willen inbrengen.. alle 3 tegelijk
rob
* vervelend voor michelle, maar ik heb aan rob een nog grotere hekel dan aan de zeug
Bij de internetters. Menno is populair bij de internetters. Op de tvuitzendingen zie je bijna niets van wat wij hier zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat het tussen rob en naad zal gaan...Menno is veel populairder op dit moment!
Ik heb ook liever die sufkut van een Nathalie eruit, maar ik vrees dat het Rob of Menno wordt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Juist die stokende betweter erin!
Die sufkwakende Naat voegt echt helemaal niets toe, behalve een paar tranen en dat ze me "Toen ik die tent binnenkwam....Zag ik met een half oog, alles klasse' heeft geleerd. Ik vind Naat zooo saai, 10 keer liever zij eruit dan die stokende betweter die mij beter weet te vermaken.
Het ging erom of het iets typisch Nederlands is om het voor de underdog op te nemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:23 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nog steeds een hekel aan Menno.
en in dat geval dus duidelijk robquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook liever die sufkut van een Nathalie eruit, maar ik vrees dat het Rob of Menno wordt.
volgens mij geldt dit ook voor lieske die zit volgens de tv ook niet meer in het huis.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij de internetters. Menno is populair bij de internetters. Op de tvuitzendingen zie je bijna niets van wat wij hier zien.
Yep, laat Rob dan in godsnaam gaanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
en in dat geval dus duidelijk robAlleen al om chantal en joost te pesten
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
rob
Lieske werd best goed neergezet toen ze Menno hielp na het mini- feestjequote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
volgens mij geldt dit ook voor lieske die zit volgens de tv ook niet meer in het huis.
Dat weet ik niet. Misschien wel, maar dat hangt denk ik ook van de persoon af. Menno mag dan de underdog zijn, ik mag hem nog steeds niet door zijn slijmerige gedrag van de afgelopen weken. Maar misschien ben ik in de minderheidquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het ging erom of het iets typisch Nederlands is om het voor de underdog op te nemen.
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is het niet universeel om het op te nemen voor de underdog?
als je fokkers gaat tellen....hier nog eenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:32 schreef Kokstra het volgende:
Dat weet ik niet. Misschien wel, maar dat hangt denk ik ook van de persoon af. Menno mag dan de underdog zijn, ik mag hem nog steeds niet door zijn slijmerige gedrag van de afgelopen weken. Maar misschien ben ik in de minderheid![]()
Menno heeft misschien niet mijn sympathie, maar hij hoeft er deze keer nog niet uit wat mij betreft.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:32 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Misschien wel, maar dat hangt denk ik ook van de persoon af. Menno mag dan de underdog zijn, ik mag hem nog steeds niet door zijn slijmerige gedrag van de afgelopen weken. Maar misschien ben ik in de minderheid![]()
Zelf kijk ik nooit naar de tv uitzending behalve de donderdagavond/quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:30 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Lieske werd best goed neergezet toen ze Menno hielp na het mini- feestje
waar de borst het hart vol van is...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:36 schreef Art_Core het volgende:
Joost: kom je in de gang , zie je drie iconen staan.
Ingrid: Wat? Siliconen?
zoiets is net ook al voorbij gekomenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:41 schreef muizemeis het volgende:
en weet je wat ik helemaal geweldig zou vinden??
als vanavond bridget aankondigt:
Droom scenario
En menno, nederland heeft massaal op jou gestemd!!
LOLLOL, kijken de andere bewoners wel ff op hun neus dacht ik zo
ja dat klopt, heb ik al op gereageerdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:43 schreef Wup het volgende:
[..]
zoiets is net ook al voorbij gekomen
maar ze geloofden het bij tanja ook al niet helemaal
alle drie op 4??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:48 schreef Day het volgende:
Menno staat nu op een gedeelde 4e plaats met Lieske, Naat op 4 en Rob op 6!
(Zou mijn droom scenario dan toch uitkomen?)
HT is toch gestopt? Dat ving ik laatst op...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:51 schreef Kokstra het volgende:
Joost hoopt dat Hans Teeuwen al met zijn nieuwe show bezig is. Da's pech hebben.
Ja, maar dat weten zijn nog niet, zaten ze al in dat huis.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
HT is toch gestopt? Dat ving ik laatst op...![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:53 schreef ChantalC het volgende:
staan er nog geen uitslagen op teletekst BTW?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:53 schreef ChantalC het volgende:
staan er nog geen uitslagen op teletekst BTW?
Ja, vandaar dat Joost pech heeftquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
HT is toch gestopt? Dat ving ik laatst op...![]()
...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:51 schreef muizemeis het volgende:
[..]
-knip-
anyhow, rob gaat eruit, dat is duidelijk!!
![]()
![]()
![]()
*vlag vast uitsteekt*
Chantal en roel konden er niet mee zitten dat ze dat dachten in ieder geval.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:58 schreef avonne het volgende:
Even een vraagje...
Toen menno gisteren zei "Nederland vindt ons een stelletje slapzwansen" had ik verwacht dat de bewoners daar erg mee bezig zouden zijn, aangezien ze altijd bezig zijn met hoe ze overkomen.
Maar ik heb er niks meer over gehoord. Heeft iemand gemerkt dat ze daarover gepraat hebben. Chantal bijvoorbeeld?
Ze begonnen allemaal Menno belachelijk te maken en een paar zeiden dat het ze niks kan schelen hoe Nederland over hun denkt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:58 schreef avonne het volgende:
Even een vraagje...
Toen menno gisteren zei "Nederland vindt ons een stelletje slapzwansen" had ik verwacht dat de bewoners daar erg mee bezig zouden zijn, aangezien ze altijd bezig zijn met hoe ze overkomen.
Maar ik heb er niks meer over gehoord. Heeft iemand gemerkt dat ze daarover gepraat hebben. Chantal bijvoorbeeld?
*bibberend stemmetje*quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
......ik zou nog maar even met die vlag wachten....
Kan me alleen herinneren dat Joost zei dat hij dat niet geloofde.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:58 schreef avonne het volgende:
Even een vraagje...
Mooi. Dan kunnen die hutkoffers vol make-up ook afgeserveerd wordenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:00 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ze begonnen allemaal Menno belachelijk te maken en een paar zeiden dat het ze niks kan schelen hoe Nederland over hun denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |