dat van Rob begrijp ik ook nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:08 schreef sebassj het volgende:
Waarom denken ze allemaal dat Rob en Naat zo popualir zijn![]()
dat denk ik ook die komt een enkele keer langs.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:06 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Tanja nog iedere week de live uitzending komt bijwonen... Ik vrees dat ze "daar wel geen zin in zal hebben"...![]()
Rob omdat ie er altijd voor zorgt dat binnen het huis niet duidelik wordt hoe erg ie stooktquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:08 schreef sebassj het volgende:
Waarom denken ze allemaal dat Rob en Naat zo popualir zijn![]()
daar moet ze echt mee stoppen want dat past niet bij haar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:08 schreef Day het volgende:
Oh LIeske heeft duidelijk te veel in Chantal's gezelschap doorgebracht. Ze neemt haar uitspraken over.
Ja! Ze zeggen steeds gewoon wat iemand wil horenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:11 schreef stormiot het volgende:
Ik bedoel het likt mij dat Dido het liefst wil dat Rob eruit gaat van de 4, maar ze zegt toch wat anders
ja wel hoor gisteren stonden joost en lieske samen onder de douchequote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:13 schreef kissa het volgende:
Wordt er eigenlijk nog gedouched in het huis? Ze zien er stuk voor stuk slonzig uit: smerig vet haar enzo![]()
voor vanavond zal het wel stormlopenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:13 schreef kissa het volgende:
Wordt er eigenlijk nog gedouched in het huis? Ze zien er stuk voor stuk slonzig uit: smerig vet haar enzo![]()
Denk het niet hij heeft het goed verpest.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:15 schreef Wup het volgende:
ow nathalie vraagt zich nu af of haar Joost nog wel naar de studio mag komen
Huh, waarom zou Joost zijn onderbroek aanhoudenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja wel hoor gisteren stonden joost en lieske samen onder de douche![]()
Lieske naaktjoost in zijn onderbroek
![]()
![]()
Nou, IK ben blij dat hij het gedaan heeft. Sterker nog, het is jammer dat hij niet ook een t-shirt aan had, met dat walgelijke lijf !quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Huh, waarom zou Joost zijn onderbroek aanhouden![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Huh, waarom zou Joost zijn onderbroek aanhouden![]()
![]()
Nee, de regie liet alleen maar haar gezicht zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:23 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, IK ben blij dat hij het gedaan heeft. Sterker nog, het is jammer dat hij niet ook een t-shirt aan had, met dat walgelijke lijf !![]()
Enne, we weten niet of Lieske helemaal naakt was, dat is wishfull thinking van Scan en Regenworm.
hahaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:34 schreef Sonique het volgende:
Dido: "Het is altijd zo geweest dat er twee sliepen!"
Rob: "Nietes"
Dido: "Welles"
en Chantal EN Menno draaien zich nog een keer lekker om in hun bedjesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:34 schreef Sonique het volgende:
Dido: "Het is altijd zo geweest dat er twee sliepen!"
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:44 schreef Kokstra het volgende:
27-10, de BB5-dag om nooit te vergeten
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:45 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Tanja en RobNatte Lie exit..... wat een dag
Ik ook, maar ik moet weer eens werken op de exit avond...quote:
En je voelt je nog niet grieperig?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet weer eens werken op de exit avond...
Ik heb dus nog geen één exit live gezien
[kuch]quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
En je voelt je nog niet grieperig?
Zeker vanavond mag je niet missen hoor![]()
je ziet ook behoorlijk witjes hoor ik zou lekker op de bank met een kop thee gaan zittenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
[kuch]
[kuch]
Nou, ik voel anders wel een griepje aankomen nu je het zegt...![]()
En dan vanavond lekker vroeg je bed in!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:52 schreef Knurkie het volgende:
[..]
je ziet ook behoorlijk witjes hoor ik zou lekker op de bank met een kop thee gaan zitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |