Thanx. (vaste volgorde van mij. eerst BB Blog, dan streamverslagen, dan talpasite en dan pas de slowchat hier posten)quote:
dat kon ze van te voren toch helemaal niet wetenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:51 schreef Marrije het volgende:
Het eerste. Ze doet alsof het gaat om de arbeidsinspectie, dat ze thuis gewoon alleen in bad wil zitten en zo vaak naar buiten wil met Josc als ze wil....en niet beprekt wordt.
Had dat ff wat eerder aangekondigd...
Ik zeg ook niet van te voren, ik zei eeder. Een week geleden was al bekend dat de arbeidsinspectie niet wat losser zou zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:52 schreef Wup het volgende:
[..]
dat kon ze van te voren toch helemaal niet weten
het ergste is dat als Tanja eruit is vandaag en Menno eruit moet er dan waarschijnlijk geen Robstemmers meer zijn en ik gun het hem niet dat hij de volgende bank ontloopt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:35 schreef NBW het volgende:
ik denk dat doordat tanja toch al weg gaat het gaat tussen rob en menno..... en dit soort dingen kunnen hem wel de kop kosten....
ja sorry daarvoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:53 schreef Marrije het volgende:
Ik zeg ook niet van te voren, ik zei eeder. Een week geleden was al bekend dat de arbeidsinspectie niet wat losser zou zijn.
benieuwd of het nu ECHT gebeurtquote:
Dat denk ik ook dat de verhoudingen gaan veranderen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wordt wel een leuke tv uitzending vanavond.
Nu maar hopen dat tanja echt weg gaat en rob haar volgt.
Ben erg benieuwd wat er met de groep gaat gebeuren.
De verhoudingen zullen zeker gaan veranderen het kan weer leuk.
Maar de kans is groot dat BB de boel weer verziekt met een domme actie.
maar..... dat zijn mannenregelsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:04 schreef milagro het volgende:
Roel stuurt het gesprek ook steeds maar naar "de zaak Menno" toe, hè, en dat ws enkel vanwege zijn inbedkruiperij bij Dido.
Raar bezitterig mannetje is het toch
Zeiken over het verraad van Menno in deze naar hem toe, terwijl hijzelf met Linda liep te kutten, die in feite op dezelfde manier Dido verraadde (als je dat zo wil noemen, en dat wil hij wel waar het om Menno gaat).
Alleen daarom al moet Rob eruit. Neem Ingrid, die is zo tekeer gegaan over Rob en nu kruipt ze in zijn hol. Mijn god mag weten waarom.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:55 schreef teckeltje het volgende:
[..]
het ergste is dat als Tanja eruit is vandaag en Menno eruit moet er dan waarschijnlijk geen Robstemmers meer zijn en ik gun het hem niet dat hij de volgende bank ontloopt.
Ja, het gaat echt gebeuren. Ze heeft een vrijwillige exit aangevraagd. Volgens de BB-regels moest ze er toen nog 24 uur over nadenken. Dat heeft ze gedaan en ze blijft bij haar besluit. Gisteren in de uitzending heeft ze dit verteld (in de dbk).quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:59 schreef stormiot het volgende:
[..]
benieuwd of het nu ECHT gebeurt
wel minder voor de genomineerden zeg
meer kans om er uit te moeten
Hopelijk blijft Menno![]()
Volgens mij houdt ze haar startgeld.. Hummie heeft de buitenlandse kranten gehaald door haar. Van die 5000 euro ligt hummie niet wakker.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:11 schreef scanman01 het volgende:
Zeer vreemd eigenlijk, of heeft Hummie haar verteld dat ze hoog staat?? Of misschien krijgt het ze het startgeld sowieso wel?
zullen we wel nooit achterkomen scanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:11 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat Tanja haar exit heeft aangekondigd. Ik bedoel, voor hetzelfde geld kreeg ze vanavond de minste stemmen en dan was ze dus door het publiek weggestemd en had ze dus die 5000 euro startgeld mogen houden. Zeer vreemd eigenlijk, of heeft Hummie haar verteld dat ze hoog staat?? Of misschien krijgt het ze het startgeld sowieso wel?
morgenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:12 schreef CartWOman het volgende:
Goedenmorgen.![]()
Menno gaat massaal genomineerd worden, ze zitten 'm stuk voor stuk zwart te maken.
Geeft niks!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:55 schreef Wup het volgende:
[..]
ja sorry daarvoor
ik denk dat ze toch wel even bij moest komen van die bevalling hoor
ik denk ook dat haar beslissing makkelijker is geworden na het bezoek van haar ex
ze was bang voor toestanden met hem en nu misschien minder
Dat wordt dan een probleem voor degene op wie Menno stemt, die komt dan ook op de bank. t Zal even duren, maar dan wordt daar wel over nagedacht en dan kruipen ze massaal weer bij Menno in het hol.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:12 schreef CartWOman het volgende:
Goedenmorgen.![]()
Menno gaat massaal genomineerd worden, ze zitten 'm stuk voor stuk zwart te maken.
Plus een bonus, kan niet anders.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:11 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat Tanja haar exit heeft aangekondigd. Ik bedoel, voor hetzelfde geld kreeg ze vanavond de minste stemmen en dan was ze dus door het publiek weggestemd en had ze dus die 5000 euro startgeld mogen houden. Zeer vreemd eigenlijk, of heeft Hummie haar verteld dat ze hoog staat?? Of misschien krijgt het ze het startgeld sowieso wel?
Door idd dit soort scenarios hoop ik dat 'ie blijft.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:15 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Dat wordt dan een probleem voor degene op wie Menno stemt, die komt dan ook op de bank. t Zal even duren, maar dan wordt daar wel over nagedacht en dan kruipen ze massaal weer bij Menno in het hol.
Op d'r rug?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Plus een bonus, kan niet anders.
En Tanja er bewust van gemaakt dat er buiten het huis meer geld valt te verdienen?
Zou ik wel doen als ik Hummie was en ik van haar af wil.![]()
Omdat hij zich nu gedraagd zoals de bewoners willen en dus niet zijn ware aard laat zien zoals in voorgaande weken waardoor hij denkt nu niet op de bank te komen ,en geen van de bewoners heeft hem jammegenoeg door.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:05 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Alleen daarom al moet Rob eruit. Neem Ingrid, die is zo tekeer gegaan over Rob en nu kruipt ze in zijn hol. Mijn god mag weten waarom.
Ik ook. Ik wil af van dat ouwe wijf Rob die denkt dat ie wel even gaat winnen en er waarschijnlijk ook vanuit gaat dat ie Nederland gisteren over heeft gehaald om niet op Menno te stemmen. 'Want die is zichzelf niet'. Wat hij niet weet is dat zijn eigen familie, die van Rob dus, heel duidelijk was en zei dat 'Rob zichzelf niet is'.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Door idd dit soort scenarios hoop ik dat 'ie blijft.
quote:
met weinig eten en slapen kom je een eind natuurlijk:)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:22 schreef Lienekien het volgende:
Ja, wat is nou iemands 'ware aard'? Het wordt altijd zo belangrijk gevonden dat iemand 'zichzelf blijft'. Maar hoe kun je dat nou beoordelen in deze situatie?
Nathalie zal daarom wel vertrekken. Jammer, want ik verheug me zó op die kop van Rob.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:21 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil af van dat ouwe wijf Rob die denkt dat ie wel even gaat winnen en er waarschijnlijk ook vanuit gaat dat ie Nederland gisteren over heeft gehaald om niet op Menno te stemmen. 'Want die is zichzelf niet'. Wat hij niet weet is dat zijn eigen familie, die van Rob dus, heel duidelijk was en zei dat 'Rob zichzelf niet is'.
Maar ik denk ook dat een exit van Rob de verhoudingen door elkaar husselt.
Denk niet dat humme het vertelt heeft.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:11 schreef scanman01 het volgende:
zijn ware aard heeft hij al een paar keer duidelijk laten zien,heel in het begin toen hij alleen bij die wasmachine stond en vuile flikkers of zo zei ik weet niet meer wat de aanleiding was.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:22 schreef Lienekien het volgende:
Ja, wat is nou iemands 'ware aard'? Het wordt altijd zo belangrijk gevonden dat iemand 'zichzelf blijft'. Maar hoe kun je dat nou beoordelen in deze situatie?
En hoe je dan doet, toont je ware aard?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:23 schreef Wup het volgende:
[..]
met weinig eten en slapen kom je een eind natuurlijk:)
Denk het wel maar ze zal wel niet komen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Ik verwacht wel dat ze zoveel mogelijk wil verdienen de komende weken, met achter haar een liefhebbende moeder als manager.![]()
Zou ze nu ook moeten opdraven iedere week?
dat is waar ze steeds op doelen, mensen die 'een spel' spelenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:26 schreef Lienekien het volgende:
En hoe je dan doet, toont je ware aard?
Dus de ware aard van Rob is dat hij hypocriet is.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:26 schreef teckeltje het volgende:
[..]
zijn ware aard heeft hij al een paar keer duidelijk laten zien,heel in het begin toen hij alleen bij die wasmachine stond en vuile flikkers of zo zei ik weet niet meer wat de aanleiding was.
en vorige week toen hij hoorde dat hij genomineerd was liet hij zich ook weer even gaan,hij vergeet dan zijn "spel" en laat zich gaan.
Heb zelf het idee dat het tussen Menno en Rob gaat.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nathalie zal daarom wel vertrekken. Jammer, want ik verheug me zó op die kop van Rob.![]()
dat blijkt alleen al uit het feit dat ze niet achter zijn rug mogen lullen en hij zegt dat ze het in z'n gezicht moeten zeggen maar dat hij zelf wel achter de rug van sommige bewoners en vooral Menno lult.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus de ware aard van Rob is dat hij hypocriet is.
Ik ook, wil zo graag die kop zien. Vooral omdat een aantal hem wijsgemaakt heeft, dat ie vast goed lig bij het Nederlandse volk en vooral bij vrouwen. Roel zei gisteren nog zoiets geloof ik. Getver, wij vrouwen houden niet van zulke griezels.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nathalie zal daarom wel vertrekken. Jammer, want ik verheug me zó op die kop van Rob.![]()
Ik vraag me af wie in het huis níet hypocriet is. Het is zo'n beetje dagelijks tijdverdrijf om elkaar achter de rug zwart te maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:29 schreef teckeltje het volgende:
[..]
dat blijkt alleen al uit het feit dat ze niet achter zijn rug mogen lullen en hij zegt dat ze het in z'n gezicht moeten zeggen maar dat hij zelf wel achter de rug van sommige bewoners en vooral Menno lult.
ik denk dat wanneer hij eruit moet hij zich niet kan beheersen en lichtelijk uit z'n dak gaat vooral omdat hij het dan van Menno verliest .quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:31 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik ook, wil zo graag die kop zien. Vooral omdat een aantal hem wijsgemaakt heeft, dat ie vast goed lig bij het Nederlandse volk en vooral bij vrouwen. Roel zei gisteren nog zoiets geloof ik. Getver, wij vrouwen houden niet van zulke griezels.
heb je helemaal gelijk in Mennoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:34 schreef creno het volgende:
als die roddeltantes zo doorgaan krijgt heel nederland sympathie voor menno en wordt hij de winnaar
Heb ik al...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:34 schreef creno het volgende:
als die roddeltantes zo doorgaan krijgt heel nederland sympathie voor menno en wordt hij de winnaar
Heb nix te vertellen maar na gisteravond niet gekeken te hebben en vannacht niet zet ik nu de streams aan en wat zie ik datquote:
In BB kan je populairiteit snel stijgen maar ook snel dalen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:35 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heb ik al...![]()
Joost en consorten hebben het helemaal verpest bij mij... YUK!![]()
![]()
Lieske is wel erg populair geworden in dit forum.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die is niet genomineerd
Lieske gaat winnen
en Joost is flink terrein aan het verliezenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:40 schreef regenworm het volgende:
Lieske is wel erg populair geworden in dit forum.
Wel erg grappig maar wel verdiend
Je kan het niet te vaak doen want het gaat opvallen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:40 schreef Wup het volgende:
BB moet gewoon weer wat geheime missies in de groep gooien
dat ligt ook helemaal dood
nee ze moeten ervoor zorgen dat de afspraak dat ze elkaar met rust laten bij vermoedelijke geheime missie wordt doorbrokenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:41 schreef regenworm het volgende:
Je kan het niet te vaak doen want het gaat opvallen.
En dan is het effect van een geheime opdracht weg
Dat hangt er helemaal van af of (en hoe) het in beeld gebracht wordt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:34 schreef creno het volgende:
Goedemorgen, allemaal,quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:31 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik ook, wil zo graag die kop zien. Vooral omdat een aantal hem wijsgemaakt heeft, dat ie vast goed lig bij het Nederlandse volk en vooral bij vrouwen. Roel zei gisteren nog zoiets geloof ik. Getver, wij vrouwen houden niet van zulke griezels.
Bridget bedoel je... Ach het is nog vroeg... Koffie?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:51 schreef avonne het volgende:
Ik verheug me vooral op de botte vragen en snerend commentaar van Ruud en Birgit !!!!
Heb je de Talpa-site al gezien? Pagina dagboeken. Daar wordt het geroddel over Menno nogal uit de doeken gedaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:34 schreef creno het volgende:
En als Rob er ook moet zou zij alle aandacht op eisen om Rob een 'kut-exit' te laten hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hangt er helemaal van af of (en hoe) het in beeld gebracht wordt.
De uitzendingen van vanavond staan waarschijnlijk grotendeels in het teken van Tanja....
En Menno en Nathalie op 9% en Rob 7%.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Whaa Joost en Tanja gelijk in de poll op Talpa![]()
hahaha, tja, ik ben niet zo thuis met Bekende Nederlanders, en moest net ook heel hard nadenken "hoe heet die blonde"quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bridget bedoel je... Ach het is nog vroeg... Koffie?![]()
Ik begin toch bang te worden dat alle aandacht naar Tanja gaat en ze de andere drie nog een weekje genomineerd laten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:58 schreef D.Rose het volgende:
En als Rob er ook moet zou zij alle aandacht op eisen om Rob een 'kut-exit' te laten hebben.
Tenminste, dat was 2 weken terug haar plan
ik snap er ook niks van, slaapuren hebben ze het over maar Lieske is ergens van groep gewisseld dus ze zijn de tel kwijtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:01 schreef Taurus het volgende:
Wat heeft Lies nou eigenlijk 'fout' gedaan dan?Ik snap het niet zo.. 6 uurtjes? 6 uurtjes geslapen of zo?
Lieske was vanmorgen om 4 uur samen met Rob, Dido en Menno aan het bonen sorteren...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:02 schreef Wup het volgende:
ik snap er ook niks van, slaapuren hebben ze het over maar Lieske is ergens van groep gewisseld dus ze zijn de tel kwijt
oja.. Maar inderdaad wel lief dat Roel het voor haar opneemt. Wat 'n pieperds zeg, er wordt elkaar ook helemaal niets gegund he in dat huis.. echt raar is dat ..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:02 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap er ook niks van, slaapuren hebben ze het over maar Lieske is ergens van groep gewisseld dus ze zijn de tel kwijt
Tot 4 uur? Want dan slaapt ze nu dus al 6 uur.. ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Lieske was vanmorgen om 4 uur samen met Rob, Dido en Menno aan het bonen sorteren...
Nee ik werd wakker om 4 uur en toen waren ze bezig. Om 6 uur ga ik de deur uit en toen waren ze nog steeds bezig. Lieske ligt er dus niet lang in.... Denk ik....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:04 schreef Taurus het volgende:
Tot 4 uur? Want dan slaapt ze nu dus al 6 uur.. ?
Dat lijkt mij nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik begin toch bang te worden dat alle aandacht naar Tanja gaat en ze de andere drie nog een weekje genomineerd laten.
Ten eerste zou ik 2 keer zo snel bonen schuiven, ten tweede vind ik het een kwestie van zelfrespect. Of je het nou haalt of niet, doet er niet zo toe, als je werkt, werk je goed.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:56 schreef frustie het volgende:
Wat betreft de opdracht (en), sorry hoor, maar als ze zo suf zijn ben je toch te stom voor woorden als je klakkeloos aan de slag gaat, terwijl inderdaad in 1 oogopslag te zien is dat het niet haalbaar is. BB zal wel zeggen dat dit valt onder de norm "we zijn dit jaar gemeen". Ik snap ook niet dat er hier schrijfers zijn die vinden dat ze niet zo lui moeten zijn. Wat zou jij doen, als je water naar de zee moest dragen?
Inderdaad. Nu is het zo van 'we hebben wel gewerkt, maar de opdracht was simpelweg bijna niet te doen'.. Anders zou 't echt de 4e keer zijn ofzo dat ze gewoon hebben opgegeven, en dat is niet de bedoeling in 't BB-huis natuurlijk, een groep die lekker doet wat ie wil.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Ten eerste zou ik 2 keer zo snel bonen schuiven, ten tweede vind ik het een kwestie van zelfrespect. Of je het nou haalt of niet, doet er niet zo toe, als je werkt, werk je goed.
En geen half werk.
Nou, het is nu al over tienen. Ik weet niet of deze groep tot 12 uur moet, maar dan heeft ze dus inderdaad 6 uur geslapen, als ze tot 12 uur mag slapen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:06 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee ik werd wakker om 4 uur en toen waren ze bezig. Om 6 uur ga ik de deur uit en toen waren ze nog steeds bezig. Lieske ligt er dus niet lang in.... Denk ik....
gelukkig voor de laatste keerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hangt er helemaal van af of (en hoe) het in beeld gebracht wordt.
De uitzendingen van vanavond staan waarschijnlijk grotendeels in het teken van Tanja....
Nu ik het interview in de Telegraaf (zie Tanja exit topic) heb gelezen denk ik ook dat er nog iemand weg moet vanavond.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:07 schreef D.Rose het volgende:
Dat lijkt mij niet
Ten eerste is dat niet volgens de 'regels', een vrijwillige exit staat lost van de nominaties, ten tweede zullen de bewoners maar voora ookl de kijkers dat niet pikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |