Dan weet jij meer dan ikquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:57 schreef Wup het volgende:
Lieske wordt al vaak genoeg ontzien bij weekopdrachten dus niet mekkeren
Van www.bigbrother.tvquote:Tanja gaat naar huis!
Na een gesprek in de Dagboekkamer heeft Tanja te kennen gegeven dat ze liever naar huis gaat. Ze vindt het heel erg dat haar kleine meid het grootste gedeelte van de dag in de Babykamer moet blijven.
Big Brother geeft, zoals de regels het voorschrijven, 24 uur bedenktijd. Maar als het besluit van de eigengereide Groningse na een dag nog steeds vast staat, stemt Big Brother toe in een vrijwillige Exit. We zullen morgen dan toch echt afscheid moeten nemen van onze kersverse moeder.
De andere Bewoners zijn nog niet op de hoogte van Tanja's besluit.
Lachûh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:32 schreef Fling het volgende:
Hoe zouden ze het doen vanavond? Eerst Tanja eruit en dan de hele groep high-fivend concluderen dat zij dus kunnen blijven; die illusie een minuut of tien in stand houden en dan keihard één van de drie vertellen dat ie nog vijf minuten heeft om naar buiten te komen?![]()
Wat dacht je van: dat is nou juist datgene wat we willen zien? Anders kan je net zo goed een groepje vredig gelovige christenen bij elkaar zetten en het door de EO laten uitzenden...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:58 schreef Lienekien het volgende:
Zou BB daar nou niet een stokje voor kunnen steken, dat voortdurende geroddel en gezeik/geziek?
Wat dachten jullie van een goede compilatie van wat iedereen in de ander zijn gezicht beweert en vervolgens kletst als diegene er niet bij is? En die compilatie dan aan de groep laten zien?
als Rob dan de vertrekkende is heb je mijn droom avond goed verwoordquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:32 schreef Fling het volgende:
Hoe zouden ze het doen vanavond? Eerst Tanja eruit en dan de hele groep high-fivend concluderen dat zij dus kunnen blijven; die illusie een minuut of tien in stand houden en dan keihard één van de drie vertellen dat ie nog vijf minuten heeft om naar buiten te komen?![]()
slechte communicatie tussen de groepen onderlingquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:35 schreef Art_Core het volgende:
Ze blijven maar mekkeren over wie tot wanneer moet werken, wat is dat voor een stel chaoten?
Dit betekent dat we voorlopig nog niet van chantal af zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:15 schreef ernie09 het volgende:
Het hele artikel (indien al geplaatst, excuses)
TANJA VOELT ZICH WEGGEPEST.
Dan rest nog een vraag voor Hummie.
Is Big Brother nog wel interessant nu de baby is geboren en Tanja vertrekt?
Het spel wordt interessanter naarmate het vordert. Dat weten we uit ervaring. Hoe minder mensen, hoe meer de relaties zich ontwikkelen. En het wordt binnenkort tijd dat we proberen Chantal aan een interessante man voor te stellen. Big Brother wordt van kraamverzorger relatiebemiddelaar.
[edit] iets leesbaarder gemaakt.
'We' worden het wel een beetje zat. Als dit nog anderhalve maand zo doorgaat!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wat dacht je van: dat is nou juist datgene wat we willen zien? Anders kan je net zo goed een groepje vredig gelovige christenen bij elkaar zetten en het door de EO laten uitzenden...
Tanja zag je laatste week alleen maar roken, dus die zal ik niet missen,quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:41 schreef Art_Core het volgende:
Het zal saaier worden zonder Tanja en Rob. Maar Naat is leuk om te cappen en en Menno is af en toe goed voor leuke uitbarstingen.
Gelukkig hebben "we" de vrije keuze om te stoppen met kijken....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'We' worden het wel een beetje zat. Als dit nog anderhalve maand zo doorgaat!
Dit gaat niet zo door er gaat iets veranderen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'We' worden het wel een beetje zat. Als dit nog anderhalve maand zo doorgaat!
En gelukkig hebben we ook de vrijheid om op dit forum te bespreken wat ons wel en niet bevalt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben "we" de vrije keuze om te stoppen met kijken....![]()
dido moet zich nog omkleden hoor dat duurt bij haar ook een hele dagquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:49 schreef stormiot het volgende:
jeesss is het nu echt ZO moeilijk?
Als Menno de dienst van Dido heeft overgenomen dan neemt Dido die toch gewoon van hem over![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:52 schreef n00cL30n het volgende:
Ik weiger nogsteeds te geloven dat Tanja weg gaat... Ze heeft dit mij al iets te vaak toegzegd, en iedere keer heeft ze mijn dag weer weten te verstieren door niet te gaan.
Je kan neit meer op haar stemmen dus is het nu wel echt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:52 schreef n00cL30n het volgende:
Ik weiger nogsteeds te geloven dat Tanja weg gaat... Ze heeft dit mij al iets te vaak toegzegd, en iedere keer heeft ze mijn dag weer weten te verstieren door niet te gaan.
ja maar....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En gelukkig hebben we ook de vrijheid om op dit forum te bespreken wat ons wel en niet bevalt.![]()
Vanavond toch pas?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:53 schreef Giggio het volgende:
Weten ze nu dat Tanja eruit gaat?? Was ff koffie halen ...
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:53 schreef Giggio het volgende:
Weten ze nu dat Tanja eruit gaat?? Was ff koffie halen ...
volgens mij heeft ze al de 24 uur bedenktijd gehad, want anders hadden ze haar nooit van de "stemlijst" afgehaald gisteren.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:52 schreef n00cL30n het volgende:
dan had ze niet meoten ruilenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:51 schreef Inca het volgende:
[..]
dido moet zich nog omkleden hoor dat duurt bij haar ook een hele dag
Mèèèn... Als dit echt zo is... Part @my place!!!quote:
Net als winnaar Bart uit BB1.... Menno en Roel worden een beetje Willem en Ruud...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:55 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze al de 24 uur bedenktijd gehad, want anders hadden ze haar nooit van de "stemlijst" afgehaald gisteren.
Ze gaat gelukkig vanavond oprotten en geen dag te vroeg, de aansteller![]()
![]()
![]()
doei en neem Menno maar lekker mee want die krijgt vanaf nu anders ook elke week een nominatie.
Dat daggeld, is dat echt op basis van minimum loon?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
En Tanja krijgt wel gewoon haar geld![]()
en daarom steun MENNOquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:54 schreef regenworm het volgende:
Ik denk dat menno straks de lul van de groep is neemt de plaats van tanja over.
Een groot deel van de groep gaat menno bashen
Ik durf pas te juichen als ze vanavond de studio inloopt...ben benieuwd of Ruud de Wild zich kan inhoudenquote:
Ik vraag me af of Tanja nog iedere week de live uitzending komt bijwonen... Ik vrees dat ze "daar wel geen zin in zal hebben"...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:00 schreef Mike1964 het volgende:
Ik durf pas te juichen als ze vanavond de studio inloopt...ben benieuwd of Ruud de Wild zich kan inhouden
dat denk ik ook niet neequote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:06 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Tanja nog iedere week de live uitzending komt bijwonen... Ik vrees dat ze "daar wel geen zin in zal hebben"...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |