Ik vraag me af wie in het huis níet hypocriet is. Het is zo'n beetje dagelijks tijdverdrijf om elkaar achter de rug zwart te maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:29 schreef teckeltje het volgende:
[..]
dat blijkt alleen al uit het feit dat ze niet achter zijn rug mogen lullen en hij zegt dat ze het in z'n gezicht moeten zeggen maar dat hij zelf wel achter de rug van sommige bewoners en vooral Menno lult.
ik denk dat wanneer hij eruit moet hij zich niet kan beheersen en lichtelijk uit z'n dak gaat vooral omdat hij het dan van Menno verliest .quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:31 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik ook, wil zo graag die kop zien. Vooral omdat een aantal hem wijsgemaakt heeft, dat ie vast goed lig bij het Nederlandse volk en vooral bij vrouwen. Roel zei gisteren nog zoiets geloof ik. Getver, wij vrouwen houden niet van zulke griezels.
heb je helemaal gelijk in Mennoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:34 schreef creno het volgende:
als die roddeltantes zo doorgaan krijgt heel nederland sympathie voor menno en wordt hij de winnaar
Heb ik al...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:34 schreef creno het volgende:
als die roddeltantes zo doorgaan krijgt heel nederland sympathie voor menno en wordt hij de winnaar
Heb nix te vertellen maar na gisteravond niet gekeken te hebben en vannacht niet zet ik nu de streams aan en wat zie ik datquote:
In BB kan je populairiteit snel stijgen maar ook snel dalen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:35 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heb ik al...![]()
Joost en consorten hebben het helemaal verpest bij mij... YUK!![]()
![]()
Lieske is wel erg populair geworden in dit forum.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die is niet genomineerd
Lieske gaat winnen
en Joost is flink terrein aan het verliezenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:40 schreef regenworm het volgende:
Lieske is wel erg populair geworden in dit forum.
Wel erg grappig maar wel verdiend
Je kan het niet te vaak doen want het gaat opvallen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:40 schreef Wup het volgende:
BB moet gewoon weer wat geheime missies in de groep gooien
dat ligt ook helemaal dood
nee ze moeten ervoor zorgen dat de afspraak dat ze elkaar met rust laten bij vermoedelijke geheime missie wordt doorbrokenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:41 schreef regenworm het volgende:
Je kan het niet te vaak doen want het gaat opvallen.
En dan is het effect van een geheime opdracht weg
Dat hangt er helemaal van af of (en hoe) het in beeld gebracht wordt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:34 schreef creno het volgende:
Goedemorgen, allemaal,quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:31 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik ook, wil zo graag die kop zien. Vooral omdat een aantal hem wijsgemaakt heeft, dat ie vast goed lig bij het Nederlandse volk en vooral bij vrouwen. Roel zei gisteren nog zoiets geloof ik. Getver, wij vrouwen houden niet van zulke griezels.
Bridget bedoel je... Ach het is nog vroeg... Koffie?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:51 schreef avonne het volgende:
Ik verheug me vooral op de botte vragen en snerend commentaar van Ruud en Birgit !!!!
Heb je de Talpa-site al gezien? Pagina dagboeken. Daar wordt het geroddel over Menno nogal uit de doeken gedaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:34 schreef creno het volgende:
En als Rob er ook moet zou zij alle aandacht op eisen om Rob een 'kut-exit' te laten hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hangt er helemaal van af of (en hoe) het in beeld gebracht wordt.
De uitzendingen van vanavond staan waarschijnlijk grotendeels in het teken van Tanja....
En Menno en Nathalie op 9% en Rob 7%.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Whaa Joost en Tanja gelijk in de poll op Talpa![]()
hahaha, tja, ik ben niet zo thuis met Bekende Nederlanders, en moest net ook heel hard nadenken "hoe heet die blonde"quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bridget bedoel je... Ach het is nog vroeg... Koffie?![]()
Ik begin toch bang te worden dat alle aandacht naar Tanja gaat en ze de andere drie nog een weekje genomineerd laten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:58 schreef D.Rose het volgende:
En als Rob er ook moet zou zij alle aandacht op eisen om Rob een 'kut-exit' te laten hebben.
Tenminste, dat was 2 weken terug haar plan
ik snap er ook niks van, slaapuren hebben ze het over maar Lieske is ergens van groep gewisseld dus ze zijn de tel kwijtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:01 schreef Taurus het volgende:
Wat heeft Lies nou eigenlijk 'fout' gedaan dan?Ik snap het niet zo.. 6 uurtjes? 6 uurtjes geslapen of zo?
Lieske was vanmorgen om 4 uur samen met Rob, Dido en Menno aan het bonen sorteren...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:02 schreef Wup het volgende:
ik snap er ook niks van, slaapuren hebben ze het over maar Lieske is ergens van groep gewisseld dus ze zijn de tel kwijt
oja.. Maar inderdaad wel lief dat Roel het voor haar opneemt. Wat 'n pieperds zeg, er wordt elkaar ook helemaal niets gegund he in dat huis.. echt raar is dat ..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:02 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap er ook niks van, slaapuren hebben ze het over maar Lieske is ergens van groep gewisseld dus ze zijn de tel kwijt
Tot 4 uur? Want dan slaapt ze nu dus al 6 uur.. ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Lieske was vanmorgen om 4 uur samen met Rob, Dido en Menno aan het bonen sorteren...
Nee ik werd wakker om 4 uur en toen waren ze bezig. Om 6 uur ga ik de deur uit en toen waren ze nog steeds bezig. Lieske ligt er dus niet lang in.... Denk ik....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:04 schreef Taurus het volgende:
Tot 4 uur? Want dan slaapt ze nu dus al 6 uur.. ?
Dat lijkt mij nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik begin toch bang te worden dat alle aandacht naar Tanja gaat en ze de andere drie nog een weekje genomineerd laten.
Ten eerste zou ik 2 keer zo snel bonen schuiven, ten tweede vind ik het een kwestie van zelfrespect. Of je het nou haalt of niet, doet er niet zo toe, als je werkt, werk je goed.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:56 schreef frustie het volgende:
Wat betreft de opdracht (en), sorry hoor, maar als ze zo suf zijn ben je toch te stom voor woorden als je klakkeloos aan de slag gaat, terwijl inderdaad in 1 oogopslag te zien is dat het niet haalbaar is. BB zal wel zeggen dat dit valt onder de norm "we zijn dit jaar gemeen". Ik snap ook niet dat er hier schrijfers zijn die vinden dat ze niet zo lui moeten zijn. Wat zou jij doen, als je water naar de zee moest dragen?
Inderdaad. Nu is het zo van 'we hebben wel gewerkt, maar de opdracht was simpelweg bijna niet te doen'.. Anders zou 't echt de 4e keer zijn ofzo dat ze gewoon hebben opgegeven, en dat is niet de bedoeling in 't BB-huis natuurlijk, een groep die lekker doet wat ie wil.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Ten eerste zou ik 2 keer zo snel bonen schuiven, ten tweede vind ik het een kwestie van zelfrespect. Of je het nou haalt of niet, doet er niet zo toe, als je werkt, werk je goed.
En geen half werk.
Nou, het is nu al over tienen. Ik weet niet of deze groep tot 12 uur moet, maar dan heeft ze dus inderdaad 6 uur geslapen, als ze tot 12 uur mag slapen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:06 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee ik werd wakker om 4 uur en toen waren ze bezig. Om 6 uur ga ik de deur uit en toen waren ze nog steeds bezig. Lieske ligt er dus niet lang in.... Denk ik....
gelukkig voor de laatste keerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hangt er helemaal van af of (en hoe) het in beeld gebracht wordt.
De uitzendingen van vanavond staan waarschijnlijk grotendeels in het teken van Tanja....
Nu ik het interview in de Telegraaf (zie Tanja exit topic) heb gelezen denk ik ook dat er nog iemand weg moet vanavond.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:07 schreef D.Rose het volgende:
Dat lijkt mij niet
Ten eerste is dat niet volgens de 'regels', een vrijwillige exit staat lost van de nominaties, ten tweede zullen de bewoners maar voora ookl de kijkers dat niet pikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |