Wedden dat sjankwal Menno's beste vriendin wor omdat ze beseft dat Menno tijdens de stemming populair blijkt ? heheheh en Menno dan gewoon Sjankwal continu afstoten en afzeiken !quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
probeer je eens het gezicht voor te stellen van sjankwal en josti als Menno als eerste te horen krijgt dat hij veilig is![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouhou.....door slechts twee uurtjes boontjes schuiven heeft hij het complete huis tegen zich in het harnas en op achterste poten. Door zijn actie is zelfs lieske door het lint gegaan en is de eerste keer fysiek geweld tijdens een ruzie in BB toegepast ( Lieske die Joost voor de schenen schopte) . Waty mij betreft verdient Menno een BB-Lintje en mede doordat hij de hele week al tegen de groep zegt dat ze niet zo moeten zeiken over eten en werk mag hij van mij tot de finale imuun worden voor nominaties. En het liefste heb ik dat Rob een envelop krijgt en moet voorlezen dat Menno imuun is bij deze :-)
In dat geval mag Rob er van mij nog wel tot vlak voor de finale inblijven om zich totaal kapot te ergeren en met zijn verbeten schedel in een hoekje te gaan zitten mokken!
Het is inderdaad vreemd dat lieske nu wel goed is in de ogen van tanja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben trouwens heel erg verbaasd over dat stukje in de Telegraaf. Tanje zegt daar dat ze alleen iets heeft met Dido en Lieske. Was Lieske niet die slet in haar ogen? Was zij niet de eerste die begon met heel gemeen over een medebewoner te praten en was die medebewoner niet Lieske? Raar mens.
Als je Tanja van gedachte kunt veranderen dan kun je ook BB winnenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is inderdaad vreemd dat lieske nu wel goed is in de ogen van tanja.
Ze heeft lieske genomineerd om die 5000 euro.
Maar goed zelfs tanja kan van gedachten veranderen.
Het is wel een wereldwonder als dit gebeurt.
Zo'n poll staat wel bij Talpa: http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:33 schreef Isabeau het volgende:
Wat trouwens ook jammer is...we hadden hier wekelijks favorieten polls moeten houden! Ik heb een leuke site van Exp Robinson gezien waar dat werd gedaan in grafiekvorm en dan was het best leuk om te zien hoe het schommelde per week. Menno is bijv. bij mij juist weer gestegen op mijn lijstje en Joost is enorm gedaald de afgelopen weken. Dido is ook gestegen, maar Ingrid is gedaald. Etc.
sorry maar Menno vervangt gewoon Tanja in de groep versus.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:29 schreef versabommie het volgende:
nouhou.....door slechts twee uurtjes boontjes schuiven heeft hij het complete huis tegen zich in het harnas en op achterste poten. Door zijn actie is zelfs lieske door het lint gegaan en is de eerste keer fysiek geweld tijdens een ruzie in BB toegepast ( Lieske die Joost voor de schenen schopte) . Waty mij betreft verdient Menno een BB-Lintje en mede doordat hij de hele week al tegen de groep zegt dat ze niet zo moeten zeiken over eten en werk mag hij van mij tot de finale imuun worden voor nominaties. En het liefste heb ik dat Rob een envelop krijgt en moet voorlezen dat Menno imuun is bij deze :-)
In dat geval mag Rob er van mij nog wel tot vlak voor de finale inblijven om zich totaal kapot te ergeren en met zijn verbeten schedel in een hoekje te gaan zitten mokken!
Als Tanja vanavond toch vrijwillig vertrekt bedoel je?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hey jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:38 schreef Kokstra het volgende:
Zo'n poll staat wel bij Talpa: http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230
Lieske heeft zich aangepast na de eerste periode toen er veel commentaar op haar was o.a.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is inderdaad vreemd dat lieske nu wel goed is in de ogen van tanja.
Ze heeft lieske genomineerd om die 5000 euro.
Maar goed zelfs tanja kan van gedachten veranderen.
Ik meen me te herinneren dat ze het ook tegen Lieske zelf gezegd heeft maar kan het mis hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Tanja zat te smoezelen over Lieske achter haar rug om, heeft haar slet en sloerie genoemd en heeft dat echt nooit recht in Lieske d'r gezicht gezegd.
Ze is een vaag verhaal tegen Lieske begonnen over haar taalgebruik. Lieske begreep het niet eens.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:46 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ze het ook tegen Lieske zelf gezegd heeft maar kan het mis hebben.
Captures willen we! Captures!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:44 schreef bunnyma het volgende:
Prachtig......Joost en Dido doen onder de tafel net of ze aan het zoenen zijn maar loeren wel naar boven om te kijken of Roel reageert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |