als Rob dan de vertrekkende is heb je mijn droom avond goed verwoordquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:32 schreef Fling het volgende:
Hoe zouden ze het doen vanavond? Eerst Tanja eruit en dan de hele groep high-fivend concluderen dat zij dus kunnen blijven; die illusie een minuut of tien in stand houden en dan keihard één van de drie vertellen dat ie nog vijf minuten heeft om naar buiten te komen?![]()
slechte communicatie tussen de groepen onderlingquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:35 schreef Art_Core het volgende:
Ze blijven maar mekkeren over wie tot wanneer moet werken, wat is dat voor een stel chaoten?
Dit betekent dat we voorlopig nog niet van chantal af zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:15 schreef ernie09 het volgende:
Het hele artikel (indien al geplaatst, excuses)
TANJA VOELT ZICH WEGGEPEST.
Dan rest nog een vraag voor Hummie.
Is Big Brother nog wel interessant nu de baby is geboren en Tanja vertrekt?
Het spel wordt interessanter naarmate het vordert. Dat weten we uit ervaring. Hoe minder mensen, hoe meer de relaties zich ontwikkelen. En het wordt binnenkort tijd dat we proberen Chantal aan een interessante man voor te stellen. Big Brother wordt van kraamverzorger relatiebemiddelaar.
[edit] iets leesbaarder gemaakt.
'We' worden het wel een beetje zat. Als dit nog anderhalve maand zo doorgaat!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wat dacht je van: dat is nou juist datgene wat we willen zien? Anders kan je net zo goed een groepje vredig gelovige christenen bij elkaar zetten en het door de EO laten uitzenden...
Tanja zag je laatste week alleen maar roken, dus die zal ik niet missen,quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:41 schreef Art_Core het volgende:
Het zal saaier worden zonder Tanja en Rob. Maar Naat is leuk om te cappen en en Menno is af en toe goed voor leuke uitbarstingen.
Gelukkig hebben "we" de vrije keuze om te stoppen met kijken....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'We' worden het wel een beetje zat. Als dit nog anderhalve maand zo doorgaat!
Dit gaat niet zo door er gaat iets veranderen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'We' worden het wel een beetje zat. Als dit nog anderhalve maand zo doorgaat!
En gelukkig hebben we ook de vrijheid om op dit forum te bespreken wat ons wel en niet bevalt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben "we" de vrije keuze om te stoppen met kijken....![]()
dido moet zich nog omkleden hoor dat duurt bij haar ook een hele dagquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:49 schreef stormiot het volgende:
jeesss is het nu echt ZO moeilijk?
Als Menno de dienst van Dido heeft overgenomen dan neemt Dido die toch gewoon van hem over![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:52 schreef n00cL30n het volgende:
Ik weiger nogsteeds te geloven dat Tanja weg gaat... Ze heeft dit mij al iets te vaak toegzegd, en iedere keer heeft ze mijn dag weer weten te verstieren door niet te gaan.
Je kan neit meer op haar stemmen dus is het nu wel echt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:52 schreef n00cL30n het volgende:
Ik weiger nogsteeds te geloven dat Tanja weg gaat... Ze heeft dit mij al iets te vaak toegzegd, en iedere keer heeft ze mijn dag weer weten te verstieren door niet te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |