ja maar....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En gelukkig hebben we ook de vrijheid om op dit forum te bespreken wat ons wel en niet bevalt.![]()
Vanavond toch pas?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:53 schreef Giggio het volgende:
Weten ze nu dat Tanja eruit gaat?? Was ff koffie halen ...
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:53 schreef Giggio het volgende:
Weten ze nu dat Tanja eruit gaat?? Was ff koffie halen ...
volgens mij heeft ze al de 24 uur bedenktijd gehad, want anders hadden ze haar nooit van de "stemlijst" afgehaald gisteren.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:52 schreef n00cL30n het volgende:
Ik weiger nogsteeds te geloven dat Tanja weg gaat... Ze heeft dit mij al iets te vaak toegzegd, en iedere keer heeft ze mijn dag weer weten te verstieren door niet te gaan.
dan had ze niet meoten ruilenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:51 schreef Inca het volgende:
[..]
dido moet zich nog omkleden hoor dat duurt bij haar ook een hele dag
Mèèèn... Als dit echt zo is... Part @my place!!!quote:
Net als winnaar Bart uit BB1.... Menno en Roel worden een beetje Willem en Ruud...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:55 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze al de 24 uur bedenktijd gehad, want anders hadden ze haar nooit van de "stemlijst" afgehaald gisteren.
Ze gaat gelukkig vanavond oprotten en geen dag te vroeg, de aansteller![]()
![]()
![]()
doei en neem Menno maar lekker mee want die krijgt vanaf nu anders ook elke week een nominatie.
Dat daggeld, is dat echt op basis van minimum loon?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
En Tanja krijgt wel gewoon haar geld![]()
en daarom steun MENNOquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:54 schreef regenworm het volgende:
Ik denk dat menno straks de lul van de groep is neemt de plaats van tanja over.
Een groot deel van de groep gaat menno bashen
Ik durf pas te juichen als ze vanavond de studio inloopt...ben benieuwd of Ruud de Wild zich kan inhoudenquote:
Ik vraag me af of Tanja nog iedere week de live uitzending komt bijwonen... Ik vrees dat ze "daar wel geen zin in zal hebben"...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:00 schreef Mike1964 het volgende:
Ik durf pas te juichen als ze vanavond de studio inloopt...ben benieuwd of Ruud de Wild zich kan inhouden
dat denk ik ook niet neequote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:06 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Tanja nog iedere week de live uitzending komt bijwonen... Ik vrees dat ze "daar wel geen zin in zal hebben"...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |