dat van Rob begrijp ik ook nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:08 schreef sebassj het volgende:
Waarom denken ze allemaal dat Rob en Naat zo popualir zijn![]()
dat denk ik ook die komt een enkele keer langs.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:06 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Tanja nog iedere week de live uitzending komt bijwonen... Ik vrees dat ze "daar wel geen zin in zal hebben"...![]()
Rob omdat ie er altijd voor zorgt dat binnen het huis niet duidelik wordt hoe erg ie stooktquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:08 schreef sebassj het volgende:
Waarom denken ze allemaal dat Rob en Naat zo popualir zijn![]()
daar moet ze echt mee stoppen want dat past niet bij haar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:08 schreef Day het volgende:
Oh LIeske heeft duidelijk te veel in Chantal's gezelschap doorgebracht. Ze neemt haar uitspraken over.
Ja! Ze zeggen steeds gewoon wat iemand wil horenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:11 schreef stormiot het volgende:
Ik bedoel het likt mij dat Dido het liefst wil dat Rob eruit gaat van de 4, maar ze zegt toch wat anders
ja wel hoor gisteren stonden joost en lieske samen onder de douchequote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:13 schreef kissa het volgende:
Wordt er eigenlijk nog gedouched in het huis? Ze zien er stuk voor stuk slonzig uit: smerig vet haar enzo![]()
voor vanavond zal het wel stormlopenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:13 schreef kissa het volgende:
Wordt er eigenlijk nog gedouched in het huis? Ze zien er stuk voor stuk slonzig uit: smerig vet haar enzo![]()
Denk het niet hij heeft het goed verpest.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:15 schreef Wup het volgende:
ow nathalie vraagt zich nu af of haar Joost nog wel naar de studio mag komen
Huh, waarom zou Joost zijn onderbroek aanhoudenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja wel hoor gisteren stonden joost en lieske samen onder de douche![]()
Lieske naaktjoost in zijn onderbroek
![]()
![]()
Nou, IK ben blij dat hij het gedaan heeft. Sterker nog, het is jammer dat hij niet ook een t-shirt aan had, met dat walgelijke lijf !quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Huh, waarom zou Joost zijn onderbroek aanhouden![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Huh, waarom zou Joost zijn onderbroek aanhouden![]()
![]()
Nee, de regie liet alleen maar haar gezicht zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:23 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, IK ben blij dat hij het gedaan heeft. Sterker nog, het is jammer dat hij niet ook een t-shirt aan had, met dat walgelijke lijf !![]()
Enne, we weten niet of Lieske helemaal naakt was, dat is wishfull thinking van Scan en Regenworm.
hahaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:34 schreef Sonique het volgende:
Dido: "Het is altijd zo geweest dat er twee sliepen!"
Rob: "Nietes"
Dido: "Welles"
en Chantal EN Menno draaien zich nog een keer lekker om in hun bedjesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:34 schreef Sonique het volgende:
Dido: "Het is altijd zo geweest dat er twee sliepen!"
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:44 schreef Kokstra het volgende:
27-10, de BB5-dag om nooit te vergeten
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:45 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Tanja en RobNatte Lie exit..... wat een dag
Ik ook, maar ik moet weer eens werken op de exit avond...quote:
En je voelt je nog niet grieperig?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet weer eens werken op de exit avond...
Ik heb dus nog geen één exit live gezien
[kuch]quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
En je voelt je nog niet grieperig?
Zeker vanavond mag je niet missen hoor![]()
je ziet ook behoorlijk witjes hoor ik zou lekker op de bank met een kop thee gaan zittenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
[kuch]
[kuch]
Nou, ik voel anders wel een griepje aankomen nu je het zegt...![]()
En dan vanavond lekker vroeg je bed in!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:52 schreef Knurkie het volgende:
[..]
je ziet ook behoorlijk witjes hoor ik zou lekker op de bank met een kop thee gaan zitten![]()
Doe Chantal maar danquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:08 schreef Sonique het volgende:
Genomineerde voor een instand exit wat mij betreft:
De evil sisters: Chantal, Ingrid en Joost
Nicequote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:12 schreef Sonique het volgende:
[Shameless plug]
Voor de geintereseerde:
http://www.bigbrotherstreams.tk/
[/Shameless plug]
Als ze dat vandaag zou doen, zou ik er nog tegen kunnen ookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tanja moet nu fluitend door het huis lopen n:D
waarom mag dat voetbalshirt van Menno niet gedragen worden terwijl Rob hier toch ook reclame maakt voor Adidas?quote:
omdat Rob vanavond toch vertrektquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:19 schreef teckeltje het volgende:
[..]
waarom mag dat voetbalshirt van Menno niet gedragen worden terwijl Rob hier toch ook reclame maakt voor Adidas?
Je bent er heilig van overtuigd of nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
omdat Rob vanavond toch vertrekt
Adidas betaald meer...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:19 schreef teckeltje het volgende:
[..]
waarom mag dat voetbalshirt van Menno niet gedragen worden terwijl Rob hier toch ook reclame maakt voor Adidas?
ach.. nu tanja eindelijk opflikkert vind ik alles best... als Menno maar blijft (om de rest te stangen)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:21 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Je bent er heilig van overtuigd of niet
Wie dan wel?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:21 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Je bent er heilig van overtuigd of niet
daar zal hij dan toch echt hulp van BB bij nodig hebben want Menno stangt helemaal niemandquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:23 schreef teamlead het volgende:
ach.. nu tanja eindelijk opflikkert vind ik alles best... als Menno maar blijft (om de rest te stangen)
ik zie die Rob er nog voor aan daar geld voor te vragen aan Adidas.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
omdat Rob vanavond toch vertrekt
probeer je eens het gezicht voor te stellen van sjankwal en josti als Menno als eerste te horen krijgt dat hij veilig isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:24 schreef Wup het volgende:
[..]
daar zal hij dan toch echt hulp van BB bij nodig hebben want Menno stangt helemaal niemand
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:26 schreef avonne het volgende:
Droom scenario
- eerst krijgt Menno te horen "van de genomineerden mag in ieder geval blijven... MENNO...!"
- dan weer 10 minuten naar de studio, zodat wij op internet de reacties van de groep kunnen zien. Nathalie "wat FFFFIJNNNN voor je, joh!"
- dan weer Birgit "vanavond moeten we helaas afscheid nemen van..........Tanja"
-dan half uurtje Tanja en baby in de studio, en ander opvulsel.
-ondertussen party-time bij de groep waarvan we via internet volop van meegenieten
- dan "Beste bewoners, Ja, dat is jammer he, dat Tanja weg is met een vrijwillige exit. Hierbij dan eindelijk de uitslag van de stemmen van de kijkers. Rob, jij gaat naar huis"
- en dan als toetje gaan Bridget en Ruud lekker snerend en grollend Rob "interviewen"
- de after show op internet wordt dan lekker gevuld met het helemaal gek wordende Rob.
Heerlijk. Maar ik hou er rekening mee dat het een droom blijft.
Ik kan de live-show vanavond helaas niet zienquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik word echt minstens een week niet meer nuchter als dit scenario uitkomt
nouhou.....door slechts twee uurtjes boontjes schuiven heeft hij het complete huis tegen zich in het harnas en op achterste poten. Door zijn actie is zelfs lieske door het lint gegaan en is de eerste keer fysiek geweld tijdens een ruzie in BB toegepast ( Lieske die Joost voor de schenen schopte) . Waty mij betreft verdient Menno een BB-Lintje en mede doordat hij de hele week al tegen de groep zegt dat ze niet zo moeten zeiken over eten en werk mag hij van mij tot de finale imuun worden voor nominaties. En het liefste heb ik dat Rob een envelop krijgt en moet voorlezen dat Menno imuun is bij deze :-)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:24 schreef Wup het volgende:
[..]
daar zal hij dan toch echt hulp van BB bij nodig hebben want Menno stangt helemaal niemand
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:26 schreef avonne het volgende:
Droom scenario
- eerst krijgt Menno te horen "van de genomineerden mag in ieder geval blijven... MENNO...!"
- dan weer 10 minuten naar de studio, zodat wij op internet de reacties van de groep kunnen zien. Nathalie "wat FFFFIJNNNN voor je, joh!"
- dan weer Birgit "vanavond moeten we helaas afscheid nemen van..........Tanja"
-dan half uurtje Tanja en baby in de studio, en ander opvulsel.
-ondertussen party-time bij de groep waarvan we via internet volop van meegenieten
- dan "Beste bewoners, Ja, dat is jammer he, dat Tanja weg is met een vrijwillige exit. Hierbij dan eindelijk de uitslag van de stemmen van de kijkers. Rob, jij gaat naar huis"
- en dan als toetje gaan Bridget en Ruud lekker snerend en grollend Rob "interviewen"
- de after show op internet wordt dan lekker gevuld met het helemaal gek wordende Rob.
Heerlijk. Maar ik hou er rekening mee dat het een droom blijft.
Wedden dat sjankwal Menno's beste vriendin wor omdat ze beseft dat Menno tijdens de stemming populair blijkt ? heheheh en Menno dan gewoon Sjankwal continu afstoten en afzeiken !quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
probeer je eens het gezicht voor te stellen van sjankwal en josti als Menno als eerste te horen krijgt dat hij veilig is![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouhou.....door slechts twee uurtjes boontjes schuiven heeft hij het complete huis tegen zich in het harnas en op achterste poten. Door zijn actie is zelfs lieske door het lint gegaan en is de eerste keer fysiek geweld tijdens een ruzie in BB toegepast ( Lieske die Joost voor de schenen schopte) . Waty mij betreft verdient Menno een BB-Lintje en mede doordat hij de hele week al tegen de groep zegt dat ze niet zo moeten zeiken over eten en werk mag hij van mij tot de finale imuun worden voor nominaties. En het liefste heb ik dat Rob een envelop krijgt en moet voorlezen dat Menno imuun is bij deze :-)
In dat geval mag Rob er van mij nog wel tot vlak voor de finale inblijven om zich totaal kapot te ergeren en met zijn verbeten schedel in een hoekje te gaan zitten mokken!
Het is inderdaad vreemd dat lieske nu wel goed is in de ogen van tanja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben trouwens heel erg verbaasd over dat stukje in de Telegraaf. Tanje zegt daar dat ze alleen iets heeft met Dido en Lieske. Was Lieske niet die slet in haar ogen? Was zij niet de eerste die begon met heel gemeen over een medebewoner te praten en was die medebewoner niet Lieske? Raar mens.
Als je Tanja van gedachte kunt veranderen dan kun je ook BB winnenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is inderdaad vreemd dat lieske nu wel goed is in de ogen van tanja.
Ze heeft lieske genomineerd om die 5000 euro.
Maar goed zelfs tanja kan van gedachten veranderen.
Het is wel een wereldwonder als dit gebeurt.
Zo'n poll staat wel bij Talpa: http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:33 schreef Isabeau het volgende:
Wat trouwens ook jammer is...we hadden hier wekelijks favorieten polls moeten houden! Ik heb een leuke site van Exp Robinson gezien waar dat werd gedaan in grafiekvorm en dan was het best leuk om te zien hoe het schommelde per week. Menno is bijv. bij mij juist weer gestegen op mijn lijstje en Joost is enorm gedaald de afgelopen weken. Dido is ook gestegen, maar Ingrid is gedaald. Etc.
sorry maar Menno vervangt gewoon Tanja in de groep versus.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:29 schreef versabommie het volgende:
nouhou.....door slechts twee uurtjes boontjes schuiven heeft hij het complete huis tegen zich in het harnas en op achterste poten. Door zijn actie is zelfs lieske door het lint gegaan en is de eerste keer fysiek geweld tijdens een ruzie in BB toegepast ( Lieske die Joost voor de schenen schopte) . Waty mij betreft verdient Menno een BB-Lintje en mede doordat hij de hele week al tegen de groep zegt dat ze niet zo moeten zeiken over eten en werk mag hij van mij tot de finale imuun worden voor nominaties. En het liefste heb ik dat Rob een envelop krijgt en moet voorlezen dat Menno imuun is bij deze :-)
In dat geval mag Rob er van mij nog wel tot vlak voor de finale inblijven om zich totaal kapot te ergeren en met zijn verbeten schedel in een hoekje te gaan zitten mokken!
Als Tanja vanavond toch vrijwillig vertrekt bedoel je?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hey jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:38 schreef Kokstra het volgende:
Zo'n poll staat wel bij Talpa: http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230
Lieske heeft zich aangepast na de eerste periode toen er veel commentaar op haar was o.a.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is inderdaad vreemd dat lieske nu wel goed is in de ogen van tanja.
Ze heeft lieske genomineerd om die 5000 euro.
Maar goed zelfs tanja kan van gedachten veranderen.
Ik meen me te herinneren dat ze het ook tegen Lieske zelf gezegd heeft maar kan het mis hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Tanja zat te smoezelen over Lieske achter haar rug om, heeft haar slet en sloerie genoemd en heeft dat echt nooit recht in Lieske d'r gezicht gezegd.
Ze is een vaag verhaal tegen Lieske begonnen over haar taalgebruik. Lieske begreep het niet eens.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:46 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ze het ook tegen Lieske zelf gezegd heeft maar kan het mis hebben.
Captures willen we! Captures!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:44 schreef bunnyma het volgende:
Prachtig......Joost en Dido doen onder de tafel net of ze aan het zoenen zijn maar loeren wel naar boven om te kijken of Roel reageert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |