Oh, dat was dat gemiep over het woordje 'tiefen'.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze is een vaag verhaal tegen Lieske begonnen over haar taalgebruik. Lieske begreep het niet eens.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:26 schreef avonne het volgende:
Droom scenario
- eerst krijgt Menno te horen "van de genomineerden mag in ieder geval blijven... MENNO...!"
- dan weer 10 minuten naar de studio, zodat wij op internet de reacties van de groep kunnen zien. Nathalie "wat FFFFIJNNNN voor je, joh!"
- dan weer Birgit "vanavond moeten we helaas afscheid nemen van..........Tanja"
-dan half uurtje Tanja en baby in de studio, en ander opvulsel.
-ondertussen party-time bij de groep waarvan we via internet volop van meegenieten
- dan "Beste bewoners, Ja, dat is jammer he, dat Tanja weg is met een vrijwillige exit. Hierbij dan eindelijk de uitslag van de stemmen van de kijkers. Rob, jij gaat naar huis"
- en dan als toetje gaan Bridget en Ruud lekker snerend en grollend Rob "interviewen"
- de after show op internet wordt dan lekker gevuld met het helemaal gek wordende Rob.
Heerlijk. Maar ik hou er rekening mee dat het een droom blijft.
Kloptquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Oh, dat was dat gemiep over het woordje 'tiefen'.
helaas die stream heb ik even verbannen vanwege de sprookjesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Captures willen we! Captures!
typo 10000xquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als Tanja vanavond toch vrijwillig vertrekt bedoel je?
jij hebt volgens mij dezelfde droom als ik gehadquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:26 schreef avonne het volgende:
Droom scenario
- eerst krijgt Menno te horen "van de genomineerden mag in ieder geval blijven... MENNO...!"
- dan weer 10 minuten naar de studio, zodat wij op internet de reacties van de groep kunnen zien. Nathalie "wat FFFFIJNNNN voor je, joh!"
- dan weer Birgit "vanavond moeten we helaas afscheid nemen van..........Tanja"
-dan half uurtje Tanja en baby in de studio, en ander opvulsel.
-ondertussen party-time bij de groep waarvan we via internet volop van meegenieten
- dan "Beste bewoners, Ja, dat is jammer he, dat Tanja weg is met een vrijwillige exit. Hierbij dan eindelijk de uitslag van de stemmen van de kijkers. Rob, jij gaat naar huis"
- en dan als toetje gaan Bridget en Ruud lekker snerend en grollend Rob "interviewen"
- de after show op internet wordt dan lekker gevuld met het helemaal gek wordende Rob.
Heerlijk. Maar ik hou er rekening mee dat het een droom blijft.
Veel plezierquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jij hebt volgens mij dezelfde droom als ik gehad
ow heb zo zin in vanavond mensen, ben zo benieuwd hoe het gaat lopen...
nouja, ga nu eerst maar ff de uitzending van gisteren bekijken, wil met eigen ogen zien dat tan ja aankondigt dat ze er vanavond uit gaat
En o o o wat is Joost weer grappig. Maar die van Menno was een stuk leuker laatst: "Beter één hand op je tiet dan tien in je kut."quote:
Voor de kat z'n kut.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:03 schreef Kokstra het volgende:
Hm. Een uitdrukking met kutje. Iemand?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jij hebt volgens mij dezelfde droom als ik gehad
ow heb zo zin in vanavond mensen, ben zo benieuwd hoe het gaat lopen...
nouja, ga nu eerst maar ff de uitzending van gisteren bekijken, wil met eigen ogen zien dat tan ja aankondigt dat ze er vanavond uit gaat
Ik vind het ook allemaal vresenlijk wat er rond Menno gebeurt, maar door deze berichtgeving en alles wat zich nu op de verschillende forums over hem wordt gezegd (90% positief), krijgt hij wel de zg. Ünderdog"-positie. Het Nederlandse publiek staat er om bekend vaak voor de underdog te kiezen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:13 schreef Gert het volgende:
Wat betreft de TT: ook op de Talpa-site lijkt Menno het pispaaltje. In het bericht "Menno in identiteitscrisis" wordt verslag gedaan van het gesprek dat hij gisteren met Nathalie in de tuin had, en waarin hij o.a. zijn onzekerheid t.a.v. zijn positie in de groep verwoordde.
Van de laatste alinea druipt het cynisme af:
[..]
nee nee, het scenario dat avonne beschreef is precies perfect gewoon, echt het water loopt me in de mond bij het vooruitzicht!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:05 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Hey muizemeis
Vanavond Rob en Tanja hand in hand exit dan maar?![]()
Ik heb nu ook meer sympathie voor Menno door de manier waarop de bewoners over hem praten, dus bij mij werkt hetquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:07 schreef crazymamma het volgende:
Ik vind het ook allemaal vresenlijk wat er rond Menno gebeurt, maar door deze berichtgeving en alles wat zich nu op de verschillende forums over hem wordt gezegd (90% positief), krijgt hij wel de zg. Ünderdog"-positie. Het Nederlandse publiek staat er om bekend vaak voor de underdog te kiezen.
Misschien pakt het vanavond wel niet eens zo slecht voor hem uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |