Oh, dat was dat gemiep over het woordje 'tiefen'.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze is een vaag verhaal tegen Lieske begonnen over haar taalgebruik. Lieske begreep het niet eens.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:26 schreef avonne het volgende:
Droom scenario
- eerst krijgt Menno te horen "van de genomineerden mag in ieder geval blijven... MENNO...!"
- dan weer 10 minuten naar de studio, zodat wij op internet de reacties van de groep kunnen zien. Nathalie "wat FFFFIJNNNN voor je, joh!"
- dan weer Birgit "vanavond moeten we helaas afscheid nemen van..........Tanja"
-dan half uurtje Tanja en baby in de studio, en ander opvulsel.
-ondertussen party-time bij de groep waarvan we via internet volop van meegenieten
- dan "Beste bewoners, Ja, dat is jammer he, dat Tanja weg is met een vrijwillige exit. Hierbij dan eindelijk de uitslag van de stemmen van de kijkers. Rob, jij gaat naar huis"
- en dan als toetje gaan Bridget en Ruud lekker snerend en grollend Rob "interviewen"
- de after show op internet wordt dan lekker gevuld met het helemaal gek wordende Rob.
Heerlijk. Maar ik hou er rekening mee dat het een droom blijft.
Kloptquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Oh, dat was dat gemiep over het woordje 'tiefen'.
helaas die stream heb ik even verbannen vanwege de sprookjesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Captures willen we! Captures!
typo 10000xquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als Tanja vanavond toch vrijwillig vertrekt bedoel je?
jij hebt volgens mij dezelfde droom als ik gehadquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:26 schreef avonne het volgende:
Droom scenario
- eerst krijgt Menno te horen "van de genomineerden mag in ieder geval blijven... MENNO...!"
- dan weer 10 minuten naar de studio, zodat wij op internet de reacties van de groep kunnen zien. Nathalie "wat FFFFIJNNNN voor je, joh!"
- dan weer Birgit "vanavond moeten we helaas afscheid nemen van..........Tanja"
-dan half uurtje Tanja en baby in de studio, en ander opvulsel.
-ondertussen party-time bij de groep waarvan we via internet volop van meegenieten
- dan "Beste bewoners, Ja, dat is jammer he, dat Tanja weg is met een vrijwillige exit. Hierbij dan eindelijk de uitslag van de stemmen van de kijkers. Rob, jij gaat naar huis"
- en dan als toetje gaan Bridget en Ruud lekker snerend en grollend Rob "interviewen"
- de after show op internet wordt dan lekker gevuld met het helemaal gek wordende Rob.
Heerlijk. Maar ik hou er rekening mee dat het een droom blijft.
Veel plezierquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jij hebt volgens mij dezelfde droom als ik gehad
ow heb zo zin in vanavond mensen, ben zo benieuwd hoe het gaat lopen...
nouja, ga nu eerst maar ff de uitzending van gisteren bekijken, wil met eigen ogen zien dat tan ja aankondigt dat ze er vanavond uit gaat
En o o o wat is Joost weer grappig. Maar die van Menno was een stuk leuker laatst: "Beter één hand op je tiet dan tien in je kut."quote:
Voor de kat z'n kut.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:03 schreef Kokstra het volgende:
Hm. Een uitdrukking met kutje. Iemand?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jij hebt volgens mij dezelfde droom als ik gehad
ow heb zo zin in vanavond mensen, ben zo benieuwd hoe het gaat lopen...
nouja, ga nu eerst maar ff de uitzending van gisteren bekijken, wil met eigen ogen zien dat tan ja aankondigt dat ze er vanavond uit gaat
Ik vind het ook allemaal vresenlijk wat er rond Menno gebeurt, maar door deze berichtgeving en alles wat zich nu op de verschillende forums over hem wordt gezegd (90% positief), krijgt hij wel de zg. Ünderdog"-positie. Het Nederlandse publiek staat er om bekend vaak voor de underdog te kiezen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:13 schreef Gert het volgende:
Wat betreft de TT: ook op de Talpa-site lijkt Menno het pispaaltje. In het bericht "Menno in identiteitscrisis" wordt verslag gedaan van het gesprek dat hij gisteren met Nathalie in de tuin had, en waarin hij o.a. zijn onzekerheid t.a.v. zijn positie in de groep verwoordde.
Van de laatste alinea druipt het cynisme af:
[..]
nee nee, het scenario dat avonne beschreef is precies perfect gewoon, echt het water loopt me in de mond bij het vooruitzicht!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:05 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Hey muizemeis
Vanavond Rob en Tanja hand in hand exit dan maar?![]()
Ik heb nu ook meer sympathie voor Menno door de manier waarop de bewoners over hem praten, dus bij mij werkt hetquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:07 schreef crazymamma het volgende:
Ik vind het ook allemaal vresenlijk wat er rond Menno gebeurt, maar door deze berichtgeving en alles wat zich nu op de verschillende forums over hem wordt gezegd (90% positief), krijgt hij wel de zg. Ünderdog"-positie. Het Nederlandse publiek staat er om bekend vaak voor de underdog te kiezen.
Misschien pakt het vanavond wel niet eens zo slecht voor hem uit.
Bij mij ookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nu ook meer sympathie voor Menno door de manier waarop de bewoners over hem praten, dus bij mij werkt het
Misschien is het wel een plan van de bewoners om op deze manier Rob kwijt te raken... Iedereen gaat voor Menno stemmen uit sympathie en Rob kan naar stemmen fluiten...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu ook meer sympathie voor Menno door de manier waarop de bewoners over hem praten, dus bij mij werkt het
Ze kan nu niet meer terug ,als ze niet genomineerd zou staan had ze zich nog kunnenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als Tanja vanavond toch vrijwillig vertrekt bedoel je?
ik ook nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:13 schreef Kokstra het volgende:
Sinterklaasliedjes zingen, Roel wordt er niet vrolijk van
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:13 schreef Marrije het volgende:
Neehee, Rob moet er niet uit vanavond
Tanja mag Naat aan het handje meenemen.
Hier insgelijks.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het niet universeel om het op te nemen voor de underdog?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:07 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal vresenlijk wat er rond Menno gebeurt, maar door deze berichtgeving en alles wat zich nu op de verschillende forums over hem wordt gezegd (90% positief), krijgt hij wel de zg. Ünderdog"-positie. Het Nederlandse publiek staat er om bekend vaak voor de underdog te kiezen.Misschien pakt het vanavond wel niet eens zo slecht voor hem uit.
neeee... die manke, betweterige, stokende eikel moet gewoon eens goed op zijn bek gaan.. even laten doordringen dat hij helemaal niet populair is en dat er mensen zijn zoals ik die met alle vormen van liefde hem die benen anaal zouden willen inbrengen.. alle 3 tegelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:13 schreef Marrije het volgende:
Neehee, Rob moet er niet uit vanavond
Tanja mag Naat aan het handje meenemen.
First kut is the deepestquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Kut met peren.
Dat slaat als Kut op Dirk
Jan Lul en Kaatje Kut
Meer weet ik er zo ook niet
Wat mij betreft gaat Naat eruit... Dat gejank na een nominatie was al erg triest maar vanavond zou je dan echt kunnen lachen.. Eerst heeeeeeeeeeeeeeel begripvol tegen Tanja en een half uur later mag ze zelf oprotten! En dan zou het helemaal leuk zijn als die Joost van haar homo is geworden met Ralph!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
neeee... die manke, betweterige, stokende eikel moet gewoon eens goed op zijn bek gaan.. even laten doordringen dat hij helemaal niet populair is en dat er mensen zijn zoals ik die met alle vormen van liefde hem die benen anaal zouden willen inbrengen.. alle 3 tegelijk
rob
* vervelend voor michelle, maar ik heb aan rob een nog grotere hekel dan aan de zeug
Naat gaat er denk ik niet uit hoor. Het zal tussen Rob en Menno gaanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:21 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat Naat eruit... Dat gejank na een nominatie was al erg triest maar vanavond zou je dan echt kunnen lachen.. Eerst heeeeeeeeeeeeeeel begripvol tegen Tanja en een half uur later mag ze zelf oprotten! En dan zou het helemaal leuk zijn als die Joost van haar homo is geworden met Ralph!
denk dat het tussen rob en naad zal gaan...Menno is veel populairder op dit moment!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Naat gaat er denk ik niet uit hoor. Het zal tussen Rob en Menno gaan![]()
Geen idee wie het gaat worden, maar ik hoop op Rob.
Nee. Ik heb nog steeds een hekel aan Menno.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is het niet universeel om het op te nemen voor de underdog?
Beter 1 kut in de hand, dan de lucht van 10!quote:
Rob moet eruit want anders komt hij de volgende keer niet op de bank misschien,zeker als Menno eruit gaat verwacht ik voor Rob volgende keer weinig tot geen stemmen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Naat gaat er denk ik niet uit hoor. Het zal tussen Rob en Menno gaan![]()
Geen idee wie het gaat worden, maar ik hoop op Rob.
menno is veel populairder idd.. maar tijdens de uitzending zullen ze het iig zo brengen dat die 2 kemphanen als laatste op de bank zitten vrees ikquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat het tussen rob en naad zal gaan...Menno is veel populairder op dit moment!
Tanja kan niet NU pas goed met Lieske overweg, maar kort na de 1e nominatie al. Toen heeft ze een gesprek met Lieske gehad, waarin ze toegaf dat ze Lieske verkeerd had ingeschat. Vanaf dat moment konden de dames het goed met elkaar vinden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is inderdaad vreemd dat lieske nu wel goed is in de ogen van tanja.
Ze heeft lieske genomineerd om die 5000 euro.
Maar goed zelfs tanja kan van gedachten veranderen.
Het is wel een wereldwonder als dit gebeurt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
neeee... die manke, betweterige, stokende eikel moet gewoon eens goed op zijn bek gaan.. even laten doordringen dat hij helemaal niet populair is en dat er mensen zijn zoals ik die met alle vormen van liefde hem die benen anaal zouden willen inbrengen.. alle 3 tegelijk
rob
* vervelend voor michelle, maar ik heb aan rob een nog grotere hekel dan aan de zeug
Bij de internetters. Menno is populair bij de internetters. Op de tvuitzendingen zie je bijna niets van wat wij hier zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat het tussen rob en naad zal gaan...Menno is veel populairder op dit moment!
Ik heb ook liever die sufkut van een Nathalie eruit, maar ik vrees dat het Rob of Menno wordt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Juist die stokende betweter erin!
Die sufkwakende Naat voegt echt helemaal niets toe, behalve een paar tranen en dat ze me "Toen ik die tent binnenkwam....Zag ik met een half oog, alles klasse' heeft geleerd. Ik vind Naat zooo saai, 10 keer liever zij eruit dan die stokende betweter die mij beter weet te vermaken.
Het ging erom of het iets typisch Nederlands is om het voor de underdog op te nemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:23 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nog steeds een hekel aan Menno.
en in dat geval dus duidelijk robquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook liever die sufkut van een Nathalie eruit, maar ik vrees dat het Rob of Menno wordt.
volgens mij geldt dit ook voor lieske die zit volgens de tv ook niet meer in het huis.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij de internetters. Menno is populair bij de internetters. Op de tvuitzendingen zie je bijna niets van wat wij hier zien.
Yep, laat Rob dan in godsnaam gaanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
en in dat geval dus duidelijk robAlleen al om chantal en joost te pesten
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
rob
Lieske werd best goed neergezet toen ze Menno hielp na het mini- feestjequote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
volgens mij geldt dit ook voor lieske die zit volgens de tv ook niet meer in het huis.
Dat weet ik niet. Misschien wel, maar dat hangt denk ik ook van de persoon af. Menno mag dan de underdog zijn, ik mag hem nog steeds niet door zijn slijmerige gedrag van de afgelopen weken. Maar misschien ben ik in de minderheidquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het ging erom of het iets typisch Nederlands is om het voor de underdog op te nemen.
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is het niet universeel om het op te nemen voor de underdog?
als je fokkers gaat tellen....hier nog eenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:32 schreef Kokstra het volgende:
Dat weet ik niet. Misschien wel, maar dat hangt denk ik ook van de persoon af. Menno mag dan de underdog zijn, ik mag hem nog steeds niet door zijn slijmerige gedrag van de afgelopen weken. Maar misschien ben ik in de minderheid![]()
Menno heeft misschien niet mijn sympathie, maar hij hoeft er deze keer nog niet uit wat mij betreft.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:32 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Misschien wel, maar dat hangt denk ik ook van de persoon af. Menno mag dan de underdog zijn, ik mag hem nog steeds niet door zijn slijmerige gedrag van de afgelopen weken. Maar misschien ben ik in de minderheid![]()
Zelf kijk ik nooit naar de tv uitzending behalve de donderdagavond/quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:30 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Lieske werd best goed neergezet toen ze Menno hielp na het mini- feestje
waar de borst het hart vol van is...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:36 schreef Art_Core het volgende:
Joost: kom je in de gang , zie je drie iconen staan.
Ingrid: Wat? Siliconen?
zoiets is net ook al voorbij gekomenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:41 schreef muizemeis het volgende:
en weet je wat ik helemaal geweldig zou vinden??
als vanavond bridget aankondigt:
Droom scenario
En menno, nederland heeft massaal op jou gestemd!!
LOLLOL, kijken de andere bewoners wel ff op hun neus dacht ik zo
ja dat klopt, heb ik al op gereageerdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:43 schreef Wup het volgende:
[..]
zoiets is net ook al voorbij gekomen
maar ze geloofden het bij tanja ook al niet helemaal
alle drie op 4??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:48 schreef Day het volgende:
Menno staat nu op een gedeelde 4e plaats met Lieske, Naat op 4 en Rob op 6!
(Zou mijn droom scenario dan toch uitkomen?)
HT is toch gestopt? Dat ving ik laatst op...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:51 schreef Kokstra het volgende:
Joost hoopt dat Hans Teeuwen al met zijn nieuwe show bezig is. Da's pech hebben.
Ja, maar dat weten zijn nog niet, zaten ze al in dat huis.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
HT is toch gestopt? Dat ving ik laatst op...![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:53 schreef ChantalC het volgende:
staan er nog geen uitslagen op teletekst BTW?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:53 schreef ChantalC het volgende:
staan er nog geen uitslagen op teletekst BTW?
Ja, vandaar dat Joost pech heeftquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
HT is toch gestopt? Dat ving ik laatst op...![]()
...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:51 schreef muizemeis het volgende:
[..]
-knip-
anyhow, rob gaat eruit, dat is duidelijk!!
![]()
![]()
![]()
*vlag vast uitsteekt*
Chantal en roel konden er niet mee zitten dat ze dat dachten in ieder geval.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:58 schreef avonne het volgende:
Even een vraagje...
Toen menno gisteren zei "Nederland vindt ons een stelletje slapzwansen" had ik verwacht dat de bewoners daar erg mee bezig zouden zijn, aangezien ze altijd bezig zijn met hoe ze overkomen.
Maar ik heb er niks meer over gehoord. Heeft iemand gemerkt dat ze daarover gepraat hebben. Chantal bijvoorbeeld?
Ze begonnen allemaal Menno belachelijk te maken en een paar zeiden dat het ze niks kan schelen hoe Nederland over hun denkt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:58 schreef avonne het volgende:
Even een vraagje...
Toen menno gisteren zei "Nederland vindt ons een stelletje slapzwansen" had ik verwacht dat de bewoners daar erg mee bezig zouden zijn, aangezien ze altijd bezig zijn met hoe ze overkomen.
Maar ik heb er niks meer over gehoord. Heeft iemand gemerkt dat ze daarover gepraat hebben. Chantal bijvoorbeeld?
*bibberend stemmetje*quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
......ik zou nog maar even met die vlag wachten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |